AnonymBruker Skrevet 25. september 2021 #2501 Del Skrevet 25. september 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Man må lage ny avtale om oppbevaring og senere bruk av nedfryste egg, men det vil være mye billigere å betale for lagring 1-2 år enn å kjøpe ny pakke om 1-2 år 😊 Anonymkode: 09404...b0b Ja, absolutt. Jeg leste bare feil, helt tullete av meg å svare i en tråd mens jeg fortsatt var i halvsøvne. 😅 Jeg tenkte at jeg gjerne flyr land og strand rundt for å bruke denne privatklinikken med en så god deal. 😅 Virket for godt til å være sant, og det var det jo selvfølgelig. 🤣🤣🤦♀️🤦♀️ Man kan også spare på eskimo-søsken der jeg kanskje skal gå. 🤗 Anonymkode: c78a7...a7b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rita90 Skrevet 25. september 2021 #2502 Del Skrevet 25. september 2021 DNX skrev (5 timer siden): Misunner deg ikke valget. Begge valgene er jo egentlig gode på hver sin måte, med gode argumenter for begge. Så ta det valget du får mest roen for og som du tror er best for deg❤️ Hvis du legger bort tanken om søskenplanlegging og pengebruk, hva sier da magefølelsen? (Jeg har i hvert fall en sånn «fornuftsstemme» i hodet som kan gjøre valg kompliserte, og som jeg noen ganger trenger hjelp til å ignorere når det er penger inni bildet; jeg hater å føle at jeg kaster penger ut av vinduet) Når man sitter med babyen i armene, så er det akkurat DET barnet man vil ha. Da tenker man ikke at man heller burde valgt annerledes i forsøkene, for da hadde man ikke fått akkurat det barnet. Jeg tror det kommer til å føles helt riktig uansett hvilke valg du har tar på veien frem til det barnet (som du skal få🤞) PS: Mener ikke de gir dere dårlige råd for å tjene penger, tror også de oppriktig vil hjelpe folk å få barn og er dyktige. Hvis jeg legger bort tanken på søsken og penger så vil jeg jo helst ta tin forsøket nå💛 Skal prøve å gjøre som du sier, håpe stemmen dukker opp og føle på det frem til mandag. Akkurat nå har følelsene helt mot nytt ferskforsøk. Har kun snakket kort om det med mannen i går og da sa han at han ved første tanke vil ha nytt fersk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest DNX Skrevet 25. september 2021 #2503 Del Skrevet 25. september 2021 Kanskje det åpnes opp for at partner kan være med inn under uttaket nå som mange restriksjoner har forsvunnet? 🤗 Ellers kjenner jeg at den gjenåpningen får lite konsekvenser for mitt liv; tør ikke ta noen større sjanser enn før uansett mtp. uttak/innsett i oktober 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. september 2021 #2504 Del Skrevet 25. september 2021 I morgen kveld setter jeg min aller første sprøyte Anonymkode: ee55d...7bc 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest DNX Skrevet 25. september 2021 #2505 Del Skrevet 25. september 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): I morgen kveld setter jeg min aller første sprøyte Anonymkode: ee55d...7bc Så spennende!! Lykke til 🤞😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
høydepunkt1234 Skrevet 26. september 2021 #2506 Del Skrevet 26. september 2021 Hei! Noen her som har blitt overstimulert? Jeg hadde uttak på fredag, og har siden vært veeeldig oppblåst. Det føles ut som at jeg har en fotball i magen 😅 men det er kanskje normalt å bli oppblåst etter egguttak? Fikk ut 10 egg, men det har kanskje ikke noe å si? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frk.bie Skrevet 26. september 2021 #2507 Del Skrevet 26. september 2021 høydepunkt1234 skrev (8 minutter siden): Hei! Noen her som har blitt overstimulert? Jeg hadde uttak på fredag, og har siden vært veeeldig oppblåst. Det føles ut som at jeg har en fotball i magen 😅 men det er kanskje normalt å bli oppblåst etter egguttak? Fikk ut 10 egg, men det har kanskje ikke noe å si? Har ikke erfaring men har fått skriv om hva som er normalt og ikke, og oppblåsthet var vanlig etter uttak 😋 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Patriotpaula Skrevet 26. september 2021 #2508 Del Skrevet 26. september 2021 høydepunkt1234 skrev (9 minutter siden): Hei! Noen her som har blitt overstimulert? Jeg hadde uttak på fredag, og har siden vært veeeldig oppblåst. Det føles ut som at jeg har en fotball i magen 😅 men det er kanskje normalt å bli oppblåst etter egguttak? Fikk ut 10 egg, men det har kanskje ikke noe å si? Er nok ikke så uvanlig å være oppblåst etter uttak når jeg fikk ohss etter det ene uttaket, så hadde jeg magesmerter også. Og det var helt ulidelig vondt å sitte på do feks. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
høydepunkt1234 Skrevet 26. september 2021 #2509 Del Skrevet 26. september 2021 Patriotpaula skrev (6 minutter siden): Er nok ikke så uvanlig å være oppblåst etter uttak når jeg fikk ohss etter det ene uttaket, så hadde jeg magesmerter også. Og det var helt ulidelig vondt å sitte på do feks. frk.bie skrev (8 minutter siden): Har ikke erfaring men har fått skriv om hva som er normalt og ikke, og oppblåsthet var vanlig etter uttak 😋 Tusen takk for svar! 🥰 da tar jeg en rolig dag på sofaen og satser på at det er over imorgen. 🥳 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. september 2021 #2510 Del Skrevet 26. september 2021 høydepunkt1234 skrev (20 minutter siden): Hei! Noen her som har blitt overstimulert? Jeg hadde uttak på fredag, og har siden vært veeeldig oppblåst. Det føles ut som at jeg har en fotball i magen 😅 men det er kanskje normalt å bli oppblåst etter egguttak? Fikk ut 10 egg, men det har kanskje ikke noe å si? Jeg ble overstimulert. Fikk ut 19 egg. Heldigvis bare mild versjon- men jeg gikk opp 7-8kg, og hadde en stor mage (tilnærmet 5-6 måneder). Eggstokkene var store, og det tok laaaang tid før de ble mindre. Siden jeg var mild overstimulert, så valgte de å sette inn egg. Ble gravid. Er i uke 20 nå, og fremdeles preget av at magen er større enn vanlig🙈 Men absolutt verdt det. Ikke vært noe plaget utover stor mage. å få ut 10 egg er jo perfekt antall Litt overstimulert er alle i en eller annen grad av egguttaket. Men vil ikke tro 10 egg fører til noe voldsom stimulasjon over tid😉 Anonymkode: 1d561...503 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
høydepunkt1234 Skrevet 26. september 2021 #2511 Del Skrevet 26. september 2021 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Jeg ble overstimulert. Fikk ut 19 egg. Heldigvis bare mild versjon- men jeg gikk opp 7-8kg, og hadde en stor mage (tilnærmet 5-6 måneder). Eggstokkene var store, og det tok laaaang tid før de ble mindre. Siden jeg var mild overstimulert, så valgte de å sette inn egg. Ble gravid. Er i uke 20 nå, og fremdeles preget av at magen er større enn vanlig🙈 Men absolutt verdt det. Ikke vært noe plaget utover stor mage. å få ut 10 egg er jo perfekt antall Litt overstimulert er alle i en eller annen grad av egguttaket. Men vil ikke tro 10 egg fører til noe voldsom stimulasjon over tid😉 Anonymkode: 1d561...503 Nei, det er sant:) gratulere så mye med graviditeten 🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rita90 Skrevet 26. september 2021 #2512 Del Skrevet 26. september 2021 høydepunkt1234 skrev (47 minutter siden): Hei! Noen her som har blitt overstimulert? Jeg hadde uttak på fredag, og har siden vært veeeldig oppblåst. Det føles ut som at jeg har en fotball i magen 😅 men det er kanskje normalt å bli oppblåst etter egguttak? Fikk ut 10 egg, men det har kanskje ikke noe å si? Jeg var også veldig oppblåst og stinn i magen i en drøy ukes tid etter uttak. Fikk ut 14 egg og jeg var ikke overstimulert. Har inntrykk av at det er veldig normalt å være oppblåst. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
høydepunkt1234 Skrevet 26. september 2021 #2513 Del Skrevet 26. september 2021 Rita90 skrev (12 minutter siden): Jeg var også veldig oppblåst og stinn i magen i en drøy ukes tid etter uttak. Fikk ut 14 egg og jeg var ikke overstimulert. Har inntrykk av at det er veldig normalt å være oppblåst. Tusen takk for svar! Satser på at det er helt normalt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Finki Skrevet 26. september 2021 #2514 Del Skrevet 26. september 2021 1 hour ago, høydepunkt1234 said: Hei! Noen her som har blitt overstimulert? Jeg hadde uttak på fredag, og har siden vært veeeldig oppblåst. Det føles ut som at jeg har en fotball i magen 😅 men det er kanskje normalt å bli oppblåst etter egguttak? Fikk ut 10 egg, men det har kanskje ikke noe å si? Jeg har vært på grensen ved alle uttak, og da har jeg på forhånd fått beskjed om å forberede meg på totalfrys. Fikk ut minst 25 egg hver gang, og det er egentlig ikke sunt. Etter uttak har jeg fått beskjed om å måle omkretsen på magen og følge med på den. Hvis den ikke stabiliserer seg eller minker i løpet av noen dager, så kan det være tegn på trøbbel. I tillegg skulle jeg følge med på formen og si ifra hvis det ble veldig vondt eller hvis det oppstod andre komplikasjoner. Så lenge du føler deg bra, så er det sannsynligvis greit 😊 Fortell dem hvordan du har det ved innsett, så gjør de det som er best for deg. Lykke til ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BlåSwix Skrevet 26. september 2021 #2515 Del Skrevet 26. september 2021 Assa, er på dag 11 etter befruktning, og er så speeent. Testdag torsdag. Og jeg har de to siste dagene hatt mye stikking / kramper, nesten som mens-murringer. Håper inderlig det ikke er et dårlig tegn… Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Viktoria85 Skrevet 26. september 2021 #2516 Del Skrevet 26. september 2021 BlåSwix skrev (1 time siden): Assa, er på dag 11 etter befruktning, og er så speeent. Testdag torsdag. Og jeg har de to siste dagene hatt mye stikking / kramper, nesten som mens-murringer. Håper inderlig det ikke er et dårlig tegn… Spennende! Når skal du teste neste gang? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BlåSwix Skrevet 26. september 2021 #2517 Del Skrevet 26. september 2021 Viktoria85 skrev (7 minutter siden): Spennende! Når skal du teste neste gang? Skal ta blodprøve kommende torsdag. Tør ikke teste selv før det🙈 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Viktoria85 Skrevet 26. september 2021 #2518 Del Skrevet 26. september 2021 BlåSwix skrev (16 minutter siden): Skal ta blodprøve kommende torsdag. Tør ikke teste selv før det🙈 Ok. Hehe, vi er jammen forskjellige vi prøvere. Jeg vil helst ha gradvis svar, enten det er positivt eller negativt og starter å teste 8 dpo 🙈😅 Orker ikke negativt svar uten å være forberedt. Men du får jo leve i håpet så lenge du kan. Det virker jo digg det også 😀 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rita90 Skrevet 26. september 2021 #2519 Del Skrevet 26. september 2021 BlåSwix skrev (2 timer siden): Assa, er på dag 11 etter befruktning, og er så speeent. Testdag torsdag. Og jeg har de to siste dagene hatt mye stikking / kramper, nesten som mens-murringer. Håper inderlig det ikke er et dårlig tegn… Skjønner du er spent! Håper du får et positivt svar på torsdag🥰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BlåSwix Skrevet 26. september 2021 #2520 Del Skrevet 26. september 2021 Viktoria85 skrev (51 minutter siden): Ok. Hehe, vi er jammen forskjellige vi prøvere. Jeg vil helst ha gradvis svar, enten det er positivt eller negativt og starter å teste 8 dpo 🙈😅 Orker ikke negativt svar uten å være forberedt. Men du får jo leve i håpet så lenge du kan. Det virker jo digg det også 😀 Ja, kanskje litt naivt å bare være lykkelig og stresset uvitende, hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå