AnonymBruker Skrevet 21. juni 2021 #1501 Del Skrevet 21. juni 2021 Kristina00 skrev (3 timer siden): Innsett av en blasto idag, så offisielt ruger!🥰🤞🏻 Gratulerer så mye! Skikkelig spennende! ❤😭 Anonymkode: c78a7...a7b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Billiegirl Skrevet 21. juni 2021 #1502 Del Skrevet 21. juni 2021 Kristina00 skrev (3 timer siden): Innsett av en blasto idag, så offisielt ruger!🥰🤞🏻 Så bra 😍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Billiegirl Skrevet 21. juni 2021 #1503 Del Skrevet 21. juni 2021 (endret) Finki skrev (7 timer siden): Så hyggelig å følge med på dere som prøver nå 😊 Masse lykke til! Jeg hadde andre uttak for to uker siden, men ingen av eggene klarte seg til innsett. Allikevel mente de på laben at kvaliteten stort sett hadde bedret seg noe siden runden før, så nå har de en ide om hva som funker og ikke. Nå fikk jeg nettopp beskjed om at det blir nytt uttak i september, og da skal de prøve mye nytt, blant annet endrede doser, flere medisiner og andre tidspunkter for UL og eggløsning. Håper virkelig at det skal gjøre en forskjell, for nå er jeg så lei av dårlig form og elendige egg 🙈 Ser vi er flere som skal ha en pause til september her. Får håpe det gjør godt med en liten ferie selv om det er kjipt å Finki skrev (8 timer siden): Huff, for en brutal beskjed å få midt i innsettet. Det virker forhastet å gi deg opp når de akkurat har startet, syns de må prøve litt til hvis det trengs. Håper virkelig at det blir rom for å ha med partner mer til høsten. Vet det er mulighet for videotime, men det funker litt dårlig når man gjerne også skal ha ultralyd 😕 Imponerende at du har klart å vente så lenge med å teste, da! Krysser fingrene for deg 🥰 Klarte ikke å holde meg så veldig lenge 🥲 Jeg sjekket kalenderen min på jobb og ser jeg har mange møter i morgen, testet derfor i ettermiddag. Negativ😭Jeg klarer ikke å bare ta meg sammen og late som alt er ok rett etter negativ test , tårene må bare ut. Så da gjorde de det. Jeg tester i morgen også, men da skal jeg klare å gjennomføre dagen uten å bryte sammen på jobb… Tøffe tider ❤️ Endret 21. juni 2021 av Billiegirl Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Finki Skrevet 21. juni 2021 #1504 Del Skrevet 21. juni 2021 36 minutter siden, AnonymBruker said: Det er ikke blasto, men 2-dagers... 😭 Kan de tine opp og så utvikler den seg i 3 dager før innsett? Slik at man tiner 2-dagers men setter inn blasto? Anonymkode: c78a7...a7b Ikke gi opp håpet, det er massevis av babyer som har vært frosne 2-dagers en gang ❤️ Når det ble frosset på dag 2 var det nok et bra egg også som de har troa på. Jeg hadde nettopp et egg som skulle fryses på dag 2, men på dag 2 så de at det var litt uregelmessig og først da valgte de å forsøke å utvikle det til blasto. (Det funket ikke, men det er godt å vite at de faktisk vurderer kvaliteten på eggene i det offentlige også.) Jeg tror ikke det er vanlig å la egget utvikle seg videre etter tining, da tror jeg du bare får dårligere sjanser for å lykkes. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Finki Skrevet 21. juni 2021 #1505 Del Skrevet 21. juni 2021 8 minutter siden, Billiegirl said: Klarte ikke å holde meg så veldig lenge 🥲 Jeg sjekket kalenderen min på jobb og ser jeg har mange møter i morgen, testet derfor i ettermiddag. Negativ😭Jeg klarer ikke å bare ta meg sammen og late som alt er ok rett etter negativ test , tårene må bare ut. Så da gjorde de det. Jeg tester i morgen også, men da skal jeg klare å gjennomføre dagen uten å bryte sammen på jobb… Tøffe tider ❤️ Ånei, så trist å høre! Jeg skjønner godt at du er lei deg. Den prosessen her er skikkelig dritt, og noen ganger er det er liksom ikke noe annet å gjøre enn å gråte og vente på at det blir litt bedre etter hvert. Stor klem ❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kristina00 Skrevet 22. juni 2021 #1506 Del Skrevet 22. juni 2021 9 hours ago, Førstegangsprøvene said: Her også ❤️. Lykke til 🤞 Takk det samme!🥰🤞🏻 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2021 #1507 Del Skrevet 22. juni 2021 Hei jenter! Melder meg inn her jeg også. Mye spenning i dette må jeg si. Vi er i gang med første ferskforsøk. Ble satt inn 5 dagers blasto 15 juni. Eggløsningsprøyte ovitrelle ble satt 8 juni. Fikk ut 5 egg etter stimulering med gonal f og fyremedal. 2 ble befruktet og forsøkt dyrket til blasto. Den ene datt av og vi har satt inn det siste. Jeg har ett barn fra før på naturligvis, med annen partner. Men med ny partner har det ikke fungert og problemet har ligget hos han. Ikke noe stort problem. Spørsmålet mitt er siden jeg er på rugedag 7 og klarte ikke vente med testing mer idag, den viste kun en helt klar og tydelig strek. Negativ. Hva tror dere? For tidlig å si? Burde den vært positiv? Har ikke blodprøve test før 2 juli og synes det er lenge til. Symptomene har vært der, blant annet ømme bryst. Men igår avtok det helt. Forgårs og igår var jeg ekstremt trøtt. Selvfølgelig vet jeg at det mulig bare er symptomer etter stimulering. Men man klarer jo ikke slutte håpe. Tenkte ved negativtest at jeg ikke testet mer før testdato. Men klarer jeg la vær? Ellers veldig mye nyttig i forumet, men ser mange sliter med veldig mye mer enn jeg. Håper og krysser fingrene for alle dere her inne. Måtte vi alle få ønsket oppfylt ❤️ Anonymkode: 067e1...e74 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marmorape Skrevet 22. juni 2021 #1508 Del Skrevet 22. juni 2021 Kristina00 skrev (12 timer siden): Innsett av en blasto idag, så offisielt ruger!🥰🤞🏻 Førstegangsprøvene skrev (10 timer siden): Her også ❤️. Lykke til 🤞 Jeg ruger også på en fryst blasto 😊 Har dere noe støttebehandling? Jeg går på cyclogest. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Patriotpaula Skrevet 22. juni 2021 #1509 Del Skrevet 22. juni 2021 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Hei jenter! Melder meg inn her jeg også. Mye spenning i dette må jeg si. Vi er i gang med første ferskforsøk. Ble satt inn 5 dagers blasto 15 juni. Eggløsningsprøyte ovitrelle ble satt 8 juni. Fikk ut 5 egg etter stimulering med gonal f og fyremedal. 2 ble befruktet og forsøkt dyrket til blasto. Den ene datt av og vi har satt inn det siste. Jeg har ett barn fra før på naturligvis, med annen partner. Men med ny partner har det ikke fungert og problemet har ligget hos han. Ikke noe stort problem. Spørsmålet mitt er siden jeg er på rugedag 7 og klarte ikke vente med testing mer idag, den viste kun en helt klar og tydelig strek. Negativ. Hva tror dere? For tidlig å si? Burde den vært positiv? Har ikke blodprøve test før 2 juli og synes det er lenge til. Symptomene har vært der, blant annet ømme bryst. Men igår avtok det helt. Forgårs og igår var jeg ekstremt trøtt. Selvfølgelig vet jeg at det mulig bare er symptomer etter stimulering. Men man klarer jo ikke slutte håpe. Tenkte ved negativtest at jeg ikke testet mer før testdato. Men klarer jeg la vær? Ellers veldig mye nyttig i forumet, men ser mange sliter med veldig mye mer enn jeg. Håper og krysser fingrene for alle dere her inne. Måtte vi alle få ønsket oppfylt ❤️ Anonymkode: 067e1...e74 Du er jo bare på rugedag 7, så ville absolutt ikke gitt opp helt enda 🥰 Prøv å hold deg med testing til nærmest mulig testdato, så slipper du å skuffe deg selv hvis testen er feks falsk negativ (bare fordi du tester for tidlig). Symptomene du kjenner på nå ville jeg ikke ha stolt så mye på, du går vel også kanskje på en form for støttebehandling? ☺️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Førstegangsprøvene Skrevet 22. juni 2021 #1510 Del Skrevet 22. juni 2021 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Hei jenter! Melder meg inn her jeg også. Mye spenning i dette må jeg si. Vi er i gang med første ferskforsøk. Ble satt inn 5 dagers blasto 15 juni. Eggløsningsprøyte ovitrelle ble satt 8 juni. Fikk ut 5 egg etter stimulering med gonal f og fyremedal. 2 ble befruktet og forsøkt dyrket til blasto. Den ene datt av og vi har satt inn det siste. Jeg har ett barn fra før på naturligvis, med annen partner. Men med ny partner har det ikke fungert og problemet har ligget hos han. Ikke noe stort problem. Spørsmålet mitt er siden jeg er på rugedag 7 og klarte ikke vente med testing mer idag, den viste kun en helt klar og tydelig strek. Negativ. Hva tror dere? For tidlig å si? Burde den vært positiv? Har ikke blodprøve test før 2 juli og synes det er lenge til. Symptomene har vært der, blant annet ømme bryst. Men igår avtok det helt. Forgårs og igår var jeg ekstremt trøtt. Selvfølgelig vet jeg at det mulig bare er symptomer etter stimulering. Men man klarer jo ikke slutte håpe. Tenkte ved negativtest at jeg ikke testet mer før testdato. Men klarer jeg la vær? Ellers veldig mye nyttig i forumet, men ser mange sliter med veldig mye mer enn jeg. Håper og krysser fingrene for alle dere her inne. Måtte vi alle få ønsket oppfylt ❤️ Anonymkode: 067e1...e74 Tenker det kan fremdeles være tidlig. Noen tester positiv senere enn andre. Så ville fremdeles forrsatt å teste 🙃🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Førstegangsprøvene Skrevet 22. juni 2021 #1511 Del Skrevet 22. juni 2021 (endret) Marmorape skrev (22 minutter siden): Jeg ruger også på en fryst blasto 😊 Har dere noe støttebehandling? Jeg går på cyclogest. Har lutinus 😬. Litt av et gris, pluss blir veldig trøtt av de, oppblåst og litt hodepine 🤭 Endret 22. juni 2021 av Førstegangsprøvene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Patriotpaula Skrevet 22. juni 2021 #1512 Del Skrevet 22. juni 2021 Førstegangsprøvene skrev (1 minutt siden): Har litunus 😬. Litt av et gris, pluss blir veldig trøtt av de, oppblåst og litt hodepine 🤭 Uff, lutinus er et skikkelig gris 🤪 jeg har bare brukt det én gang over noen dager og synes det var mer enn nok 🙊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2021 #1513 Del Skrevet 22. juni 2021 Patriotpaula skrev (5 minutter siden): Du er jo bare på rugedag 7, så ville absolutt ikke gitt opp helt enda 🥰 Prøv å hold deg med testing til nærmest mulig testdato, så slipper du å skuffe deg selv hvis testen er feks falsk negativ (bare fordi du tester for tidlig). Symptomene du kjenner på nå ville jeg ikke ha stolt så mye på, du går vel også kanskje på en form for støttebehandling? ☺️ Takk for svar. Har lest denne tråden fra side 1 og lest generelt mye om testing osv. Men ble noe annet å spørre og få svar selv. Jeg ventet å gir ikke opp helt ennå. 😃 Ja, bruker utrogestan. For nå klisj spørr du meg 😅 Anonymkode: 067e1...e74 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2021 #1514 Del Skrevet 22. juni 2021 Førstegangsprøvene skrev (6 minutter siden): Tenker det kan fremdeles være tidlig. Noen tester positiv senere enn andre. Så ville fremdeles forrsatt å teste 🙃🙂 Takk for svar. Selv om jeg har lest alt opp å ned, så er det godt å få bekreftet at ikke håpet er ute 😃 Anonymkode: 067e1...e74 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Patriotpaula Skrevet 22. juni 2021 #1515 Del Skrevet 22. juni 2021 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Takk for svar. Har lest denne tråden fra side 1 og lest generelt mye om testing osv. Men ble noe annet å spørre og få svar selv. Jeg ventet å gir ikke opp helt ennå. 😃 Ja, bruker utrogestan. For nå klisj spørr du meg 😅 Anonymkode: 067e1...e74 Hold oss gjerne oppdatert på hvordan det går 😄 Uff ja, progesteron er jammen meg noe kliss 🤪 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marmorape Skrevet 22. juni 2021 #1516 Del Skrevet 22. juni 2021 Førstegangsprøvene skrev (50 minutter siden): Har lutinus 😬. Litt av et gris, pluss blir veldig trøtt av de, oppblåst og litt hodepine 🤭 Jeg føler meg også veldig trøtt, og litt småkvalm 😴 Men vanskelig å vite om det er innbilt, psykisk eller reelt. Har en del murringer, men det har jeg vel til vanlig etter eggløsning også, når jeg ikke er gravid. Er på rugedag 5 i dag. Spent på om mensen kommer til vanlig tid eller om den holder seg unna pga progesteronet! Hvilke erfaringer har dere andre som har gått på det før? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Molly_ Skrevet 22. juni 2021 #1517 Del Skrevet 22. juni 2021 Marmorape skrev (38 minutter siden): Jeg føler meg også veldig trøtt, og litt småkvalm 😴 Men vanskelig å vite om det er innbilt, psykisk eller reelt. Har en del murringer, men det har jeg vel til vanlig etter eggløsning også, når jeg ikke er gravid. Er på rugedag 5 i dag. Spent på om mensen kommer til vanlig tid eller om den holder seg unna pga progesteronet! Hvilke erfaringer har dere andre som har gått på det før? Lutinus gav meg mer gravidsymptomer enn nå som jeg faktisk ble gravid(går på annen progesteron denne gangen). Jeg fikk ikke mensen mens jeg gikk på lutinus, men gikk bare på det til dag 14 etter innsett så kan være den hadde kommet om jeg hadde fortsatt(tror egentlig det for fikk en heftig bortfallsblødning dagen etter jeg sluttet). Men ble vel kommentert her den gang at lutinus ikke holder mensen unna om den vil komme. Så er bare å smøre seg meg tålmodighet og håpe på det beste! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2021 #1518 Del Skrevet 22. juni 2021 Patriotpaula skrev (2 timer siden): Hold oss gjerne oppdatert på hvordan det går 😄 Uff ja, progesteron er jammen meg noe kliss 🤪 Det skal jeg gjøre 😁 tror ikke jeg tester igjen før neste uke 🙈 tørr ikke mer. Anonymkode: 067e1...e74 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Billiegirl Skrevet 22. juni 2021 #1519 Del Skrevet 22. juni 2021 Finki skrev (10 timer siden): Ånei, så trist å høre! Jeg skjønner godt at du er lei deg. Den prosessen her er skikkelig dritt, og noen ganger er det er liksom ikke noe annet å gjøre enn å gråte og vente på at det blir litt bedre etter hvert. Stor klem ❤️ Tusen takk ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Førstegangsprøvene Skrevet 22. juni 2021 #1520 Del Skrevet 22. juni 2021 Billiegirl skrev (11 timer siden): Klarte ikke å holde meg så veldig lenge 🥲 Jeg sjekket kalenderen min på jobb og ser jeg har mange møter i morgen, testet derfor i ettermiddag. Negativ😭Jeg klarer ikke å bare ta meg sammen og late som alt er ok rett etter negativ test , tårene må bare ut. Så da gjorde de det. Jeg tester i morgen også, men da skal jeg klare å gjennomføre dagen uten å bryte sammen på jobb… Tøffe tider ❤️ Ånei. Så fælt 😥. Har du snakket med klinikken om muligheten for flere forsøk? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå