AnonymBruker Skrevet 18. januar 2021 #21 Skrevet 18. januar 2021 Jeg er mer spent på jobb/hobby i samme bygning:-) Anonymkode: 7323a...091 3
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2021 #22 Skrevet 18. januar 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): At det ikke er do, sier vel det meste. Anonymkode: 851db...94e De aller, aller fleste bobiler har toalett. Mange foretrekker derimot å benytte et «skikkelig» toalett grunnet det er både mer praktisk og mer komfortabelt. Det vil jeg tro er tilfellet her også. Anonymkode: 60d41...d23 6
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2021 #23 Skrevet 18. januar 2021 Mye fordommer her. Typisk oss nordmenn- negativt å skille seg ut. Noen nevner han er gjeldsslave. Han er sannsynligvis en mann som ikke er så materialistisk fokusert. En som liker frihet, fleksibilitet, lever minimalistisk og reiser mye. Jeg er langt fra en kunstnersjel selv, men kjenner jeg fikk litt sansen for han her. Anonymkode: f4e07...be0 12
Eneri Skrevet 18. januar 2021 #24 Skrevet 18. januar 2021 Eryn skrev (47 minutter siden): Det er nok et økonomisk motiv bak. Gjeld. Tenkte akkurat det samme. Selvsagt prisverdig å evt aktivt selv rydde opp i det, men jeg hadde ikke taklet å rote meg borti sånt. Nå har jeg en lav terskel når det gjelder å takle økonomikrøll, skal sies. Trenger ingen riking, men ting må være under kontroll og på stell. Og når man går sååååå opp i hobbyen sin at man legger ekstremt tilrette for å bruke mest mulig tid på den, ville jeg bekymret meg for om det var noe kjærestetid til overs.... 4
visp Skrevet 18. januar 2021 #25 Skrevet 18. januar 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Mye fordommer her. Typisk oss nordmenn- negativt å skille seg ut. Noen nevner han er gjeldsslave. Han er sannsynligvis en mann som ikke er så materialistisk fokusert. En som liker frihet, fleksibilitet, lever minimalistisk og reiser mye. Jeg er langt fra en kunstnersjel selv, men kjenner jeg fikk litt sansen for han her. Anonymkode: f4e07...be0 Det har vel heller med at når man har nådd 40 åra, så har man vært borti sin andel av "frie sjeler" og vet stort sett hva det innebærer:) 11
Apis Skrevet 18. januar 2021 #26 Skrevet 18. januar 2021 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): At det ikke er do, sier vel det meste. Anonymkode: 851db...94e Han har nok do, men ønsker ikke arbeidet med tømming renhold, 4
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2021 #27 Skrevet 18. januar 2021 1 hour ago, veronicalake said: Jeg har nettopp møtt en flott mann (40 år) på Tinder, som jeg har vært på en date (gikk tur) med. Profilen hans var fin, og han virker som en fin mann på mange måter i virkeligheten også. Jeg likte han egentlig veldig godt, men.. På daten kom det altså frem at han bor i en campingbil. Dette er så vidt jeg har forstått ikke pga. dårlig råd, men fordi han selv ønsker det. Han solgte huset sitt nylig til fordel for å flytte inn i campingbilen. Denne står parkert utenfor jobben/hobbyen hans. Grunnen til dette var at der har han toalett han kan bruke, og at han kan jobbe /drive med hobbyen sin til sent på kveld, og ikke måtte tenke på at han må dra hjem fordi det ble så sent. Det virket ikke som dette var midlertidig, da han ikke hadde noen plan om å kjøpe seg noe annet med det første. Han sa han trivdes godt sånn som det er nå. Jeg er usikker på hva jeg tenker om dette, vil jo ikke være dømmende heller, og han virker som sagt til å være en flott og oppegående mann, men jeg kan ikke noe for at jeg synes det er ganske rart at han bor i en campingbil. Ser for meg om vi skulle blitt sammen at jeg ikke har særlig lyst til å overnatte hos han, da han ikke en gang har toalett i bilen, og at det må være veldig kaldt nå på vinteren. Han ønsker å møtes igjen, men jeg er så usikker om det er noe poeng i det, da jeg ikke ser for meg et liv i en campingbil, og at jeg ikke kan la være å tenke at det er et ganske sært livsvalg han har tatt. Kunne du ha datet en mann som bor i en campingbil?? Er det jeg som er sær som tenker at dette er rart? Jeg tror jeg vet hvem det er 😄 trivelig fyr.litt eksentrisk, men fin fyr hvis det er han jeg tror det er 😅 Anonymkode: 8373e...efb 2
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2021 #28 Skrevet 18. januar 2021 3 minutter siden, visp said: Det har vel heller med at når man har nådd 40 åra, så har man vært borti sin andel av "frie sjeler" og vet stort sett hva det innebærer:) Jo takk, har gått ned rikelig av de stier selv. Men en fri sjel betyr ikke gjeldsslave Anonymkode: f4e07...be0 2
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2021 #29 Skrevet 18. januar 2021 Tror jeg så en slik kar på happn. Var enten camping bil eller båt han bodde i. Tror det var båt! Han så ti åtlr eldre ut enn han egentlig er. Blir rynkete og sliten av å bo sånn tenker jeg. Anonymkode: 92cff...37a 2
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2021 #30 Skrevet 18. januar 2021 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Mye fordommer her. Typisk oss nordmenn Anonymkode: f4e07...be0 Fordommer er ikke typisk oss nordmenn, det er typisk mennesker i alle verdens land. Anonymkode: 684d7...58b 8
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2021 #31 Skrevet 18. januar 2021 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): At det ikke er do, sier vel det meste. Anonymkode: 851db...94e Er det ingen do der? Hvor skal ts og daten kunne dusje og gå på do etter de har pult i bobilen?? Anonymkode: c3957...6d5 2
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2021 #32 Skrevet 18. januar 2021 Kunne selv tenkt meg å bo i et minihus. Det hadde nok ikke være en dealbreaker i seg selv. Skulle bare gjerne visst mer hva som er bakgrunnen til det. Jeg er for fisefin til å bo i bobil. For dårlige sanitære forhold for min del. Hvilke tanker har han om framtiden? Anonymkode: fb403...85b 1
SoWhat? Skrevet 18. januar 2021 #33 Skrevet 18. januar 2021 (endret) Jeg vet ikke om han passer for deg TS, som er så firkantet og skeptisk. Herregud så deilig med de som ikke gidder å gjøre ting fordi andre syns det er "passende" Ble helt mismodig av Hi og de første svarene her Gud, så kjedelige. Men heldigvis kom andre mer avslappede sjeler fram her. Og det er faktisk ikke så utrolig rart å bo i bobil. Ikke i båt heller. Takk for at noen velger å leve alternativt. Kunne veldig fint blitt kjent med han. Endret 18. januar 2021 av SoWhat? 4
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2021 #34 Skrevet 18. januar 2021 Apis skrev (2 minutter siden): Han har nok do, men ønsker ikke arbeidet med tømming renhold, Han snylter vel typisk vann/do mm på arbeidsplass/hobby. Anonymkode: 1f6dc...9aa 3
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2021 #35 Skrevet 18. januar 2021 Eneri skrev (12 minutter siden): Tenkte akkurat det samme. Selvsagt prisverdig å evt aktivt selv rydde opp i det, men jeg hadde ikke taklet å rote meg borti sånt. Nå har jeg en lav terskel når det gjelder å takle økonomikrøll, skal sies. Trenger ingen riking, men ting må være under kontroll og på stell. Og når man går sååååå opp i hobbyen sin at man legger ekstremt tilrette for å bruke mest mulig tid på den, ville jeg bekymret meg for om det var noe kjærestetid til overs.... Helt enig. Hvis han ikke kan forsørge den kvinne som blir sammen med han så er han ikke aktuell. Anonymkode: eca98...a92 2
SoWhat? Skrevet 18. januar 2021 #36 Skrevet 18. januar 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Tror jeg så en slik kar på happn. Var enten camping bil eller båt han bodde i. Tror det var båt! Han så ti åtlr eldre ut enn han egentlig er. Blir rynkete og sliten av å bo sånn tenker jeg. Anonymkode: 92cff...37a Omg 🙄 3
Teardrop Skrevet 18. januar 2021 #37 Skrevet 18. januar 2021 Han er aleine å trives i bilen. Ikke sikkert det er planen om han får seg kjærestes og en samboer etterhvert. men som ensom og singel er det nok en genial løsning for hannes del ja. 2
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2021 #38 Skrevet 18. januar 2021 Høyrest ut som TS vil ha ein A4-mann og då er nok ikkje han hertypen for ho, enkelt og greit. Anonymkode: 80c10...18b 1
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2021 #39 Skrevet 18. januar 2021 12 minutter siden, visp said: Det har vel heller med at når man har nådd 40 åra, så har man vært borti sin andel av "frie sjeler" og vet stort sett hva det innebærer:) Hva betyr det å være en "fri sjel" rent praktisk? Er det negativt? 2 minutter siden, AnonymBruker said: Helt enig. Hvis han ikke kan forsørge den kvinne som blir sammen med han så er han ikke aktuell. Anonymkode: eca98...a92 Hun kan da vel forsørge seg selv?? Anonymkode: c1983...41f
SoWhat? Skrevet 18. januar 2021 #40 Skrevet 18. januar 2021 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Jeg er mer spent på jobb/hobby i samme bygning:-) Anonymkode: 7323a...091 Virkelig? Det er nok jobb selv om Ts nok betrakter det som slash hobby...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå