Gå til innhold

Blir kalt rasist fordi jeg ikke vil ha sex med mørke menn


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg kan ikke noe for det, men mitt tenningsmønster tilsier at jeg kun finnes interessert i hvite, nordiske menn (ja, jeg har prøvd å date mørkere menn, men det skjer ikke noe med meg fysisk eller følelsesmessig). Jeg har bare aldri klart å tenne på mørke eller utenlandske menn av noe slag, selv om jeg selv har et utenlandsk opphav.

Likevel opplever jeg å bli kalt rasist, og at jeg "bidrar til rasisme" fordi jeg ikke blir kåt av mørke menn. Føler jeg gjør noe alvorlig galt, ene og alene på grunn av tenningsmønsteret mitt. Er dette rasistisk?

Anonymkode: 38297...adf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest AthenaRavenLuna

Nei, selvfølgelig er ikke det rasistisk. Det er kun hersketeknikk fra folk som føler seg krenket. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem er det som kritiserer deg og kaller deg rasist? 
Er det ikke frivillig hvem en interesserer seg for? 

Anonymkode: 88636...a3b

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei... er du homofob om du ikke tenner på damer? Nei...

Anonymkode: 7135b...eb6

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir ikke tiltrekt av mørke menn. Har nevnt det til venner og noen tolker det dithen at jeg er rasist. :P Nei jeg er IKKE rasist! En gang ble jeg så iritert og drittlei at jeg sa at jeg var rase-bevisst bare for å sjekke reaksjonen. Det falt ikke i god jord det heller nei.

Anonymkode: 323be...bec

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel mer det at du forteller folk at du ikke tenner på mørke menn som er problemet, hvis du bare lar være å informere om det så tror jeg ingen bryr seg altså...

Anonymkode: 81311...d1a

  • Liker 33
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kos deg med små hvite daffe peniser du, så kan vi andre fylle oss opp med en svart big cock :) 

Anonymkode: 589b4...bfa

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å vite at jeg ikke er alene om dette!

Catalina Culès skrev (5 minutter siden):

Nei, selvfølgelig er ikke det rasistisk. Det er kun hersketeknikk fra folk som føler seg krenket. 

Synd det er så lite som skal til for å krenke folk. Føler man nesten må gå på tåhev rundt folk, fordi man vet aldri hvem som vil bli krenket.

 

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Hvem er det som kritiserer deg og kaller deg rasist? 
Er det ikke frivillig hvem en interesserer seg for? 

Anonymkode: 88636...a3b

Det jeg føler at folk som kaller meg rasist og sier at jeg bidrar til rasisme ikke forstår, er at det nettopp er dem selv som bidrar til rasisme ved å gjøre en stor sak ut av det. De er liksom moralens voktere. Blir helt matt.

TS

Anonymkode: 38297...adf

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er helt lik. Tenner ikke på dem, akkurat som en annen som ikke tenner på små pupper, store kropper, brunetter osv. Men jeg snakker ikke høyt om det

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er tydeligvis noe du føler du må snakke mye om?

Anonymkode: 0af1a...250

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dessverre mange som har meninger om folks private følelsesliv, enten man er eller ikke er interessert i folk med annen etnisitet, hudfarge, kjønn osv.

Det er faktisk helt lov å ha en personlig preferanse uten at man er rasist, nazist, homofob eller undertrykker andre, og de som presser på med agendaer for at "alle" skal tenne på/date "alle", må for alvor ta seg en bolle.
Nei, ikke alle mørke vil ha en hvit mann/kvinne eller omvendt. Nei, heterofile vil ikke date homofile bare for inkluderingens skyld eller vice versa, og ja det er dessverre ikke så lett for transmennesker å date - men det betyr ikke at cisfolket skal tvinges til å tenne på eller være sammen med transmennesker. Tviler på at transmennesker ønsker å date noen som er med dem av veldedighet! Men spesielt enkelte nyere hyperliberale organisasjoner ymter stadig frempå om "rettigheter" til andres seksualitet. Hårreisende:(

Enkelte er så syke og tabloide at de tror ALT er fordommer. Det må for svingende være lov å bare være seg selv og velge seg en samtykkende, frivillig partner som føle det samme for deg som du gjør for partneren - uten at alle andre lar seg KRENKE. 

Anonymkode: b8e5b...c46

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Dette er tydeligvis noe du føler du må snakke mye om?

Anonymkode: 0af1a...250

Nei, jeg gjør egentlig ikke det. Men folk kan stusse på hvorfor jeg kun dater hvite menn når jeg selv har et utenlandsk opphav, og det er når jeg uttaler dette det blir hyling og grining og rasismekortet dras frem. F.eks synes jeg ikke en svart skuespiller fra en serie er noe seksuelt attraktiv, og blir da kalt rasist fordi jeg tydeligvis sier at INGEN mørke skuespillere er seksuelt attraktive. Det hjelper ikke at jeg understreker at det er min preferanse, men det er for sent. Jeg har bidratt til rasisme.

TS

Anonymkode: 38297...adf

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker said:

Nei, jeg gjør egentlig ikke det. Men folk kan stusse på hvorfor jeg kun dater hvite menn når jeg selv har et utenlandsk opphav, og det er når jeg uttaler dette det blir hyling og grining og rasismekortet dras frem. F.eks synes jeg ikke en svart skuespiller fra en serie er noe seksuelt attraktiv, og blir da kalt rasist fordi jeg tydeligvis sier at INGEN mørke skuespillere er seksuelt attraktive. Det hjelper ikke at jeg understreker at det er min preferanse, men det er for sent. Jeg har bidratt til rasisme.

TS

Anonymkode: 38297...adf

Vil tro du får mindre reaksjoner dersom du uttaler deg annerledes. Jeg forteller ikke om hva/hvem jeg ikke syns er tiltrekkende fordi de verken er relevant eller hyggelig. 

Anonymkode: 0af1a...250

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er helt normalt å tiltrekkes av mennesker med samme etnisitet som en selv. Folk gjør det i alle deler av verden. Jeg gjør det, du gjør det, Beyoncé gjør det, og nesten alle pakistanere. Helt normalt og ikke rasistisk altså, med mindre du foretrekker hvite fordi du ser på fargede som mindreverdige.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (27 minutter siden):

Jeg kan ikke noe for det, men mitt tenningsmønster tilsier at jeg kun finnes interessert i hvite, nordiske menn (ja, jeg har prøvd å date mørkere menn, men det skjer ikke noe med meg fysisk eller følelsesmessig). Jeg har bare aldri klart å tenne på mørke eller utenlandske menn av noe slag, selv om jeg selv har et utenlandsk opphav.

Likevel opplever jeg å bli kalt rasist, og at jeg "bidrar til rasisme" fordi jeg ikke blir kåt av mørke menn. Føler jeg gjør noe alvorlig galt, ene og alene på grunn av tenningsmønsteret mitt. Er dette rasistisk?

Anonymkode: 38297...adf

Hmmm hvem er det som sier det da? Eller er det noe du leser som du føler på? Proklamerer du det høyt så alle skal få det inn med teskje? Snakket du om det til alt og alle? For om du roper det ut kan det jo misforståes på et eller annet vis 🤔

Anonymkode: 40fe1...c58

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Preferanser er ikke noe man kan gjøre noe med. Jeg har aldri tenkt over at jeg ikke tenner på mørke menn, men det er alltid hvite menn jeg snur meg etter på gata: den type menn med skjegg og kort hår på siden og lengre på toppen. Jeg tenner heller ikke på muskelmenn, eller kjempetynne menn. 

Sånn er det bare. Man tenner på det man tenner på. Seksuelle preferanser er ikke noe man kan gjøre noe med. Jeg tenner ikke på overvektige menn, og det betyr ikke at jeg har fatphobia. 

Anonymkode: 9d382...130

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (57 minutter siden):

Jeg kan ikke noe for det, men mitt tenningsmønster tilsier at jeg kun finnes interessert i hvite, nordiske menn (ja, jeg har prøvd å date mørkere menn, men det skjer ikke noe med meg fysisk eller følelsesmessig). Jeg har bare aldri klart å tenne på mørke eller utenlandske menn av noe slag, selv om jeg selv har et utenlandsk opphav.

Likevel opplever jeg å bli kalt rasist, og at jeg "bidrar til rasisme" fordi jeg ikke blir kåt av mørke menn. Føler jeg gjør noe alvorlig galt, ene og alene på grunn av tenningsmønsteret mitt. Er dette rasistisk?

Anonymkode: 38297...adf

Ingen bryr seg om hva du oftest tenner på, folk bryr seg om generaliseringer. Jeg har stort sett vært interessert i høye syltynne bleike menn med blå øyne og brunt hår. Men jeg går jo ikke rundt og sier negative ting om andre menn, det være seg hårfarge eller hudfarge. Og plutselig ble jeg forelska i en ganske lav rødhåret fyr, eller en svær skjeggete bamse. 

Problemet blir at du selv antar det alltid gjelder. Antar at hvis noen setter deg opp på date, så ville du sagt nei fordi du ikke pleier å bli tiltrukket av mørke menn? Men alle mørke menn er ikke like, akkurat som alle blonde menn ikke er det. Så du tenner mest på nordiskutseende menn? Helt greit det. Problemet blir når du drar "nei, han er mørk, han kommer jeg ikke til å tenne på".

Og ja, jeg svarer likt til folk som skriver liknende om kroppsfasong etc. Du er aldri pålagt å date noen. Du er aldri pålagt å vise interesse. Det er ikke det jeg mener, du tenner på hvem enn du tenner på av enkeltpersoner. Men de fleste av oss opplever etterhvert å falle for noen vi utseendemessig aldri trodde vi skulle falle for. Så man trenger jo ikke bli klein og ufin.

Tror ingen ville kalt deg rasist om du svarte "virker som jeg har en greie for bleike menn, det har de x siste jeg falt for hvert, kanskje jeg liker at de får meg til å se solbrun ut :p" eller noe annet ikke-dømmende.

Anonymkode: 04134...b08

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hersketeknikk og manipulering. Husker jeg ble spurt om å bli med i sos rasisme for flere år siden, jeg takket nei da jeg rett og slett ikke hadde noe behov for det. Da anklaget han meg for å være rasist, såpass høylytt at jeg til slutt sa ja vel siden det var ekkelt med de forbipasserende. Nå i eldre alder hadde jeg selvsagt bedt han drite og dra. Disse hersketeknikkene skaper situasjoner der de (PK) vinner og du taper uansett, basert på følelsesmessig og kalkulerende manipulering. Gjelder alt fra å kritisere elefanten i rommet som for eksempel statistikk på overfallsvoldtekt, til noe så personlig som tenningsmønster.

Anonymkode: 42020...e60

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenner ikke på mørke menn jeg heller, sikkert pga hele den heksebrenning wiben de sender ut. Trodde mørkemenn var en epoke som var forbi?

Anonymkode: 165d9...e94

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...