AnonymBruker Skrevet 12. januar 2021 #1 Skrevet 12. januar 2021 Har datet en mann i snart et halvt år. Vi er godt voksne,med hvert vårt ekteskap i bagasjen,og er begge aleneforeldre. Vi tar ting sakte. Frem til nå har det vært noen røde flagg for meg. Vi har forskjellige preferanser ifht flørt og lojalitet. Jeg er den konservative. Mitt problem med ham,er at han gir unge jenter lange blikk i mitt nærvær,,,typ tunga ut av kjeften 🤪,,, vi har snakket om det. Jeg vet jo menn er skrudd sammen slik biologisk,,,men jeg er av oppfatning av det går ann å ta hensyn,,særlig med kjæreste tilstede. For meg har det med respekt å gjøre.Han gir også kvinner ( vakre) oppmerksomhet på sosiale media. - også gifte. Så i mine øyne, mangler han sosiale antenner,,,og jeg blir flau på hans vegne. Forrige helg kom temaet opp igjen... og jeg forsøkte å vinkle det fra hvordan unge jenter opplever slik oppmerksomhet fra mannfolk over 50. Samtalene tidligere har ikke nådd ifht hva JEG forventer av gjensidig respekt. Han mener at så lenge han ikke er utro,så gjør han ingenting galt.. Så samtalen ble slik: Hadde du likt om en mann på 50 gav oppmerksomhet til dine nieser?( De er i 20- åra og vakre ,flinke jenter ) Svar : ja det var helt greit.... fordi en mann ikke kunne styre kroppens reaksjon ( faktisk 🙄) på unge kvinner... På en måte har han rett,,men så er det det med antennene da... Så jeg sa på fleip,,da jeg ikke rørte ved beskyttelseinstinktet hans som onkel : ja,så hvis en av dine nieser hadde stått naken foran deg,ville du fått ståpikk ? Svar : om jeg hadde fått det,,,ville det ikke vært min feil ... WTF 🥶,,, Vet mitt spørsmål var drøyt,, men det glapp ut...pga hans tidligere oppførsel hver gang vi er ute blant folk ...stranda i sommer var et mareritt. Ikke bare ifht blikk,,men om å gjøre seg til for jenter 🤪 Så da han lirte av seg en slik kommentar, som om det var det naturligste i verden ,, dro jeg hjem . Skyldte på at jeg skulle tidlig opp neste dag. Orket ikke konfrontere. Så drar ikke tilbake til ham.Så menn her på KG : dette er ikke normalt for manneslekta, er det vel ?? Anonymkode: 9f78c...e73 3
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2021 #2 Skrevet 12. januar 2021 Nei det er det ikke. Man kan ikke styre en stå, men man kan 100% styre handlingene og ordene sine. Anonymkode: 5fa00...3b3 40
Newgirll Skrevet 12. januar 2021 #3 Skrevet 12. januar 2021 Min mann kan fint syns at jenter er pene, men da følger blikket bare et lite øyeblikk også er han ferdig med det. Samme med meg og pene menn. Også er det glemt rett etter. Det er IKKE vanlig at en mann over 50 sikler med tunga ut etter unge jenter, og vertfall ikke at han syns det er greit at andre menn over 50 sikler på hans nieser. Dette høres veldig rart ut, må være noe med de antennene som du selv sier🤔 26
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2021 #4 Skrevet 12. januar 2021 Han der høres bare ekkel og enkel ut. Anonymkode: df910...609 42
gakk Skrevet 12. januar 2021 #5 Skrevet 12. januar 2021 Uff, hvorfor er du sammen med han her? Jeg hadde en kjæreste en gang uten antenner, jeg måtte si ifra at jeg ikke likte at han skrøt av alle damene han mente han hadde draget på. Jeg spurte om han hadde likt det om jeg snakket slik. Da ble det slutt på det, jeg trengte bare bringe det opp en gang. Han her høres ikke ut som han har noen planer om å ta til seg hva du sier. 13
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2021 #6 Skrevet 12. januar 2021 Om du syns det er dumpegrunn er jo opp til deg, men jeg tror ikke jeg hadde orket å være sammen med en som oppfører seg slik. Om han syns det er helt normalt å få stå hvis han ser niesene nakne, så syns han vel det er vanlig å få stå dersom han ser døtrene (hvis han har noen) nakne? Anonymkode: 75094...c0e 8
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2021 #7 Skrevet 12. januar 2021 Ja,,,enig,,,har forsøkt å gi benefit of the doubt siden i sommer,,men ble bare uvel av bildet jeg fikk i hodet... Ikke at jeg tror han tenker i slike baner om sine nieser,,,,men svaret han gav,,var helt FEIL 😆🤪🤮 Anonymkode: 9f78c...e73 1
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2021 #8 Skrevet 12. januar 2021 Han der høres creepy ut... jeg er ikke interessert i en mann som så åpenbart går å sikler eter ungjenter 😖 Anonymkode: 5b75c...c64 10
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2021 #9 Skrevet 12. januar 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Om du syns det er dumpegrunn er jo opp til deg, men jeg tror ikke jeg hadde orket å være sammen med en som oppfører seg slik. Om han syns det er helt normalt å få stå hvis han ser niesene nakne, så syns han vel det er vanlig å få stå dersom han ser døtrene (hvis han har noen) nakne? Anonymkode: 75094...c0e Han har ikke døtre,,,men jeg har ,,i tenåra.. Anonymkode: 9f78c...e73
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2021 #10 Skrevet 12. januar 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Han har ikke døtre,,,men jeg har ,,i tenåra.. Anonymkode: 9f78c...e73 Æsj! Hadde ikke villet ha han rundt dem med sånne holdninger. Anonymkode: 8ed31...742 21
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2021 #11 Skrevet 12. januar 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Han der høres creepy ut... jeg er ikke interessert i en mann som så åpenbart går å sikler eter ungjenter 😖 Anonymkode: 5b75c...c64 Ikke jeg heller. Derfor jeg har forsøkt å korrigere,,,eller hva man skal kalle det... Uansett,, han er en no goer...Tydelig det ! Anonymkode: 9f78c...e73 2
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2021 #12 Skrevet 12. januar 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Han har ikke døtre,,,men jeg har ,,i tenåra.. Anonymkode: 9f78c...e73 Siden han da mener det der er noe normalt som menn ikke kontrollerer, så må du vel regne med at han får stå rundt døtrene dine også etterhvert uten å selv se noe galt i det. Anonymkode: 75094...c0e 12
Danseskjørt Skrevet 12. januar 2021 #13 Skrevet 12. januar 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Æsj! Hadde ikke villet ha han rundt dem med sånne holdninger. Anonymkode: 8ed31...742 Enig, hadde aldri stolt på ham! 5
LillEve Skrevet 12. januar 2021 #14 Skrevet 12. januar 2021 Så utrolig primitivt... Og for en utrolig nedrig måte å tenke på sine med-menn? Beklager, men de aller fleste menn klarer faktisk å være anstendige nok til å styre seg. Greit med noen halvlange blikk innimellom, men han her høres jo helt ufordragelig ut og skylder på kjønnet sitt?? 11
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2021 #16 Skrevet 12. januar 2021 Beklager, men denne mannen bortforklarer sin oppførsel. Jeg ville ha vært veldig forsiktig med tenåringsdøtre i nærheten av han. Og jeg tror ikke han kommer til å endre oppførsel. Anonymkode: 713a7...362 10
Gjest ti10 Skrevet 12. januar 2021 #17 Skrevet 12. januar 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Ja,,,enig,,,har forsøkt å gi benefit of the doubt siden i sommer,,men ble bare uvel av bildet jeg fikk i hodet... Ikke at jeg tror han tenker i slike baner om sine nieser,,,,men svaret han gav,,var helt FEIL 😆🤪🤮 Anonymkode: 9f78c...e73 Ærlig talt, det der kommer ikke til å bli noe bedre. Når han oppfører seg sånn nå når deres relasjon er relativ fersk, hvordan tror du han blir i framtida? Og han synes jo tydeligvis at det der er helt greit, han kommer ikke til å forandre seg i positiv retning. Og nå ser jeg at du har døtre også. Ville du være komfortabel med å dra på stranda med ham og døtrene dine? Nei, tenkte ikke det. Her er det bare å sette strek. Jo før, jo bedre.
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2021 #18 Skrevet 12. januar 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Æsj! Hadde ikke villet ha han rundt dem med sånne holdninger. Anonymkode: 8ed31...742 Nei,,han har ikke vist noen tendenser slik ifht de,,men de er fortsatt i 12-14 åra alder. Men når han komme med en slik hjernedød kommentar ifht eget kjøtt og blod,,,så skrev han under sin egen avskjed! Anonymkode: 9f78c...e73 3
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2021 #19 Skrevet 12. januar 2021 Forøvrig var hans ekskone meeeget yngre.... Anonymkode: 9f78c...e73
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2021 #20 Skrevet 12. januar 2021 Jeg hadde segnet litt om av skam..på hans vegne. Ingenting er mer harry enn stirrende menn. Vet du, nå har jeg vært sammen med mannen min i langt over 10 år, og jeg har enda til gode å se ham sende lange blikk etter andre kvinner. Jeg vet selvfølgelig at han ser på andre kvinner, det er jo fullstendig normalt, men han har aldri gjort dette når han er sammen med meg. Det syns jeg er en fin måte å vise respekt for sin kvinne/mann. Anonymkode: 92ac8...c63 9
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå