Førstegangsprøvene Skrevet 9. juni 2021 #1401 Del Skrevet 9. juni 2021 Dame1989 skrev (1 time siden): Tror første test blir søndag. Da er jeg 11 dpo og 6 dager etter innsett Da slipper første test å være tidlig før jobb mandag Så spennende ☺️🙌 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dame1989 Skrevet 9. juni 2021 #1402 Del Skrevet 9. juni 2021 Førstegangsprøvene skrev (14 minutter siden): Så spennende ☺️🙌 Ja Vet du noe mer om når det blir innsett på deg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Førstegangsprøvene Skrevet 10. juni 2021 #1403 Del Skrevet 10. juni 2021 Dame1989 skrev (10 timer siden): Ja Vet du noe mer om når det blir innsett på deg? Er i gang med stimulering,og skal ha første ultralyd i morgen 🙃. Men det er bare dag 7, få regner med jeg må vente en stund til 🙊 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2021 #1404 Del Skrevet 10. juni 2021 Førstegangsprøvene skrev (51 minutter siden): Er i gang med stimulering,og skal ha første ultralyd i morgen 🙃. Men det er bare dag 7, få regner med jeg må vente en stund til 🙊 Spennende! Har du styrt syklus? Anonymkode: 5e5fd...a70 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Førstegangsprøvene Skrevet 10. juni 2021 #1405 Del Skrevet 10. juni 2021 AnonymBruker skrev (30 minutter siden): Spennende! Har du styrt syklus? Anonymkode: 5e5fd...a70 Har naturlig syklus, men tar letrozol og menopur. Så er vel litt styrt likevel? 🤔 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marmorape Skrevet 10. juni 2021 #1406 Del Skrevet 10. juni 2021 Fryktelig nervepirrende uke her, går og venter på å få klarert om det kan bli fryseinnsett neste uke. Er desperat etter å få innsett, hvis ikke blir det ikke før etter sommeren. Merker at dette betyr ekstremt mye for meg og er redd for hvor tungt det vil bli hvis det ikke blir. Denne ventingen og usikkerheten er helt grusom! 😩 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Førstegangsprøvene Skrevet 10. juni 2021 #1407 Del Skrevet 10. juni 2021 Marmorape skrev (2 timer siden): Fryktelig nervepirrende uke her, går og venter på å få klarert om det kan bli fryseinnsett neste uke. Er desperat etter å få innsett, hvis ikke blir det ikke før etter sommeren. Merker at dette betyr ekstremt mye for meg og er redd for hvor tungt det vil bli hvis det ikke blir. Denne ventingen og usikkerheten er helt grusom! 😩 Huff. Føler med deg. Jeg håper på rett dag og eggløsning 😬 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neutral90 Skrevet 10. juni 2021 #1408 Del Skrevet 10. juni 2021 Marmorape skrev (3 timer siden): Fryktelig nervepirrende uke her, går og venter på å få klarert om det kan bli fryseinnsett neste uke. Er desperat etter å få innsett, hvis ikke blir det ikke før etter sommeren. Merker at dette betyr ekstremt mye for meg og er redd for hvor tungt det vil bli hvis det ikke blir. Denne ventingen og usikkerheten er helt grusom! 😩 Forstår så godt, klem! Usikkerheten tærer på og selv om det er vanskelig, så håper jeg du finner en måte å koble av på mellom slagene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marmorape Skrevet 11. juni 2021 #1409 Del Skrevet 11. juni 2021 Førstegangsprøvene skrev (22 timer siden): Huff. Føler med deg. Jeg håper på rett dag og eggløsning 😬 Neutral90 skrev (21 timer siden): Forstår så godt, klem! Usikkerheten tærer på og selv om det er vanskelig, så håper jeg du finner en måte å koble av på mellom slagene Tusen takk! ❤️ Kroppen og logistikken spiller på lag denne gangen, så det blir innsett neste uke! Hvordan går det med dere andre? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dame1989 Skrevet 11. juni 2021 #1410 Del Skrevet 11. juni 2021 Hvor lenge var det lengste Ovitrelle ga svakt positive tester hos dere? Gikk på en smell og testet i dag 9 dpo og 11 dager etter Ovitrelle. Satt inn blastocytt på mandag. Ser en svak strek. Når jeg tidligere har testet ut Ovitrelle har den vært borte etter 10 dager. Vet det eneste jeg kan gjøre er å vente til i morgen, men er så utolmodig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ne11iker Skrevet 11. juni 2021 #1411 Del Skrevet 11. juni 2021 Hei! I dag er det to uker siden innsett av blastocyst. Jeg har testet positivt på alle sju testene jeg har tatt. Har i tillegg vært på klinikken for å ta blodprøve. Går fortsatt på vaginale progesteron tabletter. Dette er jo noe kliss😆 men i det siste har utfloden blitt brun. Har flere opplevd lignende? Er så sykt bekymret Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Førstegangsprøvene Skrevet 11. juni 2021 #1412 Del Skrevet 11. juni 2021 Dame1989 skrev (2 timer siden): Hvor lenge var det lengste Ovitrelle ga svakt positive tester hos dere? Gikk på en smell og testet i dag 9 dpo og 11 dager etter Ovitrelle. Satt inn blastocytt på mandag. Ser en svak strek. Når jeg tidligere har testet ut Ovitrelle har den vært borte etter 10 dager. Vet det eneste jeg kan gjøre er å vente til i morgen, men er så utolmodig Så spennende 🙌 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Molly_ Skrevet 11. juni 2021 #1413 Del Skrevet 11. juni 2021 ne11iker skrev (1 time siden): Hei! I dag er det to uker siden innsett av blastocyst. Jeg har testet positivt på alle sju testene jeg har tatt. Har i tillegg vært på klinikken for å ta blodprøve. Går fortsatt på vaginale progesteron tabletter. Dette er jo noe kliss😆 men i det siste har utfloden blitt brun. Har flere opplevd lignende? Er så sykt bekymret Gratulerer så mye! 🥰 Hvilken progesteron går du på? Lutinus har hvertfall blødning som bivirkning(fra slimhinnen og ikke livmor, selvom det på utsiden jo kan se likt ut 😅) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Førstegangsprøvene Skrevet 11. juni 2021 #1414 Del Skrevet 11. juni 2021 Marmorape skrev (7 timer siden): Tusen takk! ❤️ Kroppen og logistikken spiller på lag denne gangen, så det blir innsett neste uke! Hvordan går det med dere andre? Aner ikke. Hadde en follikel på 16 mm i dag. Litt rar eggløsningstest i dag, så må bare teste de neste dagene. Håper på positiv test i løpet av helga eller tirsdag eller senere 😬. Blir det mandag positiv test, blir det avbrutt 😔 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ne11iker Skrevet 11. juni 2021 #1415 Del Skrevet 11. juni 2021 Molly_ skrev (27 minutter siden): Gratulerer så mye! 🥰 Hvilken progesteron går du på? Lutinus har hvertfall blødning som bivirkning(fra slimhinnen og ikke livmor, selvom det på utsiden jo kan se likt ut 😅) Tusen takk. Ble helt rørt her av svaret ditt, for det beroliget meg skikkelig. Går på Lutinus. fått beskjed av klinikken (går privat) om å stoppe på det nå men det føler jeg er alt for tidlig. Jeg tenker å snakke med fastlegen på mandag om dette. Denne reisen er alt for tung og inneholder alt for mye usikkerhet. Er livredd for å miste hele tiden… 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Molly_ Skrevet 11. juni 2021 #1416 Del Skrevet 11. juni 2021 ne11iker skrev (11 minutter siden): Tusen takk. Ble helt rørt her av svaret ditt, for det beroliget meg skikkelig. Går på Lutinus. fått beskjed av klinikken (går privat) om å stoppe på det nå men det føler jeg er alt for tidlig. Jeg tenker å snakke med fastlegen på mandag om dette. Denne reisen er alt for tung og inneholder alt for mye usikkerhet. Er livredd for å miste hele tiden… Jeg brukte det første gang og det var et skikkelig klin, og fikk litt blødning selv på dag 15(mistet uansett noen dager etterpå med veldig forskjell på blødningen, umulig å ta feil av liksom) . Hør om du evt kan bytte til noe annet? Det skal ikke ha noe å si om du slutter på det nå eller ikke, fordi kroppen har det naturlig, men jeg gruer meg sykt til å slutte selv 😅 alt for mange krisetanker i hodet 🙈 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ne11iker Skrevet 11. juni 2021 #1417 Del Skrevet 11. juni 2021 Molly_ skrev (23 minutter siden): Jeg brukte det første gang og det var et skikkelig klin, og fikk litt blødning selv på dag 15(mistet uansett noen dager etterpå med veldig forskjell på blødningen, umulig å ta feil av liksom) . Hør om du evt kan bytte til noe annet? Det skal ikke ha noe å si om du slutter på det nå eller ikke, fordi kroppen har det naturlig, men jeg gruer meg sykt til å slutte selv 😅 alt for mange krisetanker i hodet 🙈 Jeg skal høre med legen på mandag. Er så redd for å slutte på det. Hvordan er din reise igjen?💕 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Molly_ Skrevet 11. juni 2021 #1418 Del Skrevet 11. juni 2021 ne11iker skrev (1 minutt siden): Jeg skal høre med legen på mandag. Er så redd for å slutte på det. Hvordan er din reise igjen?💕 Gjør det. Porsgrunn sa jeg fint kunne ha fortsatt lenger sist, men siden det var kjemisk er jeg glad jeg sluttet så syklusen kjappere kom i syklus igjen. Jeg er gravid i uke 5 nå, fryseforsøk 🥰 Tre uker til med progesteron, så skal jeg etter planen slutte, så får vi se om jeg tør det 🙈 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ne11iker Skrevet 11. juni 2021 #1419 Del Skrevet 11. juni 2021 Molly_ skrev (2 minutter siden): Gjør det. Porsgrunn sa jeg fint kunne ha fortsatt lenger sist, men siden det var kjemisk er jeg glad jeg sluttet så syklusen kjappere kom i syklus igjen. Jeg er gravid i uke 5 nå, fryseforsøk 🥰 Tre uker til med progesteron, så skal jeg etter planen slutte, så får vi se om jeg tør det 🙈 Hvilken progesteron går du på? Dette er vårt første forsøk og eneste blastocyst. Har lyst å slutte på lutinus men tenker å gå litt lengre på det. Kanskje til uke 8 🙏 når hadde du innsett? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Molly_ Skrevet 11. juni 2021 #1420 Del Skrevet 11. juni 2021 ne11iker skrev (5 minutter siden): Hvilken progesteron går du på? Dette er vårt første forsøk og eneste blastocyst. Har lyst å slutte på lutinus men tenker å gå litt lengre på det. Kanskje til uke 8 🙏 når hadde du innsett? Jeg går på cyclogest nå, veldig fornøyd med det faktisk. For meg er det veldig håndterbart kontra hvordan lutinus var for meg. Siste blastoen min og, om dette ikke går må jeg ha lapraskopi for å se etter endometriose, så jeg håper virkelig dette går hele veien, for oss begge 🤞 Satt inn i slutten av mai en gang, så jeg er vel teknisk sett kortere enn 5 uker på vei, men går bare ut fra hva appen sier frem til tidlig ultralyd er tatt 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå