Gå til innhold

Dumpegrunn,,,sær kommentar.

Fremhevede innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg hører hva han sier,,,men hverken tror eller godtar slikt.. derfor vi hadde våre konflikter... 

Anonymkode: 9f78c...e73

Å ja,,du har rett ifht hans syn på tilværelsen : han vil være evig ung... en Peter Pan,,,men ikke på en rett måte hva kvinner angår 🙄

Videoannonse
Annonse
Skrevet
WonderWomaan skrev (37 minutter siden):

AMEN!

Takk ❤💪🌷

Skrevet
Isprinsessen7 skrev (3 minutter siden):

OK da er vi forskjellige. Jeg ønsker en mann som ikke er kontrollert av sin seksuelle lyst og jeg er forlovet med ham ❤️ Lykke til videre ❤️🙏🏻

Da forsto du meg ikke rett .🌷 Jeg har stor respekt for de rette verdiene,også innen kristendommen.  Men har sett mangt og meget innenfor min menighet.  Ble døpt for 20 år siden,,og var veldig aktiv selv.  Helt til jeg fikk et barn med spesielle behov ,,da forsvant støttespillerne 🤔( multihandikappet) Fra Verden som jeg var,,,hadde flere ledende roller inntil da... Så jeg forstår ditt språk ❤,,, det er bare du som ikke kjenner min bakgrunn 🌷Men om vi hadde snakket sammen under 4 øyne,så ville ting vært klarere 🙂 Ønsker deg alt godt,og takk for innspillet.  Din vinkling er ikke noe man ser ofte her på Kvinneguiden, og jeg setter pris på den! 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Enig,,,det var in the heat of the moment,, men fikk svar da...

Ja, er svar som er ærlig. Menn kan ikke styre det. 

Skrevet
Nerine_ skrev (1 minutt siden):

Ja, er svar som er ærlig. Menn kan ikke styre det. 

Greit nok ,,men ikke noe jeg kan hvile mitt hode mot 🌼

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Da forsto du meg ikke rett .🌷 Jeg har stor respekt for de rette verdiene,også innen kristendommen.  Men har sett mangt og meget innenfor min menighet.  Ble døpt for 20 år siden,,og var veldig aktiv selv.  Helt til jeg fikk et barn med spesielle behov ,,da forsvant støttespillerne 🤔( multihandikappet) Fra Verden som jeg var,,,hadde flere ledende roller inntil da... Så jeg forstår ditt språk ❤,,, det er bare du som ikke kjenner min bakgrunn 🌷Men om vi hadde snakket sammen under 4 øyne,så ville ting vært klarere 🙂 Ønsker deg alt godt,og takk for innspillet.  Din vinkling er ikke noe man ser ofte her på Kvinneguiden, og jeg setter pris på den! 

Jeg tror jeg skjønner deg bedre nå 🤗

Joda det er mange falske troende i kirkene rundt omkring og jeg er lei meg for fine dårlige opplevelser  men heldigvis finnes det ekte hjertevarme troende som har god moral og ønsker å leve rett. Dette har jeg erfart. 🥰❤️

Og så må vi huske på at selv om mennesker kan feile så er Herren god og kan gjøre mirakler dersom vi spør ham. Så fokuset mitt er ikke på menneskers mangler men Gud og at han kan hjelpe oss med alt 🥰❤️🙏🏻

Jeg ønsker deg alt godt og takk fir at du satte pris på min vinkling💐🥰💜

Skrevet
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Jeg ble sammen med mannen min når vi var unge, 21 år. Nå har vi vært sammen i ååååresvis og har aldri sett ham se på andre damer når jeg er tilstede. Noen ganger har jeg sagt at jeg synes en dame er pen e.l., og da kan han si «å, det la jeg ikke merke til». Han kan si at han synes folk på TV er pene eller damer i magasiner for eksempel, og det synes jeg bare er sunt. Ofte har damene samme type kropp som meg, så blir egentlig bare glad. Er enig med deg i at det handler om respekt for partneren og  synes daten din høres skikkelig vemmelig ut. Det finnes menn der ute som ikke oppfører seg sånn! Heldigvis!

Anonymkode: 91087...ff6

Ja,, slik var min eksmann,,,andre grunner til at ekteskapet røk...men søker kun en mann som vet å vise respekt og kjærlighet.  Denne daten var en årelang "kompis,,"-felles hobby.. som viste HELT  andre sider utad enn hva jeg erfarte romantisk. ... ( besøkte ikke hans hjem før vi ble romantiske)Han portretterer seg selv som stødig, hjelpsom og med gode verdier,,,innad over tid,,,not so much... Har jo sett de røde flaggene ellers i hjemmet hans når jeg kom innpå....  masse rot og gaming tilværelse,,,,trodde jeg kunne gjøre en forskjell,,,helt til denne kommentaren kom... 

Skrevet

Sikler med tunga ute? Hva lags mennesker gjør det!? 

Skrevet

Det der med at han ikke kan styre instinktene sine fordi han er mann, er bare en lame excuse. Det skal videre ikke være nødvendig å forklare og oppdra en voksen person i normal folkeskikk. Du kan jo begynne med å sikle etter unge vakre menn, følge dem på some, gi dem hjerter og positive kommentarer. Og hvis han reagerer, kan du bruke samme begrunnelse som han gjør. 

Anonymkode: db3c4...496

Skrevet
Isprinsessen7 skrev (12 minutter siden):

Jeg tror jeg skjønner deg bedre nå 🤗

Joda det er mange falske troende i kirkene rundt omkring og jeg er lei meg for fine dårlige opplevelser  men heldigvis finnes det ekte hjertevarme troende som har god moral og ønsker å leve rett. Dette har jeg erfart. 🥰❤️

Og så må vi huske på at selv om mennesker kan feile så er Herren god og kan gjøre mirakler dersom vi spør ham. Så fokuset mitt er ikke på menneskers mangler men Gud og at han kan hjelpe oss med alt 🥰❤️🙏🏻

Jeg ønsker deg alt godt og takk fir at du satte pris på min vinkling💐🥰💜

Ja ❤ Jeg har såpass store utfordringer ellers at jeg ikke kan oppdra en voksen mann 😉,,men venter heller på den rette 🌷 Trodde han var det,,,fordi vi hadde sunget i kor sammen gjennom mange år,,, Skrev innlegget her for å vite at denne kommentaren var såpass på jordet ,som jeg følte den var ... og at jeg ikke overreagerte..siden jeg har kjent ham i snart 20 år...og hatt mye felles historie musikalsk.  Jeg vet det er mange gode, ærlige sjeler, også i min menighet,  så det er ikke betvilet.... Men takk for forståelsen 🙏

Skrevet
Chroma skrev (7 minutter siden):

Sikler med tunga ute? Hva lags mennesker gjør det!? 

Da har du en erfaring å oppleve 😆🤣,,, typ zombie oppførsel,,, og de prøver å imponere mens de oppfører seg merkelig/ latterlig,,, dvs innleder samtaler / skryter rett foran kjæresten 😜

Skrevet

Du kan jo ikke kaste bort verdifull tid på en mann som ikke forstår normal høflighet og respekt for partner.

Kommentere kassadamas kropp feks.... Helt latterlig oppførsel.

Jeg synes du bør forklare ham punktvis hvorfor du slår opp så han kan gå litt selvinnsikt og ikke tror det var på grunn av en klønete kommentar.

Anonymkode: 7675e...287

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Det der med at han ikke kan styre instinktene sine fordi han er mann, er bare en lame excuse. Det skal videre ikke være nødvendig å forklare og oppdra en voksen person i normal folkeskikk. Du kan jo begynne med å sikle etter unge vakre menn, følge dem på some, gi dem hjerter og positive kommentarer. Og hvis han reagerer, kan du bruke samme begrunnelse som han gjør. 

Anonymkode: db3c4...496

Ååå ,, morsomt eksperiment 😆,,, kunne gjort det dersom han ikke skutt seg selv i foten forrige helg .,,, Jeg er ikke en player i utgangspunktet...Så det måtte vært for å stattuere et eksempel,,, ikke for han her da,,,,det toget har gått! 

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Nei det er det ikke.

Man kan ikke styre en stå, men man kan 100% styre handlingene og ordene sine. 

Anonymkode: 5fa00...3b3

Dette. Man kan ikke styre naturlige, kroppslige reaksjoner, men han kan styre om han skal oppføre seg som en siklende hund. Direkte flaut at en så voksen mann ikke har mer selvkontroll. 

Hadde blitt dritflau om min samboer holdt på sånn, og han har fremdeles over 20 år igjen, før han er 50. 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Du kan jo ikke kaste bort verdifull tid på en mann som ikke forstår normal høflighet og respekt for partner.

Kommentere kassadamas kropp feks.... Helt latterlig oppførsel.

Jeg synes du bør forklare ham punktvis hvorfor du slår opp så han kan gå litt selvinnsikt og ikke tror det var på grunn av en klønete kommentar.

Anonymkode: 7675e...287

Gidder ikke forklare noe,,  han vet ikke hva selvinnsikt er ! Hvorfor sier jeg det ? Fordi i mine tidligere forsøk,så har han forsøkt å snu det til at det er jeg som er problemet..... Så sender en melding i løpet av uka,,,han er ikke så på at han må ha daglig kontakt... at vi avslutter pga forskjellige preferanser. 

Skrevet
Namine skrev (4 minutter siden):

Dette. Man kan ikke styre naturlige, kroppslige reaksjoner, men han kan styre om han skal oppføre seg som en siklende hund. Direkte flaut at en så voksen mann ikke har mer selvkontroll. 

Hadde blitt dritflau om min samboer holdt på sånn, og han har fremdeles over 20 år igjen, før han er 50. 

Ikke sant,,  har sett puddelhunder som rir et kosteskaft...nei da... Men oppetter ellers....😬,,, dessuten tror jeg det ikke er sex driften som er så stor ( bruker piller for å holde ting på stand ), men egoet! 

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Greit nok ,,men ikke noe jeg kan hvile mitt hode mot 🌼

Da får du finne deg en som sliter med manglende ereksjon. 

Skrevet
Nerine_ skrev (18 minutter siden):

Da får du finne deg en som sliter med manglende ereksjon. 

idiotisk kommentar....

Anonymkode: 1f285...b9f

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

idiotisk kommentar....

Anonymkode: 1f285...b9f

Fordi? Ingen menn kan styre ereksjonen sin, den lever sitt eget liv om det passer eller ei. 

Skrevet
Nerine_ skrev (4 minutter siden):

Fordi? Ingen menn kan styre ereksjonen sin, den lever sitt eget liv om det passer eller ei. 

For småripsa i familien??? ( tenkt tilfelle )

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...