Neutral90 Skrevet 8. mai 2021 #1081 Del Skrevet 8. mai 2021 aishaaa skrev (9 minutter siden): Men kjære meg, ventet du først i 5 dager (til de ble fryst) og så ytterligere en uke til brevet kom?? Det er dårlig.. Jeg ringer labben på mandagsmorgen. Kvier meg skikkelig for å ta den telefonen🤮 De bruker sjeldent å ringe på dag 5, men ringer heller på dag 6. Altså ville jeg antatt at de ringer på mandag husker de ikke ringte før kvart på 4 til meg 😬 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aishaaa Skrevet 8. mai 2021 #1082 Del Skrevet 8. mai 2021 Neutral90 skrev (15 timer siden): De bruker sjeldent å ringe på dag 5, men ringer heller på dag 6. Altså ville jeg antatt at de ringer på mandag husker de ikke ringte før kvart på 4 til meg 😬 Var det gode nyheter når de ringte da?☺️ Må vel bare smøre oss med en god dose tålmodighet, er så nervepirrende hele greia. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Billiegirl Skrevet 9. mai 2021 #1083 Del Skrevet 9. mai 2021 aishaaa skrev (8 timer siden): Dere som har hatt uttak på Mandag, når fikk dere beskjed om at blastoer hadde blitt fryst? Hadde uttak hos St.Olavs på Mandag, og har enda ikke hørt noe som helst.. fikk ut «bare» 8 egg, så er livredd for at det ikke ble noe resultat. Vet jo ikke engang hvor mange som var modne eller har blitt befruktet😩 sist jeg hadde uttak (et par mnd siden) havnet uttaket også på Mandag, men da ringte de meg lørdag (dag 5) for å fortelle at de hadde fryst to blastoer. Nå er jeg så sjukt livredd for at det har gått galt tidligere denne uka, men at de ikke har rukket å ringe meg enda..:( Hei ☺️ Jeg skulle få brev i posten (de sa de hadde sluttet å ringe om det) Men så fikk jeg en telefon fra laboratoriet allikevel, tror det også var en lørdag for jeg ble litt overrasket. Jeg hadde spørsmål om dose med medisin nå på fredag, så siden de ikke ringte meg tilbake på call back så la jeg inn melding på crypho og da ringte de kjapt på igjen. Tenker du får svar i morgen og at du får mange fine blastoer 😍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aishaaa Skrevet 9. mai 2021 #1084 Del Skrevet 9. mai 2021 Billiegirl skrev (1 time siden): Hei ☺️ Jeg skulle få brev i posten (de sa de hadde sluttet å ringe om det) Men så fikk jeg en telefon fra laboratoriet allikevel, tror det også var en lørdag for jeg ble litt overrasket. Jeg hadde spørsmål om dose med medisin nå på fredag, så siden de ikke ringte meg tilbake på call back så la jeg inn melding på crypho og da ringte de kjapt på igjen. Tenker du får svar i morgen og at du får mange fine blastoer 😍 Så fælt at de ikke ringer å oppdaterer på dag 5😫 Er skikkelig sliten av all ventinga.. begynte på nye sprøyter i går, hadde vært så fint å vite at vi fikk noe på frys sist, så hadde jeg hatt litt mer pågangsmot til denne runden også🙈 Jeg håper så inderlig at noe havnet i frysa denne gangen, men det er så sykt skummelt å håpe.. Vi har jo 2 på frys fra det uttaket jeg fikk ut 7 modne egg på sist, så hadde vi fått 2-3 til nå så kunne vi faktisk kommet i gang med innsett etter sommeren❤️ men jeg tørr ikke tenke på innsett før vi har minst 5 på frys.. Hvordan går det med deg? Det er ikke såå mange dager igjen til testdag nå🌸? Nå håper jeg så inderlig at det går din veg @Billiegirl🤞🏼❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Førstegangsprøvene Skrevet 9. mai 2021 #1085 Del Skrevet 9. mai 2021 aishaaa skrev (11 timer siden): Dere som har hatt uttak på Mandag, når fikk dere beskjed om at blastoer hadde blitt fryst? Hadde uttak hos St.Olavs på Mandag, og har enda ikke hørt noe som helst.. fikk ut «bare» 8 egg, så er livredd for at det ikke ble noe resultat. Vet jo ikke engang hvor mange som var modne eller har blitt befruktet😩 sist jeg hadde uttak (et par mnd siden) havnet uttaket også på Mandag, men da ringte de meg lørdag (dag 5) for å fortelle at de hadde fryst to blastoer. Nå er jeg så sjukt livredd for at det har gått galt tidligere denne uka, men at de ikke har rukket å ringe meg enda..:( Hørte noe på fredagen da jeg hadde uttak torsdag. Men bare at noen var blitt befruktet. Hørte så ikke noe før tirsdagen etter om at det var noen som hadde overlevd til frys. Lite kommunikasjon, også offentlig 😐 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aishaaa Skrevet 9. mai 2021 #1086 Del Skrevet 9. mai 2021 Førstegangsprøvene skrev (3 timer siden): Hørte noe på fredagen da jeg hadde uttak torsdag. Men bare at noen var blitt befruktet. Hørte så ikke noe før tirsdagen etter om at det var noen som hadde overlevd til frys. Lite kommunikasjon, også offentlig 😐 Sambo ringte labratoriet i dag, de ble ganske irriterte over at vi ringte på helg og han fikk litt kjeft.. skjønner jo det, men vi er da bare mennesker.. Av de 8 eggene var 7 modne, men kun 3 ble befruktet.. et av de 3 hadde nådd blastostadiet og ble fryst i går. Jeg vet at jeg bør være glad for at det ble 1, men jeg er så sinnsykt skuffa nå.. 🥺🥺 Av 4 uttak så langt har vi altså endt opp med 3 fryste blastoer.. Føler alt er håpløst, for vi vet at vi har veldig dårlig tid nå:( Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Førstegangsprøvene Skrevet 9. mai 2021 #1087 Del Skrevet 9. mai 2021 aishaaa skrev (17 minutter siden): Sambo ringte labratoriet i dag, de ble ganske irriterte over at vi ringte på helg og han fikk litt kjeft.. skjønner jo det, men vi er da bare mennesker.. Av de 8 eggene var 7 modne, men kun 3 ble befruktet.. et av de 3 hadde nådd blastostadiet og ble fryst i går. Jeg vet at jeg bør være glad for at det ble 1, men jeg er så sinnsykt skuffa nå.. 🥺🥺 Av 4 uttak så langt har vi altså endt opp med 3 fryste blastoer.. Føler alt er håpløst, for vi vet at vi har veldig dårlig tid nå:( Skjønner skuffelsen, men er glad at du i det minste fikk et på frys 🙃🙂. 3 gode sjangser. Er alle blasto som er på frys? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aishaaa Skrevet 9. mai 2021 #1088 Del Skrevet 9. mai 2021 Førstegangsprøvene skrev (8 minutter siden): Skjønner skuffelsen, men er glad at du i det minste fikk et på frys 🙃🙂. 3 gode sjangser. Er alle blasto som er på frys? Jada, det var heldigvis ikke 0. Ja, 3 blastoer som er fryst nå. De to første som ble fryst var «så perfekte som de kunne bli» sa de på labratoriet, så håper det siste også var like bra 🤞🏼 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Førstegangsprøvene Skrevet 9. mai 2021 #1089 Del Skrevet 9. mai 2021 aishaaa skrev (17 minutter siden): Jada, det var heldigvis ikke 0. Ja, 3 blastoer som er fryst nå. De to første som ble fryst var «så perfekte som de kunne bli» sa de på labratoriet, så håper det siste også var like bra 🤞🏼 Men du er i gang med duo nå? Så blir enda et uttak på deg før sommeren? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aishaaa Skrevet 9. mai 2021 #1090 Del Skrevet 9. mai 2021 Førstegangsprøvene skrev (13 minutter siden): Men du er i gang med duo nå? Så blir enda et uttak på deg før sommeren? Jaa, er på sprøytedag 2 nå.. Så blir nok nytt uttak igjen om ca 2 uker 🙈 Daaaa tar kroppen sommerferie etterpå🙃 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2021 #1091 Del Skrevet 9. mai 2021 aishaaa skrev (1 time siden): Sambo ringte labratoriet i dag, de ble ganske irriterte over at vi ringte på helg og han fikk litt kjeft.. skjønner jo det, men vi er da bare mennesker.. Av de 8 eggene var 7 modne, men kun 3 ble befruktet.. et av de 3 hadde nådd blastostadiet og ble fryst i går. Jeg vet at jeg bør være glad for at det ble 1, men jeg er så sinnsykt skuffa nå.. 🥺🥺 Av 4 uttak så langt har vi altså endt opp med 3 fryste blastoer.. Føler alt er håpløst, for vi vet at vi har veldig dårlig tid nå:( Har de prøvd å sette inn tidligere ? Altså 3/4 dagers? ...tenker på om så få blir blastoer Anonymkode: 659be...a92 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Førstegangsprøvene Skrevet 9. mai 2021 #1092 Del Skrevet 9. mai 2021 aishaaa skrev (2 timer siden): Jaa, er på sprøytedag 2 nå.. Så blir nok nytt uttak igjen om ca 2 uker 🙈 Daaaa tar kroppen sommerferie etterpå🙃 Heier på deg! 🙌💝 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aishaaa Skrevet 9. mai 2021 #1093 Del Skrevet 9. mai 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Har de prøvd å sette inn tidligere ? Altså 3/4 dagers? ...tenker på om så få blir blastoer Anonymkode: 659be...a92 Nei, holder på med egghøsting grunnet lav eggreserve. Jeg har antageligvis det som kalles «empty follicle syndrom», som betyr at jeg må ha dobbel eggløsningssprøyte for at eggene skal slippe i posene. Og, men dobbel trigger med gonapeptyl 2x og ovitrelle så kan jeg ikke ha ferskinnsett da gonapeptyl triggeren ødelegger forholdene i livmora.. Så alt må totalfryses som blasto. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Patriotpaula Skrevet 9. mai 2021 #1094 Del Skrevet 9. mai 2021 aishaaa skrev (1 minutt siden): Nei, holder på med egghøsting grunnet lav eggreserve. Jeg har antageligvis det som kalles «empty follicle syndrom», som betyr at jeg må ha dobbel eggløsningssprøyte for at eggene skal slippe i posene. Og, men dobbel trigger med gonapeptyl 2x og ovitrelle så kan jeg ikke ha ferskinnsett da gonapeptyl triggeren ødelegger forholdene i livmora.. Så alt må totalfryses som blasto. Hvor mange eggghøstinger er det tenkt at du skal i gjennom? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aishaaa Skrevet 9. mai 2021 #1095 Del Skrevet 9. mai 2021 Patriotpaula skrev (57 minutter siden): Hvor mange eggghøstinger er det tenkt at du skal i gjennom? Nei, si det.. Vi hadde jo håpet at de 4 uttakene så langt skulle gi oss mer enn 3 på frys, så vi vet ikke helt. Nå blir det jo et nytt uttak igjen om 14 dager, så får vi se om vi får 1-2 til da. Har personlig satt meg et mål om 5 blastoer i frysa før vi begynner med innsett. Nå har vi jo brukt 2/3 forsøk i det offentlige også. Så aner ikke, men vi får en ny duotstim etter sommeren dersom vi ønsker det før et eventuelt innsett. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2021 #1096 Del Skrevet 9. mai 2021 aishaaa skrev (1 time siden): Nei, holder på med egghøsting grunnet lav eggreserve. Jeg har antageligvis det som kalles «empty follicle syndrom», som betyr at jeg må ha dobbel eggløsningssprøyte for at eggene skal slippe i posene. Og, men dobbel trigger med gonapeptyl 2x og ovitrelle så kan jeg ikke ha ferskinnsett da gonapeptyl triggeren ødelegger forholdene i livmora.. Så alt må totalfryses som blasto. Aha takk for god info. Vêt at blasto har større suksess, men selv satt jeg inn 3/4 dagers(litt usikker) å frøs resten..så har ikke hatt noen blasto...men var nok ikke behov for det da jeg hadde egg i massevis. Håper iallefall du lykkes ❤️ Synes du (og de andre) som stimuleres flere ganger er skikkelig tøffe 👏🏻👏🏻 Anonymkode: 659be...a92 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Billiegirl Skrevet 9. mai 2021 #1097 Del Skrevet 9. mai 2021 aishaaa skrev (10 timer siden): Så fælt at de ikke ringer å oppdaterer på dag 5😫 Er skikkelig sliten av all ventinga.. begynte på nye sprøyter i går, hadde vært så fint å vite at vi fikk noe på frys sist, så hadde jeg hatt litt mer pågangsmot til denne runden også🙈 Jeg håper så inderlig at noe havnet i frysa denne gangen, men det er så sykt skummelt å håpe.. Vi har jo 2 på frys fra det uttaket jeg fikk ut 7 modne egg på sist, så hadde vi fått 2-3 til nå så kunne vi faktisk kommet i gang med innsett etter sommeren❤️ men jeg tørr ikke tenke på innsett før vi har minst 5 på frys.. Hvordan går det med deg? Det er ikke såå mange dager igjen til testdag nå🌸? Nå håper jeg så inderlig at det går din veg @Billiegirl🤞🏼❤️ Ja, veldig kjipt! Og kjipt de ikke har åpent på helg. Med det tøffe opplegget du kjører så syns jeg det er menneskelig å være stressa over å ikke vite. Det hadde vært mye bedre å få vite og slå seg til ro med det. Litt dårlig info syns jeg. Jeg vet faktisk ikke om jeg har blastosyster eller hva de setter inn. Alt skal gå så fort... og den dagen jeg tok ut egg var jeg kokko av smertestillende så jeg hang ikke helt med. Det hadde vært så fint om det var litt enklere å få kontakt. Testdag 17 mai, blir spennende om jeg kan feire med alkoholfri champis, eller om det blir ett glass med vin, tørke tårer og komme seg på hesten igjen. Jeg skal gå på 10 meg progynova +cyglogest. Det går overraskende bra bortsett fra at jeg er veldig trøtt. Tenker på deg ! ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aishaaa Skrevet 10. mai 2021 #1098 Del Skrevet 10. mai 2021 Billiegirl skrev (23 timer siden): Ja, veldig kjipt! Og kjipt de ikke har åpent på helg. Med det tøffe opplegget du kjører så syns jeg det er menneskelig å være stressa over å ikke vite. Det hadde vært mye bedre å få vite og slå seg til ro med det. Litt dårlig info syns jeg. Jeg vet faktisk ikke om jeg har blastosyster eller hva de setter inn. Alt skal gå så fort... og den dagen jeg tok ut egg var jeg kokko av smertestillende så jeg hang ikke helt med. Det hadde vært så fint om det var litt enklere å få kontakt. Testdag 17 mai, blir spennende om jeg kan feire med alkoholfri champis, eller om det blir ett glass med vin, tørke tårer og komme seg på hesten igjen. Jeg skal gå på 10 meg progynova +cyglogest. Det går overraskende bra bortsett fra at jeg er veldig trøtt. Tenker på deg ! ❤️ Sambo ringte labben på Søndag, ble bare 1 på frys.. 🥺 Skjønner at man skal være glad for at det i det hele tatt ble noe, men jeg er skikkelig skuffa nå.. Hadde så inderlig håpet at vi kunne få 2-3 til på frys.. Veldig usikker på hva vi skal gjøre nå, har ikke noe særlig tro på at resultatet etter uttaket nå skal bli noe bedre, omså vi i det hele tatt får noe resultat nå. Æsj, denne prosessen er noe dritt. Håper av hele mitt ❤️ at 17.Mai feiringen din blir bestående av alkoholfri champis, det fortjener du!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Billiegirl Skrevet 10. mai 2021 #1099 Del Skrevet 10. mai 2021 aishaaa skrev (5 minutter siden): Sambo ringte labben på Søndag, ble bare 1 på frys.. 🥺 Skjønner at man skal være glad for at det i det hele tatt ble noe, men jeg er skikkelig skuffa nå.. Hadde så inderlig håpet at vi kunne få 2-3 til på frys.. Veldig usikker på hva vi skal gjøre nå, har ikke noe særlig tro på at resultatet etter uttaket nå skal bli noe bedre, omså vi i det hele tatt får noe resultat nå. Æsj, denne prosessen er noe dritt. Håper av hele mitt ❤️ at 17.Mai feiringen din blir bestående av alkoholfri champis, det fortjener du!!! Jeg forstår veldig godt at du er skuffet ! 😢Håpte sånn det skulle gå bedre for deg denne gangen. Det er lov å være skikkelig lei. Jeg har aldri hørt om det som du sliter med tidligere, og jeg er jo ingen ekspert men er dette veldig sjeldent ? Skulle ønske de hadde noe skikkelig bra som kunne hjelpt deg mer. Har st. Olav en plan for deg videre ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aishaaa Skrevet 10. mai 2021 #1100 Del Skrevet 10. mai 2021 Billiegirl skrev (3 timer siden): Jeg forstår veldig godt at du er skuffet ! 😢Håpte sånn det skulle gå bedre for deg denne gangen. Det er lov å være skikkelig lei. Jeg har aldri hørt om det som du sliter med tidligere, og jeg er jo ingen ekspert men er dette veldig sjeldent ? Skulle ønske de hadde noe skikkelig bra som kunne hjelpt deg mer. Har st. Olav en plan for deg videre ? Ja, sånn ble det denne gangen😞 Tja, jeg har jo lav eggreserve for alderen (28 år), men hadde det ikke vært for at sambo har mannlig faktor så hadde vi nok blitt gravide «raskt».. Da hadde jeg jo ikke visst at jeg hadde hatt lav eggreserve en gang.. Legene sier bare jeg har lavere eggreserve enn normalen for min alder, og dette med tomme follikkler kan sees hos de med lav eggreserve - men det «løses» jo ved en dobbel trigger, da er det jo egg i folliklene. men ellers er jo problemet den mannlige faktoren som gjør at vi i teorien får noe dårligere befruktning og utfall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå