SuzsuZ Skrevet 15. desember 2021 #2121 Del Skrevet 15. desember 2021 12DPO i dag(om EL har i det hele tatt vært da) og blenda test så venter egentlig bare på TR. Ved graviditet har jeg alltid fått svakt pos 8-10 DPO Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
font Skrevet 15. desember 2021 #2122 Del Skrevet 15. desember 2021 7dpo. Jeg røk på en test idag (altfor tidlig, I know, men når man har et lass med tester så ... ). Den var ikke overraskende blenda. Nå kjenner jeg absolutt ingenting. Begynner å forberede meg på ny pp, tror ikke vi har lagt inn nok aksjer denne gangen (selv om det teknisk sett bare skal én gang til 😅) . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nidoran Skrevet 15. desember 2021 #2123 Del Skrevet 15. desember 2021 Testet positivt i dag, var som egentlig litt forventet da jeg har vært mye dårlig. Men full panikk nå, litt i sjokk😅 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stAre Skrevet 15. desember 2021 #2124 Del Skrevet 15. desember 2021 Nidoran skrev (29 minutter siden): Testet positivt i dag, var som egentlig litt forventet da jeg har vært mye dårlig. Men full panikk nå, litt i sjokk😅 gratulerer såå mye 😁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Beautyblender Skrevet 16. desember 2021 #2125 Del Skrevet 16. desember 2021 Nidoran skrev (9 timer siden): Testet positivt i dag, var som egentlig litt forventet da jeg har vært mye dårlig. Men full panikk nå, litt i sjokk😅 Helt lik reaksjon også 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2021 #2126 Del Skrevet 16. desember 2021 Nidoran skrev (10 timer siden): Testet positivt i dag, var som egentlig litt forventet da jeg har vært mye dårlig. Men full panikk nå, litt i sjokk😅 Gratulerer! Kjenner jeg er misunnelig. Håper alt går bra! 😊 Anonymkode: 56b43...9bf 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilletrille79 Skrevet 16. desember 2021 #2127 Del Skrevet 16. desember 2021 Nå er jeg to dager over IKM og ikke tegn til mensen🙏Fått økt utfod og det stikker i eggstokken😀så sitter jeg her uten gravidtest 😅brukte opp alle for tidlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilletrille79 Skrevet 16. desember 2021 #2128 Del Skrevet 16. desember 2021 Nidoran skrev (10 timer siden): Testet positivt i dag, var som egentlig litt forventet da jeg har vært mye dårlig. Men full panikk nå, litt i sjokk😅 Gratulerer 😀så spennende da🤩 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helne90 Skrevet 16. desember 2021 #2129 Del Skrevet 16. desember 2021 (endret) Dpo 10 idag, klarte ikke la være å teste (var blanda), men skal strengt tatt ikke ha ikm før mandag så ingen overraskelse der! Testet svakt positivt dpo 12 forrige PP men var kjemisk dessverre. Var min første graviditet (som jeg vet om!), så problemet nå er at jeg bare går å sammenligner symptomer! Skal ikke være lett det her, haha. Hadde et skikkelig stikk i nedre del av magen for et par dager siden, såpass at jeg måtte bøye meg dobbelt. Varte bare noen sekunder, så spent på om det kan ha vært noe! Endret 16. desember 2021 av Helne90 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SuzsuZ Skrevet 16. desember 2021 #2130 Del Skrevet 16. desember 2021 EL hadde vært tidligere enn jeg trodde så mensen kom 12 DPO i går 🥴 men bare 2 uker igjen til neste gang! 😍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Laura80 Skrevet 16. desember 2021 #2131 Del Skrevet 16. desember 2021 4 dpo, disse dagene går sakte 😀😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
font Skrevet 16. desember 2021 #2132 Del Skrevet 16. desember 2021 8DPO, og jeg kjenner INGENTING. Bortsett fra vondt i korsryggen, men jeg tror det er pga stolen på hjemmekontoret Hadde periodevis mensmurringer fra ca 4-6 dpo, etter det = nix, nada 🤷♀️ Jeg vet det er litt tidlig å gi opp, men ... jeg begynner å gi opp denne runden 🙈 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2021 #2133 Del Skrevet 16. desember 2021 6 hours ago, font said: 8DPO, og jeg kjenner INGENTING. Bortsett fra vondt i korsryggen, men jeg tror det er pga stolen på hjemmekontoret Hadde periodevis mensmurringer fra ca 4-6 dpo, etter det = nix, nada 🤷♀️ Jeg vet det er litt tidlig å gi opp, men ... jeg begynner å gi opp denne runden 🙈 Ingen symptomer trenger ikke være negativt! Syns jeg ser mange som skriver at den gangen de ikke kjente noe er den gangen den satt 😉 Anonymkode: a3463...7a1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2021 #2134 Del Skrevet 16. desember 2021 9DPO! Hadde lovet meg sjølv og ikke være «desperat», overtenke eller Leite etter symptomer denne mnd! Men såklart! Hadde MA i juni. Føler meg lik som ved forrige graviditet. Trøtt, oppblåst og humørsvingninger... men veit det er tidlig, så sikkert innbilning, dagene går så sakte, ser frem til svaret men gruer meg til det forventa negativet svaret... men 🤞🏼for positivt😇 Anonymkode: d0f1a...653 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Laura80 Skrevet 17. desember 2021 #2135 Del Skrevet 17. desember 2021 5/6 dpo , kraftige stikkinger og lett spotting i morges. Enten et positivt tegn Eller et dårlig tegn på litt lavt progesteron… tror jeg skal kjøpe progesteron krem neste mnd hvis det ikke klaffer … Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elise93 Skrevet 17. desember 2021 #2136 Del Skrevet 17. desember 2021 Laura80 skrev (9 minutter siden): 5/6 dpo , kraftige stikkinger og lett spotting i morges. Enten et positivt tegn Eller et dårlig tegn på litt lavt progesteron… tror jeg skal kjøpe progesteron krem neste mnd hvis det ikke klaffer … Håper det er festeblødning 🤞😊 2/3 dpo her, veldig spent på denne syklusen. Jeg har tatt letrozol og gyn sa at to egg mest sannsynlig ville slippe! 🤭 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
font Skrevet 17. desember 2021 #2137 Del Skrevet 17. desember 2021 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Ingen symptomer trenger ikke være negativt! Syns jeg ser mange som skriver at den gangen de ikke kjente noe er den gangen den satt 😉 Anonymkode: a3463...7a1 Haha. Ja, apropos. Nå er jeg litt i sjokk, for jeg synes jeg kan skimte en svak strek på graviditetstesten Jeg så "noe" i dag morges, men det var jo så godt som usynlig. Så tok jeg ny test nå, og jeg .. ser en strek tror jeg? 🤯 Litt sterkere enn i dag morges. Men den er fremdeles suuupersvak, og jeg greier ikke helt å tro at det kan stemme. Men nå blir det veldig spennende å teste de neste dagene, i alle fall 😬 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2021 #2138 Del Skrevet 17. desember 2021 2 hours ago, font said: Haha. Ja, apropos. Nå er jeg litt i sjokk, for jeg synes jeg kan skimte en svak strek på graviditetstesten Jeg så "noe" i dag morges, men det var jo så godt som usynlig. Så tok jeg ny test nå, og jeg .. ser en strek tror jeg? 🤯 Litt sterkere enn i dag morges. Men den er fremdeles suuupersvak, og jeg greier ikke helt å tro at det kan stemme. Men nå blir det veldig spennende å teste de neste dagene, i alle fall 😬 Hihihi, hurra!!!! Strek er strek, så jeg velger å gratulere og krysse fingrene fir at spiren klamrer seg fast! 😄❤️ Anonymkode: a3463...7a1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fame Skrevet 17. desember 2021 #2139 Del Skrevet 17. desember 2021 12 DPO. Tenkte å ta en test etterpå for å se om jeg kan ta et glass vin i kveld eller ikke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fame Skrevet 17. desember 2021 #2140 Del Skrevet 17. desember 2021 JEG SPAMMER. Er det noe her?! Eller er disse kjent for skygge Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå