Neutral90 Skrevet 28. juni 2021 #1561 Del Skrevet 28. juni 2021 Kjenner jeg koker litt nå 🤯 rekker ikke innsett før sommerstengt st Olavs. Legene er ikke på jobb i hele 4 uker! Det vil si at vi ikke rekker et eventuelt nytt innsett før september, selv om kroppen egentlig er i rute for innsett første uka legene er tilbake. Ingen å vurdere målingene gjør at det ikke blir før i september. Det vil si at på 1 år og 9 mnd fra uttak har hatt maks 4 innsett. Dette var skikkelig, skikkelig demotiverende! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Molly_ Skrevet 28. juni 2021 #1562 Del Skrevet 28. juni 2021 Neutral90 skrev (8 minutter siden): Kjenner jeg koker litt nå 🤯 rekker ikke innsett før sommerstengt st Olavs. Legene er ikke på jobb i hele 4 uker! Det vil si at vi ikke rekker et eventuelt nytt innsett før september, selv om kroppen egentlig er i rute for innsett første uka legene er tilbake. Ingen å vurdere målingene gjør at det ikke blir før i september. Det vil si at på 1 år og 9 mnd fra uttak har hatt maks 4 innsett. Dette var skikkelig, skikkelig demotiverende! Kok ivei! Ventetid er det verste med hele opplegget her synes jeg, om det er kroppen som ikke gjør som den skal, covid eller sommerferie er det like forbannet frustrerende 😔 Kan ikke si noe annet enn at du har min fulle forståelse! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neutral90 Skrevet 28. juni 2021 #1563 Del Skrevet 28. juni 2021 Molly_ skrev (15 minutter siden): Kok ivei! Ventetid er det verste med hele opplegget her synes jeg, om det er kroppen som ikke gjør som den skal, covid eller sommerferie er det like forbannet frustrerende 😔 Kan ikke si noe annet enn at du har min fulle forståelse! Takk for forståelse, det er virkelig seigpining hele denne dritten her 😖 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Molly_ Skrevet 28. juni 2021 #1564 Del Skrevet 28. juni 2021 Neutral90 skrev (Akkurat nå): Takk for forståelse, det er virkelig seigpining hele denne dritten her 😖 Så enig! Reisen din har jo vært så lang fra før av og. Håper du får ut frustrasjonen på et vis ❤️ 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Patriotpaula Skrevet 28. juni 2021 #1565 Del Skrevet 28. juni 2021 Uff, så utrolig kjedelig @Neutral90 😢 Dere har virkelig maks uflaks… 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2021 #1566 Del Skrevet 28. juni 2021 Neutral90 skrev (37 minutter siden): Kjenner jeg koker litt nå 🤯 rekker ikke innsett før sommerstengt st Olavs. Legene er ikke på jobb i hele 4 uker! Det vil si at vi ikke rekker et eventuelt nytt innsett før september, selv om kroppen egentlig er i rute for innsett første uka legene er tilbake. Ingen å vurdere målingene gjør at det ikke blir før i september. Det vil si at på 1 år og 9 mnd fra uttak har hatt maks 4 innsett. Dette var skikkelig, skikkelig demotiverende! Jeg skjønner deg så godt!! Nå har ikke reisen min vært like lang, men hadde vi gått privat hadde vi spart 1/2 år. Så kan bare tenke meg hvordan det er for deg som har holdt på så lenge. Jeg vurderer faktisk å gå privat nå, bare fordi dette offentlige drar så langt ut i tid. Tid er jo nettopp det man føler man ikke har under disse omstendighetene. Alle tankene som svirrer "tenk om jeg ikke kan bli gravid noen gang?", den redselen og de voldsomt negative følelsene får tid til å surre i hodet og dukker opp som vulkaner innimellom og gjør ventetiden uutholdelig. Kanskje du klarer å være mer positiv. 😛 Jeg må også vente med nytt innsett til september etter negativt innsett i overgangen mai/juni... Men jeg elsker sommer og det hjelper litt. Anonymkode: c78a7...a7b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neutral90 Skrevet 28. juni 2021 #1567 Del Skrevet 28. juni 2021 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Jeg skjønner deg så godt!! Nå har ikke reisen min vært like lang, men hadde vi gått privat hadde vi spart 1/2 år. Så kan bare tenke meg hvordan det er for deg som har holdt på så lenge. Jeg vurderer faktisk å gå privat nå, bare fordi dette offentlige drar så langt ut i tid. Tid er jo nettopp det man føler man ikke har under disse omstendighetene. Alle tankene som svirrer "tenk om jeg ikke kan bli gravid noen gang?", den redselen og de voldsomt negative følelsene får tid til å surre i hodet og dukker opp som vulkaner innimellom og gjør ventetiden uutholdelig. Kanskje du klarer å være mer positiv. 😛 Jeg må også vente med nytt innsett til september etter negativt innsett i overgangen mai/juni... Men jeg elsker sommer og det hjelper litt. Anonymkode: c78a7...a7b Ja, dette er utrolig vanskelige spørsmål. Hadde vi bare visst hvor lang tid alt skulle ta ville vi gått privat for lenge siden. Men for vår del har det vært den lille stemmen i bakhodet som sier at det er idiotisk å betale masse penger privat når vi har X antall blastoer på frys... Vi er jo kjempeheldige å ha på frys, men det hjelper ikke oss når det tar ørten og førti legetimer og måneder for innsett. Vi har vært fornøyd med behandlingen rent medisinsk, men alt tar for lang tid. Det som også gjør dette vanskelig er at på en tiøring kan lykken snu ❤️ håper lykken din snur snart og at sommeren går raskt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Førstegangsprøvene Skrevet 28. juni 2021 #1568 Del Skrevet 28. juni 2021 Neutral90 skrev (52 minutter siden): Kjenner jeg koker litt nå 🤯 rekker ikke innsett før sommerstengt st Olavs. Legene er ikke på jobb i hele 4 uker! Det vil si at vi ikke rekker et eventuelt nytt innsett før september, selv om kroppen egentlig er i rute for innsett første uka legene er tilbake. Ingen å vurdere målingene gjør at det ikke blir før i september. Det vil si at på 1 år og 9 mnd fra uttak har hatt maks 4 innsett. Dette var skikkelig, skikkelig demotiverende! Huff, så slitsomt 😬. Det må nok være vanskelig. Denne prosessen er en Berg og dalbane. Opp og ned heletiden 🙄. Sender deg gode tanker, og ønsker deg en god sommer ☀️🌡️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MLDW Skrevet 28. juni 2021 #1569 Del Skrevet 28. juni 2021 On 6/23/2021 at 7:49 AM, Førstegangsprøvene said: Jeg holder til i Porsgrunn. Jeg kom inn 3 uker etter de hadde mottat papirene. Altså ca 5 uker etter innsending. Måtte så vente en ekstra syklus på jul før vi fikk begynne 🙃. På papirene vi først fikk var det regnet med 5 måneder. Men vi ringte inn og ba om å stå på ringeliste, derfor det gikk så fort med forsamtale 🙌 Tusen takk for svar! Da krysser vi fingrene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2021 #1570 Del Skrevet 29. juni 2021 Hei! Er det noen som har opplevd at den rosa eggløsningstesten fra Clearblue ikke fungerer eller at den kanskje har vist høy fertilitet i kun et kort tidsrom, f. eks. ettermiddag/kvekd? Jeg venter på eggløsning for å kunne rekke fryseforsøk før fellesferien. Er 16 dpo i dag, men har fortsatt ikke fått positiv test etter overstimulering og avbrutt forsøk sist syklus. Kan være eggløsning er forsinket, men er også redd jeg har misset at den allerede har vært. Ting så bra ut på ultralyd forrige uke så da fikk jeg et håp om å rekke innsett, men hver morgen er det nok en negativ test.😏 Hadde betydd så mye å få et forsøk nå. Anonymkode: bd31e...e50 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neutral90 Skrevet 29. juni 2021 #1571 Del Skrevet 29. juni 2021 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Hei! Er det noen som har opplevd at den rosa eggløsningstesten fra Clearblue ikke fungerer eller at den kanskje har vist høy fertilitet i kun et kort tidsrom, f. eks. ettermiddag/kvekd? Jeg venter på eggløsning for å kunne rekke fryseforsøk før fellesferien. Er 16 dpo i dag, men har fortsatt ikke fått positiv test etter overstimulering og avbrutt forsøk sist syklus. Kan være eggløsning er forsinket, men er også redd jeg har misset at den allerede har vært. Ting så bra ut på ultralyd forrige uke så da fikk jeg et håp om å rekke innsett, men hver morgen er det nok en negativ test.😏 Hadde betydd så mye å få et forsøk nå. Anonymkode: bd31e...e50 Hvor stor var follikkelen sist uke da? Den rosa viser bare smilefjes eller ikke, så dersom du har fått smilefjes er den positiv. Den lilla har slik blinkegreie rett før den blir maks/fast smilefjes. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2021 #1572 Del Skrevet 29. juni 2021 1 hour ago, Neutral90 said: Hvor stor var follikkelen sist uke da? Den rosa viser bare smilefjes eller ikke, så dersom du har fått smilefjes er den positiv. Den lilla har slik blinkegreie rett før den blir maks/fast smilefjes. Folliklene var tilbake til normalen og det så ut som det bare var en dominant follikel slik at det lå an til eggløsning (mener det var slik det ble uttrykt). Ikke noe smilefjes så langt, bare tom sirkel. Anonymkode: bd31e...e50 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Førstegangsprøvene Skrevet 30. juni 2021 #1573 Del Skrevet 30. juni 2021 Kristina00 skrev (På 28.6.2021 den 8.22): Jeg ser en strek🥳 fikk også noe det samme, håper ikke det er skyggestrek🤞🏻 Oppdatering herfra. Begynner å synke inn nå, med ømme pupper og plutselig våken midt på natta. I dag våknet jeg 05.30 og måtte få bekreftet at dette var sant. Fremdeles ganske svak, men i allefall sterkere enn på mandag 🙃 hvordan går det med deg? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aishaaa Skrevet 30. juni 2021 #1574 Del Skrevet 30. juni 2021 Førstegangsprøvene skrev (11 minutter siden): Oppdatering herfra. Begynner å synke inn nå, med ømme pupper og plutselig våken midt på natta. I dag våknet jeg 05.30 og måtte få bekreftet at dette var sant. Fremdeles ganske svak, men i allefall sterkere enn på mandag 🙃 hvordan går det med deg? Åå dette gir meg så mye håp ❤️ lykke til, alle dere som har fått to fine streker i det siste ❤️ er dette ditt første innsett @Førstegangsprøvene? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Førstegangsprøvene Skrevet 30. juni 2021 #1575 Del Skrevet 30. juni 2021 aishaaa skrev (6 minutter siden): Åå dette gir meg så mye håp ❤️ lykke til, alle dere som har fått to fine streker i det siste ❤️ er dette ditt første innsett @Førstegangsprøvene? Ja, mitt alle første innsett ❤️🙌 men har hatt et avbrutt forsøk i januar, med kun ett egg ut, og totalfrys i april med 21 egg ut. Av disse ble det 6 blasto på frys. Så er en av disse som er blitt mageboer nå 💓 Havnet i begge grøftene, avbrutt og totalfrys med mild til moderat overstimulering og blodfortynnende sprøyter, uten mulighet for innsett🙊. Men går dette hele veien så har bare prøverørskarusellen vart 6 måneder for vår del 🤞💓 Så føler meg heldig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Patriotpaula Skrevet 30. juni 2021 #1576 Del Skrevet 30. juni 2021 Førstegangsprøvene skrev (2 timer siden): Oppdatering herfra. Begynner å synke inn nå, med ømme pupper og plutselig våken midt på natta. I dag våknet jeg 05.30 og måtte få bekreftet at dette var sant. Fremdeles ganske svak, men i allefall sterkere enn på mandag 🙃 hvordan går det med deg? Gratulerer 🥰😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Førstegangsprøvene Skrevet 30. juni 2021 #1577 Del Skrevet 30. juni 2021 Patriotpaula skrev (9 minutter siden): Gratulerer 🥰😄 Tusen takk 🥰❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aishaaa Skrevet 30. juni 2021 #1578 Del Skrevet 30. juni 2021 Førstegangsprøvene skrev (8 timer siden): Ja, mitt alle første innsett ❤️🙌 men har hatt et avbrutt forsøk i januar, med kun ett egg ut, og totalfrys i april med 21 egg ut. Av disse ble det 6 blasto på frys. Så er en av disse som er blitt mageboer nå 💓 Havnet i begge grøftene, avbrutt og totalfrys med mild til moderat overstimulering og blodfortynnende sprøyter, uten mulighet for innsett🙊. Men går dette hele veien så har bare prøverørskarusellen vart 6 måneder for vår del 🤞💓 Så føler meg heldig! Fantastisk❤️ Så godt å høre at det faktisk kan gå på første innsett🥰 Men i alle dager, hvordan kunne det gå fra 1 egg til 21? Har du pcos, eller var det bare feilmedisinering? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Finki Skrevet 30. juni 2021 #1579 Del Skrevet 30. juni 2021 Så hyggelig med positive tester her! Gratulerer 💕 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kristina00 Skrevet 30. juni 2021 #1580 Del Skrevet 30. juni 2021 10 hours ago, Førstegangsprøvene said: Oppdatering herfra. Begynner å synke inn nå, med ømme pupper og plutselig våken midt på natta. I dag våknet jeg 05.30 og måtte få bekreftet at dette var sant. Fremdeles ganske svak, men i allefall sterkere enn på mandag 🙃 hvordan går det med deg? Har tatt en på tirsdag og en idag og begge er dessverre veldig blanke😭 så tror ikke det går veien for meg denne gangen, blåholder meg fast i håpet.. men er nok dessverre lite håp🙁 veldig koselig å se din positive test da🥳💜 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå