Patriotpaula Skrevet 22. september 2021 #2441 Del Skrevet 22. september 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Dette er grunnen til at jeg delte, for å unngå å føle meg ensom og gå slengt sånn "det er snart deres tur, nyt søvnen mens du kan" 😅 Anonymkode: 639d1...229 Og kommentarer som «bare slapp av, så du blir gravid» 🤪🤪🤪 hadde det vært så enkelt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. september 2021 #2442 Del Skrevet 22. september 2021 Rebecks skrev (23 timer siden): Så fælt. Får veldig vondt av deg. Det er som å våkne opp i et mareritt. Virkelig 😨 jeg har opplevd akkurat det samme som deg. Nesten hvert innsett endte i kjemisk. Rundt 5 + . Den ene gangen var det 9+3. Det var en Ma ,måtte da ta piller for å få det ut. Samtidog var også nesten alle venninne blitt gravide eller fått barn. Og 2 av bestevenninne mine var gravide med bare noen uker før meg. Ble ikke gravid igjen før etter et år. Men den gangen så satt det. Og vi fikk verdens fineste gutt. Holdt på i over 5 år. Så ikke gi opp,ha trua 💕💕💕💕 Åå takk ❤️ jeg trengte å høre dette ❤️❤️❤️ Anonymkode: f6c4a...e07 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aishaaa Skrevet 23. september 2021 #2443 Del Skrevet 23. september 2021 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Hei! Satte inn fryst embryo 10/9, gått på Cyclogest til og med i dag. Har noen dager hatt mensmurringer i magen, men ingen mens. Har testdag om 2 dager 🤞🏼 Er det vanlig å få mens før testdag dersom forsøket ikke gikk? Er det for tidlig å ta graviditetstest i morgen? Blir helt kvalm av hele ivf opplegget. Vi har til sammen hatt 33 prøveperioder uten ivf, og er på vårt andre forsøk nå 😔 jeg er så redd dette ikke går veien.. Min diagnose er forresten «uforklarlig», samme med mannens. Hadde noe lave eggreserver, men de finner ingenting galt med noen av oss. Vi er i tjue-årene og er i fysisk god form.. Vi har valgt å ikke dele IVF-reisen med noen, og det blir derfor mye følelser når man sitter alene med sine tanker. Er så forferdelig at alle i omgangskretsen vår har barn/er gravide og spør oss i tide og utide hva vi venter på. Ekstra sårt er det med to kollegaer som hadde «veddemål» om hvem som ble gravid først. De sluttet på prevensjon samme dag, begge ble gravide på første forsøk. Man begynner liksom å lure litt når det er så enkelt for andre 😔 dette ble et langt og rart innlegg, men måtte bare ha en utblåsning Anonymkode: 85758...409 Du kan teste i dag, så får du nok et helt riktig svar. Jeg sluttet på progesteronstøtten 5 dager før testdag, og fikk mens 3 dager etter jeg sluttet på progesteron. Så, det at mens har uteblitt er dessverre ikke et graviditetstegn (hos de fleste). Håper du får positiv test dersom du velger å teste i dag, men husk at det er langt i fra alle som får positiv test første gang - så du ikke graver deg helt ned 🥰 (been there). Masse lykke til! Det går til slutt! 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rebecks Skrevet 23. september 2021 #2444 Del Skrevet 23. september 2021 Kristina00 skrev (23 timer siden): Ja, blir ca 2 år og 4 mnd mellom. Det som er litt gøy er at jeg har bursdag i februar - det har sønnen min også. Nå får jeg termin i juni, samme mnd som barnefar har bursdag🥳 Ja det er gøy når det stemmer med datoer:):) jeg og sønnen min har samme dato , og samme dag 😅😊😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kristina00 Skrevet 23. september 2021 #2445 Del Skrevet 23. september 2021 37 minutter siden, Rebecks said: Ja det er gøy når det stemmer med datoer:):) jeg og sønnen min har samme dato , og samme dag 😅😊😊 Oi, så gøy🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kristina00 Skrevet 23. september 2021 #2446 Del Skrevet 23. september 2021 11 hours ago, AnonymBruker said: Hei! Satte inn fryst embryo 10/9, gått på Cyclogest til og med i dag. Har noen dager hatt mensmurringer i magen, men ingen mens. Har testdag om 2 dager 🤞🏼 Er det vanlig å få mens før testdag dersom forsøket ikke gikk? Er det for tidlig å ta graviditetstest i morgen? Blir helt kvalm av hele ivf opplegget. Vi har til sammen hatt 33 prøveperioder uten ivf, og er på vårt andre forsøk nå 😔 jeg er så redd dette ikke går veien.. Min diagnose er forresten «uforklarlig», samme med mannens. Hadde noe lave eggreserver, men de finner ingenting galt med noen av oss. Vi er i tjue-årene og er i fysisk god form.. Vi har valgt å ikke dele IVF-reisen med noen, og det blir derfor mye følelser når man sitter alene med sine tanker. Er så forferdelig at alle i omgangskretsen vår har barn/er gravide og spør oss i tide og utide hva vi venter på. Ekstra sårt er det med to kollegaer som hadde «veddemål» om hvem som ble gravid først. De sluttet på prevensjon samme dag, begge ble gravide på første forsøk. Man begynner liksom å lure litt når det er så enkelt for andre 😔 dette ble et langt og rart innlegg, men måtte bare ha en utblåsning Anonymkode: 85758...409 Skjønner deg godt, vi deler heller ikke med noen rundt oss. Vi er private av oss sånn sett, men noen ganger skulle en ønske folk visste når det kommer kommentarer her å der.🤪 Du kan nok godt ta test idag om du hadde innsett av frys 10/9. Jeg hadde innsett av en blasto 14/9 og jeg testa allerede på tirsdag, men nå er jeg svært nysgjerrig av natur da.🙊 krysser fingrene for at det vill gå veien for dere etterhvert🤞🏻❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. september 2021 #2447 Del Skrevet 23. september 2021 Hadde en skuffende opplevelse med St. Olav, som har bekreftet min følelse av at man behandles på samlebånd. 1.uttak: Bemfola 150 ie og fyremadel 0,25. 8 egg ut, 3 befruktet, 1 blasto på frys. 2.uttak: Menopur 300 ie(ganske mye høyere dose altså) og Fyremadel 0,25. 17 egg ut, 0 befruktet. Overstimulert og sengeliggende en uke etter uttak. Jeg fikk ny behandlingsplan etter 1,5 mnd. De setter meg på det samme som ved 2.uttak: menopur. Jeg stusser på dette, da det siste uttaket ikke akkurat ble vellykket. Jeg nevnte det for sykepleier på callbacktelefonen, og hun satte meg opp til legetime. Hun ringer og forklarer i det lange og brede hvorfor de har valgt den behandlingsplanen, og det høres for så vidt greit ut. Jeg skal også prøve icsi neste gang, noe de håper skal hjelpe på befruktningen. Så spør jeg henne: «kan du se noe i journalen om de vet noe om grunnen til at hele 17 egg endte med å ikke bli befruktet?» Hvorpå hun svarer at da må hun sjekke nærmere opp i det og snakke med laben. Hun ringer opp igjen, sier hun ikke kan garantere noe som helst, men at de tror det handler om umodne egg. Da spør jeg henne: «men er ikke dette relevant for valg av behandlingsplan neste gang?» Jo, det var hun enig i, og hun forklarer at icsi vil ikke hjelpe hvis det blir umodne egg neste gang også. Hun forklarer at hun ønsker å at jeg skal gå på en lavere dose, over en lenger periode enn sist. Hun endrer derfor planen ti Bemfola 225. Hun presiserer at de ikke kan garantere at det går bedre neste gang, at hver celle er ulik og at det er vanskelig å vite hva som gjør at eggene ikke befruktes. Da tenker jeg litt sånn: når det er så vanskelig å vite, kan man da ikke som et minimum kreve at de ser på det man har av erfaringsdata fra tidligere uttak? Det virket som at de ikke hadde sett på mine tidligere uttak en gang når de valgte behandlingsplan. Når det viser seg at dette er høyst relevant ved valg av behandlingsplan neste gang, fremstår det som hastverksarbeid når de ikke en gang har sett på tidligere uttak ved valg av behabdlingsplan. Flaks at jeg spurte og gravde. Det tok lang tid før hun gikk med på å se nærmere på det. Jeg kjente at jeg bare ble ufattelig skuffet. Hvis det er slik de går frem, og at man må passe på så mye selv, kjenner jeg at det blir en så mye mer slitsom og uverdig prosess en jeg kan klare. Et mislykket uttak tar flere måneder, koster mye penger og er veldig fysisk og psykisk belastende. Derfor hadde jeg håpt at de gjør det de kan for å bidra til vellykkede egguttak. Spesielt siden jeg , etter et halvt år i ivf-gamet, enda ikke har fått innsett. Bare et lite hjertesukk herfra. Eller er det jeg som overreagerer?🤔 Anonymkode: f2acc...7f9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ne11iker Skrevet 23. september 2021 #2448 Del Skrevet 23. september 2021 (endret) Ferdig med egguthenting. Fikk ut 8 stk. noe som er skuffende siden det var samme antallet jeg fikk ut sist da jeg bare tok en halv eggløsningssprøyte! Var også denne gangen estimert minst 10 store egg. Sist (i mai) fikk vi også kun en blastocyst som endte i spontanabort. Dagen idag var et mareritt. Jeg gråt meg gjennom uthenting og er fortsatt oppløst i tårer. Det var fryktelig vondt fysisk, jeg holdt på å avbryte hele greia. Vil si en 9’er på skalaen. Satt etterpå og funderte på hvordan jeg i huleste skal klare dette flere ganger… Og selvfølgelig den følelsesmessige smerten. Dette er bare så urettferdig og unaturlig. Godt å kunne dele her inne da vi ikke har fortalt om det til en eneste person. Vi foretrekker å være private om det. Fortalte det sist til noen få og synes faktisk det bare stresset meg. Og jeg forventet mer av de som visste som igjen gjorde at jeg ble så skuffet over dem. Men vi er forskjellige og jeg forstår godt at flere har delt med nære som viser forståelse ❤️ Endret 23. september 2021 av ne11iker 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aishaaa Skrevet 23. september 2021 #2449 Del Skrevet 23. september 2021 ne11iker skrev (6 minutter siden): Ferdig med egguthenting. Fikk ut 8 stk. noe som er skuffende siden det var samme antallet jeg fikk ut sist da jeg bare tok en halv eggløsningssprøyte! Var også denne gangen estimert minst 10 store egg. Sist (i mai) fikk vi også kun en blastocyst som endte i spontanabort. Dagen idag var et mareritt. Jeg gråt meg gjennom uthenting og er fortsatt oppløst i tårer. Det var fryktelig vondt fysisk, jeg holdt på å avbryte hele greia. Vil si en 9’er på skalaen. Satt etterpå og funderte på hvordan jeg i huleste skal klare dette flere ganger… Og selvfølgelig den følelsesmessige smerten. Dette er bare så urettferdig og unaturlig. Godt å kunne dele her inne da vi ikke har fortalt om det til en eneste person. Vi foretrekker å være private om det. Fortalte det sist til noen få og synes faktisk det bare stresset meg. Og jeg forventet mer av de som visste som igjen gjorde at jeg ble så skuffet over dem. Men vi er forskjellige og jeg forstår godt at flere har delt med nære som viser forståelse ❤️ Skjønner at det kan være skuffende å få mindre egg enn antatt, spesielt når hele opplevelsen blir så vond. Men, 8 egg er bra. 8-10 egg er faktisk gullstandard som legen min sier. Skjønner det er kjipt å høre, men kvalitet over kvantitet. Sist fikk jeg ut 6 egg, kun 3 befruktet og vi endte med 2 blastocyster. Har også fått ut 8 egg to ganger før det, og fikk 2 blasto av 8 egg den første runden, og 1 blasto på runde 2 av 8 egg. Prøver bare å si; ikke mist motet. Har selv hatt 6 uttak, hvor det første var jæv** vondt! Da fikk jeg dobbelt opp med morfin på de 5 neste, som da var nesten helt smertefrie. Krysser fingrene for deg🤞🏼 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hjema Skrevet 23. september 2021 Forfatter #2450 Del Skrevet 23. september 2021 ne11iker skrev (1 time siden): Ferdig med egguthenting. Fikk ut 8 stk. noe som er skuffende siden det var samme antallet jeg fikk ut sist da jeg bare tok en halv eggløsningssprøyte! Var også denne gangen estimert minst 10 store egg. Sist (i mai) fikk vi også kun en blastocyst som endte i spontanabort. Dagen idag var et mareritt. Jeg gråt meg gjennom uthenting og er fortsatt oppløst i tårer. Det var fryktelig vondt fysisk, jeg holdt på å avbryte hele greia. Vil si en 9’er på skalaen. Satt etterpå og funderte på hvordan jeg i huleste skal klare dette flere ganger… Og selvfølgelig den følelsesmessige smerten. Dette er bare så urettferdig og unaturlig. Godt å kunne dele her inne da vi ikke har fortalt om det til en eneste person. Vi foretrekker å være private om det. Fortalte det sist til noen få og synes faktisk det bare stresset meg. Og jeg forventet mer av de som visste som igjen gjorde at jeg ble så skuffet over dem. Men vi er forskjellige og jeg forstår godt at flere har delt med nære som viser forståelse ❤️ Jeg fikk også beskjed om at jeg hadde minst 10 eggposer/egg før uttak, men de fikk ut bare 5. Jeg er nå gravid til tross for lave tall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hjema Skrevet 23. september 2021 Forfatter #2451 Del Skrevet 23. september 2021 Patriotpaula skrev (16 timer siden): Og kommentarer som «bare slapp av, så du blir gravid» 🤪🤪🤪 hadde det vært så enkelt Ja, har hatet denne av alle velmenende råd. Nå er det jo ikke sånn at man stresser fra dag 1 med å bli gravid, men man må jo få lov å være litt stressa når man har forsøkt i 2 år uten hell. Så ja, man ble ikke gravid da man slappet av heller 😜 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Finki Skrevet 23. september 2021 #2452 Del Skrevet 23. september 2021 6 hours ago, AnonymBruker said: Hadde en skuffende opplevelse med St. Olav, som har bekreftet min følelse av at man behandles på samlebånd. 1.uttak: Bemfola 150 ie og fyremadel 0,25. 8 egg ut, 3 befruktet, 1 blasto på frys. 2.uttak: Menopur 300 ie(ganske mye høyere dose altså) og Fyremadel 0,25. 17 egg ut, 0 befruktet. Overstimulert og sengeliggende en uke etter uttak. Jeg fikk ny behandlingsplan etter 1,5 mnd. De setter meg på det samme som ved 2.uttak: menopur. Jeg stusser på dette, da det siste uttaket ikke akkurat ble vellykket. Jeg nevnte det for sykepleier på callbacktelefonen, og hun satte meg opp til legetime. Hun ringer og forklarer i det lange og brede hvorfor de har valgt den behandlingsplanen, og det høres for så vidt greit ut. Jeg skal også prøve icsi neste gang, noe de håper skal hjelpe på befruktningen. Så spør jeg henne: «kan du se noe i journalen om de vet noe om grunnen til at hele 17 egg endte med å ikke bli befruktet?» Hvorpå hun svarer at da må hun sjekke nærmere opp i det og snakke med laben. Hun ringer opp igjen, sier hun ikke kan garantere noe som helst, men at de tror det handler om umodne egg. Da spør jeg henne: «men er ikke dette relevant for valg av behandlingsplan neste gang?» Jo, det var hun enig i, og hun forklarer at icsi vil ikke hjelpe hvis det blir umodne egg neste gang også. Hun forklarer at hun ønsker å at jeg skal gå på en lavere dose, over en lenger periode enn sist. Hun endrer derfor planen ti Bemfola 225. Hun presiserer at de ikke kan garantere at det går bedre neste gang, at hver celle er ulik og at det er vanskelig å vite hva som gjør at eggene ikke befruktes. Da tenker jeg litt sånn: når det er så vanskelig å vite, kan man da ikke som et minimum kreve at de ser på det man har av erfaringsdata fra tidligere uttak? Det virket som at de ikke hadde sett på mine tidligere uttak en gang når de valgte behandlingsplan. Når det viser seg at dette er høyst relevant ved valg av behandlingsplan neste gang, fremstår det som hastverksarbeid når de ikke en gang har sett på tidligere uttak ved valg av behabdlingsplan. Flaks at jeg spurte og gravde. Det tok lang tid før hun gikk med på å se nærmere på det. Jeg kjente at jeg bare ble ufattelig skuffet. Hvis det er slik de går frem, og at man må passe på så mye selv, kjenner jeg at det blir en så mye mer slitsom og uverdig prosess en jeg kan klare. Et mislykket uttak tar flere måneder, koster mye penger og er veldig fysisk og psykisk belastende. Derfor hadde jeg håpt at de gjør det de kan for å bidra til vellykkede egguttak. Spesielt siden jeg , etter et halvt år i ivf-gamet, enda ikke har fått innsett. Bare et lite hjertesukk herfra. Eller er det jeg som overreagerer?🤔 Anonymkode: f2acc...7f9 Jeg syns ikke du overreagerer. Har hatt lignende erfaringer som deg i det offentlige. Du må bli din egen lege, ellers blir det bare rot. Jeg har for eksempel fått beskjed to ganger om å begynne med nesespray når jeg ikke skulle det, ikke mottatt resepter eller papirer, blitt glemt når jeg skulle settes opp til behandling og mye mer. (Kunne holdt et foredrag om dette.) Heldigvis har jeg notert, fulgt opp og stilt spørsmål hele veien, så da har det som regel ordnet seg på et vis likevel, som regel via noen ekstra telefoner. Prøver å holde en hyggelig tone når jeg sier ifra, så klart. Legene og sykepleierne er snille og hyggelige og sikkert flinke, men de virker svært overbelastet, og jeg har nesten bare hatt ulike leger, så jeg skjønner jo hvorfor det blir surr. Virker som det har bedret seg litt i det siste, da, faktisk. Jeg har forresten hatt lignende opplevelser som deg med mange egg ut og få eller ingen befruktet. De kjørte meg gjennom ca samme opplegg to ganger på rad, og det ble bare verre gang nr 2. Har forstått det sånn at de noen ganger prøver det samme to ganger på rad i tilfelle det bare var uflaks første gangen, men jeg syns det virker litt tynt. Nå er jeg på runde 3 med nye doser og medisiner, heldigvis, så da håper jeg det blir en forskjell til det bedre. Håper det ordner seg for deg 🤞 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. september 2021 #2453 Del Skrevet 23. september 2021 Satt inn blastocyste 10/9, negativ graviditetstest idag 😢 Anonymkode: 85758...409 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Molly_ Skrevet 23. september 2021 #2454 Del Skrevet 23. september 2021 Finki skrev (46 minutter siden): Jeg har forresten hatt lignende opplevelser som deg med mange egg ut og få eller ingen befruktet. De kjørte meg gjennom ca samme opplegg to ganger på rad, og det ble bare verre gang nr 2. Har forstått det sånn at de noen ganger prøver det samme to ganger på rad i tilfelle det bare var uflaks første gangen, men jeg syns det virker litt tynt. Nå er jeg på runde 3 med nye doser og medisiner, heldigvis, så da håper jeg det blir en forskjell til det bedre. Håper det ordner seg for deg 🤞 Tenkte bare slenge inn at jeg også ble satt på samme medisin og dose på to runder, og runde to gikk bedre. Så tror ikke det er uvanlig at de prøver på dette 😅 husker at jeg syntes det var rart, men det funket jo her 🙈 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. september 2021 #2455 Del Skrevet 23. september 2021 Da ble det avbrutt forsøk på meg og jeg må nå vente på mensen, så vente til neste mens etter det igjen før jeg får fryseforsøk. Så da blir det å vente nye 2 måneder... 😭😭 Og når man vet at bare 50% av fryste 2-dagers overlever tiningen og det er mye dårligere odds for å bli gravid ved innsett av fryst 2-dagers, så vet jeg ikke hvordan jeg skal finne motivasjon akkurat nå... Jeg prøvde virkelig å holde meg positiv gjennom helgen etter en dårlig beskjed forrige uke der de sa at jeg ikke var klar for innsett men at det fortsatt var mulighet med øking av dose, men nå igjen er alt bare helt jævelig. Det er heller ikke slik at jeg kan sette igang privat for at det skal gå raskere, for det må uansett gå tid nå før jeg kan stimuleres på nytt... 😭 Dette.gjør.så.VONDT! Anonymkode: c78a7...a7b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. september 2021 #2456 Del Skrevet 23. september 2021 AnonymBruker skrev (41 minutter siden): Satt inn blastocyste 10/9, negativ graviditetstest idag 😢 Anonymkode: 85758...409 Føler virkelig med deg! Anonymkode: c78a7...a7b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Finki Skrevet 23. september 2021 #2457 Del Skrevet 23. september 2021 44 minutter siden, Molly_ said: Tenkte bare slenge inn at jeg også ble satt på samme medisin og dose på to runder, og runde to gikk bedre. Så tror ikke det er uvanlig at de prøver på dette 😅 husker at jeg syntes det var rart, men det funket jo her 🙈 Okay, da var jeg kanskje litt overdrevent kritisk akkurat der 😄 Godt å høre at det er litt system i kaoset 🤭 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Molly_ Skrevet 23. september 2021 #2458 Del Skrevet 23. september 2021 Finki skrev (5 minutter siden): Okay, da var jeg kanskje litt overdrevent kritisk akkurat der 😄 Godt å høre at det er litt system i kaoset 🤭 Det føles jo veldig rart, hvertfall når alt annet ikke er på stell som det ikke har vært i deres tilfeller 🙈 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Finki Skrevet 23. september 2021 #2459 Del Skrevet 23. september 2021 16 minutter siden, AnonymBruker said: Da ble det avbrutt forsøk på meg og jeg må nå vente på mensen, så vente til neste mens etter det igjen før jeg får fryseforsøk. Så da blir det å vente nye 2 måneder... 😭😭 Og når man vet at bare 50% av fryste 2-dagers overlever tiningen og det er mye dårligere odds for å bli gravid ved innsett av fryst 2-dagers, så vet jeg ikke hvordan jeg skal finne motivasjon akkurat nå... Jeg prøvde virkelig å holde meg positiv gjennom helgen etter en dårlig beskjed forrige uke der de sa at jeg ikke var klar for innsett men at det fortsatt var mulighet med øking av dose, men nå igjen er alt bare helt jævelig. Det er heller ikke slik at jeg kan sette igang privat for at det skal gå raskere, for det må uansett gå tid nå før jeg kan stimuleres på nytt... 😭 Dette.gjør.så.VONDT! Anonymkode: c78a7...a7b Neiii, så dritt. 😢💔 Jeg vet at det kanskje ikke er så stor trøst, men i det minste har de lært mer om hvordan du reagerer på behandling, og så kanskje de kan tilpasse slik at det går bedre neste gang. Og selv om sjansen kanskje er liten, så er det mulig å bli gravid på fryst todagers 🤗 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. september 2021 #2460 Del Skrevet 23. september 2021 Finki skrev (42 minutter siden): Neiii, så dritt. 😢💔 Jeg vet at det kanskje ikke er så stor trøst, men i det minste har de lært mer om hvordan du reagerer på behandling, og så kanskje de kan tilpasse slik at det går bedre neste gang. Og selv om sjansen kanskje er liten, så er det mulig å bli gravid på fryst todagers 🤗 Takk for at du prøver å se det positive i situasjonen og muntre meg opp. 🥰 Er det noen andre her som også har respondert dårlig på Progynova? Jeg gikk første uke på 6mg daglig deretter økte vi til 8mg daglig andre uke. Jeg hadde null, null, effekt av dette. Slimhinnen min var like tynn som da jeg startet på Progynova... Hvilke andre medisiner kan jeg be om neste stimulering? Hvis det finnes alternativer da... håper noen har noen tanker, tips, idéer eller erfaringer å dele. 🤗 Anonymkode: c78a7...a7b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå