elinoooor Skrevet 30. juni 2022 #3061 Del Skrevet 30. juni 2022 Fame skrev (3 minutter siden): I mitt hode så er det det Men er bare 11 dpo så kan fortsatt skje ting Kan jo det❤️🤞🏼 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2022 #3062 Del Skrevet 1. juli 2022 Fame skrev (På 30.6.2022 den 9.43): I mitt hode så er det det Men er bare 11 dpo så kan fortsatt skje ting Jeg hadde helt blendahvit test på 11dpo, både morgen og kveld, og gav opp da. Dro på en ukes ferie til utlandet. Mensen kom ikke. Tok en test da jeg kom hjem; gravid. Anonymkode: 56b43...9bf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fame Skrevet 1. juli 2022 #3063 Del Skrevet 1. juli 2022 AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Jeg hadde helt blendahvit test på 11dpo, både morgen og kveld, og gav opp da. Dro på en ukes ferie til utlandet. Mensen kom ikke. Tok en test da jeg kom hjem; gravid. Anonymkode: 56b43...9bf håper på det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fame Skrevet 1. juli 2022 #3064 Del Skrevet 1. juli 2022 Jeg har fått de vanlige, gøyale PMS kvisene i ansiktet verste er at jeg alltid peller på de også blir det sår Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2022 #3065 Del Skrevet 1. juli 2022 8 dpo i dag, og jeg klarte ikke å la være å teste🙈 Kjempenegativ som forventet😅 Har egentlig ikke troa i det hele tatt denne runden, men så får man jo forhåpninger likevel når det nærmer seg test-tid🤪 Anonymkode: b7cd3...856 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elvine22 Skrevet 1. juli 2022 #3066 Del Skrevet 1. juli 2022 AnonymBruker skrev (5 timer siden): 8 dpo i dag, og jeg klarte ikke å la være å teste🙈 Kjempenegativ som forventet😅 Har egentlig ikke troa i det hele tatt denne runden, men så får man jo forhåpninger likevel når det nærmer seg test-tid🤪 Anonymkode: b7cd3...856 Ja det var nok litt tidlig jeg er 7 dpo idag, venter med å teste til onsdag. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SuzsuZ Skrevet 2. juli 2022 #3067 Del Skrevet 2. juli 2022 6 dpo - hatt litt øm korsrygg, murring i mage, økt tykt hvit/lysegult utflod og mer drømmer 🤞 tenker jeg ryker en test allerede i morgen 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fame Skrevet 2. juli 2022 #3068 Del Skrevet 2. juli 2022 13 dpo. Murringer i mage og nedover lårene og rygg. Håper mensen kommer i dah. Den er kjedelig å vente på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2022 #3069 Del Skrevet 2. juli 2022 9dpo, like forvirra over kroppen som de andre syklusene. Virker som den på kødd gir pms symptomer annenhver gang. 🙈blenda test i alle fall (klarte ikke la være).. Anonymkode: 77b50...979 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2022 #3070 Del Skrevet 2. juli 2022 Tok en ny test med morgenurin nå 9 dpo. Ikke antydning til svak strek eller noe. Kritthvit. Jeg tenker at det kanskje burde være NOE 9 dpo?.. Føler på meg at tr kommer, så kanskje best å innstille seg på det🙈 Anonymkode: b7cd3...856 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2022 #3071 Del Skrevet 2. juli 2022 AnonymBruker skrev (14 timer siden): 8 dpo i dag, og jeg klarte ikke å la være å teste🙈 Kjempenegativ som forventet😅 Har egentlig ikke troa i det hele tatt denne runden, men så får man jo forhåpninger likevel når det nærmer seg test-tid🤪 Anonymkode: b7cd3...856 Hahah Off jeg gjorde det samme, testa idag 8dpo klarte ikke vente! Anonymkode: be42c...e03 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SuzsuZ Skrevet 2. juli 2022 #3072 Del Skrevet 2. juli 2022 8-9 dpo er fortsatt tidlig ☺️ Gi det noen flere dager 🤞 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elvine22 Skrevet 2. juli 2022 #3073 Del Skrevet 2. juli 2022 Kan kviser være et tegn til graviditet? Aldri egentlig fått kviser men siste dagene fått litt hmm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fame Skrevet 2. juli 2022 #3074 Del Skrevet 2. juli 2022 Elvine22 skrev (1 minutt siden): Kan kviser være et tegn til graviditet? Aldri egentlig fått kviser men siste dagene fått litt hmm Hehe. Jeg googla det samme i går. Det viser seg at det kan det være Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SuzsuZ Skrevet 2. juli 2022 #3075 Del Skrevet 2. juli 2022 (endret) Tok en test 6 dpo for jeg klarer ikke å styre meg 😅 negativt, men jeg tror faktisk at det klaffa denne gangen, men så er problemet å beholde graviditeten. Jeg kjøpte en body og strømpebukser forrige gang og da gikk det dårlig i uke 9. Første SA jeg hadde mens vi har prøvd snart ett år siden, da hadde jeg termin 24.06.22💔 Endret 2. juli 2022 av SuzsuZ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2022 #3076 Del Skrevet 2. juli 2022 SuzsuZ skrev (7 minutter siden): Tok en test 6 dpo for jeg klarer ikke å styre meg 😅 negativt, men jeg tror faktisk at det klaffa denne gangen, men så er problemet å beholde graviditeten. Jeg kjøpte en body og strømpebukser forrige gang og da gikk det dårlig i uke 9. Første SA jeg hadde mens vi har prøvd snart ett år siden, da hadde jeg termin 24.06.22💔 Hvorfor teste på 6dpo? Eller før ikm i det hele tatt? Jeg var dum og testet 11dpo, selvsagt negativt. Men jeg er gravid, bare at mange ikke tester positivt før ved ikm. Anonymkode: 56b43...9bf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2022 #3077 Del Skrevet 2. juli 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvorfor teste på 6dpo? Eller før ikm i det hele tatt? Jeg var dum og testet 11dpo, selvsagt negativt. Men jeg er gravid, bare at mange ikke tester positivt før ved ikm. Anonymkode: 56b43...9bf Ikke meg du siterte, men svarer for meg selv😅 Jeg klarer bare ikke å la være å starte testingen tidlig.. En god del får jo svake tester tidlig, og jeg vil bare vite det så fort som overhodet mulig (selv om det kan by på skuffelser når det går til grunne). Liker bare å følge med på hva som skjer😊 Anonymkode: b7cd3...856 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2022 #3078 Del Skrevet 2. juli 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Ikke meg du siterte, men svarer for meg selv😅 Jeg klarer bare ikke å la være å starte testingen tidlig.. En god del får jo svake tester tidlig, og jeg vil bare vite det så fort som overhodet mulig (selv om det kan by på skuffelser når det går til grunne). Liker bare å følge med på hva som skjer😊 Anonymkode: b7cd3...856 Jepp, er jo veldig vanskelig å vente. 😊 Selv har jeg ikke pleid å teste før ikm, inntil denne gangen. Og så fikk jeg altså helt negativ test 11dpo, selv om det viste seg at jeg er gravid. Poenget er bare at for noen slår ikke testene ut svakt engang før veldig nærme ikm. Anonymkode: 56b43...9bf 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SuzsuZ Skrevet 2. juli 2022 #3079 Del Skrevet 2. juli 2022 4 hours ago, AnonymBruker said: Hvorfor teste på 6dpo? Eller før ikm i det hele tatt? Jeg var dum og testet 11dpo, selvsagt negativt. Men jeg er gravid, bare at mange ikke tester positivt før ved ikm. Anonymkode: 56b43...9bf Fordi jeg håper at jeg er 1-2 dpo mer enn jeg tror og at jeg får pos test tidlig. Har fått positiv både 8 og 9 dpo før 😅 men vet jo det er ganske så usannsynlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tessiekd Skrevet 2. juli 2022 #3080 Del Skrevet 2. juli 2022 Heei! Er så stille I prøverørs forumet, og jeg er jo 9dpo (rugedag 4 av blasto) Så jeg kan vell chatte litt her au fordiom? 😍 Jeg har holdt på å teste ut Ovitrelle og I går var den så og si blenda. I tilegg hadde jeg null symptomer i går å følte at alt håp var ute. I dag er det derimot MYE aktivitet. Mye stikking og murring. Nesten så jeg er redd det er mensen som er på vei 😩 skal ikke teste noe mer nå før på mandag, da er jeg 11 dpo 😬😬 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå