Gå til innhold

Noen fler som går over i DPO land nå?

Jente34

Anbefalte innlegg

12DPO i dag(om EL har i det hele tatt vært da) og blenda test så venter egentlig bare på TR. Ved graviditet har jeg alltid fått svakt pos 8-10 DPO

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

7dpo. Jeg røk på en test idag (altfor tidlig, I know, men når man har et lass med tester så ... :fnise: ). Den var ikke overraskende blenda. Nå kjenner jeg absolutt ingenting. Begynner å forberede meg på ny pp, tror ikke vi har lagt inn nok aksjer denne gangen (selv om det teknisk sett bare skal én gang til 😅) .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nidoran skrev (29 minutter siden):

Testet positivt i dag, var som egentlig litt forventet da jeg har vært mye dårlig. Men full panikk nå, litt i sjokk😅

gratulerer såå mye 😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nidoran skrev (9 timer siden):

Testet positivt i dag, var som egentlig litt forventet da jeg har vært mye dårlig. Men full panikk nå, litt i sjokk😅

Helt lik reaksjon også 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nidoran skrev (10 timer siden):

Gratulerer! Kjenner jeg er misunnelig. Håper alt går bra! 😊

Anonymkode: 56b43...9bf

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå er jeg to dager over IKM og ikke tegn til mensen🙏Fått økt utfod og det stikker i eggstokken😀så sitter jeg her uten gravidtest 😅brukte opp alle for tidlig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nidoran skrev (10 timer siden):

Gratulerer 😀så spennende da🤩

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dpo 10 idag, klarte ikke la være å teste (var blanda), men skal strengt tatt ikke ha ikm før mandag så ingen overraskelse der! 

Testet svakt positivt dpo 12 forrige PP men var kjemisk dessverre. Var min første graviditet (som jeg vet om!), så problemet nå er at jeg bare går å sammenligner symptomer! Skal ikke være lett det her, haha.

Hadde et skikkelig stikk i nedre del av magen for et par dager siden, såpass at jeg måtte bøye meg dobbelt. Varte bare noen sekunder, så spent på om det kan ha vært noe! 

Endret av Helne90
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8DPO, og jeg kjenner INGENTING. Bortsett fra vondt i korsryggen, men jeg tror det er pga stolen på hjemmekontoret :fnise: Hadde periodevis mensmurringer fra ca 4-6 dpo, etter det = nix, nada 🤷‍♀️ Jeg vet det er litt tidlig å gi opp, men ... jeg begynner å gi opp denne runden 🙈

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 hours ago, font said:

8DPO, og jeg kjenner INGENTING. Bortsett fra vondt i korsryggen, men jeg tror det er pga stolen på hjemmekontoret :fnise: Hadde periodevis mensmurringer fra ca 4-6 dpo, etter det = nix, nada 🤷‍♀️ Jeg vet det er litt tidlig å gi opp, men ... jeg begynner å gi opp denne runden 🙈

Ingen symptomer trenger ikke være negativt! Syns jeg ser mange som skriver at den gangen de ikke kjente noe er den gangen den satt 😉

Anonymkode: a3463...7a1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9DPO! Hadde lovet meg sjølv og ikke være «desperat», overtenke eller Leite etter symptomer denne mnd! Men såklart! Hadde MA i juni. Føler meg lik som ved forrige graviditet. Trøtt, oppblåst og humørsvingninger... men veit det er tidlig, så sikkert innbilning, dagene går så sakte, ser frem til svaret men gruer meg til det forventa negativet svaret... men 🤞🏼for positivt😇

Anonymkode: d0f1a...653

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5/6 dpo , kraftige stikkinger og lett spotting i morges. Enten et positivt tegn Eller et dårlig tegn på litt lavt progesteron… tror jeg skal kjøpe progesteron krem neste mnd hvis det ikke klaffer …

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Laura80 skrev (9 minutter siden):

5/6 dpo , kraftige stikkinger og lett spotting i morges. Enten et positivt tegn Eller et dårlig tegn på litt lavt progesteron… tror jeg skal kjøpe progesteron krem neste mnd hvis det ikke klaffer …

Håper det er festeblødning 🤞😊

2/3 dpo her, veldig spent på denne syklusen. Jeg har tatt letrozol og gyn sa at to egg mest sannsynlig ville slippe! 🤭 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Ingen symptomer trenger ikke være negativt! Syns jeg ser mange som skriver at den gangen de ikke kjente noe er den gangen den satt 😉

Haha. Ja, apropos. Nå er jeg litt i sjokk, for jeg synes jeg kan skimte en svak strek på graviditetstesten :fnise: Jeg så "noe" i dag morges, men det var jo så godt som usynlig. Så tok jeg ny test nå, og jeg .. ser en strek tror jeg? 🤯 Litt sterkere enn i dag morges. Men den er fremdeles suuupersvak, og jeg greier ikke helt å tro at det kan stemme. Men nå blir det veldig spennende å teste de neste dagene, i alle fall 😬

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, font said:

Haha. Ja, apropos. Nå er jeg litt i sjokk, for jeg synes jeg kan skimte en svak strek på graviditetstesten :fnise: Jeg så "noe" i dag morges, men det var jo så godt som usynlig. Så tok jeg ny test nå, og jeg .. ser en strek tror jeg? 🤯 Litt sterkere enn i dag morges. Men den er fremdeles suuupersvak, og jeg greier ikke helt å tro at det kan stemme. Men nå blir det veldig spennende å teste de neste dagene, i alle fall 😬

Hihihi, hurra!!!! Strek er strek, så jeg velger å gratulere og krysse fingrene fir at spiren klamrer seg fast! 😄❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...