Kristina00 Skrevet 21. september 2021 #2401 Del Skrevet 21. september 2021 RD7 - alle gode ting er tre? Jeg er gravid😭😭❤️❤️ 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest DNX Skrevet 21. september 2021 #2402 Del Skrevet 21. september 2021 Kristina00 skrev (1 time siden): RD7 - alle gode ting er tre? Jeg er gravid😭😭❤️❤️ Nå popper den ene gode nyheten opp etter den andre 🤩 Gratulerer! ❤️ Håper selv på et mirakel i oktober, har foreløpig bare begynt på nedreguleringen og tida går ganske sakte 😅🤞 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hjema Skrevet 21. september 2021 Forfatter #2403 Del Skrevet 21. september 2021 Kristina00 skrev (1 time siden): RD7 - alle gode ting er tre? Jeg er gravid😭😭❤️❤️ Gratulerer! 🧡 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hjema Skrevet 21. september 2021 Forfatter #2404 Del Skrevet 21. september 2021 Patriotpaula skrev (18 timer siden): Takk 💗 Har ikke helt landet enda 😬 Bestilte flere g-tester fra babyplan i sted, inkludert 2pk med CB ukesindikator. Er såpass tidlig enda, så føler jeg må teste fra meg litt 🙊 Takk 💖 Takk 💗 Haha, akkurat som meg. Tok først en tidligtest, så en digital rett etterpå, så to til med 2 dagers mellomrom mellom hver. Kunne liksom ikke tro på det 🙈 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kristina00 Skrevet 21. september 2021 #2405 Del Skrevet 21. september 2021 54 minutter siden, DNX said: Nå popper den ene gode nyheten opp etter den andre 🤩 Gratulerer! ❤️ Håper selv på et mirakel i oktober, har foreløpig bare begynt på nedreguleringen og tida går ganske sakte 😅🤞 Tusen takk😍❤️ Endelig satt den! skjønner det går sakte, men plutselig så har tiden bare gått også, merkelig det der🙊 masse lykke til i oktober!🥰🤞🏻 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kristina00 Skrevet 21. september 2021 #2406 Del Skrevet 21. september 2021 52 minutter siden, hjema said: Gratulerer! 🧡 Tusen takk🥰❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wanilla Skrevet 21. september 2021 #2407 Del Skrevet 21. september 2021 Rugedag 11!! Gravid🥰 *lykkerus* 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kristina00 Skrevet 21. september 2021 #2408 Del Skrevet 21. september 2021 31 minutter siden, Wanilla said: Rugedag 11!! Gravid🥰 *lykkerus* Så fantastisk, gratulerer😍❤️ 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ne11iker Skrevet 21. september 2021 #2409 Del Skrevet 21. september 2021 Da har jeg vært på siste kontroll før egguthenting på torsdag! Har hatt kort protokoll med 8 stimuleringsdager. Så glad det er over nå og håper dette er siste gang i mitt liv jeg må ta disse sprøytene. Jeg har følt meg som en hormonell bombe som når som helst kan sprekke. Legen sa idag at jeg hadde 10 store og fine egg + noen litt mindre, og at alt så skikkelig bra ut. Det gjorde meg letta. Skal begynne på lutinus og kjenner jeg er utrolig redd for å slutte på progesteron. Sist jeg sluttet på det så spontanaborterte jeg to dager etterpå. Hva er deres følelser og meninger rundt det? Gleder meg med dere som tester positivt og håper inderlig at jeg og er i samme båt om noen uker 🌸🥳 Godt å få luftet hode litt. Vi har valgt å ikke dele noe av dette med noen, men kun holde det for oss selv. Det har vi følt har vært enklere. Så jeg later som ingenting både på jobb og med familien, og foreløpig går det helt fint 😊 men deilig å lufte tanker her inne 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest DNX Skrevet 21. september 2021 #2410 Del Skrevet 21. september 2021 Til dere som har fått satt in 5-dagers på Riksen: Er det sånn at avgjørelsen om å sette inn 2/3/5-dagers også påvirkes av hvilken dag uttaket er på mtp. helgestengt, altså at hvilken dag innsett vil lande på også må vurderes før man evt dyrker til blasto (i tillegg til at det må være mange nok egg til å ta sjansen på å dyrke til dag 5)? Eller passer de på å ha uttak en dag som gjør at man kan få til innsett både dag 2/3/5? Så mye man kan lure på 🤪 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Coffee1234 Skrevet 21. september 2021 #2411 Del Skrevet 21. september 2021 AnonymBruker skrev (18 timer siden): Hvis du hår privat synes jeg du skal få nok info! Hvilken klinikk et det? 😬 Og hvilken løsning har dere valgt? Enkeltpakke eller to for en-pakke? Masse lykke til! For meg gjorde uttaket vondt, men det går fort! 🤗 Hadde ikke vondt etterpå. 🤗 Anonymkode: c78a7...a7b Det er medicus. Fått noe informasjon, men så mye vi ikke har fått vite og. Når vi kan forvente innsett igjen, og fikk vite i siste liten hva slags medisin vi skulle ha som gjorde at det ble stress i siste liten.. menmen, trøster meg med at de vet hva de gjør. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rebecks Skrevet 21. september 2021 #2412 Del Skrevet 21. september 2021 ne11iker skrev (44 minutter siden): Da har jeg vært på siste kontroll før egguthenting på torsdag! Har hatt kort protokoll med 8 stimuleringsdager. Så glad det er over nå og håper dette er siste gang i mitt liv jeg må ta disse sprøytene. Jeg har følt meg som en hormonell bombe som når som helst kan sprekke. Legen sa idag at jeg hadde 10 store og fine egg + noen litt mindre, og at alt så skikkelig bra ut. Det gjorde meg letta. Skal begynne på lutinus og kjenner jeg er utrolig redd for å slutte på progesteron. Sist jeg sluttet på det så spontanaborterte jeg to dager etterpå. Hva er deres følelser og meninger rundt det? Gleder meg med dere som tester positivt og håper inderlig at jeg og er i samme båt om noen uker 🌸🥳 Godt å få luftet hode litt. Vi har valgt å ikke dele noe av dette med noen, men kun holde det for oss selv. Det har vi følt har vært enklere. Så jeg later som ingenting både på jobb og med familien, og foreløpig går det helt fint 😊 men deilig å lufte tanker her inne Så spennende 😀masse lykke til. Kan du kanskje velge selv om du vil gå lenger på lutinus?skjønner godt du blir bekymret. Evt om det går å trappe ned. Hvordan fungerer det med kort protokoll ?og hvilken klinikk hører du til ?:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. september 2021 #2413 Del Skrevet 21. september 2021 Kristina00 skrev (5 timer siden): RD7 - alle gode ting er tre? Jeg er gravid😭😭❤️❤️ Åherre! Her skjer jo alt (alle 🤣) på én gang!! 🥰🥰 Gratulerer!!!!! Anonymkode: c78a7...a7b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. september 2021 #2414 Del Skrevet 21. september 2021 Wanilla skrev (2 timer siden): Rugedag 11!! Gravid🥰 *lykkerus* Dette er jo helt utrolig! 🥰 Gratulerer!!! 😍 Står månen riktig i forhold til sola, eller hva skjer? 😅 Anonymkode: c78a7...a7b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. september 2021 #2415 Del Skrevet 21. september 2021 AnonymBruker skrev (På 10.9.2021 den 18.20): 4. fryseforsøk og positiv test! ❤️ greier ikke å tro på det, første gang jeg fikk så tidlig sterke tester mistet jeg i uke 8 (det var 1.forsøk), nummer to ble testen først positiv få dager før testdag og jeg burde skjønt at det ikke var noe annet enn kjemisk.. 3. forsøk ble negativt (da testet jeg kun etter 2 uker). Tørr ikke glede meg, tror ikke på at jeg er gravid, forbereder meg psykisk på at dette ikke skal gå slik som tidligere.. De som bare blir gravid og ikke tenker på spontanabort, men bare er lykkelige, naive gravide. Misunner de.. ❤️ kunne ønske det var meg. Bare noen tanker .. ❤️ Anonymkode: f6c4a...e07 Lykken var kortvarig..våknet igår full i blod, har garantert mistet (5+3) .. 💔 begynner å miste håpet på at det noen gang skal gå. Dette er virkelig beintøft å gå gjennom. Helt traumatiserende å helt ut av det blå bare se en foss av blod (igjen). Mens venninne etter venninne blir gravid på egenhand og aldri opplever å miste. Av kanskje 15 venninner med barn er det jeg og to til som har mistet (og de har kun mistet en gang).. Og bare jeg og ei til som har gjort prøverør. Hvorfor er jeg alltid den lille prosenten? Anonymkode: f6c4a...e07 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hjema Skrevet 21. september 2021 Forfatter #2416 Del Skrevet 21. september 2021 Wanilla skrev (3 timer siden): Rugedag 11!! Gravid🥰 *lykkerus* Gratulerer 🧡 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hjema Skrevet 21. september 2021 Forfatter #2417 Del Skrevet 21. september 2021 DNX skrev (1 time siden): Til dere som har fått satt in 5-dagers på Riksen: Er det sånn at avgjørelsen om å sette inn 2/3/5-dagers også påvirkes av hvilken dag uttaket er på mtp. helgestengt, altså at hvilken dag innsett vil lande på også må vurderes før man evt dyrker til blasto (i tillegg til at det må være mange nok egg til å ta sjansen på å dyrke til dag 5)? Eller passer de på å ha uttak en dag som gjør at man kan få til innsett både dag 2/3/5? Så mye man kan lure på 🤪 Jeg fikk satt inn todagers, men det ble gjort på en lørdag og fikk beskjed om ved uttaket at innsett ble lørdag, søndag eller tirsdag. Så helgestengt har de nok ikke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hjema Skrevet 21. september 2021 Forfatter #2418 Del Skrevet 21. september 2021 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Lykken var kortvarig..våknet igår full i blod, har garantert mistet (5+3) .. 💔 begynner å miste håpet på at det noen gang skal gå. Dette er virkelig beintøft å gå gjennom. Helt traumatiserende å helt ut av det blå bare se en foss av blod (igjen). Mens venninne etter venninne blir gravid på egenhand og aldri opplever å miste. Av kanskje 15 venninner med barn er det jeg og to til som har mistet (og de har kun mistet en gang).. Og bare jeg og ei til som har gjort prøverør. Hvorfor er jeg alltid den lille prosenten? Anonymkode: f6c4a...e07 Huff, det var leit å høre 😔 Skjønner veldig godt følelsen, jeg er livredd for at det samme skal skje meg nå, og man aner jo ikke om man er den lille prosenten som du sier. Men, uansett, så vil jo sannsynligheten for at det klaffer øke for hvert forsøk også til deg, så du må ha troa på at det skal gå 🤞 Vet det er lett for meg å si, men for de aller fleste så klaffer det tilslutt 💕 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mia:) Skrevet 21. september 2021 #2419 Del Skrevet 21. september 2021 DNX skrev (2 timer siden): Til dere som har fått satt in 5-dagers på Riksen: Er det sånn at avgjørelsen om å sette inn 2/3/5-dagers også påvirkes av hvilken dag uttaket er på mtp. helgestengt, altså at hvilken dag innsett vil lande på også må vurderes før man evt dyrker til blasto (i tillegg til at det må være mange nok egg til å ta sjansen på å dyrke til dag 5)? Eller passer de på å ha uttak en dag som gjør at man kan få til innsett både dag 2/3/5? Så mye man kan lure på 🤪 Hei Riksen har ikke helgestengt. Jeg har hatt både uttak , innsett og kontroll i helgene. De tar til og med blodprøve før kontroll på avdelingen. Veldig praktisk sånn sett:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rebecks Skrevet 21. september 2021 #2420 Del Skrevet 21. september 2021 Gratulerer så mye til alle dere med positiv test. Det er jo helt fantastisk 😍😍håper å kunne bli med i den rekka om noen måneder ☺️ Er det nr 1 eller 2 på dere ?:) Jeg/vi vurderer kjøre offentlig behandling sammen med privat. Er det noen andre som har gjort det ?bare for å få litt fortgang på det. F.eks hvis ikke jeg får satt inn i november blir det ivertfall til over jul/nyttår jeg får neste. Tenker da ta et privat eggutakk og håpe på at jeg får på frys. Men selvfølgelig at den sitter på fersk forsøk 😅 prøver bare være litt effektiv. Da jeg føler ikke vi har tid til å vente på det offentlige.😬 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå