Gå til innhold

Prøverør 2021

hjema

Anbefalte innlegg

Forresten, har noen få Crinone til overs (5-6). Ville dere brukt dem opp eller stoppet i dag? Spurte sykepleieren. Hun nølte litt, men mente at det nok ikke gjør noe fra eller til. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

DNX skrev (1 time siden):

Forresten, har noen få Crinone til overs (5-6). Ville dere brukt dem opp eller stoppet i dag? Spurte sykepleieren. Hun nølte litt, men mente at det nok ikke gjør noe fra eller til. 

Gratulerer så mye! ❤️🥰 

Nå husker ikke jeg i farta helt hva du har gjort. Jeg selv sitter igjen med 4-6 cyclogest når jeg er ferdig neste onsdag (9+6 er siste dagen med medisiner 🥳) og jeg kommer til å bruke opp de som en form for nedtrapping. Klinikken sier at det ikke er nødvendig, men de har ikke noe mot at jeg gjør det 😊

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Patriotpaula skrev (11 minutter siden):

Gratulerer så mye! ❤️🥰 

Nå husker ikke jeg i farta helt hva du har gjort. Jeg selv sitter igjen med 4-6 cyclogest når jeg er ferdig neste onsdag (9+6 er siste dagen med medisiner 🥳) og jeg kommer til å bruke opp de som en form for nedtrapping. Klinikken sier at det ikke er nødvendig, men de har ikke noe mot at jeg gjør det 😊

Takk 🥰

Glemte visst litt relevant info 🙊 Ferskforsøk her. Startet med Crinone uttaksdag og skal ta det t.o.m. i dag som er testdag. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

DNX skrev (14 minutter siden):

Takk 🥰

Glemte visst litt relevant info 🙊 Ferskforsøk her. Startet med Crinone uttaksdag og skal ta det t.o.m. i dag som er testdag. 

Gjør det du føler for :) Kjenner du at du synes det er greit å ikke ta flere - så slutter du bare :) 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen som har prøvd Clearblue fertilitetsmonitor? Er den bra? :) 

Kan den brukes for å kartlegge når man har eggløsning i forbindelse med fryseinnsett i naturlig syklus?

Eller er den kun for å kartlegge fruktbare dager, altså dagene i forkant av eggløsningen?

St.Olavs anbefaler Clearblue Digital eggløsningstest. Jeg ser det er egne testpinner som skal brukes til fertilitetsmonitoren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjapt spørsmål: når sykehuset har behandlet henvisningen og det står venter på å få tildelt time - hvor lang tid tar det ca å få tildelt time? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

prøver89 skrev (22 minutter siden):

Gratulerer!!! ❤️❤️ Fantastisk!!

Tusen takk ❤️ Om spiren klamrer seg fast er jeg uke 12 fullgåtte uker på selveste julaften 😍🤞

Anonymkode: 09404...b0b

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Tusen takk ❤️ Om spiren klamrer seg fast er jeg uke 12 fullgåtte uker på selveste julaften 😍🤞

Klarte visst å trykke på at jeg skulle være anonym 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Gratulerer så mye ❤️ Tidenes beste julegave!!! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

prøver89 skrev (2 timer siden):

Er det noen som har prøvd Clearblue fertilitetsmonitor? Er den bra? :) 

Kan den brukes for å kartlegge når man har eggløsning i forbindelse med fryseinnsett i naturlig syklus?

Eller er den kun for å kartlegge fruktbare dager, altså dagene i forkant av eggløsningen?

St.Olavs anbefaler Clearblue Digital eggløsningstest. Jeg ser det er egne testpinner som skal brukes til fertilitetsmonitoren.

Jeg har lest litt om den, og mange har anbefalt meg den, men jeg som har regelmessig syklus synes egentlig clearblue digitale eggløsningstest er nok. Blir å kjøpe det til fryse innsetter i desember. Anbefalte St. Olav monitoren? ☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

DNX skrev (4 timer siden):

Gravid 😭❤️

Herregud, LYKKE!!!!!

GRATULERER så mye! ❤❤ 

Anonymkode: c78a7...a7b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Herregud, LYKKE!!!!!

GRATULERER så mye! ❤❤ 

Anonymkode: c78a7...a7b

Takk! Ja, og håper lykken varer 🥰🤞

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

DNX skrev (8 minutter siden):

Takk ❤️ Føler meg virkelig heldig!!

Ja veldig heldig 🥰 Og det gir så mye håp å lese om 😄 Måtte du ha mange forsøk? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

frk.bie skrev (10 minutter siden):

Ja veldig heldig 🥰 Og det gir så mye håp å lese om 😄 Måtte du ha mange forsøk? 

Nei, var så heldig å treffe på første gjennomførte søskenforsøk 🤭 hadde et avbrutt fryseforsøk i april (6 egg fra forrige runde, men ingen overlevde opptining). Føler liksom det er for godt til å være sant (mtp. å miste), men prøver å glede meg fremfor å bekymre meg 😊

Endret av DNX
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
DNX skrev (10 minutter siden):

Nei, var så heldig å treffe på første gjennomførte søskenforsøk 🤭 hadde et avbrutt fryseforsøk i april (6 egg fra forrige runde, men ingen overlevde opptining). Føler liksom det er for godt til å være sant (mtp. å miste), men prøver å glede meg fremfor å bekymre meg 😊

Det skal du så absolutt gjøre 🥰  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

DNX skrev (1 time siden):

Ja det er egentlig for godt til å være sant, men noen er vel heldigere enn andre.

Hva skjedde med søskentråden? Var det ikke egen tråd?

Anonymkode: 87a16...897

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...