Gå til innhold

Tror vi at vi er penere enn vi er?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Vi er alle vant til vårt eget utseende. Tror dere vi alle synes vi er litt penere enn folk ser oss utenfra? Hørte om at det var gjort en spørreundersøkelse hvor noe sånt som 85 % av de spurte anså seg selv som penere enn gjennomsnittet. Haha. Sikter folk for høyt og er for kresne når de dater, fordi de feilaktig mener at de er den andre overlegen rent utseendemessig? Ikke at utseendet er alt det handler om, men veldig mange er jo veldig opptatt av det. 

Anonymkode: b2495...19c

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei. Hva slags spørreundersøkelse var det? Sånt er jo bare tull. Av alle mennesker jeg har møtt gjennom livet, så er de aller fleste usikre på seg selv og undervurderer utseendet sitt og sine evner. Spesielt menn.

men husker når jeg var mye på fest og nattklubber tilbake i tiden, så var det de feite og ekle damene som eglet seg oppover mannfolka og kom med dumme kommentarer og var stygge mot oss som så bedre ut. Oppførselen var kvalm og mannfolka syntes de var usjarmerende og turn off. Jeg ser også OFTE feite og usjarmerende damer med ganske slanke, høye, bredskuldrede og modell pene menn! Why? Hvis det er noen som overvurderer seg selv til de grader så er det disse ekle og feite kjerringene som tror de er Marilyn Monroe🤮 skjønner heller ikke åssen disse kjekke og mørke mennene tør å vise seg på gata hånd i hånd med så stygge damer? De må ha en stor feil mentalt eller i personligheten som gjør at de ikke får slanke og pene damer.

Anonymkode: 275b4...e20

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Vi er alle vant til vårt eget utseende. Tror dere vi alle synes vi er litt penere enn folk ser oss utenfra? Hørte om at det var gjort en spørreundersøkelse hvor noe sånt som 85 % av de spurte anså seg selv som penere enn gjennomsnittet. Haha. Sikter folk for høyt og er for kresne når de dater, fordi de feilaktig mener at de er den andre overlegen rent utseendemessig? Ikke at utseendet er alt det handler om, men veldig mange er jo veldig opptatt av det. 

Anonymkode: b2495...19c

Det er forskning på dette ja :) Og de fleste overvurderer sitt utseende og hvordan andre vurderer de. Jeg gjør ikke det :) Vet at jeg ikke er noe glansbilde og har aldri vært det. Har da hatt langt ekteskap fordi om, men en pen kvinne. Er heller ikke vanskelig og få dater og finne ny kjæreste. Så personligheten har nok veldig mye og si slik sett. Uten at jeg skal mene noe om min :) Speilet mener jeg sier sitt, personligheten er det bare andre som kan bedømme.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lest det samme som TS. I snitt vurderer folk seg selv som penere enn de faktisk er.

Det gjelder begge kjønn, men mest for menn. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Antiviruset skrev (9 minutter siden):

Det er forskning på dette ja :) Og de fleste overvurderer sitt utseende og hvordan andre vurderer de. Jeg gjør ikke det :) Vet at jeg ikke er noe glansbilde og har aldri vært det. Har da hatt langt ekteskap fordi om, men en pen kvinne. Er heller ikke vanskelig og få dater og finne ny kjæreste. Så personligheten har nok veldig mye og si slik sett. Uten at jeg skal mene noe om min :) Speilet mener jeg sier sitt, personligheten er det bare andre som kan bedømme.

Helt klart. En god personlighet trumfer alt! 

Anonymkode: b2495...19c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Nei. Hva slags spørreundersøkelse var det? Sånt er jo bare tull. Av alle mennesker jeg har møtt gjennom livet, så er de aller fleste usikre på seg selv og undervurderer utseendet sitt og sine evner. Spesielt menn.

men husker når jeg var mye på fest og nattklubber tilbake i tiden, så var det de feite og ekle damene som eglet seg oppover mannfolka og kom med dumme kommentarer og var stygge mot oss som så bedre ut. Oppførselen var kvalm og mannfolka syntes de var usjarmerende og turn off. Jeg ser også OFTE feite og usjarmerende damer med ganske slanke, høye, bredskuldrede og modell pene menn! Why? Hvis det er noen som overvurderer seg selv til de grader så er det disse ekle og feite kjerringene som tror de er Marilyn Monroe🤮 skjønner heller ikke åssen disse kjekke og mørke mennene tør å vise seg på gata hånd i hånd med så stygge damer? De må ha en stor feil mentalt eller i personligheten som gjør at de ikke får slanke og pene damer.

Anonymkode: 275b4...e20

Er du damr? Fy f... for en fæl holdning. Istedenfor å fokusere på andre, bør du virkelig se innover i deg selv. Du avslører en del egenskaper her ved deg selv som en slankekur ikke kan fikse. 

Anonymkode: a27a7...e66

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvinner undervurder jevnt over sitt utseende. Menn overvurder grovt sitt utseende. 

Anonymkode: e8d23...d4a

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Kvinner undervurder jevnt over sitt utseende. Menn overvurder grovt sitt utseende. 

Anonymkode: e8d23...d4a

Synes det er omvendt.... når det skjer, men jeg tror folk flest ikke overvurderer seg selv.

Anonymkode: b0ff3...6d6

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Kvinner undervurder jevnt over sitt utseende. Menn overvurder grovt sitt utseende. 

Anonymkode: e8d23...d4a

Nei, ikke på generelt grunnlag. Tror nok mange kvinner også overvurderer seg selv, samt at mange menn undervurderer seg selv. Det er utrolig hva litt fillers i leppene gjør med kvinners tro om seg selv, som ikke står i stil til virkeligheten. 

Anonymkode: 5f109...d41

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, AnonymBruker said:

Nei. Hva slags spørreundersøkelse var det? Sånt er jo bare tull. Av alle mennesker jeg har møtt gjennom livet, så er de aller fleste usikre på seg selv og undervurderer utseendet sitt og sine evner. Spesielt menn.

men husker når jeg var mye på fest og nattklubber tilbake i tiden, så var det de feite og ekle damene som eglet seg oppover mannfolka og kom med dumme kommentarer og var stygge mot oss som så bedre ut. Oppførselen var kvalm og mannfolka syntes de var usjarmerende og turn off. Jeg ser også OFTE feite og usjarmerende damer med ganske slanke, høye, bredskuldrede og modell pene menn! Why? Hvis det er noen som overvurderer seg selv til de grader så er det disse ekle og feite kjerringene som tror de er Marilyn Monroe🤮 skjønner heller ikke åssen disse kjekke og mørke mennene tør å vise seg på gata hånd i hånd med så stygge damer? De må ha en stor feil mentalt eller i personligheten som gjør at de ikke får slanke og pene damer.

Anonymkode: 275b4...e20

Du er ikke bare et troll, men et temmelig tilårskomment troll også. God bedring!

Anonymkode: a0002...7c3

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Catalina Culès skrev (3 minutter siden):

Ikke jeg, jeg vet jeg er stygg. 

Hva er stygg ? Jack Nicholson var ikke akkurat et glansbilde! Men hadde en vanvittig sjarm som la ned kvinner så det suste :) Personlighet og utstråling er alt med "sjarm" og den totale pakken som er avgjørende. Dette gjelder både for kvinner og menn. Om man ikke har direkte klassisk pene ansiktstrekk er det mange som kan forføres av personligheten, da er man plutselig ikke "stygg" lenger :) 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, leste også noe sånt. Hvis man tror man er en 8er så er man egentlig en 6er. 

Anonymkode: 9f70c...b1e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Huff, da står det ille til med meg!! Har absolutt null mening om at jeg er pen og attraktiv, og hvis jeg faktisk er ENDA verre enn det jeg tror...?! 😱 😱 😱 

Anonymkode: f6c4a...582

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (45 minutter siden):

Nei. Hva slags spørreundersøkelse var det? Sånt er jo bare tull. Av alle mennesker jeg har møtt gjennom livet, så er de aller fleste usikre på seg selv og undervurderer utseendet sitt og sine evner. Spesielt menn.

men husker når jeg var mye på fest og nattklubber tilbake i tiden, så var det de feite og ekle damene som eglet seg oppover mannfolka og kom med dumme kommentarer og var stygge mot oss som så bedre ut. Oppførselen var kvalm og mannfolka syntes de var usjarmerende og turn off. Jeg ser også OFTE feite og usjarmerende damer med ganske slanke, høye, bredskuldrede og modell pene menn! Why? Hvis det er noen som overvurderer seg selv til de grader så er det disse ekle og feite kjerringene som tror de er Marilyn Monroe🤮 skjønner heller ikke åssen disse kjekke og mørke mennene tør å vise seg på gata hånd i hånd med så stygge damer? De må ha en stor feil mentalt eller i personligheten som gjør at de ikke får slanke og pene damer.

Anonymkode: 275b4...e20

Er det noen gruppe i dette samfunnet som ikke undervurderer evnene sine så er det menn! 

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Huff, da står det ille til med meg!! Har absolutt null mening om at jeg er pen og attraktiv, og hvis jeg faktisk er ENDA verre enn det jeg tror...?! 😱 😱 😱 

Anonymkode: f6c4a...582

Det er du helt sikkert ikke. Noen er jo motsatt og, at de har negative vrangforestillinger og tror dårligere om seg selv enn det som er reelt. Høres litt ut som det som det kan gjelde deg.

Anonymkode: b2495...19c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror mange MÅ overvurdere seg selv, ellers blir de crippled.

Anonymkode: f3f52...57a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (53 minutter siden):

Tror dere vi alle synes vi er litt penere enn folk ser oss utenfra?

Tanken er jo litt trist, om sant,  mtp. at jeg ikke akkurat vurderer meg selv som noen kjekkas, selv om jeg i følge deg har 85% sjanse for å ha "handsome-me-briller" på  :sprettoy:  Tenker jeg er en blant de 15% , jeg :Nikke:

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...