Gå til innhold

Blir kalt rasist fordi jeg ikke vil ha sex med mørke menn


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg kan ikke noe for det, men mitt tenningsmønster tilsier at jeg kun finnes interessert i hvite, nordiske menn (ja, jeg har prøvd å date mørkere menn, men det skjer ikke noe med meg fysisk eller følelsesmessig). Jeg har bare aldri klart å tenne på mørke eller utenlandske menn av noe slag, selv om jeg selv har et utenlandsk opphav.

Likevel opplever jeg å bli kalt rasist, og at jeg "bidrar til rasisme" fordi jeg ikke blir kåt av mørke menn. Føler jeg gjør noe alvorlig galt, ene og alene på grunn av tenningsmønsteret mitt. Er dette rasistisk?

Anonymkode: 38297...adf

Hvorfor må du bruke hudfargen som begrunnelsen for avslag? Kan du ikke bare si at den og den ikke er match? Hvilket også er ærlig å si. 

Anonymkode: f376c...a86

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det handlar litt om at man systematisk utelukker ein hudfarge fra preferansen sin, det er kanskje ikkje heilt innafor. Kva om du ein dag møter ein med mørk hud som du faller pladask for? Det er millioner av menn der ute som er mørke, at du synest alle er lite tiltrekkjande veit du jo eigentlig ikkje?

Du er ikkje rasist for å ha ein preferanse. Du veit at du faller mest for dei som er nordiske og det er heilt greitt. Men det er noko med å ikkje væra open for det i det heile tatt. Du må ikkje ligge med svarte for å væra politisk korrekt liksom haha.

Eg f.eks synest veldig slanke menn er lite attraktivt, foretrekker litt "bamse". Men det betyr ikkje at alle slanke menn i heile verden er uaktuelle, det er sikkert noen der eg hadde likevel greidd å tenna på. Berre eit eksempel, eg er gift med ein bamse.

 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror ikke tenningsmønster ditt kan avgjøre om du er rasistisk. Jeg tenner ikke på hvite menn, jeg er hvit selv, er jeg da rasist mot hvite? Kan selvfølgelig se om en hvit mann er mer eller mindre attraktiv, men tenner ikke på dem.

Anonymkode: 63c13...c11

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

mammahjarte skrev (2 minutter siden):

Det handlar litt om at man systematisk utelukker ein hudfarge fra preferansen sin, det er kanskje ikkje heilt innafor. Kva om du ein dag møter ein med mørk hud som du faller pladask for? Det er millioner av menn der ute som er mørke, at du synest alle er lite tiltrekkjande veit du jo eigentlig ikkje?

Du er ikkje rasist for å ha ein preferanse. Du veit at du faller mest for dei som er nordiske og det er heilt greitt. Men det er noko med å ikkje væra open for det i det heile tatt. Du må ikkje ligge med svarte for å væra politisk korrekt liksom haha.

Eg f.eks synest veldig slanke menn er lite attraktivt, foretrekker litt "bamse". Men det betyr ikkje at alle slanke menn i heile verden er uaktuelle, det er sikkert noen der eg hadde likevel greidd å tenna på. Berre eit eksempel, eg er gift med ein bamse.

 

Her tror jeg det er mye riktig. 👍🙌

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du lar en persons hudfarge styre hvordan du forholder deg til dem. Er ikke det selve definisjonen på rasisme?

Anonymkode: bb250...3c0

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker said:

Du lar en persons hudfarge styre hvordan du forholder deg til dem. Er ikke det selve definisjonen på rasisme?

Anonymkode: bb250...3c0

Forholder seg til dem? TS har skrevet at hun ikke tenner på mørke, ikke at hun ser ned på de og kaller de for bomullsplukkere?

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Hersketeknikk og manipulering. Husker jeg ble spurt om å bli med i sos rasisme for flere år siden, jeg takket nei da jeg rett og slett ikke hadde noe behov for det. Da anklaget han meg for å være rasist, såpass høylytt at jeg til slutt sa ja vel siden det var ekkelt med de forbipasserende. Nå i eldre alder hadde jeg selvsagt bedt han drite og dra. Disse hersketeknikkene skaper situasjoner der de (PK) vinner og du taper uansett, basert på følelsesmessig og kalkulerende manipulering. Gjelder alt fra å kritisere elefanten i rommet som for eksempel statistikk på overfallsvoldtekt, til noe så personlig som tenningsmønster.

Anonymkode: 42020...e60

Haha. Har vi møtt samme person? Vi hadde en som løp etter oss opp gjennom Karl Johan og skjelte oss ut høylytt fordi at vi var visstnok rasister som ikke meldte oss inn 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg kan ikke noe for det, men mitt tenningsmønster tilsier at jeg kun finnes interessert i hvite, nordiske menn (ja, jeg har prøvd å date mørkere menn, men det skjer ikke noe med meg fysisk eller følelsesmessig). Jeg har bare aldri klart å tenne på mørke eller utenlandske menn av noe slag, selv om jeg selv har et utenlandsk opphav.

Likevel opplever jeg å bli kalt rasist, og at jeg "bidrar til rasisme" fordi jeg ikke blir kåt av mørke menn. Føler jeg gjør noe alvorlig galt, ene og alene på grunn av tenningsmønsteret mitt. Er dette rasistisk?

Anonymkode: 38297...adf

Jeg har en venninne som ble kalt rasist en del ganger fordi at hun bare gikk ut med mørkhudete menn. Hun var veldig lei seg og sa at det var jo bare preferansen hennes. Nå, ti år senere, så er gift med en menn som er lys i huden og har sort hår. Så.. hvem vet hva som skjer i fremtiden? :) 

For min del så har det alltid handlet om personlighet. Må ha kjemi :) 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg kan ikke noe for det, men mitt tenningsmønster tilsier at jeg kun finnes interessert i hvite, nordiske menn (ja, jeg har prøvd å date mørkere menn, men det skjer ikke noe med meg fysisk eller følelsesmessig). Jeg har bare aldri klart å tenne på mørke eller utenlandske menn av noe slag, selv om jeg selv har et utenlandsk opphav.

Likevel opplever jeg å bli kalt rasist, og at jeg "bidrar til rasisme" fordi jeg ikke blir kåt av mørke menn. Føler jeg gjør noe alvorlig galt, ene og alene på grunn av tenningsmønsteret mitt. Er dette rasistisk?

Anonymkode: 38297...adf

Hvem er det som sier dette? Hvem er det som tar opp temaet? Siden du har utenlands opphav selv, kan du jo stille rasismekortet tilbake ... Noe alla "fordi jeg har utalands opphav, er det meninga jeg da skal date mørke menn eller utlendinger?"

 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Kos deg med små hvite daffe peniser du, så kan vi andre fylle oss opp med en svart big cock :) 

Anonymkode: 589b4...bfa

Det var rasistisk sagt

Anonymkode: cf5e0...d2b

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Det var rasistisk sagt

Anonymkode: cf5e0...d2b

 

Anonymkode: cf5e0...d2b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hvorfor må du bruke hudfargen som begrunnelsen for avslag? Kan du ikke bare si at den og den ikke er match? Hvilket også er ærlig å si. 

Anonymkode: f376c...a86

Det er like ærlig å bruke hudfarge som begrunnelse.

Jeg er fra et sydlig land og tiltrekkes heller ikke av svarte menn, det til tross for at halve familien min er svart. Det kalles preferanser.

Anonymkode: 29eeb...558

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn har det blitt! Folk vet ikke lengre hva rasisme er.

Anonymkode: a4328...b74

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Når det gjelder hvem man har sex med kan man velge hvem man vil og IKKE vil selv. Man trenger ikke leke inklusiv med kroppen sin . 

Anonymkode: 81286...28e

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Nei, jeg gjør egentlig ikke det. Men folk kan stusse på hvorfor jeg kun dater hvite menn når jeg selv har et utenlandsk opphav, og det er når jeg uttaler dette det blir hyling og grining og rasismekortet dras frem. F.eks synes jeg ikke en svart skuespiller fra en serie er noe seksuelt attraktiv, og blir da kalt rasist fordi jeg tydeligvis sier at INGEN mørke skuespillere er seksuelt attraktive. Det hjelper ikke at jeg understreker at det er min preferanse, men det er for sent. Jeg har bidratt til rasisme.

TS

Anonymkode: 38297...adf

Det spesielle her er jo at du uttaler noe som helst om dette samt skriver om det her. Ditt privatliv er ikke en debatt. At du gidder å bry deg

Anonymkode: a591a...a5b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

mammahjarte skrev (11 timer siden):

Du må ikkje ligge med svarte for å væra politisk korrekt liksom haha.

Den latteren var ganske hul. Hører et ekko helt hit.

Anonymkode: f8e43...f6e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nei, det er ikke rasisme å ha preferanser, men jeg er enig i at det virker rart (og muligens rasistisk) å utelukke totalt en gruppe mennesker kun pga hudfargen.

Selv har jeg en preferanse for mørke menn og kvinner, dernest kommer hvite. Asiatiske har jeg derimot vanskeligere for å tenne på, ettersom de blir for feminine for meg. Jeg rager over dem alle og kjenner meg som en amasone. Samtidig kan jeg ikke utelukke at jeg en dag faller pladask for en kinesisk mann.

Anonymkode: 2912c...843

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenner ikke på hvite/blonde menn 😂 er jeg og rasist? 😂

Anonymkode: 4ab60...bab

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan trøste TS med at de som slenger rasist til andre elsker å implementere usikkerhet hos andre på en kjapp og effektiv måte. Det er rett og slett en måte å kontrollere omgivelser på. Mange synes det er ubehagelig tema, for hvis man tar borti 'det' er det så lett å bli retardert. Kan vel si at de som er bitt av rasisme-basillen egentlig er tatt av en form for rabies, for de forpester miljøet for andre, og spesielt en ting, de har ikke respekt for annet enn seg selv. Det var være noe alvorlig svakt med dem, mentalt sett. 

Anonymkode: 23b4d...fd2

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Hvorfor må du bruke hudfargen som begrunnelsen for avslag? Kan du ikke bare si at den og den ikke er match? Hvilket også er ærlig å si. 

Anonymkode: f376c...a86

Tja, blir det ikke litt upresist å si bare den og den er ikke match? Er det ikke mer ærlig å si det slik det er? Forutsatt at det er hudfargen som ikke tenner og ikke noe annet. Hudfarge er bare en hudfarge. Hudfarge er ikke farligere enn høyde. Mange kvinner tenner rett og slett ikke på lave menn. Er ikke det like ille?

Anonymkode: f8e43...f6e

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...