Gå til innhold

Prøverør 2021

hjema

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

1 hour ago, AnonymBruker said:

Takk til dere begge for forståelse. Og det er godt å vite at slike ranket er normalt, at man ikke er verdens verste person for å føle sorg i møte med livets største mirakler. At andre får barn er jo bare positivt, men det setter i gang visse prosesser hos en selv også når man står utenfor og ikke vet om man noen gang får oppleve det samme. 💔

Men i dag fikk jeg en god beskjed, kanskje jeg får innsettet likevel ettersom eggposen som var for stor der inne har kollapset! 👏

Slimhinnen er fortsatt tynn, men jeg skal jo gå ei uke til på Progynova og velger å tenke positivt! ❤

Nå har vi også vært hos privat klinikk og dersom det ikke går denne gangen heller så går vi privat. Jeg risikerer ikke å vente et år til med bare ett innsett offentlig når jeg er 35år... her er det bare å kjøre på! 😅

Men jeg vet ikke om vi skal velge enkeltpakke eller to for én-pakke privat? Kan noen fortelle hva de har trengt av uttak og innsett privat før det klaffet? Er jo snakk om enten 50 eller 100 tusen kroner... Vi har råd til å kjøpe to for én pakken, men man risikerer jo å betale en hinsides pris hvis det skulle gå fort. 😅 Barnet er verdt hvert krone, men det er lov å være smart med pengene sine også. 🤭

Anonymkode: c78a7...a7b

Så fint! Håper du får innsett 🤞

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Patriotpaula skrev (1 time siden):

Rugedag 7 - jeg er GRAVID 😭😭😭😭

E1C77FD0-725A-4DDD-B226-8DF752D0CE6A.jpeg

Gratulerer så mye!!!🧡den følelsen 🥰😭😍

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Patriotpaula skrev (1 time siden):

Woooooow! Vakkert! Gratulerer! 🤩🤩

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hjema skrev (51 minutter siden):

Gratulerer så mye!!!🧡den følelsen 🥰😭😍

Takk 💗 Har ikke helt landet enda 😬 Bestilte flere g-tester fra babyplan i sted, inkludert 2pk med CB ukesindikator. Er såpass tidlig enda, så føler jeg må teste fra meg litt 🙊 

DNX skrev (48 minutter siden):

Gratulerer så mye!! 🤩❤️

Takk 💖

AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Woooooow! Vakkert! Gratulerer! 🤩🤩

Takk 💗

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, jeg slenger meg på her jeg.. Jeg skal ha uttak i morgen, og gruer meg :( er et hormonmomster nå, og kjenner meg bare veldig nedstemt. Sjefen har mast på meg flere ganger, spurt om det går bra, siden jeg har planlagt fravær. Jeg har sagt jeg har sykehusavtale, og at jeg får sykemelding. Og han har da spurt hvilket sykehus jeg skal på.. bare føltes veldig inngående, jeg burde svart at det var privat men endte opp med å lyve..  for jeg er helt ny i jobben og vil ikke han skal vite. Føler jeg burde sykemeldt meg men tør ikke siden jeg er så ny.. 

Føler også at jeg har fått så lite informasjon fra privatklinikken jeg har vært på.. lite informasjon for mye penger.  

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Coffee1234 skrev (17 minutter siden):

Hei, jeg slenger meg på her jeg.. Jeg skal ha uttak i morgen, og gruer meg :( er et hormonmomster nå, og kjenner meg bare veldig nedstemt. Sjefen har mast på meg flere ganger, spurt om det går bra, siden jeg har planlagt fravær. Jeg har sagt jeg har sykehusavtale, og at jeg får sykemelding. Og han har da spurt hvilket sykehus jeg skal på.. bare føltes veldig inngående, jeg burde svart at det var privat men endte opp med å lyve..  for jeg er helt ny i jobben og vil ikke han skal vite. Føler jeg burde sykemeldt meg men tør ikke siden jeg er så ny.. 

Føler også at jeg har fått så lite informasjon fra privatklinikken jeg har vært på.. lite informasjon for mye penger.  

Hvis du hår privat synes jeg du skal få nok info! Hvilken klinikk et det? 😬 

Og hvilken løsning har dere valgt? Enkeltpakke eller to for en-pakke?

Masse lykke til! For meg gjorde uttaket vondt, men det går fort! 🤗 Hadde ikke vondt etterpå. 🤗

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da var jeg gjennom første UL i denne runden. Det så bra ut så langt med flere jevnstore eggposer, og jeg fikk et godt inntrykk av legen og behandlingsplanen framover. Kjenner optimismen komme krypende nå, litt uventet 🙂🙃🙂

Forresten ekstremt behagelig at Riksen har roet ned på koronatiltakene nå. I motsetning til det vanlige styret med å stå et kvarter i kø ute og så en time i kø for å ta blodprøve, var det null kø nå. Håper virkelig det fortsetter sånn, så slipper man å måtte sette av hele dagen for småting. Virker også som det blir lov å ha med partner inn på uttaket nå 💜

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg fått satt inn en liten luring som ble befruktet for 5 dager siden, samt lagt 3 i frysern. Utrolig spent på rugetida, måtte de ti dagene gå fort…🤞🏻

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, BlåSwix said:

Da har jeg fått satt inn en liten luring som ble befruktet for 5 dager siden, samt lagt 3 i frysern. Utrolig spent på rugetida, måtte de ti dagene gå fort…🤞🏻

For en fin start, og så bra at det ble innsett nå! Lykke til 💛

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
BlåSwix skrev (13 minutter siden):

Lykke til med rugingen ❤️

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, BlåSwix said:

Lykke til❤️🤞🏻

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Patriotpaula skrev (10 timer siden):

Gratulerer sååå mye! Fantastisk 🥳 På hvilken dag ble eget satt inn! 2? 3? 5?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Viktoria85 skrev (4 timer siden):

Gratulerer sååå mye! Fantastisk 🥳 På hvilken dag ble eget satt inn! 2? 3? 5?

Takk ❤️ 5 :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...