veronicalake Skrevet 18. januar 2021 #1 Skrevet 18. januar 2021 (endret) Jeg har nettopp møtt en flott mann (40 år) på Tinder, som jeg har vært på en date (gikk tur) med. Profilen hans var fin, og han virker som en fin mann på mange måter i virkeligheten også. Jeg likte han egentlig veldig godt, men.. På daten kom det altså frem at han bor i en campingbil. Dette er så vidt jeg har forstått ikke pga. dårlig råd, men fordi han selv ønsker det. Han solgte huset sitt nylig til fordel for å flytte inn i campingbilen. Denne står parkert utenfor jobben/hobbyen hans. Grunnen til dette var at der har han toalett han kan bruke, og at han kan jobbe /drive med hobbyen sin til sent på kveld, og ikke måtte tenke på at han må dra hjem fordi det ble så sent. Det virket ikke som dette var midlertidig, da han ikke hadde noen plan om å kjøpe seg noe annet med det første. Han sa han trivdes godt sånn som det er nå. Jeg er usikker på hva jeg tenker om dette, vil jo ikke være dømmende heller, og han virker som sagt til å være en flott og oppegående mann, men jeg kan ikke noe for at jeg synes det er ganske rart at han bor i en campingbil. Ser for meg om vi skulle blitt sammen at jeg ikke har særlig lyst til å overnatte hos han, da han ikke en gang har toalett i bilen, og at det må være veldig kaldt nå på vinteren. Han ønsker å møtes igjen, men jeg er så usikker om det er noe poeng i det, da jeg ikke ser for meg et liv i en campingbil, og at jeg ikke kan la være å tenke at det er et ganske sært livsvalg han har tatt. Kunne du ha datet en mann som bor i en campingbil?? Er det jeg som er sær som tenker at dette er rart? Endret 18. januar 2021 av veronicalake 1
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2021 #2 Skrevet 18. januar 2021 Mann 40+ som bor i campingbil? Det synest jeg var litt merkelig så det hadde nok blitt et nei fra min side....Norge er ikke landet der bobil er ok som helårsbolig🥴 Anonymkode: 2dce5...bf8 16
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2021 #3 Skrevet 18. januar 2021 Skjønner du er skeptisk, men vi er alle ulike. Det kan jo være at han endrer mening etterhvert, en kan aldri vite. Anonymkode: 6372e...77a 3
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2021 #4 Skrevet 18. januar 2021 Nei takk! Nok fisk i havet. Anonymkode: 268b2...3c3 6
visp Skrevet 18. januar 2021 #6 Skrevet 18. januar 2021 Det er nok ingen som frivillig velger å bo i en bobil. Jeg tror også det er gjeld inni bildet... og at du ganske snart hadde hatt en husokkupant. Men hva er yrket hans, som han mikser med hobby? 16
AnonymBruker 42 Skrevet 18. januar 2021 #7 Skrevet 18. januar 2021 Er det ikke dette som er "siste skrik" da? Dvs. være uten gjeld og leve "det frie liv" ? Om du tenker det er fryktelig rart, så er dere vel ikke noen match uansett... 22
visp Skrevet 18. januar 2021 #8 Skrevet 18. januar 2021 Beeblebrox skrev (2 minutter siden): Er det ikke dette som er "siste skrik" da? Dvs. være uten gjeld og leve "det frie liv" ? Om du tenker det er fryktelig rart, så er dere vel ikke noen match uansett... Men han kan jo ikke engang stå oppreist hjemme hos seg selv:) Hadde det vært i et varmt land så hadde jeg skjønt det bedre for da hadde man jo bare tatt livet ut og brukt bilen til å sove i. 5
AnonymBruker 42 Skrevet 18. januar 2021 #9 Skrevet 18. januar 2021 visp skrev (1 minutt siden): Men han kan jo ikke engang stå oppreist hjemme hos seg selv:) Hadde det vært i et varmt land så hadde jeg skjønt det bedre for da hadde man jo bare tatt livet ut og brukt bilen til å sove i. Nå er jo jeg bare ca. gjennomsnittlig høy, og har ikke vært i så veldig mange bo-biler heller, men de jeg har vært i går det jo jaffal an å stå oppreist i Han har jo tydeligvis en hobby han er veldig interesser i, ingen som vet hva han sparer opp til heller. Kanskje sparer han til egen sydhavs-Øøøø, med egen strandbar & sånt 🌴 🏖️ 🍹. Jeg ser i alle fall virkelig attraksjonen i det å spare pæng for å oppnå engen drøm, hva nå det måtte være 11
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2021 #10 Skrevet 18. januar 2021 visp skrev (15 minutter siden): Det er nok ingen som frivillig velger å bo i en bobil. Jeg tror også det er gjeld inni bildet... og at du ganske snart hadde hatt en husokkupant. Men hva er yrket hans, som han mikser med hobby? Det er litt paranoid, det er mange som velger en slik livsstil. Jeg kjenner flere som lever sånn, som bor i båter, okkuperte hytter og campingvogner, og jeg har vært sammen med en av dem i over to år. Han blir aldri over mer enn en helg og kunne aldri tenke seg "hus-livet" igjen. Vi har et fint forhold, og jeg foretrekker uansett å være særbo. Er ofte over hos han, det blir som å være på hytta, litt enklere standard og utedo, og lunt og koselig. Og man kan da stå oppreist i en vanlig campingbil? Anonymkode: ecf51...402 16
visp Skrevet 18. januar 2021 #11 Skrevet 18. januar 2021 Beeblebrox skrev (1 minutt siden): Nå er jo jeg bare ca. gjennomsnittlig høy, og har ikke vært i så veldig mange bo-biler heller, men de jeg har vært i går det jo jaffal an å stå oppreist i Han har jo tydeligvis en hobby han er veldig interesser i, ingen som vet hva han sparer opp til heller. Kanskje sparer han til egen sydhavs-Øøøø, med egen strandbar & sånt 🌴 🏖️ 🍹. Jeg ser i alle fall virkelig attraksjonen i det å spare pæng for å oppnå engen drøm, hva nå det måtte være Ja, tenkte på min egen bil jeg nå 1
AnonymBruker 42 Skrevet 18. januar 2021 #12 Skrevet 18. januar 2021 visp skrev (Akkurat nå): Ja, tenkte på min egen bil jeg nå Den kan ikke jeg uttale meg om, men du trenger helt klart større bil #Alle burde kunne stå oppreist i egen bil, eller noe 10
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2021 #13 Skrevet 18. januar 2021 Dersom det ikkje er gjeld synest eg han høyrest sikkelig kul ut. Men eg liker skrullefuglar og folk som ikkje er a4. Skjønner at det kanskje ikkje er heilt tingen for deg. Anonymkode: cbd52...563 11
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2021 #14 Skrevet 18. januar 2021 Jeg kunne datet han. Et kvalitetstrekk med folk som skiller seg ut og kjører sin egen stil. Han er sikkert villig til å bo inne om han møter ei dame. Men dere blir jo ikke samboere i morgen, så start med å se han igjen Anonymkode: f4e07...be0 12
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2021 #15 Skrevet 18. januar 2021 Jeg kunne datet en mann som bor i campingvogn, siden det er noe jeg selv kunne gjort i perioder selv om jeg ikke ønsker det som permanent boligløsning. Men jeg ville kanskje vært litt ekstra skeptisk. Syns menn som tiltrekkes av sånne ting ofte viser seg å være svært slitsomme systemhatere eller kunstnere med større ego enn talent. Anonymkode: 1f6dc...9aa 10
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2021 #16 Skrevet 18. januar 2021 Ts sier ikke noe om størrelsen på denne bobilen. Det finnes store state of the art luksusbobiler til halvannen mill. Da blir det nesten som en toroms leilighet på veien. Anonymkode: c3957...6d5 4
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2021 #17 Skrevet 18. januar 2021 Av og til så er det rare ting som er dealbrakers. Jeg synes kjellere er ekle, og har slutta å date noen som bodde i kjeller nettopp på grunn av bosituasjonen. Jeg tenker at han kan være en free spirit, og jeg kan forstå det på noen måter, men skjønner også om du ikke gidder den livsstilen der. Anonymkode: c3aa7...d17 3
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2021 #18 Skrevet 18. januar 2021 Pfft! Skeptiske A4 kvinner altså. Høres direkte ut som meg. Jeg har helt normal økonomi, men kunne tenkt meg å enten bo i minhus eller bobil/buss. Mest for å prøve livsstilen. Syns det høres spenende ut å bo på den måten, for en periode i livet om ikke annet. Det er faktisk ikke alle som ønsker å bo et stort hus. Noen syns kanskje det er mer spennende med mindre forhold. Og så bare for å ha sagt det; ullared eller Larkollen camping er ikke den hellige gral altså. Anonymkode: 3d6e6...daa 6
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2021 #19 Skrevet 18. januar 2021 4 minutter siden, AnonymBruker said: Ts sier ikke noe om størrelsen på denne bobilen. Det finnes store state of the art luksusbobiler til halvannen mill. Da blir det nesten som en toroms leilighet på veien. Anonymkode: c3957...6d5 At det ikke er do, sier vel det meste. Anonymkode: 851db...94e 13
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2021 #20 Skrevet 18. januar 2021 Det må jo være lov å være ærlig med seg selv om at du heller vil ha en mann med et A4-liv. Jeg kjenner flere som bor annerledes (bobil/båt/minihus), det er noe jeg har lyst til å gjøre selv. Ikke fryser man heller, selv båter og bobiler av en viss størrelse har alltid oppvarming. Anonymkode: c1983...41f 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå