CarinaB Skrevet 8. januar 2024 #4261 Del Skrevet 8. januar 2024 (endret) 3 dpo i dag, skal prøve å vente med å teste, men det ryker vel et par billigstrimler rundt 10 dpo kjenner jeg meg selv rett😅 Har hatt noe magevirusgreier dagen etter eggløsning som har tulla med hodet mitt, jeg veeet jo at det ikke går ann å få symptomer så fort, men når man prøver så leter man jo etter alt av tegn på at det har klaffet. Selv om det fysisk ikke er mulig😂 Endret 8. januar 2024 av CarinaB Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ttcnummer2 Skrevet 8. januar 2024 #4262 Del Skrevet 8. januar 2024 HeleneHS skrev (2 timer siden): 5dpo i dag, skikkelige korsryggsmerter, men det har ingenting med prøving å gjøre bar et tegn på for lite trening... Allerede lei Lutinus sølet og selv om jeg hadde stor troa på selveste EL dagen, så har jeg allerede mistet håpet at det kommer til å gå bra. Etter to år er det bare ikke lenger gøy... Spesielt denne uken etter EL og før man kan tidlig teste er bare drit.. lengste uke i hele livet føles det som.. Vet ikke hvor jeg vil med inlegget, måtte bare vente litt... Føler det med deg… Jeg er 3 dpo idag og føles alt for lenge ut til testdag.. Jeg også merker at prøvetiden begynner å bli ganske dritt, for å si det mildt.. Håper virkelig det klaffer for oss snart 😫💖 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
saloni Skrevet 8. januar 2024 #4263 Del Skrevet 8. januar 2024 HeleneHS skrev (3 timer siden): 5dpo i dag, skikkelige korsryggsmerter, men det har ingenting med prøving å gjøre bar et tegn på for lite trening... Allerede lei Lutinus sølet og selv om jeg hadde stor troa på selveste EL dagen, så har jeg allerede mistet håpet at det kommer til å gå bra. Etter to år er det bare ikke lenger gøy... Spesielt denne uken etter EL og før man kan tidlig teste er bare drit.. lengste uke i hele livet føles det som.. Vet ikke hvor jeg vil med inlegget, måtte bare vente litt... Klem til deg! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2024 #4264 Del Skrevet 8. januar 2024 7-8 DPO her i dag. Har allerede tatt to tidligtester, negative selvfølgelig. Dette begynner å tære såpass mye på at jeg allerede ved så få DPO begynner å miste håpet. Har forsøkt i rundt et år. Blitt gravid en gang, men mistet. Dette er bare 2 pp etter SA, men føles som vi har holdt på en evighet. Og kronen på verket er at min gode venninne annonserte sin graviditet i dag, vi har hatt til felles at vi begge har forsøkt i lang tid, og at vi var sistemann vår krets som enda ikke hadde barn. Er selvsagt glad på hennes vegne, virkelig, vet hva hun har stått i, men føler meg veldig ensom nå. Så renner det inn messenger med ultralydbilder osv fra andre kanter. Sukk. Beklager for at mitt bidrag ble veldig preget av mitt dårlige humør. Uansett godt å ha dette forumet for å lufte tanker. Anonymkode: 4bbbc...500 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2024 #4265 Del Skrevet 9. januar 2024 Fikk mensen i dag tre dager før jeg pleier så rakk ikke å leve i håpet så lenge😔 Dette var første PP etter senabort for meg i oktober, så skuffelsen var ekstra stor denne gangen. Nå er det et år siden vi begynte å prøve og jeg har hatt en SA og en senabort. Også føles det ut som alle rundt meg blir gravide hele tiden😔 Anonymkode: 53dd6...502 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HeleneHS Skrevet 9. januar 2024 #4266 Del Skrevet 9. januar 2024 29 minutter siden, AnonymBruker said: Fikk mensen i dag tre dager før jeg pleier så rakk ikke å leve i håpet så lenge😔 Dette var første PP etter senabort for meg i oktober, så skuffelsen var ekstra stor denne gangen. Nå er det et år siden vi begynte å prøve og jeg har hatt en SA og en senabort. Også føles det ut som alle rundt meg blir gravide hele tiden😔 Anonymkode: 53dd6...502 🤗 Det er sant, alle rundt blir gravide når man selv sliter! Har du vært til noe utredning allerede? Eller ble du bedt å vente til tredje abort som så mange andre av oss? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2024 #4267 Del Skrevet 9. januar 2024 HeleneHS skrev (4 minutter siden): 🤗 Det er sant, alle rundt blir gravide når man selv sliter! Har du vært til noe utredning allerede? Eller ble du bedt å vente til tredje abort som så mange andre av oss? Har ikke vært til utredning enda. Har forsøkt nå i ett år så er vel kanskje på tide å gjøre noe snart. Jeg kan jo tydeligvis bli gravid, bare ikke holde på de. Anonymkode: 53dd6...502 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HeleneHS Skrevet 10. januar 2024 #4268 Del Skrevet 10. januar 2024 17 hours ago, AnonymBruker said: Har ikke vært til utredning enda. Har forsøkt nå i ett år så er vel kanskje på tide å gjøre noe snart. Jeg kan jo tydeligvis bli gravid, bare ikke holde på de. Anonymkode: 53dd6...502 Hvis du i det hele tatt skal vurdere IVF, så kan jeg anbefale deg å spørre fastlegen om henvisning. Hos oss tok det nesten 6mnd før vi fikk time til utredning i det offentlige. Derfra tar det enda noen måneder før man starter opp. I tilfelle man blir gravid så kan man alltids avbryte utredningen eller utsette behandlingen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2024 #4269 Del Skrevet 10. januar 2024 HeleneHS skrev (1 time siden): Hvis du i det hele tatt skal vurdere IVF, så kan jeg anbefale deg å spørre fastlegen om henvisning. Hos oss tok det nesten 6mnd før vi fikk time til utredning i det offentlige. Derfra tar det enda noen måneder før man starter opp. I tilfelle man blir gravid så kan man alltids avbryte utredningen eller utsette behandlingen. Takk for tips! Anonymkode: 53dd6...502 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2024 #4270 Del Skrevet 10. januar 2024 9DPO i dag. Blendahvit tidligtest. Jeg har den i lomma på jobb og går og studerer den flere ganger om dagen i ulikt lys, på kontoret, toalettet osv. Vil noen fortelle meg at jeg offisielt har blitt klin hakke sprø? 😄 Anonymkode: 4bbbc...500 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HeleneHS Skrevet 10. januar 2024 #4271 Del Skrevet 10. januar 2024 17 minutter siden, AnonymBruker said: 9DPO i dag. Blendahvit tidligtest. Jeg har den i lomma på jobb og går og studerer den flere ganger om dagen i ulikt lys, på kontoret, toalettet osv. Vil noen fortelle meg at jeg offisielt har blitt klin hakke sprø? 😄 Anonymkode: 4bbbc...500 Hmm, kanskje? 9dpo er da veldig tidlig, så godt mulig den blir positiv ila noen få dager 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2024 #4272 Del Skrevet 13. januar 2024 Premom mener jeg er 1 DPO i dag. Er sååå utålmodig 😩. Det går altså så treigt! Noen andre som har gått inn i DPO-land? Anonymkode: f1904...e12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CarinaB Skrevet 13. januar 2024 #4273 Del Skrevet 13. januar 2024 8 dpo, røyk på en smell med en normal strimmel, selvfølgelig negativ😂 gjorde akkurat det samme i første graviditeten. Samme resultat da og, så egentlig skjønner jeg ikke at jeg gidder😅 fikk svak positiv rundt 10-11 dpo sist, så tenker jeg burde prøve å holde meg til å teste noe mer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susidus90 Skrevet 15. januar 2024 #4274 Del Skrevet 15. januar 2024 AnonymBruker skrev (På 13.1.2024 den 12.33): Premom mener jeg er 1 DPO i dag. Er sååå utålmodig 😩. Det går altså så treigt! Noen andre som har gått inn i DPO-land? Anonymkode: f1904...e12 Im back! Satte ovitrelle i dag tidlig, så ny runde med inseminering i morgen. Dpo-land snart! El blir vel i morgen kveld da🤞🏻 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2024 #4275 Del Skrevet 15. januar 2024 Susidus90 skrev (1 time siden): Im back! Satte ovitrelle i dag tidlig, så ny runde med inseminering i morgen. Dpo-land snart! El blir vel i morgen kveld da🤞🏻 Woop! 🤞🏼🤞🏼🤞🏼🤞🏼 Du får oppdatere! Premom mener jeg er 3 dpo og FF mener jeg er 4 dpo. Håper håper🥹🤞🏼 Anonymkode: f1904...e12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susidus90 Skrevet 15. januar 2024 #4276 Del Skrevet 15. januar 2024 AnonymBruker skrev (40 minutter siden): Woop! 🤞🏼🤞🏼🤞🏼🤞🏼 Du får oppdatere! Premom mener jeg er 3 dpo og FF mener jeg er 4 dpo. Håper håper🥹🤞🏼 Anonymkode: f1904...e12 Spennende!!! Ventetiden er så sykt lang! Som å vente på jul da man var barn!😅 Det skal jeg! Egget vart målt til 18,5mm i dag. Så håper virkelig at timingen er perfekt og at det klaffer denne gangen🤞🏻 Third time's a charm, eller hva de sier❤️🤞🏻🤞🏻🙏🏻 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2024 #4277 Del Skrevet 15. januar 2024 5 DPO i dag og en hodepine ut av en annen verden.. Det murrer godt i livmorområdet og korsryggen. Flere som har kjent på hodepine rundt denne tiden? Jeg har ikke eggløsning til vanlig så har ikke noe normale referansepunkt i DPO- land. Eggløsning nå ble stimulert med Letrozol og Ovitrelle 🤞🏼 Anonymkode: 3ed48...9c7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2024 #4278 Del Skrevet 15. januar 2024 AnonymBruker skrev (55 minutter siden): 5 DPO i dag og en hodepine ut av en annen verden.. Det murrer godt i livmorområdet og korsryggen. Flere som har kjent på hodepine rundt denne tiden? Jeg har ikke eggløsning til vanlig så har ikke noe normale referansepunkt i DPO- land. Eggløsning nå ble stimulert med Letrozol og Ovitrelle 🤞🏼 Anonymkode: 3ed48...9c7 Da jeg ble gravid sist hadde jeg unormalt med stikking/smerter ned mot høyre eggstokkområdet, og murret godt livmorområdet. Dette var 5/6 dpo (bekreftet med ELtester og temping). Krysser fingrene for deg🤞🏼 Her er det foreløpig ingenting som skjer. Kjenner noe, men ikke sånn som sist jeg ble gravid. Har så lyst å starte å teste! Anonymkode: f1904...e12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HeleneHS Skrevet 17. januar 2024 #4279 Del Skrevet 17. januar 2024 (endret) IKM i dag, testet ikke fordi jeg er så redd den er negativt igjen. Jeg testa 10dpo som var blenda og ble skikkelig skikkelig lei meg, var bare helt ut av meg hele dagen. Mensen har ikke dukket opp enda, men jeg går på Lutinus så det kan jo og påvirke.. Ømme brystene (som er bivirkninger av Lutinus) forsvant på søndag, jeg tørr ikke håpe på at det en en bra tegn. Gråt i bilen på veg til jobb i dag, klarer så vidt å ta meg sammen.. Edit: Nei, nå sjekker jeg og mensen skulle først komme i morgen 🙈 ikke helt meg selv disse dagene... Endret 17. januar 2024 av HeleneHS Tilleggsinfo/rettelse 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ttcnummer2 Skrevet 17. januar 2024 #4280 Del Skrevet 17. januar 2024 HeleneHS skrev (5 timer siden): IKM i dag, testet ikke fordi jeg er så redd den er negativt igjen. Jeg testa 10dpo som var blenda og ble skikkelig skikkelig lei meg, var bare helt ut av meg hele dagen. Mensen har ikke dukket opp enda, men jeg går på Lutinus så det kan jo og påvirke.. Ømme brystene (som er bivirkninger av Lutinus) forsvant på søndag, jeg tørr ikke håpe på at det en en bra tegn. Gråt i bilen på veg til jobb i dag, klarer så vidt å ta meg sammen.. Edit: Nei, nå sjekker jeg og mensen skulle først komme i morgen 🙈 ikke helt meg selv disse dagene... Blendatest her også, så du er ikke alene 😕 Denne prøvingen begynner å bli heftig tung… Nesten så jeg bare vil gi opp, men kan jo ikke det heller 😭 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå