SuzsuZ Skrevet 30. januar 2022 #2521 Del Skrevet 30. januar 2022 Endelig 1 DPO! ☺️ Vi har truffet veldig godt denne runden og nå er det bare å vente 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
89jenta Skrevet 30. januar 2022 #2522 Del Skrevet 30. januar 2022 SuzsuZ skrev (46 minutter siden): Endelig 1 DPO! ☺️ Vi har truffet veldig godt denne runden og nå er det bare å vente Gleder meg til å følge med! 🤞🏼 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sexybby Skrevet 30. januar 2022 #2523 Del Skrevet 30. januar 2022 SuzsuZ skrev (2 timer siden): Endelig 1 DPO! ☺️ Vi har truffet veldig godt denne runden og nå er det bare å vente Ååå gleda mæ til å følg dæ❤️❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Love90 Skrevet 30. januar 2022 #2524 Del Skrevet 30. januar 2022 SuzsuZ skrev (2 timer siden): Endelig 1 DPO! ☺️ Vi har truffet veldig godt denne runden og nå er det bare å vente Da ligger vi helt likt, 1 dpo idag jeg også, får håpe vi begge sitter med positiv test🤞🏻 Når begynner du testingen?😄 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elise93 Skrevet 30. januar 2022 #2525 Del Skrevet 30. januar 2022 SuzsuZ skrev (4 timer siden): Endelig 1 DPO! ☺️ Vi har truffet veldig godt denne runden og nå er det bare å vente Hurra! 🥳 Krysser alt jeg har får at den sitter denne runden! 😍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SuzsuZ Skrevet 30. januar 2022 #2526 Del Skrevet 30. januar 2022 11 hours ago, 89jenta said: Gleder meg til å følge med! 🤞🏼 9 hours ago, Sexybby said: Ååå gleda mæ til å følg dæ❤️❤️ 8 hours ago, Elise93 said: Hurra! 🥳 Krysser alt jeg har får at den sitter denne runden! 😍 Tusen takk for støtten dere 😍❤️ føler ikke så mye enda men jeg håper 💕 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SuzsuZ Skrevet 30. januar 2022 #2527 Del Skrevet 30. januar 2022 9 hours ago, Love90 said: Da ligger vi helt likt, 1 dpo idag jeg også, får håpe vi begge sitter med positiv test🤞🏻 Når begynner du testingen?😄 Det er alltid artig å ha noen i samme båt ☺️ Håper begge får noen fine streker etterhvert 💕 jeg har tenkt å holde meg til 8 dpo for å teste 😅 det beste jeg kan gjøre hehe. Hva med deg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Love90 Skrevet 30. januar 2022 #2528 Del Skrevet 30. januar 2022 SuzsuZ skrev (1 time siden): Det er alltid artig å ha noen i samme båt ☺️ Håper begge får noen fine streker etterhvert 💕 jeg har tenkt å holde meg til 8 dpo for å teste 😅 det beste jeg kan gjøre hehe. Hva med deg? Har som regel testet fra 8 dpo alle andre sykluser jeg også🤪😅 ble gravid i sommer og da testet jeg fra 8 dpo men så ikke antydning til noe svakt svakt fra 9 dpo kveld, men mistet i uke 10, så vet jo egentlig av den erfaring at det ikke er vits i å teste så tidlig som 8 dpo😅 men blir til at jeg gjør det alikevel hver syklus🙈 men hadde egentlig tenkt å vente helt til 10 dpo og hvis jeg kjente graviditets symptomer som jeg kjenner igjen tenkt å gå rett på en digital jeg har liggende, men vet ikke om jeg klarer å vente så lenge da, så får se🙊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2022 #2529 Del Skrevet 30. januar 2022 6 dpo og jeg er sååå utålmodig! Føler i tillegg at jeg har masse symptomer og gråter for alt og ingenting, huff😅 Håper å klare å vente med testing til minst torsdag. Anonymkode: 2fe3b...f31 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gyngestolen Skrevet 31. januar 2022 #2530 Del Skrevet 31. januar 2022 5DPO i dag, og har merket en endring i humøret. Håper nesten ikke det er et symptom, for hvis jeg skal være sånn i 9 mnd synes jeg synd på mannen🙈 Jeg tenker å vente til 9DPO med å teste Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SuzsuZ Skrevet 31. januar 2022 #2531 Del Skrevet 31. januar 2022 1 hour ago, gyngestolen said: 5DPO i dag, og har merket en endring i humøret. Håper nesten ikke det er et symptom, for hvis jeg skal være sånn i 9 mnd synes jeg synd på mannen🙈 Jeg tenker å vente til 9DPO med å teste 😂 uffda! Det roer seg nok tenker jeg, når kvalmen tar over 😅 Håper uken går fort! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SuzsuZ Skrevet 31. januar 2022 #2532 Del Skrevet 31. januar 2022 2 DPO - har litt økt utflod, litt lysegult’ish og har betydd graviditet tidligere så kan jo håpe på at det er noe tegn 🤞 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gyngestolen Skrevet 31. januar 2022 #2533 Del Skrevet 31. januar 2022 SuzsuZ skrev (2 timer siden): 😂 uffda! Det roer seg nok tenker jeg, når kvalmen tar over 😅 Håper uken går fort! Synes egentlig det går fortere og fortere for hver PP. I de første tenkte jeg ikke på annet enn graviditet, men nå har jeg mer fokus på andre ting. Går ikke og husker hvor mange DPO jeg er alltid heller, må sjekke appen😅 Det er egentlig veldig behagelig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym140786 Skrevet 31. januar 2022 #2534 Del Skrevet 31. januar 2022 7 dpo idag 😊 klarte ikke la hver og teste meeeeen den var negativ 😌 Lang ventetid syns jeg enda det bare er andre mnd vi prøver, men blir 36 år til sommeren så kjenner presset❤️ Flere pÅ min alder her da tro? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SuzsuZ Skrevet 31. januar 2022 #2535 Del Skrevet 31. januar 2022 26 minutter siden, Anonym140786 said: 7 dpo idag 😊 klarte ikke la hver og teste meeeeen den var negativ 😌 Lang ventetid syns jeg enda det bare er andre mnd vi prøver, men blir 36 år til sommeren så kjenner presset❤️ Flere pÅ min alder her da tro? Hehe ja 7 er vel i det tidligste laget, men man er forberedt på den blendaen for å si det sånn. Jeg er straks 35 ☺️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym140786 Skrevet 31. januar 2022 #2536 Del Skrevet 31. januar 2022 SuzsuZ skrev (6 minutter siden): Hehe ja 7 er vel i det tidligste laget, men man er forberedt på den blendaen for å si det sånn. Jeg er straks 35 ☺️ Blir noen spennende dager fremover 🥰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2022 #2537 Del Skrevet 31. januar 2022 Anonym140786 skrev (32 minutter siden): 7 dpo idag 😊 klarte ikke la hver og teste meeeeen den var negativ 😌 Lang ventetid syns jeg enda det bare er andre mnd vi prøver, men blir 36 år til sommeren så kjenner presset❤️ Flere pÅ min alder her da tro? 6 dpo i dag, fint du skrev at du fikk negativ så kanskje jeg klarer å la være å teste i morgen, haha Jeg er 38, prøvd siden november med en kjemisk i desember så håper veldig at vi er heldige denne runden. Anonymkode: 2fe3b...f31 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym140786 Skrevet 31. januar 2022 #2538 Del Skrevet 31. januar 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): 6 dpo i dag, fint du skrev at du fikk negativ så kanskje jeg klarer å la være å teste i morgen, haha Jeg er 38, prøvd siden november med en kjemisk i desember så håper veldig at vi er heldige denne runden. Anonymkode: 2fe3b...f31 Leit og høre , men krysser alt for deg denne gangen 🥰 Ja da er det nok litt tidlig enda, jeg burde nok vente til onsdag med og teste, men kjenner jeg meg selv rett såå tester jeg nok sikkert imorgen også 😅 vi er jo nesten likt dpo så dette blir spennende 🥰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2022 #2539 Del Skrevet 31. januar 2022 Anonym140786 skrev (30 minutter siden): Leit og høre , men krysser alt for deg denne gangen 🥰 Ja da er det nok litt tidlig enda, jeg burde nok vente til onsdag med og teste, men kjenner jeg meg selv rett såå tester jeg nok sikkert imorgen også 😅 vi er jo nesten likt dpo så dette blir spennende 🥰 Takk Går greit siden jeg bare visste om det i to dager før jeg begynte å blø. Du må oppdatere når du tester, jeg skal prøve å holde meg til torsdag hvis jeg klarer! Håper du får positivt test❤️ Anonymkode: 2fe3b...f31 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tessiekd Skrevet 31. januar 2022 #2540 Del Skrevet 31. januar 2022 SuzsuZ skrev (4 timer siden): 2 DPO - har litt økt utflod, litt lysegult’ish og har betydd graviditet tidligere så kan jo håpe på at det er noe tegn 🤞 Spennende! Hvis eggløsningen traff sted når jeg tror så er jeg 4dpo, hadde veldig økt utflod I går som var gul/brun ish. Aldri opplevd før 🙄 krysser fingrene at det kan være graviditet som du sier 🤞🏼😍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå