AnonymBruker Skrevet 18. januar 2021 #41 Skrevet 18. januar 2021 Teardrop skrev (5 minutter siden): Han er aleine å trives i bilen. Ikke sikkert det er planen om han får seg kjærestes og en samboer etterhvert. men som ensom og singel er det nok en genial løsning for hannes del ja. Han har aldri hatt en samboer før, det er nok også en grunn til at jeg blir litt skeptisk. Og at han sier han ofte er på jobb/hobby til han skal legge seg, virker som dette tar en stor del av livet hans.. TS Anonymkode: f2aa5...34d 1
Olaug Olsen Skrevet 18. januar 2021 #42 Skrevet 18. januar 2021 veronicalake skrev (1 time siden): Jeg har nettopp møtt en flott mann (40 år) på Tinder, som jeg har vært på en date (gikk tur) med. Profilen hans var fin, og han virker som en fin mann på mange måter i virkeligheten også. Jeg likte han egentlig veldig godt, men.. På daten kom det altså frem at han bor i en campingbil. Dette er så vidt jeg har forstått ikke pga. dårlig råd, men fordi han selv ønsker det. Han solgte huset sitt nylig til fordel for å flytte inn i campingbilen. Denne står parkert utenfor jobben/hobbyen hans. Grunnen til dette var at der har han toalett han kan bruke, og at han kan jobbe /drive med hobbyen sin til sent på kveld, og ikke måtte tenke på at han må dra hjem fordi det ble så sent. Det virket ikke som dette var midlertidig, da han ikke hadde noen plan om å kjøpe seg noe annet med det første. Han sa han trivdes godt sånn som det er nå. Jeg er usikker på hva jeg tenker om dette, vil jo ikke være dømmende heller, og han virker som sagt til å være en flott og oppegående mann, men jeg kan ikke noe for at jeg synes det er ganske rart at han bor i en campingbil. Ser for meg om vi skulle blitt sammen at jeg ikke har særlig lyst til å overnatte hos han, da han ikke en gang har toalett i bilen, og at det må være veldig kaldt nå på vinteren. Han ønsker å møtes igjen, men jeg er så usikker om det er noe poeng i det, da jeg ikke ser for meg et liv i en campingbil, og at jeg ikke kan la være å tenke at det er et ganske sært livsvalg han har tatt. Kunne du ha datet en mann som bor i en campingbil?? Er det jeg som er sær som tenker at dette er rart? Han satser vel på at han kan bo i de varme husene til kvinnene han treffer på sin vei. Sikkert en intressant fyr... 4
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2021 #43 Skrevet 18. januar 2021 33 minutter siden, AnonymBruker said: Fordommer er ikke typisk oss nordmenn, det er typisk mennesker i alle verdens land. Anonymkode: 684d7...58b Du må lese hele teksten. Anonymkode: f4e07...be0
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2021 #44 Skrevet 18. januar 2021 34 minutter siden, AnonymBruker said: Helt enig. Hvis han ikke kan forsørge den kvinne som blir sammen med han så er han ikke aktuell. Anonymkode: eca98...a92 😅 hun kan vel forsørge seg selv. Uansett, sikkert masse penger han her Anonymkode: f4e07...be0
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2021 #45 Skrevet 18. januar 2021 AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Hun kan da vel forsørge seg selv?? Anonymkode: c1983...41f Selvfølgelig. Men ingen kvinne ønsker en mann som trenger å forsørges. Derimot er det kjekt med en mann som kan mer enn spandere, som kan forsørge og gi en en problemfri tilværelse. Anonymkode: eca98...a92 3
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2021 #46 Skrevet 18. januar 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): 😅 hun kan vel forsørge seg selv. Uansett, sikkert masse penger han her Anonymkode: f4e07...be0 🤣 😂 Ingen kvinne vil ha en mann som må forsørges. Anonymkode: eca98...a92 1
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2021 #47 Skrevet 18. januar 2021 38 minutter siden, AnonymBruker said: Fordommer er ikke typisk oss nordmenn, det er typisk mennesker i alle verdens land. Anonymkode: 684d7...58b For å hjelpe deg litt, så skrev jeg at det er typisk norsk å synes det å skille seg ut er negativt. Nordmenn er en ganske heterogen befolkning, ser du Anonymkode: f4e07...be0 3
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2021 #48 Skrevet 18. januar 2021 1 minutt siden, AnonymBruker said: 🤣 😂 Ingen kvinne vil ha en mann som må forsørges. Anonymkode: eca98...a92 Nei, men kvinner vil gjerne forsørge seg selv i 2021 Anonymkode: f4e07...be0 1
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2021 #49 Skrevet 18. januar 2021 3 minutter siden, AnonymBruker said: Selvfølgelig. Men ingen kvinne ønsker en mann som trenger å forsørges. Derimot er det kjekt med en mann som kan mer enn spandere, som kan forsørge og gi en en problemfri tilværelse. Anonymkode: eca98...a92 Det kan man selv om man bor i campingbil Anonymkode: f4e07...be0 1
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2021 #50 Skrevet 18. januar 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det kan man selv om man bor i campingbil Anonymkode: f4e07...be0 Man kan passe seg selv kanskje, men han er åpenbart en parasitt eller gris siden han ikke har do. Det er heller ikke så publikumsvennlig at besøkende må ta med egen bøtte å tisse i. Anonymkode: 1f6dc...9aa 5
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2021 #51 Skrevet 18. januar 2021 AnonymBruker skrev (49 minutter siden): Jeg tror jeg vet hvem det er 😄 trivelig fyr.litt eksentrisk, men fin fyr hvis det er han jeg tror det er 😅 Anonymkode: 8373e...efbda Det er samme syren jeg også vet hvem er. Trivelig fyr, eksentrisk og en alkis. Gjør deg selv en tjeneste. Snu og gå! Anonymkode: 7fa9f...763 2
AnonymBruker 42 Skrevet 18. januar 2021 #52 Skrevet 18. januar 2021 (endret) AnonymBruker skrev (47 minutter siden): Hva betyr det å være en "fri sjel" rent praktisk? Er det negativt? Nå skal ikke jeg legge ord i munnen på @visp, men jeg (tror) jeg skjønte akkurat hun mente med den setningen. Og er forsåvidt enig selv også.. Verken negativt eller positivt ut i fra at nøytralt ståsted, men sjansene for at man har møtt en del "frie sjeler" og har gjort seg en mening og erfaring om disse er ganske stor. Så ut i fra et personlig ståsted, så kan man ofte med god margin "generalisere" litt, og forstå hva det innebærer mtp. egne preferanser og ønsker osv. Endret 18. januar 2021 av Beeblebrox 4
visp Skrevet 18. januar 2021 #53 Skrevet 18. januar 2021 Beeblebrox skrev (14 minutter siden): Nå skal ikke jeg legge ord i munnen på @visp, men jeg (tror) jeg skjønte akkurat hun mente med den setningen. Og er forsåvidt enig selv også.. Verken negativt eller positivt ut i fra at nøytralt ståsted, men sjansene for at man har møtt en del "frie sjeler" og har gjort seg en mening og erfaring om disse er ganske stor. Så ut i fra et personlig ståsted, så kan man ofte med god margin "generalisere" litt, og forstå hva det innebærer mtp. egne preferanser og ønsker osv. Nei, det var godt lagt (sagt) det 1
Teardrop Skrevet 18. januar 2021 #54 Skrevet 18. januar 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Han har aldri hatt en samboer før, det er nok også en grunn til at jeg blir litt skeptisk. Og at han sier han ofte er på jobb/hobby til han skal legge seg, virker som dette tar en stor del av livet hans.. TS Anonymkode: f2aa5...34d ja, han er jo singel/ungkar å kan gjøre hva han vil. Andre single gutter gamer eller ser på tv. Han her velger å jobbe på fritiden. Dette vil jo endre seg den dagen han kommer i et seriøst forhold, neppe de første mnd men etterhvert om du skjønner. 1
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2021 #55 Skrevet 18. januar 2021 Teardrop skrev (2 minutter siden): ja, han er jo singel/ungkar å kan gjøre hva han vil. Andre single gutter gamer eller ser på tv. Han her velger å jobbe på fritiden. Dette vil jo endre seg den dagen han kommer i et seriøst forhold, neppe de første mnd men etterhvert om du skjønner. Denne single "gutten" er 40 år.. Anonymkode: 1f6dc...9aa 4
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2021 #56 Skrevet 18. januar 2021 Har ikke lest hele tråden, men bor han i campingbil eller bobil? Nyere bobiler er ganske dyre, og de er ganske godt utstyrte med toalett, dusj, kjøkken, sittegruppe og senger. Vi har campingvogn og bruker den masse både sommer og vinter (fast plass). Der er det nesten samme temperatur inne som ute når vi kommer dit, men det er fordi at campingplassen ikke tillater at vi bruker strøm når vi ikke er der. Men vi varmer den fort opp med gass, deretter varmer vi opp med strøm resten av tiden vi er der Vil tro t han har tilgang til å være koblet til strøm hele tiden, så det er neppe kaldt der heller. Det begynner jo bare å bli flere som velger å bo fast i campingvogn eller bobil. Noen pga økonomi, og andre velger det pga frihet, samt at de ikke vil ha så mye materielle ting. Er jo begrenset hva man har plass til i en bobil/ campingvogn. Anonymkode: 0498d...525 3
Eryn Skrevet 19. januar 2021 #57 Skrevet 19. januar 2021 (endret) Du kan jo ymte frampå om han har tvangstrekk på lønna.... Neida, tuller. Har han fast inntekt fra arbeidet/hobbyen han holder på med? Hvorfor har han aldri vært samboer før? Veldig uvanlig hvis han er en kjekk, hyggelig og tilsynelatende normal mann på 40 år. Hvilket forhold har han til resten av sin familie (mor/far/søsken/onkelbarn osv.)? Hvordan gjennomfører han resten av sitt sosiale liv? Altså, får han besøk i campingbilen, eller legger han opp til kun å treffe folk ute/hjemme hos andre? Endret 19. januar 2021 av Eryn 3
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2021 #58 Skrevet 19. januar 2021 Herregud. Hvor mye er det mulig å gjøre om til et problem her inne?? Folk bor da i campingbiler, båter, ørsmå hytter, minihus ja til og med grotter helt frivillig. Mesteparten av disse er vel også såpass fornuftige folk at de skjønner at om det blir et forhold så vil det bli en diskusjon om hvor de skal bo videre OG at de sannsynligvis er den som må gi seg først. Det er da virkelig ikke noe problem - å si fra seg en mulig ny partner på et slikt grunnlag ... vel, da fortjener man ikke kjærlighet i livet. Anonymkode: b9bb3...889 2
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2021 #59 Skrevet 19. januar 2021 Billig Norgesferie til sommeren 🤪😆 Anonymkode: d0509...b48
MiniMjau Skrevet 19. januar 2021 #60 Skrevet 19. januar 2021 Minimalist? Det er en greie manmange downsizer og bor i bobil eller minihus. Er jo ikke nødvendigvis en permanent situasjon? Kanskje han tester det for en periode? Møt han en gang til og hør litt bakgrunnen. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå