AnonymBruker Skrevet 11. januar 2022 #2361 Del Skrevet 11. januar 2022 Sexybby skrev (7 minutter siden): De ser jo kjempe fin ut. Har du tatt digital?🥰🥰🥰 Tror ho mener at økningen fra 11 dpo er for dårlig Anonymkode: 03d35...6a3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SuzsuZ Skrevet 11. januar 2022 #2362 Del Skrevet 11. januar 2022 17 minutter siden, AnonymBruker said: Synes ikke de blir svakere? Kanskje jeg ser dårlig. Håper det går riktig vei. Jeg har prøvd i fem måneder uten å få en eneste positiv test. Når du først har fått så mange positive nå, håper jeg spiren klorer seg fast. Anonymkode: 56b43...9bf Takk, nei de er ikke svakere men ikke sterkere heller ☺️ Heldig å få positive tester i hvertfall 11 minutter siden, Sexybby said: De ser jo kjempe fin ut. Har du tatt digital?🥰🥰🥰 Takk! Ja gikk gravid 1-2 på digital, men det krever bare 10 i hcg så det er lite 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2022 #2363 Del Skrevet 11. januar 2022 Elise93 skrev (1 time siden): Så forvirrende! Vet du når du hadde EL? 🤗 Var overbevist om at det var 24.desember, da jeg kjente det i høyre eggstokk (som gynekologen sa 18.desember jeg skulle ha eggløsning fra), men blir usikker når det er både negativ test og appene sier forskjellig😂🙈 Anonymkode: 2ac06...cd8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sexybby Skrevet 11. januar 2022 #2364 Del Skrevet 11. januar 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Var overbevist om at det var 24.desember, da jeg kjente det i høyre eggstokk (som gynekologen sa 18.desember jeg skulle ha eggløsning fra), men blir usikker når det er både negativ test og appene sier forskjellig😂🙈 Anonymkode: 2ac06...cd8 Da er du jo ikke 1 dpo? Leste jeg feil kanskje?😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sexybby Skrevet 11. januar 2022 #2365 Del Skrevet 11. januar 2022 Sexybby skrev (1 minutt siden): Da er du jo ikke 1 dpo? Leste jeg feil kanskje?😅 Oii hhaha ser nå at det ble kluss i lesinga ja😂😂😂sorry skjønte ingenting😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2022 #2366 Del Skrevet 11. januar 2022 Sexybby skrev (16 minutter siden): Oii hhaha ser nå at det ble kluss i lesinga ja😂😂😂sorry skjønte ingenting😂 jeg er minst like forvirra😂😂 Anonymkode: 2ac06...cd8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flamme Skrevet 11. januar 2022 #2367 Del Skrevet 11. januar 2022 Mensen 3-4 dager forsinket. Tatt på utvanna piss etter masse kaffe og energidrikk. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sexybby Skrevet 11. januar 2022 #2368 Del Skrevet 11. januar 2022 Flamme skrev (Akkurat nå): Mensen 3-4 dager forsinket. Tatt på utvanna piss etter masse kaffe og energidrikk. Gratulerer så mye😍😍🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SuzsuZ Skrevet 11. januar 2022 #2369 Del Skrevet 11. januar 2022 9 minutter siden, Flamme said: Mensen 3-4 dager forsinket. Tatt på utvanna piss etter masse kaffe og energidrikk. Gratulerer!!😍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elise93 Skrevet 11. januar 2022 #2370 Del Skrevet 11. januar 2022 Flamme skrev (1 time siden): Mensen 3-4 dager forsinket. Tatt på utvanna piss etter masse kaffe og energidrikk. Gratulerer 🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elise93 Skrevet 11. januar 2022 #2371 Del Skrevet 11. januar 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Var overbevist om at det var 24.desember, da jeg kjente det i høyre eggstokk (som gynekologen sa 18.desember jeg skulle ha eggløsning fra), men blir usikker når det er både negativ test og appene sier forskjellig😂🙈 Anonymkode: 2ac06...cd8 Åå, skjønner! Håper du får positiv test 🤞 tatt noen g-tester enda? 🤗 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flamme Skrevet 11. januar 2022 #2372 Del Skrevet 11. januar 2022 Flamme skrev (1 time siden): Mensen 3-4 dager forsinket. Tatt på utvanna piss etter masse kaffe og energidrikk. Elise93 skrev (35 minutter siden): Gratulerer 🥰 SuzsuZ skrev (1 time siden): Gratulerer!!😍 Sexybby skrev (1 time siden): Gratulerer så mye😍😍🥰 Tusen takk 💓 Ikke helt troen enda, da forrige var kjemisk, men vi får se. 🙂 Krysser fingrene for at spira sitter! Så kan jeg si til symptomjegere at denne gangen hadde jeg INGEN symptomer på noe som helst, hverken eggløsning eller graviditet 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SuzsuZ Skrevet 11. januar 2022 #2373 Del Skrevet 11. januar 2022 3 minutter siden, Flamme said: Tusen takk 💓 Ikke helt troen enda, da forrige var kjemisk, men vi får se. 🙂 Krysser fingrene for at spira sitter! Så kan jeg si til symptomjegere at denne gangen hadde jeg INGEN symptomer på noe som helst, hverken eggløsning eller graviditet 😅 Krysser det som krysses kan!!!🤞💕 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sexybby Skrevet 11. januar 2022 #2374 Del Skrevet 11. januar 2022 Flamme skrev (49 minutter siden): Tusen takk 💓 Ikke helt troen enda, da forrige var kjemisk, men vi får se. 🙂 Krysser fingrene for at spira sitter! Så kan jeg si til symptomjegere at denne gangen hadde jeg INGEN symptomer på noe som helst, hverken eggløsning eller graviditet 😅 Håper, krysser alt jeg har for deg❤️Håper det blir september/oktoberbarn på oss ❤️ Håper min også sitter, har ei som datter fra før som fant meg tissende i en kopp i går, så hun er helt i ekstase, tror hun blir ganske så skuffet om den ikke sitter 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
7777 Skrevet 11. januar 2022 #2375 Del Skrevet 11. januar 2022 SuzsuZ skrev (4 timer siden): Takk, nei de er ikke svakere men ikke sterkere heller ☺️ Heldig å få positive tester i hvertfall Takk! Ja gikk gravid 1-2 på digital, men det krever bare 10 i hcg så det er lite 😅 hei SuzsuZ! Heier heier heier på deg! 🤞🏻♥️ Ville bare tipse om siden her. Slik jeg har skjønt det både via denne og flere sider, så trengs det hcg på >25 for å få 1-2 på cbd, så kanskje det er bedre enn du tror ☺️ Mulig jeg tar feil altså, men ville dele den ☺️ Håper strekene blir tydeligere hos deg og at du slipper runden du hadde sist 🤞🏻♥️ https://forum.babyverden.no/threads/hcg-og-wondfo-billigstrimlene-og-cb-digital-med-ukeindikator.1673091/ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2022 #2376 Del Skrevet 11. januar 2022 Elise93 skrev (5 timer siden): Åå, skjønner! Håper du får positiv test 🤞 tatt noen g-tester enda? 🤗 Negativ 10dpo og igår, fortsatt ikke ikm. Får bare vente å se i dagene fremover🥰 Anonymkode: 2ac06...cd8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sexybby Skrevet 12. januar 2022 #2377 Del Skrevet 12. januar 2022 SuzsuZ skrev (På 11.1.2022 den 10.07): 14 DPO i dag og forberedt på at dette ikke går veien, sånn er det. Lurer på om eggene har blitt ‘dårlige’ Hvordan var den i dag? Er den blitt sterkere?❤️❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SuzsuZ Skrevet 12. januar 2022 #2378 Del Skrevet 12. januar 2022 3 minutter siden, Sexybby said: Hvordan var den i dag? Er den blitt sterkere?❤️❤️ Takk som spør ❤️ Nei ikke sterkere 🥲 burde være synlig økning nå, så forberedt på blødning snart. Heller før enn at det går ukesvis med noe som ikke blir noe av Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sexybby Skrevet 12. januar 2022 #2379 Del Skrevet 12. januar 2022 SuzsuZ skrev (Akkurat nå): Takk som spør ❤️ Nei ikke sterkere 🥲 burde være synlig økning nå, så forberedt på blødning snart. Heller før enn at det går ukesvis med noe som ikke blir noe av Ååå krysser enda fingrene for deg❤️❤️❤️Ikke minst troen enda❤️❤️ Prøvd ta en ny digital? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SuzsuZ Skrevet 12. januar 2022 #2380 Del Skrevet 12. januar 2022 1 hour ago, Sexybby said: Ååå krysser enda fingrene for deg❤️❤️❤️Ikke minst troen enda❤️❤️ Prøvd ta en ny digital? Fikk babyplan nå, er vel tatt på 2-3 timers urin men ved 15 dpo burde det syns. Det gikk nok ikke denne gangen ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå