Octopus Skrevet 13. juli 2024 #4481 Del Skrevet 13. juli 2024 Lyse Signe skrev (3 timer siden): Åååå, 11 dpo i dag, og testet ikke med morgenurin... Dette er da en grei strek eller?! 😱🤞 Oi, den var fin! Gratulerer!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trollungen96 Skrevet 13. juli 2024 #4482 Del Skrevet 13. juli 2024 Kolibrien skrev (På 12.7.2024 den 15.54): Æsj, så kjipt! 👎 Her testet jeg neg. igjen i dag, 11 DPO. Så da er det bare å vente, tenker jeg. 🤪😑 Ja, dritkjipt!! Kjøpt meg en clearblue fertilitetsmonitor, også får jeg ta en tur til legen over sommeren hvis det ikke sitter denne syklusen eventuelt😅 Krysser fingrene for at du får positiv etterhvert!❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2024 #4483 Del Skrevet 14. juli 2024 Dere som har blitt gravide, når i syklus hadde der samleie ift eggløsning? Med førstemann hadde vi samleie dagene før og på eggløsningsdagen (nøye planlagt). Nummer to kom litt overraskende på da vi hadde samleie 3-4 dager før eggløsning. Jeg lever nå i håpet om at samleie 4-5 dager før eggløsning kan føre til noe, men skjønner at man ikke kan være så heldig TO ganger. Ble derfor nysgjerrig på dere andre her inne 🤞🏽 Anonymkode: 89c33...78b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Octopus Skrevet 14. juli 2024 #4484 Del Skrevet 14. juli 2024 7 DPO i dag. Jeg skal begynne å teste i morgen. Kjedelig å vente. Jeg har milde stikkinger på høyre side av magen både i går og i dag. Vet ikke om det kan tyde på at egget fester seg, eller om det er mensen på vei. Det kjennes ikke ut som noe jeg pleier å kjenne i forbindelse med mensen, mer likt følelsen jeg har rundt eggløsning 🤔 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kolibrien Skrevet 15. juli 2024 #4485 Del Skrevet 15. juli 2024 Trollungen96 skrev (På 14.7.2024 den 0.27): Ja, dritkjipt!! Kjøpt meg en clearblue fertilitetsmonitor, også får jeg ta en tur til legen over sommeren hvis det ikke sitter denne syklusen eventuelt😅 Krysser fingrene for at du får positiv etterhvert!❤️ Lurt😅 Tenker det samme ang. legebesøk. Håper vi slipper det - krysser fingrene for deg, også! ❤️🤞🏼 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trollungen96 Skrevet 16. juli 2024 #4486 Del Skrevet 16. juli 2024 Kolibrien skrev (10 timer siden): Lurt😅 Tenker det samme ang. legebesøk. Håper vi slipper det - krysser fingrene for deg, også! ❤️🤞🏼 Absolutt!🥹🤞🏼 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lyse Signe Skrevet 16. juli 2024 #4487 Del Skrevet 16. juli 2024 AnonymBruker skrev (På 14.7.2024 den 8.53): Dere som har blitt gravide, når i syklus hadde der samleie ift eggløsning? Med førstemann hadde vi samleie dagene før og på eggløsningsdagen (nøye planlagt). Nummer to kom litt overraskende på da vi hadde samleie 3-4 dager før eggløsning. Jeg lever nå i håpet om at samleie 4-5 dager før eggløsning kan føre til noe, men skjønner at man ikke kan være så heldig TO ganger. Ble derfor nysgjerrig på dere andre her inne 🤞🏽 Anonymkode: 89c33...78b Jeg har bare brukt kalenderapp for å holde styr på syklus, og ikke målt EL. Men gitt at kalenderen stemmer, så hadde vi samleie 4 og 2 dager før EL, samt på selve EL-dagen. Gravid (4+5) i dag. Krysser fingrene for deg! 🤞🥰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Octopus Skrevet 18. juli 2024 #4488 Del Skrevet 18. juli 2024 11 dpo i dag. Fortsatt negativ test. Har hatt en veldig lett rosa/rustrød blødning siden mandag som har kommet og gått. Jeg hadde håpet det var en festeblødning, men den varer vel neppe så lenge? Normalt spotter jeg 1-2 dager før mensen kommer for fullt, men det er ofte litt klumpete og mensenaktig, denne jeg har nå er veldig lett. Er det fortsatt håp? Er på syklusdag 28. pleier å ha sykluser på 27 dager. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2024 #4489 Del Skrevet 18. juli 2024 Octopus skrev (1 time siden): 11 dpo i dag. Fortsatt negativ test. Har hatt en veldig lett rosa/rustrød blødning siden mandag som har kommet og gått. Jeg hadde håpet det var en festeblødning, men den varer vel neppe så lenge? Normalt spotter jeg 1-2 dager før mensen kommer for fullt, men det er ofte litt klumpete og mensenaktig, denne jeg har nå er veldig lett. Er det fortsatt håp? Er på syklusdag 28. pleier å ha sykluser på 27 dager. Vil tro det er håp, men som du sier så er det vel kanskje litt usannsynlig at det er festeblødning så mange dager uten at du har produsert hcg dessverre. Anonymkode: 3dfa2...056 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Octopus Skrevet 18. juli 2024 #4490 Del Skrevet 18. juli 2024 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Vil tro det er håp, men som du sier så er det vel kanskje litt usannsynlig at det er festeblødning så mange dager uten at du har produsert hcg dessverre. Anonymkode: 3dfa2...056 Ja 😕 det jeg tenker også. Takk for svar! Heldigvis er det bare første PP, så vi har god tid 🙌🏻 Det hadde bare vært så moro med klaff på første 💕 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2024 #4491 Del Skrevet 18. juli 2024 34 minutter siden, Octopus said: Ja 😕 det jeg tenker også. Takk for svar! Heldigvis er det bare første PP, så vi har god tid 🙌🏻 Det hadde bare vært så moro med klaff på første 💕 Spennende å følge deg (lest litt i dagboken din!) masse lykke til🥹 Jeg skal ha EL imorgen, men vi ligger begge syke med feber og har vondt overalt. Håper vi er litt bedre imorgen🥸 Anonymkode: ddf8d...f37 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Octopus Skrevet 18. juli 2024 #4492 Del Skrevet 18. juli 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Spennende å følge deg (lest litt i dagboken din!) masse lykke til🥹 Jeg skal ha EL imorgen, men vi ligger begge syke med feber og har vondt overalt. Håper vi er litt bedre imorgen🥸 Anonymkode: ddf8d...f37 Så hyggelig!😍 Mannen har vært syk hele uken, men nå i kveld fikk jeg også det gitt ☹️ Alle symptomene jeg har kjent har nok vært dette. Fortsatt ingen mensen, men regner med at det ikke blir noe baby denne runden. God bedring! Håper dere finner litt krutt likevel, men er vanskelig med sånt når kroppen ikke vil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2024 #4493 Del Skrevet 19. juli 2024 Da jeg stod og pusset tenner i går kveld var det en plutselig stikkende smerte i venstre bryst. Forsvant fort. Da jeg la i meg i senga fikk jeg den samme stikkende smerten i høyre bryst. Syns det var litt rart, men vet ikke om det kan være et symptom. Er 10 dpo. Anonymkode: 74678...637 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2024 #4494 Del Skrevet 19. juli 2024 Eggløsningstest fra i går kveld (første) og i dag tidlig (andre). Usikker på om egget slipper i dag eller i morgen, men legger aksjer for harde livet gjennom helgen. Anonymkode: 1aaef...562 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2024 #4495 Del Skrevet 19. juli 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Eggløsningstest fra i går kveld (første) og i dag tidlig (andre). Usikker på om egget slipper i dag eller i morgen, men legger aksjer for harde livet gjennom helgen. Anonymkode: 1aaef...562 Bilde 2 fra I dag. Ble for stort med 2 I én post. Anonymkode: 1aaef...562 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2024 #4496 Del Skrevet 21. juli 2024 I dag på jobb stakk det plutselig i livmorområdet. Var to sånne plutselige "stikk", så gikk det over. Har jo såklart tenkt på det i hele dag. Er 12 dpo. Da jeg gikk på do nå nettopp tenkte jeg at jeg måtte sjekke utfloden og den var lys rosa. Har ikm om fire dager. Vanligvis spotter jeg bare brunt før mens, så nå lurer jeg virkelig.. Har såklart ingen graviditetstester hjemme 😅 Anonymkode: 74678...637 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2024 #4497 Del Skrevet 22. juli 2024 Mensen er én dag forsinka. Jeg er på ferie et sted hvor det ikke er mulig å få kjøpt graviditetstest, og blir her til fredag. Nervepirrende opplegg! Går konstant og kjenner etter symptomer, men kjenner ingenting. Ikke at det betyr så mye - jeg har veldig lite symptomer før mensen kommer, og sist jeg var gravid fikk jeg ikke symptomer før godt uti uke sju. Vi traff ikke perfekt på eggløsning denne syklusen, så jeg tror egentlig ikke at jeg er gravid, men nå begynner jo et lite håp å melde seg... Skulle ønske jeg hadde kjøpt en graviditetstest før jeg dro på ferie, så kunne jeg bare fått det bekreftet eller avkreftet! Anonymkode: f8534...e34 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2024 #4498 Del Skrevet 24. juli 2024 Dpoland. 5 dpo idag? Vært syk i litt over en uke begge to med feber og alt og klarte bare en runde dagen jeg fikk positiv eltest. Litt lei meg for at vi ikke fikk til mer, men hadde nok med vond hals, rennende nese og alt som følger med😂. Anonymkode: ddf8d...f37 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2024 #4499 Del Skrevet 25. juli 2024 On 7/12/2024 at 6:34 AM, Octopus said: Hei igjen. Takk for at du deler 💕 Så utrolig vondt dette med ufrivillig barnløshet er. Håper inderlig det klaffer for dere snart💕 Jeg er 33, men likevel ikke vant til å få spørsmål om dette, men mannen og jeg var i bryllup for noen måneder siden, og da var det flere som spurte. Mennesker vi ikke kjenner. De startet omtrent samtalen med det, da de skjønte vi var gift. Jeg ble helt overrasket og tenkte over hvor uhørt det er. Vi hadde ikke startet prøvingen enda da, men for alt de vet har vi prøvd på barn siden vi ble sammen. Jeg fikk nesten litt lyst til å ta en runde på festen og spørre alle med barn om hvorfor de hadde valgt det mtp på økonomi, våkenetter, graviditet osv., for å få frem et poeng, men droppa det selvfølgelig. Jeg har ei venninne som har ønsket seg barn så lenge hun kan huske, men hun mistet i uke 9 💔 Jeg tror nok ikke jeg vil føle meg ordentlig trygg før en eventuell uke 12, og ikke helt trygg etter det heller. Støtter det Anonym skriver. Jeg er selv 33 og har forsøkt å bli gravid nå i over 1 år. Begge mine brødre har fått baby nr 2 i mellomtiden og det er sårt for meg og min mann som er barnløse. Du spør om det blir lettere, nei det føler jeg ikke. Man mister mer håp, jo lenger man venter. Men blir også eldre, og da blir det kanskje ikke aktuelt med barn 2 eller 3 om vi må vente så lenge, så man blir deppa av det også😞 Man føler etter symptomer konstant som gjør at man får opp håpet, som da blir knust noen dager senere når mensen kommer. Vil også nevne at det kan gå utover sexlivet, når man "må" ha samleie til tross for at humøret/formen ikke er der. Heldigvis har det gått fint for oss, men jeg har hørt fra andre at mannen dems mister periodisk interesse. Nå fikk jeg påvist PCOS for en mnd siden, startet behandling denne måneden. Nå føler jeg håpet er kommet litt tilbake på at jeg kanskje kan bli gravid innen noen måneder, er nå på DPO9. Ingen symptomer enda. Anonymkode: 6972e...c1d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Octopus Skrevet 25. juli 2024 #4500 Del Skrevet 25. juli 2024 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Støtter det Anonym skriver. Jeg er selv 33 og har forsøkt å bli gravid nå i over 1 år. Begge mine brødre har fått baby nr 2 i mellomtiden og det er sårt for meg og min mann som er barnløse. Du spør om det blir lettere, nei det føler jeg ikke. Man mister mer håp, jo lenger man venter. Men blir også eldre, og da blir det kanskje ikke aktuelt med barn 2 eller 3 om vi må vente så lenge, så man blir deppa av det også😞 Man føler etter symptomer konstant som gjør at man får opp håpet, som da blir knust noen dager senere når mensen kommer. Vil også nevne at det kan gå utover sexlivet, når man "må" ha samleie til tross for at humøret/formen ikke er der. Heldigvis har det gått fint for oss, men jeg har hørt fra andre at mannen dems mister periodisk interesse. Nå fikk jeg påvist PCOS for en mnd siden, startet behandling denne måneden. Nå føler jeg håpet er kommet litt tilbake på at jeg kanskje kan bli gravid innen noen måneder, er nå på DPO9. Ingen symptomer enda. Anonymkode: 6972e...c1d Takk for at du deler 💕 Håper det klaffer for dere nå. Har du hatt regelmessig mens, eller har du mistenkt PCOS før du fikk det påvist? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå