HeleneHS Skrevet 17. januar 2024 #4281 Del Skrevet 17. januar 2024 4 hours ago, Ttcnummer2 said: Blendatest her også, så du er ikke alene 😕 Denne prøvingen begynner å bli heftig tung… Nesten så jeg bare vil gi opp, men kan jo ikke det heller 😭 Nei, det skjønner jeg godt! Hjelper ikke at jeg har ei på jobb som er gravid og lei all symptomene... Jeg ville tatt hundre spyepisoder og 40uker med hodepine, samt bekkenløsning og alt det der, bare jeg holder på en graviditet..... 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2024 #4282 Del Skrevet 17. januar 2024 Åå føler sånn med dere @Ttcnummer2 og @HeleneHS…🥺 Anonymkode: f1904...e12 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susidus90 Skrevet 18. januar 2024 #4283 Del Skrevet 18. januar 2024 2dpo nå og denne gangen skal jeg ikke tenke noe sol helst over symptomer. Desember vart det ikke noe prøving (for mye stress med jobb, kjøp av leilighet og slikt). Men da fikk jeg kjenne og tenke over hva jeg kjenner gjennom syklusen uten prøving. Hva som er normalen hos meg. Og det er litt sånn normalt smått menslignende smerter jevnt over syklusen. Så skal derfor ignorere alle de tegnene og ikke overtenke. Dette er siste forsøket i pakken min. Går det ikke denne gangen, har jeg smått begynt å overveie IVF eller evt dra til Danmark 🤷♀️ Men hadde vært fint om jeg slapp alt det der og det klaffer nå❤️🤞🏻 Alle gode ting er 3, ikke sant? 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
saloni Skrevet 19. januar 2024 #4284 Del Skrevet 19. januar 2024 7/8 dpo her og blendahvite tester. Pos EL test 11/1 ettermiddag/kveld og 12/1 kl 07.00. Testet igjen 12/1 rundt kl 16.00 og da var den neg. Ca 50% får pos test 9 dpo, og 18% 8 dpo. Prøver å holde motet oppe litt til🤞🏼 https://www.countdowntopregnancy.com/pregnancy-test/dpo-chart.php?dpo=9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
saloni Skrevet 20. januar 2024 #4285 Del Skrevet 20. januar 2024 saloni skrev (På 19.1.2024 den 19.30): 7/8 dpo her og blendahvite tester. Pos EL test 11/1 ettermiddag/kveld og 12/1 kl 07.00. Testet igjen 12/1 rundt kl 16.00 og da var den neg. Ca 50% får pos test 9 dpo, og 18% 8 dpo. Prøver å holde motet oppe litt til🤞🏼 https://www.countdowntopregnancy.com/pregnancy-test/dpo-chart.php?dpo=9 8/9 dpo i dag, og jeg syns jeg ser antydning til noe….🥹🥺 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susidus90 Skrevet 21. januar 2024 #4286 Del Skrevet 21. januar 2024 saloni skrev (11 timer siden): 8/9 dpo i dag, og jeg syns jeg ser antydning til noe….🥹🥺 Jeg ser noe!!!🤩🎊🤞🏻 veldig svakt, men om du bare er 8/9 dpo er jo ikke det så rart uansett😃 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
saloni Skrevet 21. januar 2024 #4287 Del Skrevet 21. januar 2024 Susidus90 skrev (4 timer siden): Jeg ser noe!!!🤩🎊🤞🏻 veldig svakt, men om du bare er 8/9 dpo er jo ikke det så rart uansett😃 Takk! Ja, håper spira sitter🤞🏼 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susidus90 Skrevet 21. januar 2024 #4288 Del Skrevet 21. januar 2024 saloni skrev (52 minutter siden): Takk! Ja, håper spira sitter🤞🏼 Hvis det er også en graviditetstest er den enda mer tydelig!🤩 Så spennende å se de neste dagene 🥰 Ååå dagene hos meg går sååå sakte!!!🥴 Er vel 5dpo ca. Tror el var tirsdags kveld. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
saloni Skrevet 21. januar 2024 #4289 Del Skrevet 21. januar 2024 Susidus90 skrev (5 timer siden): Hvis det er også en graviditetstest er den enda mer tydelig!🤩 Så spennende å se de neste dagene 🥰 Ååå dagene hos meg går sååå sakte!!!🥴 Er vel 5dpo ca. Tror el var tirsdags kveld. Ååh følern!! Hadde akkurat samme følelse for noen dager siden. Måtte de neste dagene fly avgårde for deg🤞🏼 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susidus90 Skrevet 22. januar 2024 #4290 Del Skrevet 22. januar 2024 saloni skrev (11 timer siden): Ååh følern!! Hadde akkurat samme følelse for noen dager siden. Måtte de neste dagene fly avgårde for deg🤞🏼 Fredag er første dag jeg evt kan få to streker og tenke jeg er gravid🤞🏻❤️ Håper dagene flyr🤭🤭 ovitrelle skal i teorien være ute på torsdagen, 10 dager siden sprøyta vart satt:p 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fame Skrevet 22. januar 2024 #4291 Del Skrevet 22. januar 2024 Susidus90 skrev (4 timer siden): Fredag er første dag jeg evt kan få to streker og tenke jeg er gravid🤞🏻❤️ Håper dagene flyr🤭🤭 ovitrelle skal i teorien være ute på torsdagen, 10 dager siden sprøyta vart satt:p Du burde teste ut ovitrelle for å være sikker på at den er ute. Den kan henge i lenger enn 10 dager ^_^ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susidus90 Skrevet 22. januar 2024 #4292 Del Skrevet 22. januar 2024 Fame skrev (23 minutter siden): Du burde teste ut ovitrelle for å være sikker på at den er ute. Den kan henge i lenger enn 10 dager ^_^ Ja, dette er 3 gangen, så tester litt innimellom for å ha kontroll på når den er borte 😉 første gangen tok jeg test hver dag, men det gadd jeg ikke sist, da tok jeg test fra 7dpo og blir vel litt sånn nå også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lyse Signe Skrevet 24. januar 2024 #4293 Del Skrevet 24. januar 2024 Hei alle! 👋 Vi prøver på nr to nå. Fikk en sønn i mars 2023 og ønsker oss to tette. Jeg er snart 38 år også, så ønsker ikke å vente for lenge, vet aldri hvor lang tid det tar, eller om det klaffer igjen i det hele tatt. Jeg har ikke fått tilbake mensen ennå, men har brukt eggløsningsmonitor de siste ukene for å se om den slår ut på eggløsning. Først noen dager "Lav", så noen dager "Høy", og i går og i dag har den slått ut på "Maksimal". 🥳 I dag har vi hatt sex (for første gang på leeeenge) 😅, selv om jeg prøver å forholde meg rolig så håper jeg jo og er spent allikevel. Det skal vel godt gjøres å ha så flaks, men har veldig lyst til å være med i gruppa her allikevel. Krysser fingrene for alle sammen her! 🤞❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susidus90 Skrevet 24. januar 2024 #4294 Del Skrevet 24. januar 2024 saloni skrev (På 21.1.2024 den 20.39): Ååh følern!! Hadde akkurat samme følelse for noen dager siden. Måtte de neste dagene fly avgårde for deg🤞🏼 Hvordan går det? Har du fått tydeligere streker nå?🫣🤞🏻 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susidus90 Skrevet 24. januar 2024 #4295 Del Skrevet 24. januar 2024 Lyse Signe skrev (6 timer siden): Hei alle! 👋 Vi prøver på nr to nå. Fikk en sønn i mars 2023 og ønsker oss to tette. Jeg er snart 38 år også, så ønsker ikke å vente for lenge, vet aldri hvor lang tid det tar, eller om det klaffer igjen i det hele tatt. Jeg har ikke fått tilbake mensen ennå, men har brukt eggløsningsmonitor de siste ukene for å se om den slår ut på eggløsning. Først noen dager "Lav", så noen dager "Høy", og i går og i dag har den slått ut på "Maksimal". 🥳 I dag har vi hatt sex (for første gang på leeeenge) 😅, selv om jeg prøver å forholde meg rolig så håper jeg jo og er spent allikevel. Det skal vel godt gjøres å ha så flaks, men har veldig lyst til å være med i gruppa her allikevel. Krysser fingrene for alle sammen her! 🤞❤️ Spennede! Krysser fingrene for at klaffer første gangen🤞🏻 De ventedagene er grusomt lange!😅😩😩 8dpo i dag og venter spent på å kunne teste skikkelig (#testetøs) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
saloni Skrevet 25. januar 2024 #4296 Del Skrevet 25. januar 2024 Susidus90 skrev (16 timer siden): Hvordan går det? Har du fått tydeligere streker nå?🫣🤞🏻 Heiii, takk som spør✨ Det har blitt tydeligere streker, og pos digital cb. Skal ta ny digital cb ila helga for å sjekke hcg stigningen - håper!! Og hva med deg?? Disse er tatt på mandag, med 25. IKM er i morgen..🥹 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2024 #4297 Del Skrevet 25. januar 2024 Er på DPO dag 2 (tidlig ute med å skrive her). Fikk høy/maksimal ikke så lenge etter mensen, syklusen min er ikke helt vanlig etter en senabort jeg hadde i slutten av oktober. Har ikke på følelsen at det gikk denne gangen heller, så venter egentlig bare på at mensen skal komme😔 Anonymkode: 53dd6...502 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susidus90 Skrevet 25. januar 2024 #4298 Del Skrevet 25. januar 2024 saloni skrev (2 timer siden): Heiii, takk som spør✨ Det har blitt tydeligere streker, og pos digital cb. Skal ta ny digital cb ila helga for å sjekke hcg stigningen - håper!! Og hva med deg?? Disse er tatt på mandag, med 25. IKM er i morgen..🥹 Åååå gratulerer! De der er jo meget positive! Jeg er 9dpo i dag, i dag vart den så og si negativ og , så blir spennde å se de neste dagene om streken kommen tilbake. For nå er jo ovitrelle hverfall ute av kroppen🤞🏻🤞🏻🤞🏻 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susidus90 Skrevet 25. januar 2024 #4299 Del Skrevet 25. januar 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Er på DPO dag 2 (tidlig ute med å skrive her). Fikk høy/maksimal ikke så lenge etter mensen, syklusen min er ikke helt vanlig etter en senabort jeg hadde i slutten av oktober. Har ikke på følelsen at det gikk denne gangen heller, så venter egentlig bare på at mensen skal komme😔 Anonymkode: 53dd6...502 Er ikke alltid magefølelsen stemmer, men skjønner følelsen altså. Krysser likevel fingrene for ar det kan gå denne pp🤞🏻❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2024 #4300 Del Skrevet 25. januar 2024 Susidus90 skrev (10 minutter siden): Er ikke alltid magefølelsen stemmer, men skjønner følelsen altså. Krysser likevel fingrene for ar det kan gå denne pp🤞🏻❤️ Takk❤️ det hadde vært en mager trøst å være gravid i april (da jeg egentlig skulle hatt termin) Anonymkode: 53dd6...502 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå