mbetv Skrevet 19. desember 2021 #3381 Del Skrevet 19. desember 2021 Hei! Jeg har fulgt med forumet på sidelinja dette året og det har vært mange gode råd og støtte å vite at det er andre i samme situasjon. Vi har hatt 2 forsøk, et i juni med 4 egg ut, 3 befruktet og 2 satt inn - negativt forsøk. Neste forsøk nå i oktober med 8 egg ut, 7 befruktet, 1 satt inn og 4 på frys. Det endte dessverre i MA i uke 9. Nå blir det forhåpentligvis fryseforsøk på oss i januar. Håper det lykkes for oss alle neste år 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eris Skrevet 19. desember 2021 #3382 Del Skrevet 19. desember 2021 Jeg blir så motløs… 😞 mars 2020 gikk mannen min med på å starte prøvingen. Han hadde tidligere ikke følt seg klar, og var fortsatt litt usikker. Men jeg fikk overbevist han med at det kan ta litt tid, kanskje opptil 1 år før den sitter! Og månedene gikk og gikk… nå nærmer det seg 2 år med prøving og negative tester. Jeg tenker tilbake på pp1, pp2, pp3 og til og med pp4.. hvor optimistisk og håpefull jeg var da jeg testet… testet mange ganger hver prøveperiode.. Gud så mye penger jeg brukte på alle mulige tester.. nå føler jeg meg bare dum. Som trodde det skulle være så lett.. vi venter på IVF nå. Og det er jo en lang ventetid det og. Vi har fortsatt sex rundt eggløsning, men håpet er borte. Helt borte 😞😓 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frk.bie Skrevet 19. desember 2021 #3383 Del Skrevet 19. desember 2021 prøver89 skrev (2 timer siden): Hei 🥰 Jeg går og venter på Fryseforsøk etter uttak i oktober. Tar visst litt tid før kroppen er «normal» igjen. I første syklus etter uttaket var det ifølge gynekologen et rotete bilde og vanskelig å se pga rester etter uttaket. Neste syklus, som er nå, er eggløsningen forsinket, men gynekologen sier det er mer ryddig nå og både ledende eggpose og slimhinne vokser. Men han tror eggløsningen er litt forsinket. Jeg har veldig regelmessig mens, så dette er uvanlig for meg. I går (syklusdag 16) fikk jeg blødning, som varte i 1 dag. Var på UL på fredag så jeg vet at jeg ikke har hatt eggløsning enda. Har en syklus på 29-30 dager. Det er helt sikkert bare en mellomblødning som sikkert er ganske vanlig. Men noen som her opplevd dette? Og hvor lang tid etter uttak har det fått før syklusen din har normalisert seg? Er så utålmodig og vil helst sette inn NÅ🙈🙈 Hadde håp om å rekke innsett før jul, men siden den hersens eggløsningen er forsinket gikk det akkurat ikke… Blir sprø! Noen som hører til St Olavs som vet hvordan de ligger an med kapsitet i januar? Fikk beskjed om at de ikke kunne love innsett i januar (hvis det ikke ble i desember) pga kapasitet. Det gjør det ekstra dritt at det ikke ble i desember, for da hadde de satt av tid til meg. Æsj altså, denne prosessen gjør meg sprø🥺🥺 Vi begynte prosessen i april har fortsatt ikke fått sette inn. La det skje nå please 🙈🙈🙈😣😩 Så utrolig kjipt 😣 Vi hadde jo uttak ca samtidig, og hos meg ble alt normalt med en gang, men vet ikke hva som er vanlig. Kan det være pga vaksinen? Hørt om flere som har blitt plaget med syklus etter den. Ikke at dèt gjør ring bedre, men kan jo kanskje være det? Jeg har innsett i januar hvis EL treffer osv. Er jo mye som skal klaffe. Men hun sa jeg skulle få innsett i Januar uansett når mens kom. Så vil tro du får plass i januar ❤️🤞🏼 Hun sa til meg at jeg ikke havnet bak på lista selv om et forsøk ble avbrutt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
prøver89 Skrevet 19. desember 2021 #3384 Del Skrevet 19. desember 2021 frk.bie skrev (1 time siden): Så utrolig kjipt 😣 Vi hadde jo uttak ca samtidig, og hos meg ble alt normalt med en gang, men vet ikke hva som er vanlig. Kan det være pga vaksinen? Hørt om flere som har blitt plaget med syklus etter den. Ikke at dèt gjør ring bedre, men kan jo kanskje være det? Jeg har innsett i januar hvis EL treffer osv. Er jo mye som skal klaffe. Men hun sa jeg skulle få innsett i Januar uansett når mens kom. Så vil tro du får plass i januar ❤️🤞🏼 Hun sa til meg at jeg ikke havnet bak på lista selv om et forsøk ble avbrutt. Hmm det kan jo være vaksinen, men tok dose 2 i midten av september, så er jo en stund siden. Og hadde normal syklus i oktober. Men da gikk jeg jo på hormonsprøyter. Så ikke godt å si. 🤔 Ved mine to forrige avbrutte forsøk har syklusen normalisert seg etter avbruddsblødningen, med noen dager i forskjell bare. SÅ typisk at det skulle skje nå, også bare med noen dager margin sannsynligvis. Hadde den kommet når den skulle eller noen dager senere, hadde jeg fått innsett lillejulaften. Ville blitt en fin førjulsgave. Men slik ble det ikke🤯🤯 Godt å høre at du har fått normal syklus igjen, og at du har fått tid til innsett i januar! Krysser fingrene for at EL treffer på rett dag og at du får innsett. Så bra de sa det😃 Da er det kanskje håp for meg også i januar. Hvis EL treffer på rett dag.🤞🏼 Når man ser hvor lang tid det kan ta før alt ligger til rette for innsett, synes jeg at det er helt sykt at de ikke har åpent i helgene. Nok en faktor, oppi alt annet, som skal klaffe. Min lokale gynekolog fortalte meg at han tror at grunnen til det er økonomisk, at de ikke har råd til at de skal jobbe med helgetillegg. Det er jo galskap. Tenk hva alle disse avbrutte forsøkene må koste!! Blir rett og slett sint, når det skal være slik. Og blir fristet til å bytte til en klinikk som har helgeåpent. Merker det er et ekstra stressmoment som jeg gjerne skule vært foruten. Sånn, det var dagens utblåsning🙈😅 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
prøver89 Skrevet 19. desember 2021 #3385 Del Skrevet 19. desember 2021 Eris skrev (2 timer siden): Jeg blir så motløs… 😞 mars 2020 gikk mannen min med på å starte prøvingen. Han hadde tidligere ikke følt seg klar, og var fortsatt litt usikker. Men jeg fikk overbevist han med at det kan ta litt tid, kanskje opptil 1 år før den sitter! Og månedene gikk og gikk… nå nærmer det seg 2 år med prøving og negative tester. Jeg tenker tilbake på pp1, pp2, pp3 og til og med pp4.. hvor optimistisk og håpefull jeg var da jeg testet… testet mange ganger hver prøveperiode.. Gud så mye penger jeg brukte på alle mulige tester.. nå føler jeg meg bare dum. Som trodde det skulle være så lett.. vi venter på IVF nå. Og det er jo en lang ventetid det og. Vi har fortsatt sex rundt eggløsning, men håpet er borte. Helt borte 😞😓 Det er en så klassisk start. Jeg var i samme båt. Når man ser tilbake på det nå, føler man seg litt naiv og dum. Men det er jo så lite snakket om hvor mange dette her faktisk gjelder, så man tenker jo ikke i de baner i det hele tatt. Nok en grunn til at dette må belyses mer! For min del, tenker jeg litt at jeg er glad jeg ikke visste det på den tiden. For da hadde ventiden føltes mye lenger og vanskeligere 😊 Krysser fingrene for at du kommer til fort. 🤞🏼 Jeg ventet kun i en mnd før Jeg fikk starte behandling på St. Olavs. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Finki Skrevet 19. desember 2021 #3386 Del Skrevet 19. desember 2021 7 hours ago, AnonymBruker said: Hei! Lurer på om noen kunne forklart en ting for meg. Skal selvfølgelig spørre klinikken, men vil bare høre her først! Har fått resept på Gonal F. Skal ta 300 IE daglig i 11 dager (men skjønner at dette kan bli kortere eller lenger). I resepten står det at jeg har fått 900 IE. Så dette varer jo da i 3 dager. Jeg kan hente ut resepten 2 ganger. Så dette vil altså kun vare i 6 dager, sånn jeg forstår det. Men så står det: Pakningsstørrelse: 1 x 1,5 ml. Antall: 3 Er det 3 ferdigutfylte penner i pakken eller hva? Hvis det er 3 ferdigutfylte penner så har jeg jo fått nok. Prøver å bli klok på dette 😅 Anonymkode: 03ecf...396 Hei! Jeg har aldri hørt om 3-pakning med Gonal-f, men det kan jo selvfølgelig hende at det fins. Har kjøpt både 300, 450 og 900 IE ved forskjellige anledninger, og alle har kommet i en enkelt penn. Ut ifra det du skriver høres det ut som at du har fått resept på 900 IE og at du kan hente ut 3 stykk. Hvor står det at du kan hente ut 2? Står det er annet sted på resepten, eller er det noe du har fått beskjed om muntlig? Og skal du starte opp nå, eller over nyttår? I så fall får du kanskje resept på mer senere. Nå vet jeg ikke hvor du får behandling, men jeg gikk på Riksen og der fikk jeg ofte resepter i flere runder av ulike leger, så jeg hadde som regel mer enn det legene oppga til meg. Ved ett tilfelle måtte jeg ringe og be om mer, da, så det kan gå begge veier. Da hadde de glemt å gi meg resept plutselig. Generelt sett, så lenge du bor i nærheten av et apotek som har medisinen på lager, så er det lurt å ikke hente ut alt du har fått resept på, men heller kjøpe inn det du vet du trenger fram til første kontroll. Så sper du på med det du trenger etter hvert. Sist jeg sjekket var prisen per IE ca. den samme uansett hvilken størrelse du kjøper, så det er ikke noe kvantumsrabatt og sprøyten kan heller ikke brukes i neste forsøk så lenge den er åpnet (da går den ut på dato). Det jeg har skrevet her er bare basert på egen erfaring, så hør med klinikken i tilfelle de har andre anbefalinger for deg. Hvis du har spørsmål om selve resepten og antall i hver pakke osv., så kan du gå og spørre på apoteket. Bra at du følger med, forresten, det er veldig lurt i en prøverørsprosess. (Det hender at legene roter litt.) Mange ganger lykke til 🥰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frk.bie Skrevet 19. desember 2021 #3387 Del Skrevet 19. desember 2021 prøver89 skrev (1 time siden): Hmm det kan jo være vaksinen, men tok dose 2 i midten av september, så er jo en stund siden. Og hadde normal syklus i oktober. Men da gikk jeg jo på hormonsprøyter. Så ikke godt å si. 🤔 Ved mine to forrige avbrutte forsøk har syklusen normalisert seg etter avbruddsblødningen, med noen dager i forskjell bare. SÅ typisk at det skulle skje nå, også bare med noen dager margin sannsynligvis. Hadde den kommet når den skulle eller noen dager senere, hadde jeg fått innsett lillejulaften. Ville blitt en fin førjulsgave. Men slik ble det ikke🤯🤯 Godt å høre at du har fått normal syklus igjen, og at du har fått tid til innsett i januar! Krysser fingrene for at EL treffer på rett dag og at du får innsett. Så bra de sa det😃 Da er det kanskje håp for meg også i januar. Hvis EL treffer på rett dag.🤞🏼 Når man ser hvor lang tid det kan ta før alt ligger til rette for innsett, synes jeg at det er helt sykt at de ikke har åpent i helgene. Nok en faktor, oppi alt annet, som skal klaffe. Min lokale gynekolog fortalte meg at han tror at grunnen til det er økonomisk, at de ikke har råd til at de skal jobbe med helgetillegg. Det er jo galskap. Tenk hva alle disse avbrutte forsøkene må koste!! Blir rett og slett sint, når det skal være slik. Og blir fristet til å bytte til en klinikk som har helgeåpent. Merker det er et ekstra stressmoment som jeg gjerne skule vært foruten. Sånn, det var dagens utblåsning🙈😅 Håper det normaliserer seg til Januar og at alt klaffer for deg da 🤞🏼❤️ Denne ventingen er uutholdelig 😔 Helt enig!! Og ikke minst hadde de fått mulighet til å kunne hjulpen enda flere.. Synes det er så slitsomt å må tenke på det i tillegg til alt annet ja! Håper de får åpnet etterhvert🤞🏼 Selv om jeg har mine tvil på at det blir prioritert i disse tider 😢 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2021 #3388 Del Skrevet 20. desember 2021 Finki skrev (11 timer siden): Hei! Jeg har aldri hørt om 3-pakning med Gonal-f, men det kan jo selvfølgelig hende at det fins. Har kjøpt både 300, 450 og 900 IE ved forskjellige anledninger, og alle har kommet i en enkelt penn. Ut ifra det du skriver høres det ut som at du har fått resept på 900 IE og at du kan hente ut 3 stykk. Hvor står det at du kan hente ut 2? Står det er annet sted på resepten, eller er det noe du har fått beskjed om muntlig? Og skal du starte opp nå, eller over nyttår? I så fall får du kanskje resept på mer senere. Nå vet jeg ikke hvor du får behandling, men jeg gikk på Riksen og der fikk jeg ofte resepter i flere runder av ulike leger, så jeg hadde som regel mer enn det legene oppga til meg. Ved ett tilfelle måtte jeg ringe og be om mer, da, så det kan gå begge veier. Da hadde de glemt å gi meg resept plutselig. Generelt sett, så lenge du bor i nærheten av et apotek som har medisinen på lager, så er det lurt å ikke hente ut alt du har fått resept på, men heller kjøpe inn det du vet du trenger fram til første kontroll. Så sper du på med det du trenger etter hvert. Sist jeg sjekket var prisen per IE ca. den samme uansett hvilken størrelse du kjøper, så det er ikke noe kvantumsrabatt og sprøyten kan heller ikke brukes i neste forsøk så lenge den er åpnet (da går den ut på dato). Det jeg har skrevet her er bare basert på egen erfaring, så hør med klinikken i tilfelle de har andre anbefalinger for deg. Hvis du har spørsmål om selve resepten og antall i hver pakke osv., så kan du gå og spørre på apoteket. Bra at du følger med, forresten, det er veldig lurt i en prøverørsprosess. (Det hender at legene roter litt.) Mange ganger lykke til 🥰 Tusen, tusen takk for så utfyllende svar! Starter ikke opp før etter nyttår. Ja, det står Reiterasjoner: 1 (Det betyr at du kan hente ut forskrevet mengde 2 ganger) Derfor blir jeg litt forvirra over at det står Antall: 3 under pakningsstørrelsen. Men jeg skal høre med klinikken! Bor i en stor by, så er nok ikke noe problem å få tak i. Takk for tips ang å ikke hente ut alt samtidig! Og tusen takk 🥰 Anonymkode: 03ecf...396 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2021 #3389 Del Skrevet 20. desember 2021 Føler tiden går så saaaakte men samtidig så raser dagene avgårde. Er såå nervøs for å få eggløsning på mandag/tirsdag i januar og avbrutt forsøk. Har ventet i 4 mnd på innsett etter totalfrys! Lengste månedene i mitt liv 🙈 Håper jeg kan få innsett i januar og starte året med en knallstart - selv om jeg ikke har heeeeelt trua på at det skal klaffe så fort. Anonymkode: 60546...2d7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2021 #3390 Del Skrevet 20. desember 2021 Tenker på deg i dag @aishaaa, håper det går bra på tidlig UL❤️🤞🏻 Anonymkode: 8411f...551 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2021 #3391 Del Skrevet 20. desember 2021 Finki skrev (18 timer siden): Hei! Jeg har aldri hørt om 3-pakning med Gonal-f, men det kan jo selvfølgelig hende at det fins. Har kjøpt både 300, 450 og 900 IE ved forskjellige anledninger, og alle har kommet i en enkelt penn. Ut ifra det du skriver høres det ut som at du har fått resept på 900 IE og at du kan hente ut 3 stykk. Hvor står det at du kan hente ut 2? Står det er annet sted på resepten, eller er det noe du har fått beskjed om muntlig? Og skal du starte opp nå, eller over nyttår? I så fall får du kanskje resept på mer senere. Nå vet jeg ikke hvor du får behandling, men jeg gikk på Riksen og der fikk jeg ofte resepter i flere runder av ulike leger, så jeg hadde som regel mer enn det legene oppga til meg. Ved ett tilfelle måtte jeg ringe og be om mer, da, så det kan gå begge veier. Da hadde de glemt å gi meg resept plutselig. Generelt sett, så lenge du bor i nærheten av et apotek som har medisinen på lager, så er det lurt å ikke hente ut alt du har fått resept på, men heller kjøpe inn det du vet du trenger fram til første kontroll. Så sper du på med det du trenger etter hvert. Sist jeg sjekket var prisen per IE ca. den samme uansett hvilken størrelse du kjøper, så det er ikke noe kvantumsrabatt og sprøyten kan heller ikke brukes i neste forsøk så lenge den er åpnet (da går den ut på dato). Det jeg har skrevet her er bare basert på egen erfaring, så hør med klinikken i tilfelle de har andre anbefalinger for deg. Hvis du har spørsmål om selve resepten og antall i hver pakke osv., så kan du gå og spørre på apoteket. Bra at du følger med, forresten, det er veldig lurt i en prøverørsprosess. (Det hender at legene roter litt.) Mange ganger lykke til 🥰 Jeg fikk resept på både 300, 450 og 900 med gonal f. Så fikk jeg beksjed fra gang til gang hva jeg skulle hente ut, brukte 150 hver gang så hentet ut så hver sprøyte skulle holde frem til neste ultralydkontroll. Så ikke hent ut noe før oppstart og ta det etter hvert besøk/Ul på sykehuset. Det kan skje endringer underveis, og de koster jo mye. Anonymkode: be2d8...3f6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aishaaa Skrevet 20. desember 2021 #3392 Del Skrevet 20. desember 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Tenker på deg i dag @aishaaa, håper det går bra på tidlig UL❤️🤞🏻 Anonymkode: 8411f...551 Ultralyden i dag gikk fint, det var en liten bønne som målte ca 8+0 med fine hjerteslag❤️ Ny UL på sykehuset om 4 uker☺️ Er fortsatt i sjokk, og klarer ikke helt å ta det innover meg. Fortsatt livredd for alt som kan gå galt. Etter alt vi har vært igjennom, og de faktorene vi har så er det et aldri så lite julemirakel. Det er bittersøtt, for tankene går til alle som står og har stått i samme prossess, som enda ikke har vært like heldige. Jeg vet så alt for godt hvordan det er å gå inn i nok et år uten så mye som en positiv test. Håper 2022 bringer mye lykke for alle her inne❤️ 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2021 #3393 Del Skrevet 20. desember 2021 aishaaa skrev (9 minutter siden): Ultralyden i dag gikk fint, det var en liten bønne som målte ca 8+0 med fine hjerteslag❤️ Ny UL på sykehuset om 4 uker☺️ Er fortsatt i sjokk, og klarer ikke helt å ta det innover meg. Fortsatt livredd for alt som kan gå galt. Etter alt vi har vært igjennom, og de faktorene vi har så er det et aldri så lite julemirakel. Det er bittersøtt, for tankene går til alle som står og har stått i samme prossess, som enda ikke har vært like heldige. Jeg vet så alt for godt hvordan det er å gå inn i nok et år uten så mye som en positiv test. Håper 2022 bringer mye lykke for alle her inne❤️ Så godt å høre! Jeg er litt bak deg i løypa og kjenner på all the feels både om hvor utrolig heldig jeg er, livredd for hva som kan skje og så sår i hjertet for alle som ikke har vært så heldig som meg ennå. Jeg krysser fingrene for alle sammen her inne, uansett hvor du måtte være i løypa❤️ Anonymkode: 8411f...551 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2021 #3394 Del Skrevet 20. desember 2021 prøver89 skrev (22 timer siden): Hmm det kan jo være vaksinen, men tok dose 2 i midten av september, så er jo en stund siden. Og hadde normal syklus i oktober. Men da gikk jeg jo på hormonsprøyter. Så ikke godt å si. 🤔 Ved mine to forrige avbrutte forsøk har syklusen normalisert seg etter avbruddsblødningen, med noen dager i forskjell bare. SÅ typisk at det skulle skje nå, også bare med noen dager margin sannsynligvis. Hadde den kommet når den skulle eller noen dager senere, hadde jeg fått innsett lillejulaften. Ville blitt en fin førjulsgave. Men slik ble det ikke🤯🤯 Godt å høre at du har fått normal syklus igjen, og at du har fått tid til innsett i januar! Krysser fingrene for at EL treffer på rett dag og at du får innsett. Så bra de sa det😃 Da er det kanskje håp for meg også i januar. Hvis EL treffer på rett dag.🤞🏼 Når man ser hvor lang tid det kan ta før alt ligger til rette for innsett, synes jeg at det er helt sykt at de ikke har åpent i helgene. Nok en faktor, oppi alt annet, som skal klaffe. Min lokale gynekolog fortalte meg at han tror at grunnen til det er økonomisk, at de ikke har råd til at de skal jobbe med helgetillegg. Det er jo galskap. Tenk hva alle disse avbrutte forsøkene må koste!! Blir rett og slett sint, når det skal være slik. Og blir fristet til å bytte til en klinikk som har helgeåpent. Merker det er et ekstra stressmoment som jeg gjerne skule vært foruten. Sånn, det var dagens utblåsning🙈😅 Nå leste jeg på babyverden at St. Olav åpner for innsett i helgene fom 10.01.2022 🙈 Håper virkelig det stemmer! Tidenes julegave til ivf-ere på St.Olavs 🤗🤗🤗🤗🤗 Anonymkode: 60546...2d7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
prøver89 Skrevet 20. desember 2021 #3395 Del Skrevet 20. desember 2021 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Nå leste jeg på babyverden at St. Olav åpner for innsett i helgene fom 10.01.2022 🙈 Håper virkelig det stemmer! Tidenes julegave til ivf-ere på St.Olavs 🤗🤗🤗🤗🤗 Anonymkode: 60546...2d7 Seriøst????? Halleluja!!!👏🏼👏🏼👏🏼👏🏼🥳🥳🥳🥳 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2021 #3396 Del Skrevet 20. desember 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Nå leste jeg på babyverden at St. Olav åpner for innsett i helgene fom 10.01.2022 🙈 Håper virkelig det stemmer! Tidenes julegave til ivf-ere på St.Olavs 🤗🤗🤗🤗🤗 Anonymkode: 60546...2d7 HVA!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?! 😳😳😳😳😳😳😳 Håper håper håper også at Riksen vil gjøre det samme en gang, jeg gråter bare av tanken. 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭 Anonymkode: c78a7...a7b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2021 #3397 Del Skrevet 20. desember 2021 Anonymkode: 60546...2d7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
prøver89 Skrevet 20. desember 2021 #3398 Del Skrevet 20. desember 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Anonymkode: 60546...2d7 Hvor er dette tatt fra? Noen som kan verifisere dette?😍 Ser Fertilitetsseksjonen på St. Olavs ikke har skrevet noe om det på sin facebookside. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2021 #3399 Del Skrevet 20. desember 2021 prøver89 skrev (1 time siden): Hvor er dette tatt fra? Noen som kan verifisere dette?😍 Ser Fertilitetsseksjonen på St. Olavs ikke har skrevet noe om det på sin facebookside. Ser noen har spurt hvor hun har hørt det 😍🤞🏼 kanskje st.olav venter med å legge der ut til julen 🤞🏼🤞🏼✨ Anonymkode: 60546...2d7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
prøver89 Skrevet 21. desember 2021 #3400 Del Skrevet 21. desember 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Ser noen har spurt hvor hun har hørt det 😍🤞🏼 kanskje st.olav venter med å legge der ut til julen 🤞🏼🤞🏼✨ Anonymkode: 60546...2d7 Nå ble jeg veldig glad🤩🥳🎅🏻😃 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå