ne11iker Skrevet 9. november 2021 #3181 Del Skrevet 9. november 2021 Hei! Etter en lang reise fikk jeg i dag positiv graviditetstest 🥺❤️😍 kan ikke tro det. Lurer på om noen kan hjelpe meg med hvor langt på vei jeg er? Dette var et fryse innsett. Jeg hadde innsettet torsdag 28.10 av en blastocyst. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
prøver89 Skrevet 9. november 2021 #3182 Del Skrevet 9. november 2021 ne11iker skrev (10 minutter siden): Hei! Etter en lang reise fikk jeg i dag positiv graviditetstest 🥺❤️😍 kan ikke tro det. Lurer på om noen kan hjelpe meg med hvor langt på vei jeg er? Dette var et fryse innsett. Jeg hadde innsettet torsdag 28.10 av en blastocyst. Gratulerer!! ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rebecks Skrevet 9. november 2021 #3183 Del Skrevet 9. november 2021 ne11iker skrev (40 minutter siden): Hei! Etter en lang reise fikk jeg i dag positiv graviditetstest 🥺❤️😍 kan ikke tro det. Lurer på om noen kan hjelpe meg med hvor langt på vei jeg er? Dette var et fryse innsett. Jeg hadde innsettet torsdag 28.10 av en blastocyst. Gratulerer så utrolig mye. 😍😍😍😍 så fortjent 😀 Du kan vel enten regne fra eggløsning pluss 5 dager ?eller siste mens ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amalse Skrevet 9. november 2021 #3184 Del Skrevet 9. november 2021 AnonymBruker skrev (På 2.11.2021 den 19.36): Hei! Er i gang med fryseforsøk i naturlig syklus, skal til gu i morgen for å sjekke endometriet. Innsett enten uke 45/46 🤞🏼 Anonymkode: 85758...409 Hvordan har det gått med deg? Vet du mer om når du skal ha innsett? For vår del har vi vært gjennom uttak i dag. Det gikk veldig fint, og vi fikk ut 9 egg😊 Det blir spennende å få en oppdatering fra klinikken i morgen. Innsett er planlagt til torsdag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amalse Skrevet 9. november 2021 #3185 Del Skrevet 9. november 2021 ne11iker skrev (1 time siden): Hei! Etter en lang reise fikk jeg i dag positiv graviditetstest 🥺❤️😍 kan ikke tro det. Lurer på om noen kan hjelpe meg med hvor langt på vei jeg er? Dette var et fryse innsett. Jeg hadde innsettet torsdag 28.10 av en blastocyst. Herlig! Gratulerer så mye 🥰🥳 Har dere hatt mange forsøk? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
EXB1987 Skrevet 9. november 2021 #3186 Del Skrevet 9. november 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hei! dere som ble overstimulert å måtte stå over en syklus - merket dere endringer på syklusen mnd etter? 😬 Har hatt blødning etter uttaket. Men frykter at jeg får eggløsning på mandag/tirsdag i desember og da blir innsett avbrutt 😢 Anonymkode: 60546...2d7 Jeg opplevde dette ved mitt første uttak, ble overstimulert og måtte vente én syklus. For min del kom EL en uke senere enn vanlig. Dermed ble også mensen forskjøvet med en uke, så hele syklusen ble mye lenger enn jeg noen gang har hatt før. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. november 2021 #3187 Del Skrevet 9. november 2021 ne11iker skrev (2 timer siden): Hei! Etter en lang reise fikk jeg i dag positiv graviditetstest 🥺❤️😍 kan ikke tro det. Lurer på om noen kan hjelpe meg med hvor langt på vei jeg er? Dette var et fryse innsett. Jeg hadde innsettet torsdag 28.10 av en blastocyst. Gratulerer så mye😍 hadde innsett fredag 29.10., og har også fått positiv test!🥺 Tørr ikke tro det er sant enda! Har egentlig ikke test-dag før fredag😬 Anonymkode: 77228...00b 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. november 2021 #3188 Del Skrevet 9. november 2021 EXB1987 skrev (1 time siden): Jeg opplevde dette ved mitt første uttak, ble overstimulert og måtte vente én syklus. For min del kom EL en uke senere enn vanlig. Dermed ble også mensen forskjøvet med en uke, så hele syklusen ble mye lenger enn jeg noen gang har hatt før. Okei.. får se om eggløsning dukker opp denne uken. Og innstille meg på at det sikkert blir avbrutt forsøk 😢 Anonymkode: 60546...2d7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Patriotpaula Skrevet 9. november 2021 #3189 Del Skrevet 9. november 2021 ne11iker skrev (3 timer siden): Hei! Etter en lang reise fikk jeg i dag positiv graviditetstest 🥺❤️😍 kan ikke tro det. Lurer på om noen kan hjelpe meg med hvor langt på vei jeg er? Dette var et fryse innsett. Jeg hadde innsettet torsdag 28.10 av en blastocyst. Rundt 4+3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. november 2021 #3190 Del Skrevet 9. november 2021 Ser at St.olav er i gul beredskap og at all behandling som ikke haster blir utsatt.. 😢 Noen som vet om dette preger fertilitetsseksjonen også..? 😩 Anonymkode: 60546...2d7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aishaaa Skrevet 9. november 2021 #3191 Del Skrevet 9. november 2021 (endret) AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Ser at St.olav er i gul beredskap og at all behandling som ikke haster blir utsatt.. 😢 Noen som vet om dette preger fertilitetsseksjonen også..? 😩 Anonymkode: 60546...2d7 Ingen endringer på fertilitetsseksjonen hos St. Olavs så vidt jeg vet 😊 Jeg var på kontroll i går ifbm. Fryseinnsett - da var det ingen som brukte munnbind inne hos de (såvidt jeg så), og partner får fortsatt være med inn på innsett. Men, de var klare på at det kunne komme endringer fortløpende. Endret 9. november 2021 av aishaaa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. november 2021 #3192 Del Skrevet 9. november 2021 aishaaa skrev (6 minutter siden): Ingen endringer på fertilitetsseksjonen hos St. Olavs så vidt jeg vet 😊 Jeg var på kontroll i går ifbm. Fryseinnsett - da var det ingen som brukte munnbind inne hos de (såvidt jeg så), og partner får fortsatt være med inn på innsett. Men, de var klare på at det kunne komme endringer fortløpende. Okei, satser på det roer seg og de ikke stenger ned 🤞🏼 Ventetiden er jo uutholdelig 😅 Anonymkode: 60546...2d7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. november 2021 #3193 Del Skrevet 10. november 2021 Eggløsningstest🌸 Begynte å teste for EL i går, kjøpte Clearblues digitale eggløsningstest (den rosa). Har for andre dag i dag fått «0», altså at ingen LH økning har funnet sted. På mandag var follikkelen 14mm. Burde den ikke begynt å få smilefjes snart? Huff, nå stresser jeg fælt.. livredd for at det skal bli noe galt med disse testene.. Anonymkode: 2e7e3...01b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. november 2021 #3194 Del Skrevet 10. november 2021 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Eggløsningstest🌸 Begynte å teste for EL i går, kjøpte Clearblues digitale eggløsningstest (den rosa). Har for andre dag i dag fått «0», altså at ingen LH økning har funnet sted. På mandag var follikkelen 14mm. Burde den ikke begynt å få smilefjes snart? Huff, nå stresser jeg fælt.. livredd for at det skal bli noe galt med disse testene.. Anonymkode: 2e7e3...01b Tok tre dager fra største follikkelen min var 19mm til smiley på test. Den kommer nok snart🥰 jeg bruker alltid å ta strimler i tillegg til digital i tilfelle en av dem skulle være defekt. Anonymkode: 77228...00b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. november 2021 #3195 Del Skrevet 10. november 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Tok tre dager fra største follikkelen min var 19mm til smiley på test. Den kommer nok snart🥰 jeg bruker alltid å ta strimler i tillegg til digital i tilfelle en av dem skulle være defekt. Anonymkode: 77228...00b Åh, tusen takk.. blir helt tussete av den testinga🙈 Brukte du den rosa også? Jeg trodde jeg hadde kjøpt den som hadde blinkesmiley i noen dager før fast smiley, men det er ikke sikkert den rosa har det..? Anonymkode: 2e7e3...01b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neutral90 Skrevet 10. november 2021 #3196 Del Skrevet 10. november 2021 AnonymBruker skrev (58 minutter siden): Eggløsningstest🌸 Begynte å teste for EL i går, kjøpte Clearblues digitale eggløsningstest (den rosa). Har for andre dag i dag fått «0», altså at ingen LH økning har funnet sted. På mandag var follikkelen 14mm. Burde den ikke begynt å få smilefjes snart? Huff, nå stresser jeg fælt.. livredd for at det skal bli noe galt med disse testene.. Anonymkode: 2e7e3...01b Du kan regne med ca 1.5 mm vekst pr døgn, altså ca 17 mm onsdag. Vi er veldig forskjellige, noen får positiv test ved 17 mm, mens jeg har hatt folkikler på 23 mm før positiv test. Begge er innafor normalen. Dersom du er som meg kan du måtte vente helt til søndag før positiv test. Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. november 2021 #3197 Del Skrevet 10. november 2021 Neutral90 skrev (4 timer siden): Du kan regne med ca 1.5 mm vekst pr døgn, altså ca 17 mm onsdag. Vi er veldig forskjellige, noen får positiv test ved 17 mm, mens jeg har hatt folkikler på 23 mm før positiv test. Begge er innafor normalen. Dersom du er som meg kan du måtte vente helt til søndag før positiv test. Lykke til! Ut i fra kalenderen skal EL komme på Fredag, og mens blir alltid litt forsinket - så logisk at den skal komme på Søndag for min del.. Men, det som ikke er så logisk; Si at jeg får «😊» på eggløsningstesten i morgen, Torsdag. Det betyr da at jeg vil få eggløsning innen 24-26 timer. Altså, EL vil trolig finne sted på enten Fredag - eller Lørdag. Men, de setter inn 5 dager etter jeg får «😊» på testen, som egentlig vil si at de setter inn en blastocyst 3-4 dager etter El. Er det bare meg, eller er dette ulogisk? Vi vet jo ikke med sikkerhet ifhr. Når EL faktisk finner sted? Anonymkode: 2e7e3...01b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
prøver89 Skrevet 10. november 2021 #3198 Del Skrevet 10. november 2021 AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Ut i fra kalenderen skal EL komme på Fredag, og mens blir alltid litt forsinket - så logisk at den skal komme på Søndag for min del.. Men, det som ikke er så logisk; Si at jeg får «😊» på eggløsningstesten i morgen, Torsdag. Det betyr da at jeg vil få eggløsning innen 24-26 timer. Altså, EL vil trolig finne sted på enten Fredag - eller Lørdag. Men, de setter inn 5 dager etter jeg får «😊» på testen, som egentlig vil si at de setter inn en blastocyst 3-4 dager etter El. Er det bare meg, eller er dette ulogisk? Vi vet jo ikke med sikkerhet ifhr. Når EL faktisk finner sted? Anonymkode: 2e7e3...01b Dette har jeg også stusset over!🤔 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neutral90 Skrevet 10. november 2021 #3199 Del Skrevet 10. november 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Ut i fra kalenderen skal EL komme på Fredag, og mens blir alltid litt forsinket - så logisk at den skal komme på Søndag for min del.. Men, det som ikke er så logisk; Si at jeg får «😊» på eggløsningstesten i morgen, Torsdag. Det betyr da at jeg vil få eggløsning innen 24-26 timer. Altså, EL vil trolig finne sted på enten Fredag - eller Lørdag. Men, de setter inn 5 dager etter jeg får «😊» på testen, som egentlig vil si at de setter inn en blastocyst 3-4 dager etter El. Er det bare meg, eller er dette ulogisk? Vi vet jo ikke med sikkerhet ifhr. Når EL faktisk finner sted? Anonymkode: 2e7e3...01b Jeg er helt enig 😏 men selv er jeg slik at om jeg får positiv test på morgenurin så ville den som oftest vært positiv kvelden før. Porsgrunn tror jeg det var, de setter inn 6 dager etter positiv eggløsningstest fks! Virker mer logisk. Men, man blir nå gravide med systemet de fører nå også da 😬 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
prøver89 Skrevet 10. november 2021 #3200 Del Skrevet 10. november 2021 Neutral90 skrev (49 minutter siden): Jeg er helt enig 😏 men selv er jeg slik at om jeg får positiv test på morgenurin så ville den som oftest vært positiv kvelden før. Porsgrunn tror jeg det var, de setter inn 6 dager etter positiv eggløsningstest fks! Virker mer logisk. Men, man blir nå gravide med systemet de fører nå også da 😬 Men da gir det ikke mening at de er så strenge på at positiv eggløsningstest mandag eller tirsdag betyr ingen innsett? Når noen klinikker lar det gå 6 dager bør det jo være positiv test søndag og mandag som er fy fy?🤔 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå