Gå til innhold

Gå med høye hæler til vanlig


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nei, det ville jeg ikke funnet på å gjøre! Det er ikke bra for muskulaturen i leggene (kan bli kort), og heller ikke for ryggen. Variasjon er bra! Jeg går med høye hæler mest når jeg er ute på byen, men av og til kan jeg bruke det på jobb hvis jeg vet at jeg slipper å gå noe som helst i løpet av dagen.

Endret av Elphaba
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Spacegirl

Nei det hadde jeg ikke gjort. Har en tante som kun går i høye hæler, tror ikke hun har eid et par flate sko i hele sitt voksne liv, og hun har fått store problemer med beina og ryggen. Men forfengelig som hun er, fortsetter hun med de høye hælene selv om det er så vidt hun kan gå noen ganger :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sukkerert

Jeg har noen flotte støvletter med litt hæl på som jeg går med til vanlig en gang i blant.

Endret av Sukkerert
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det går jeg med stadig vekk. Mer om vinteren enn om sommeren. Nå skal det sies at jeg kjører bil til jobb (går altså lite...) og har en stillesittende jobb. Så om jeg går med høye eller lave sko gjør ikke den store forskjellen, tror jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, det kunne jeg ikke gjort..går for mye til at jeg klarer det.

Denne tråden minner meg om en person som jeg stadig vekk ser på Blindern. Hun går med høye hæler og skjørt hver eneste dag. Jeg blir rent imponert når jeg ser henne. Har snakket med noen venninner om bruk av høye hæler, og alle hadde lagt merke til denne jenta. Hvis noen fra Blindern leser dette, så vet dere kanskje hvem jeg snakker om..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synens litt hæler på skoene er flott jeg. Men sliter litt med å gå med det, trenger liksom litt "trening" noen dager før det går greit.

Tror ikke det er så veldig farlig å gå med hæler til hverdags så lenge man tar av seg skoene når man kommer hjem. Alt med måte er det jo noe som heter ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det fungerer ikke med min jobb. Men det blir for slitsomt i lengden uansett så bare til fest og når jeg pynter meg litt ekstra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja!

Håper jeg iallefall...

Jeg har kjøpt mitt første par høyhælte hverdagssko.

Skal prøve å lære meg og gå med høye hæler, men det er jammen ikke lett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, et har jeg ingen problemer med. Hver høst går jeg med støvletter som har hel, og jeg håper å få tak i et par sorte, høyhelte støvletter i år også. De gamle begynte å flasse :rodme: Nå går ikke jeg så mye i løpet av dagen da, i og med at jeg studerer og sitter som regel stille på skolebenken. Men jeg bruker derimot skjørt 99% av tiden og da ser det best ut med litt heler.

Endret av Rhiakath
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg går ikke med det hver dag, men kan fint gå med det.

Jeg varierer veldig hvilken klær jeg går med (altså klesstil), så hvis jeg går i skjørt synes jeg det ofte kan være pent med litt hæler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Spørs hva du mener. Mener du om jeg går i det til andre anledninger enn fest: Definitivt ja. Men jeg går ikke med det hver dag. Har flere par støvletter med ganske høye hæler, og har akkurat kjøpt enda et par.

Går vel med høye hæler (5-6 cm +) et par ganger i uka.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg går bare med høye heler(uten om når jeg trener da selvfølgelig)... flate sko er for pingler og lesber. høye heler er feminint og kvinnelig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

flate sko er for pingler og lesber. høye heler er feminint og kvinnelig...

Virkelig dum kommentar aa slenge inn, ser ikke helt poenget. Er man 180 hoy saa er det ikke alltid man er intressert i aa vare 186, folk ser paa deg som ett monster.

Er man 160 kan jeg skjonne det, for da blir man bare sot, men er man saa hoy saa blir man ikke fullt saa sot lenger men mere en "freak". Det er reaksjonene jeg faar naar jeg gaar med hoye heler, og kan og foye til: Nei, ser ikke ut som ett troll, eller har noen som helst annen skavank som gjor at folk kan se paa meg som en "freak.

xx

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har flest sko meg høye hæler, men jeg går ikke mest i dem. På fritiden får jeg mer i det, men ikke til hverdags. Høye hæler passer ikke helt i en barnehage heller ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker alltid høye hæler, klarer ikke å gå med lave sko f eks joggesko, for jeg er ikke vant, og føler meg ufeminin med det. Har joggesko og andre lave sko, men de står alltid bare i skohylla...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...