Gå til innhold

Hvorfor er kvinner så ekstremt stygge mot medmennesker?


SoWhat?

Anbefalte innlegg

Hva er feil på oss egentlig?  Ja, menn kan de også, men de samler seg ikke sammen og hakker på ett offer. De går mer på grupper og kultur osv har jeg inntrykk av, og ikke mot en person i samlet flokk, for å si det sånn. Men dette er ikke noe forsvar for menn. Jeg lurer på hva som er feil med kvinner.

Ser en på You Tube, så er 90 % av de som hater, kvinner. De slenger så mye dritt at en blir fader i meg målløs uansett hvor mange ganger en bevitner det. De kaller medsøstre for horer, trakkaserer dem fordi de har tatt operasjoner på utseende, fordi de er sammen med feil menn, om det er fordi de er for gamle eller for mislykket. Mange blir trakkasert fordi de "tror de er noe" Noe av det jævligste jeg har lest var mot kona til prins Harry. Sorry, har jernteppe, glemt navnet. Folk(kvinner) var rene monstrene!

Og et visst forum her inne. Hvor de skriver masse dritt og trakkaserer og kaller det "kritikk" Trådene er eviglange og møkka bare renner ut som en ustoppelig elv.

Og mot TS i andre tråder og forum her. Oftest er det kvinner som slenger dritt. Av det jeg ser, så er de et stort flertall. Så hva skjer med at damer er så fulle av f.... ? 

 

Endret av SoWhat?
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vet du hva som statistisk er det aller mest skadelig for kvinners helse? Jo, menn. 

Anonymkode: 9b802...314

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Vet du hva som statistisk er det aller mest skadelig for kvinners helse? Jo, menn. 

Anonymkode: 9b802...314

Og hvorfor er kvinner så jævlige mot andre kvinner? 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

SoWhat? skrev (Akkurat nå):

Og hvorfor er kvinner så jævlige mot andre kvinner? 

Det er ikke min observasjon i hvert fall.

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

OPIgirl skrev (Akkurat nå):

Det er ikke min observasjon i hvert fall.

Hvor mange menn skriver i trådene på Rampelys? 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så må man feie for egen dør, før man feier for andres, tenker jeg. 

Anonymkode: d14a0...257

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

SoWhat? skrev (5 minutter siden):

Og hvorfor er kvinner så jævlige mot andre kvinner? 

Er de? Er det ikke like nye denne teite forventningen om at kvinner skal heie på hverandre? 

Anonymkode: 9b802...314

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor kvinner er så mye styggere mot hverandre enn menn?

Ja alle historiens største torturister var jo kvinner...

Anonymkode: 5fe00...172

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvinner bruker manipulering, utestenging og baksnakking, mens menn bruker vold. Tror ikke det ene kjønnet er snillere enn det andre, de tar bare i bruk ulike taktikker. Men så finnes det selvsagt også en haugevis av mennesker i disse to gruppene som ikke deltar i noen av "aktivitetene" nevnt over. 

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Så må man feie for egen dør, før man feier for andres, tenker jeg. 

Anonymkode: d14a0...257

Enig! 

Anonymkode: 6cd89...dd4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lisa Rowe skrev (2 minutter siden):

Kvinner bruker manipulering, utestenging og baksnakking, mens menn bruker vold. Tror ikke det ene kjønnet er snillere enn det andre, de tar bare i bruk ulike taktikker. Men så finnes det selvsagt også en haugevis av mennesker i disse to gruppene som ikke deltar i noen av "aktivitetene" nevnt over. 

Det er sant! Det gjelder ikke alle nei. Det er flere fine av begge kjønn her inne.

Ja, du nevner forskjellene. Det er det infantile med kvinner. Blir litt som bakholdsangrep. Mens menn ikke er så feige. Men gidder liksom ikke rosemale menn heller. Er ikke poenget med tråden  🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neste tråd får overskriften " Hvorfor lever kvinner i benektelse?" Hm

Bevisene ligger rett foran øynene våre. Og "hæ?? Nei, dette stemmer ikke!" Jaja

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ingen som har det bra med seg seg selv og er lykkelige som har behov for å sitte å lire av seg spydigheter anonymt på nettet. 
 

Når man gjør det, har man enten behov for å få utløp for vonde følelser i seg selv, evt prøve å presse andre ned for å selv føle seg bedre..
 

Tror det oftest er kvinner som får utløp på denne måten

Det er trist at det finnes så mange der ute som har det vondt inni seg.. 

Endret av Rucula
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Rampelystrådene er en uendelig rekke med stygge, baksnakkende og slemme mobbeinnlegg. Blir redd for damer etter hver gang jeg har tatt en titt der.

Anonymkode: 44a6e...450

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rucula skrev (Akkurat nå):

Det er ingen som har det bra med seg seg selv og er lykkelige som har behov for å sitte å lire av seg spydigheter anonymt på nettet. 
 

Når man gjør det, har man enten behov for å få utløp for vonde følelser i seg selv, evt prøve å presse andre ned for å selv føle seg bedre..
 

Tror det oftest er kvinner som får utløp på denne måten

Ja, jeg tenker også at det kommer av at de ikke har det bra. Men hvorfor dette feige istedenfor konfrontasjoner? Det er noe veldig negativt med kvinnekjønn der altså. Hvorfor er det blitt sånn? 

Menn flyr jo på hverandre. Nå liker jeg ikke vold! Men sånn dypt sett er det mer realt. 

Kvinner får alltid i flokk også. Mot en person. Det er sånne ting jeg stusser på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Catalina Culès skrev (2 minutter siden):

Misunnelse og sjalusi, ligger mye der. 

Ja, det tror jeg på. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Rampelystrådene er en uendelig rekke med stygge, baksnakkende og slemme mobbeinnlegg. Blir redd for damer etter hver gang jeg har tatt en titt der.

Anonymkode: 44a6e...450

Jeg kan godt skjønne det. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

SoWhat? skrev (6 minutter siden):

Det er sant! Det gjelder ikke alle nei. Det er flere fine av begge kjønn her inne.

Ja, du nevner forskjellene. Det er det infantile med kvinner. Blir litt som bakholdsangrep. Mens menn ikke er så feige. Men gidder liksom ikke rosemale menn heller. Er ikke poenget med tråden  🙂

Tja, jeg har blitt utestengt og baksnakket av kvinner og jeg har blitt utsatt for vold av menn, og jeg må si at jeg personlig foretrekker førstenevnte. Å gå etter noen svakere enn deg er noe av det feigeste du kan gjøre i mine øyne, og min erfaring er i hvert fall at menn flest ikke oppsøker slåsskamper de ikke tror de kan vinne. 

Jeg tror ikke dette dreier seg om kjønn egentlig, da det finnes både gode og dårlige mennesker i alle grupper i samfunnet. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

SoWhat? skrev (11 minutter siden):

Det er sant! Det gjelder ikke alle nei. Det er flere fine av begge kjønn her inne.

Ja, du nevner forskjellene. Det er det infantile med kvinner. Blir litt som bakholdsangrep. Mens menn ikke er så feige. Men gidder liksom ikke rosemale menn heller. Er ikke poenget med tråden  🙂

Nei menn er ikke feige, de slår isteden. 

Anonymkode: dcfe5...c85

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...