Isse95 Skrevet 26. mai 2021 #1241 Del Skrevet 26. mai 2021 Hei! Fikk «mens» cirka 10 dager etter uttak og venter nå på vanlig mens igjen for å planlegge innsett, men den kommer aldri. Aldri hatt så lang syklus som nå, så typisk... Testet etter EL denne syklusen, men fikk aldri positiv test så orket til slutt ikke lengre. Hvordan har syklus vært for dere etter egguttak som endte i totalfrys? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marmorape Skrevet 26. mai 2021 #1242 Del Skrevet 26. mai 2021 Førstegangsprøvene skrev (2 timer siden): Jeg måtte vente enda en sykluss etter mild overstimulering. Har du satt blodfortynnende? Ville kanskje ha ventet så kroppen kommer seg. Jeg var skakkjørt etterpå og syklusen min nå har også vært ganske rar 🤨🤔. Nå er det 5 uker siden uttak, men bare 2 siden jeg sluttet på blodfortynnende 🙃. Skal først i gang nå når mensen kommer, mest sannsynlig i slutten av uka 🙂 Jeg har vel litt samme utålmodighet som du merker med vaksinen, jeg vil bare komme videre og få et innsett. Kroppen føles bra og har føltes ganske normal siden under en uke etter uttak, så jeg synes jeg kom meg fort. Har ikke tatt blodfortynnende. Du var kanskje mer overstimulert enn meg da, kan det virke som. Jeg tenker at ultralyd og evt blodprøver vil avsløre om det er grunn til å unngå innsett, men at så lenge alt virker greit så er det mest sannsynlig det? Er spent på hvordan denne syklusen blir da, om eggløsning kommer til omtrent normal tid! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Førstegangsprøvene Skrevet 26. mai 2021 #1243 Del Skrevet 26. mai 2021 Marmorape skrev (2 minutter siden): Jeg har vel litt samme utålmodighet som du merker med vaksinen, jeg vil bare komme videre og få et innsett. Kroppen føles bra og har føltes ganske normal siden under en uke etter uttak, så jeg synes jeg kom meg fort. Har ikke tatt blodfortynnende. Du var kanskje mer overstimulert enn meg da, kan det virke som. Jeg tenker at ultralyd og evt blodprøver vil avsløre om det er grunn til å unngå innsett, men at så lenge alt virker greit så er det mest sannsynlig det? Er spent på hvordan denne syklusen blir da, om eggløsning kommer til omtrent normal tid! Ja, da var du nok ikke overstimulert, men de var redd du skulle blitt det om du hadde fått innsett og blitt gravid. Det blir en litt annen historie da 🙌🙂 lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marmorape Skrevet 26. mai 2021 #1244 Del Skrevet 26. mai 2021 Førstegangsprøvene skrev (9 minutter siden): Ja, da var du nok ikke overstimulert, men de var redd du skulle blitt det om du hadde fått innsett og blitt gravid. Det blir en litt annen historie da 🙌🙂 lykke til! Ja, jeg tror nok det. Takk skal du ha, og lykke til til deg også! Blir spennende å følge med framover! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dame1989 Skrevet 26. mai 2021 #1245 Del Skrevet 26. mai 2021 Førstegangsprøvene skrev (3 timer siden): Også hørt at det går an, men må forholde meg til hva klinikken min sier 😬. Når det gjelder Menopur så var mine også sene, men hentet vel ut allerede dag 9 🤔. Da var en på 21mm, så da kunne de ikke vente over helgen og se an de andre 🤷♀️ fikk bare ut ett egg, så det var nok den eggposen den var egg i 🙊 Blir spennende se på mandag, da har jeg gått 10 dager på sprøyter. Får satse på noen flere egg da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Førstegangsprøvene Skrevet 26. mai 2021 #1246 Del Skrevet 26. mai 2021 Dame1989 skrev (21 minutter siden): Blir spennende se på mandag, da har jeg gått 10 dager på sprøyter. Får satse på noen flere egg da Håper du får mange, gode egg 🙌❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Førstegangsprøvene Skrevet 26. mai 2021 #1247 Del Skrevet 26. mai 2021 Marmorape skrev (57 minutter siden): Ja, jeg tror nok det. Takk skal du ha, og lykke til til deg også! Blir spennende å følge med framover! Tusen takk. Håper nå mensen kommet så fort som mulig nå 🙈🙊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Førstegangsprøvene Skrevet 26. mai 2021 #1248 Del Skrevet 26. mai 2021 Isse95 skrev (4 timer siden): Hei! Fikk «mens» cirka 10 dager etter uttak og venter nå på vanlig mens igjen for å planlegge innsett, men den kommer aldri. Aldri hatt så lang syklus som nå, så typisk... Testet etter EL denne syklusen, men fikk aldri positiv test så orket til slutt ikke lengre. Hvordan har syklus vært for dere etter egguttak som endte i totalfrys? Er samme sted som deg. Venter på mens 29 dager sålangt. Pleier å ha 27dagers syklus, men var tull sist forsøk med avbrutt også. Da var den 32 dager. Aldri hatt så lang noen gang 😬 ikke etterpå heller. Så vi får se på denne da 🤨🤔 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aishaaa Skrevet 27. mai 2021 #1249 Del Skrevet 27. mai 2021 Førstegangsprøvene skrev (16 timer siden): Er samme sted som deg. Venter på mens 29 dager sålangt. Pleier å ha 27dagers syklus, men var tull sist forsøk med avbrutt også. Da var den 32 dager. Aldri hatt så lang noen gang 😬 ikke etterpå heller. Så vi får se på denne da 🤨🤔 Jeg har ganske så synkron mens, men jeg ventet helt til dag 38(!) sist.. å den bruker å komme på 29-31🤷🏼♀️ Det blir litt venting i dette gamet 😩 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isse95 Skrevet 27. mai 2021 #1250 Del Skrevet 27. mai 2021 aishaaa skrev (5 timer siden): Jeg har ganske så synkron mens, men jeg ventet helt til dag 38(!) sist.. å den bruker å komme på 29-31🤷🏼♀️ Det blir litt venting i dette gamet 😩 Førstegangsprøvene skrev (21 timer siden): Er samme sted som deg. Venter på mens 29 dager sålangt. Pleier å ha 27dagers syklus, men var tull sist forsøk med avbrutt også. Da var den 32 dager. Aldri hatt så lang noen gang 😬 ikke etterpå heller. Så vi får se på denne da 🤨🤔 Dag 41 her🙇🏼♀️ Har hatt varierende sykluser, 28-38 dager, oftest rundt 30 dager. Redd for at jeg ikke rekker innsett før ferieavvikling på sykehuset. Har hørt at St. Olavs er stengt i juli? Noen som vet om det stemmer? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Billiegirl Skrevet 27. mai 2021 #1251 Del Skrevet 27. mai 2021 Isse95 skrev (9 minutter siden): Dag 41 her🙇🏼♀️ Har hatt varierende sykluser, 28-38 dager, oftest rundt 30 dager. Redd for at jeg ikke rekker innsett før ferieavvikling på sykehuset. Har hørt at St. Olavs er stengt i juli? Noen som vet om det stemmer? Ja, de stenger i juli. Det var slik jeg forstod det da jeg rakk ett innsett men ikke uttak før sommerferien. Håper du rekker det 😍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Førstegangsprøvene Skrevet 27. mai 2021 #1252 Del Skrevet 27. mai 2021 Isse95 skrev (3 timer siden): Dag 41 her🙇🏼♀️ Har hatt varierende sykluser, 28-38 dager, oftest rundt 30 dager. Redd for at jeg ikke rekker innsett før ferieavvikling på sykehuset. Har hørt at St. Olavs er stengt i juli? Noen som vet om det stemmer? Omg 😬 håper virkelig ikke jeg får en sånn syklus. 🤨 Fant du El denne måneden da? Jeg trodde jeg hadde den, men da burde mensen vært her i dag. Testet bare for sikkerhetsskyld og den var blenda 😅 så da aner jeg ikke når den tenker å komme. Hadde en blødning for ca 10 dager siden. Så mulig det var eggløsning, så da vil den komme søndag🤷♀️ blir gal av å ikke vite og om eggløsning kommer på rett dag osv 😬 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Førstegangsprøvene Skrevet 27. mai 2021 #1253 Del Skrevet 27. mai 2021 aishaaa skrev (8 timer siden): Jeg har ganske så synkron mens, men jeg ventet helt til dag 38(!) sist.. å den bruker å komme på 29-31🤷🏼♀️ Det blir litt venting i dette gamet 😩 Autch! Den er lei ja 🤔. Håper min kommer i grei tid og at vi rekker innsett før sommeren 🙌 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isse95 Skrevet 28. mai 2021 #1254 Del Skrevet 28. mai 2021 Førstegangsprøvene skrev (8 timer siden): Omg 😬 håper virkelig ikke jeg får en sånn syklus. 🤨 Fant du El denne måneden da? Jeg trodde jeg hadde den, men da burde mensen vært her i dag. Testet bare for sikkerhetsskyld og den var blenda 😅 så da aner jeg ikke når den tenker å komme. Hadde en blødning for ca 10 dager siden. Så mulig det var eggløsning, så da vil den komme søndag🤷♀️ blir gal av å ikke vite og om eggløsning kommer på rett dag osv 😬 Nei, fant ikke el. Testet etter el i kanskje 17-18 dager, og fikk nesten positiv på tilnærmet alle.. veldig rar syklus🤷🏼♀️ Er kanskje ikke så rart at syklusene er litt tullete etter uttak egentlig, men typisk at mens ikke kommer når man absolutt vil ha den for en gangs skyld.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Førstegangsprøvene Skrevet 28. mai 2021 #1255 Del Skrevet 28. mai 2021 Isse95 skrev (1 time siden): Nei, fant ikke el. Testet etter el i kanskje 17-18 dager, og fikk nesten positiv på tilnærmet alle.. veldig rar syklus🤷🏼♀️ Er kanskje ikke så rart at syklusene er litt tullete etter uttak egentlig, men typisk at mens ikke kommer når man absolutt vil ha den for en gangs skyld.. Sånn hadde jeg det også. Så aner jo ikke når den måtte komme 🤷♀️. Får bare håpe den kommer i tide. 🤨😬 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2021 #1256 Del Skrevet 29. mai 2021 Marmorape skrev (På 26.5.2021 den 10.35): Har ikke fått tilbud om vaksine enda. Hadde uttak for noen uker siden med overstimulering og totalfrys, nå venter jeg på fryseinnsett, mest sannsynlig i begynnelsen av juli. Venter og ser når jeg får tilbud om vaksine, men med mindre det blir når jeg ruger, så tror jeg jeg kommer til å ta den, selv om det er kort tid før innsett. Tviler på at jeg får tilbud om vaksine før innsett hvis det blir på denne siden av sommeren, men hvis jeg må vente til etter sommeren eller hvis det første fryseinnsett blir negativt er det jo en sjanse for at jeg får tatt den før neste forsøk. Er ikke så redd for at vaksinen skal gjøre noen skade, men kommer til å snakke med klinikken om det. Hei, Hvordan visste du at du var overstimulert? Når bestemte klinikken at det ville bli totalfrys? Jeg fikk ut 18 egg her om dagen, og legen sier at det går en varsellampe. Men inntil videre har vi fremdeles planlagt innsett på dag 5 etter egguttaket. Anonymkode: 1d561...503 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marmorape Skrevet 29. mai 2021 #1257 Del Skrevet 29. mai 2021 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Hei, Hvordan visste du at du var overstimulert? Når bestemte klinikken at det ville bli totalfrys? Jeg fikk ut 18 egg her om dagen, og legen sier at det går en varsellampe. Men inntil videre har vi fremdeles planlagt innsett på dag 5 etter egguttaket. Anonymkode: 1d561...503 Jeg fikk beskjed på første ultralyd etter en uke på sprøyter, om at jeg skulle forberede meg på totalfrys pga mange eggposer (ca 25). På neste kontroll to dager senere var det enda flere, og det ble bestemt at det ble totalfrys. Tok ut 21 egg. Virker som det er forskjell på praksisen hos de ulike klinikkene. Er du offentlig? Det virker på meg som de noen ganger har lavere terskel for å sette inn i grensetilfeller enn privat. Hvordan er formen din? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2021 #1258 Del Skrevet 30. mai 2021 Tester dere i rugetiden, eller klarer dere å "holde dere"? Er på rugedag 4 av en 5-dagers blasto, og kløør i fingrene etter å teste. Hvor tidlig kan jeg forvente positiv test? Anonymkode: 5e5fd...a70 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Molly_ Skrevet 30. mai 2021 #1259 Del Skrevet 30. mai 2021 AnonymBruker skrev (56 minutter siden): Tester dere i rugetiden, eller klarer dere å "holde dere"? Er på rugedag 4 av en 5-dagers blasto, og kløør i fingrene etter å teste. Hvor tidlig kan jeg forvente positiv test? Anonymkode: 5e5fd...a70 Forrige runde testet jeg fra dag 10, fikk en liten utydelig strek som aldri ble mer, så det var noen ekstra stressende dager frem til mensen til slutt kom. Så denne gangen finnes det ingen test i huset før dagen før testdag, kjenner det er helt greit å kunne leve i uvitenhet 😊 Har egentlig testdag 16 dager etter innsett, men kommer til å ta en test på dag 14,da det er en søndag så jeg har litt tid på å være lei meg før jeg må på jobb. Virker som en del får positiv test på dag 10, men det er veldig forskjellig om du ser på andre tråder her inne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dame1989 Skrevet 30. mai 2021 #1260 Del Skrevet 30. mai 2021 Hei Hvor mange av dere ble sykemeldt under stimuleringen? Jeg er på dag 10 med sprøyter og kjenner at formen ikke er så god. Er veldig sliten og mye stikninger/murring. Skal på gyn kontroll i morgen, men vet at de kun gir sykemelding ved uttakk/innsett og at fastlege må sykemelde vis det er behov utover dette. Jeg har en hektisk jobbhverdag som helsepersonell hvor det er lite mulighet for tilrettelegging. Jeg er usikker på hvor langt jeg bør presse meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå