Gå til innhold

Gå med høye hæler til vanlig


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Jeg har støvletter med høy hæl som jeg bruker hele vinteren og mye av våren.. går fint så lenge ikke hælen er for spiss.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, høye hæler er et must, jeg føler meg ikke vel i flate sko i det hele tatt! Det blir ufeminint og labbete for meg. Jeg ville nok spart stilettene til fest da, det ville blitt slitsomt å gå med daglig vil jeg tro ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville du gått med støvletter med høy hæl eller stiletthæl til vanlig?

Går ofte i det ja, men har blitt flinkere til å gå i lave sko. Ballerina f.eks.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har bruker kun sko med høy hæl.

Ikke sånne kjempehøye da..

Er ikke mer enn 165 cm lav, så jeg er avhengi av sko med høy hæl.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest seroxata

jeg pleier å gå med høyhælte sko, har ingen problemer med det, så lenge skoene sitter bra, og ikke er trange ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg går med heler stortsett hele året jeg. Men er også glad i å gå barbent når anledningen byr seg Har ingen problemer med korte sener eller dårlig rygg pga dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har nok flest sko/støvletter med høy hæl, og bruker som regel høyhælte sko på jobb.

Liker ikke å gå med joggesko (kun på trening og i skogen)

Har riktignok et par sko med lav hæl stående på jobb, slik at jeg får bytte om det "trengs". ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Ja ,jeg bruker bare høye hæler, høye hæler å trange jeans er den beste kombinasjonen synes jeg. :):)

Har ikke gått med flate sko på flere år, så jeg syntes det er vanskelig å gå uten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja går som regel i høye hæler. Har kun joggesko og flip-flops som er uten, men de brukes jo ikke ofte.

Endret av ~sikka~
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Catwoman

Har noen sko med hæler. Prøver å gå med det av og til fordi jeg syns det er veldig fint... (ikke spisse hæler da, det har jeg ikke sjans til å gå med)

Men desverre trives bena mine aller best i lave sko, og selv om jeg føler meg finere med hæler føles det mer komfortabelt med flate, eller nesten flate.

Så jeg går mest ed lave sko.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går så og si alltid med høyhælte sko/støvler ja, og har "alltid" gjort det. Trener veldig mye og er i god form, det er sikkert årsaken til at jeg ikke merker noe verken i rygg eller ben. Dessuten har jeg en ganske stillesittende jobb, men har ingen problemer med å gå noen km. på de høye hælene mine hvis det faller seg sånn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle ønske jeg gikk mer i høye hæler jeg, gjør det kanskje 4 gang i året hvis det ikke er noe spesielt som fest eller noe. Og jeg har flere høyhælte sko! Tror det kan ha noe med at min mor lærte meg opp til at høye jenter ikke bør ha høye sko, men jeg prøver å tenkte annerledes etter at jeg kjøpte mine første høye hæler i fjor sommer :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jaaa! Går ganske ofte med høyehæleer...har kjempe mange støvletter med høyhæl..og har ingen problemer med det..

Men varierer det..alt etter humør og stil....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går kun med det til fest, ellers brukar eg mest sneakers og andre småsko. Har lenge tenkt å begynna meir med høge hælar, men får så vondt i føttene, spesielt under. Dessuten føler eg meg som ein stake, sjølv om eg i utgangspunktet kun er 169 cm. Men har lyst på støvlettar med kilehæl, trur kanskje det er lettare å gå med?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nei!!

Jeg er 175 høy og er tverplattfot, så høye hæler i mer enn 10 min i ganger får meg til å hyle av smerte..

Maxhøyde på hæl er ca 4 cm for meg (og da blir jeg vel høy nok? ;) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei!!

Jeg er 175 høy og er tverplattfot, så høye hæler i mer enn 10 min i ganger får meg til å hyle av smerte..

Maxhøyde på hæl er ca 4 cm for meg (og da blir jeg vel høy nok? ;) )

Kan gjerne bytte høyde. Du blir 6 cm lavere og kan ha hæler som er 6 cm høyere.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan gjerne bytte høyde. Du blir 6 cm lavere og kan ha hæler som er 6 cm høyere.. ;)

Har ikke noe behov for å bytte bort høyden min, jeg.. Akkurat som jeg ikke har noe behov for høye hæler..

Bare forklarer at det er (sikkert) mange av oss som faktisk ikke har bein som klarer å gå i høye hæler..

Blir så oppgitt og lei meg over "traktorlesebe" kommentarer.. :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bellasol

Ja, selvfølgelig. Det man føler seg vel i benytter man når man føler for det. Høye hæler er en vanesak, og er definitivt penest til skjørt, og de fleste bukser (synes nå jeg!). Men har selv enkelte dager da mokkasiner er selskap på bena, men det er sjeldent. MEN; tror det er viktig å variere hælhøyden. De aller høyeste går jeg ikke med hver dag liksom..... .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...