Gå til innhold

KaBom trener

KaBom

Anbefalte innlegg

Veldig enig i det du sier her,  @Amatariel 🥰 Når man kan vise resultater over tid så blir hver enkelt uke litt mindre viktig og skummel, heldigvis. 

Jeg har jo følt at jeg har klart å legge det som ble en dårlig sommer bak meg, med veldig jevn trening siden september, selv om hver uke ikke har vært like god. 

Denne uka har for eksempel blitt litt halvveis. Syke barn + planleggingsdager i barnehage gjorde at jeg plutselig fikk mye som måtte tas igjen på jobben og vanskeliggjorde noen av de faste treningsvanene mine, som å jogge hjem fra jobb.

Jeg har også en tendens til å «gi opp» litt mentalt, tenkte at denne uka allerede var litt spolert, men fikk gravd meg opp og ut på joggetur i dag, og det er jeg jaggu glad for. Endte opp med å jogge 7 km på ganske nøyaktig 40 minutter, en av de raskeste turene jeg har hatt på lenge. Pulsen var riktignok skyhøy og jeg er greit sliten nå i dag, men føltes veldig godt å ha klart å pushe seg gjennom det som føltes som en lang periode der resultatene på løpefronten har uteblitt. 

Jeg vil jo gjerne trene 5 dager i uka, men det er vanskelig innimellom, og da er det faktisk bedre å ta tre økter og være fornøyd med det. Klarer jeg et snitt på tre økter i uka gjennom vinteren så vil det uansett gi et mye bedre grunnlag til våren, sammenlignet med forrige vinter da jeg nesten ikke trente i tre hele måneder og fikk en veldig tung jobb med å prøve å komme i form igjen. 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vektliste høst 2024: 

• fredag 4. oktober: 71,2 kg (startvekt)
  • fredag 11. oktober: 70,7 kg (-0,5 kg)
  • fredag 18. oktober: 70,3 kg (-0,4 kg)
  • fredag 25. oktober: 69,6 kg (-0,7 kg)
  • fredag 1. november: 69,7 kg (+0,1 kg)

Veldig sjelden at jeg er så fornøyd med å gå opp 😅 Men kjempefornøyd med at jeg klarte å «holde vekten» etter så mange uker på rad med nedgang, :) 

I går var dessuten Halloween og med en femåring i hus kan jeg love at det er rimelig travelt, så selv om det ble en rask og veldig salt middag i går, så klarte jeg å holde meg unna alt godteriet i det minste. 😅 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...