Gå til innhold

KaBom trener

KaBom

Anbefalte innlegg

Så motiverende å se 6-tallet først igjen! :D Det ER vanskelig å sjonglere livet noen ganger, og med små barn er det hele tiden så mye som gir avvik fra rutinene man ønsker å vedlikeholde. 

Det er godt gjort å klare å holde hodet kaldt når man opplever oppgang pga. økt trening. Selv om man vet grunnen, kan det være vanskelig å forholde seg til. Godt jobba!

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Liten oppsummering av treningsuka - fint å ha noe å se tilbake på for min egen del. :D Og deilig å kunne skryte litt av egen innsats også. ;) 

Mandag: tøff natt med lite søvn i forkant, ble hviledag. 

Tirsdag: til tross for litt forviklinger i timeplanen (måtte hente tidligere i barnehagen pga. sykdom) så klarte jeg å slå til med en ettermiddagstur på 7km. Fikk litt vondter på slutten, men følte meg ellers ganske god i formen. 

Onsdag: Styrketrening underkropp. Hadde egentlig planlagt/håpet på en "langøkt" (altså over 35 minutter, noe som er lenge siden sist), men legginga dro ut, så kjørte en raskere variant på 25 minutter som føltes bra. 

Torsdag: Det var regn og bittelitt kaldere enn de andre dagene, så jeg prøvde meg på en ny intervalløkt. Kortere intervaller denne gangen, 7x 400 meter + opp og nedjogg. Føltes vesentlig bedre enn å ta lengre drag, slik jeg gjorde forrige gang, men det var fortsatt ganske hardt. Jeg vet jo ikke helt hva intervalltempoet mitt er, så noen av rundene ble slitsomme fordi jeg startet for hardt. Fant dessverre også ut at jeg har tullet litt med innstillingene på klokka mi, så jeg fikk ikke opp gjennomsnittsfarten for hver runde, kun per hele kilometer, til tross for at jeg startet ny intervall. Må undersøke litt før neste intervall-økt. Målet er at intervaller skal bli gøy, men da må jeg kunne nerde litt med tallene, tror jeg. 🤓

Fredag: Nok en natt med dårlig søvn, ble hviledag. 

Lørdag: Morgentur på 5 km. Skulle gjerne løpt lengre, men hadde ikke helt tid til det. Formen var bra, og jeg kjente blant annet at jeg hadde mye energi mot slutten av runden. Siste bakken opp i denne løypa er seig, men denne dagen var beina med, og jeg klarte å holde et godt tempo opp hele bakken. 

Søndag: styrketrening overkropp, 30 minutter totalt. Fokus på rygg, bryst og skuldre, som ikke er mine favoritter egentlig, men det må til hvis jeg skal nå målet mitt om å klare pushups på tær. Da økten var ferdig kjørte jeg fem minutter ekstra med kjernemuskulatur, nærmere bestemt første halvdel av denne videoen. Den svei veldig godt i noen av musklene jeg har slitt litt med siden fødsel, altså mellom mage og hofter et sted. Nedre del av magemusklene? Deler av bekkenbunnen? Jeg er alt for dårlig i anatomi, men skal definitivt prøve videoen igjen og se om jeg har fremgang og om dette hjelper på noen av vondtene jeg har hatt litt generelt. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vektliste: 

• 31. mai: 69.9 kg 
  • 07. juni: 70.1 kg (+0,2 kg)

Litt kjedelig å starte loggingen med oppgang, men jeg er ikke overasket. Det har vært alt fra bursdager til sommeravslutninger på plakaten denne uka i tillegg til en stor presentasjon på jobb som har tatt mye energi, og jeg sliter nok litt med å roe meg selv ned på kveldene når det er mye logistikk i hodet (og jeg vil tro at lyset og varmen også gjør sitt). Det har også vært vanskeligere å holde kosten på plass disse dagene. Mye kaker og diverse mat som settes frem, og mange lettvinte løsninger hjemme fordi vi har hatt knapt med tid. 

Men jeg må jo bare prøve å finne en balanse der det er rom for noen annerledes dager samtidig som jeg ikke kaster alt av rutiner ut av vinduet. Vektnedgang er jo en ting, men næring, søvn og nok vann har jo utrolig mye å si for både velvære og funksjon, så det må nesten være på plass for at det skal være vits i å gå ned. Nytter ikke å fylle i toppen av en flaske som lekker i bunnen. 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får tenke på det som praktisk talt stillstans :klem3: Du er flink som reflekterer og logger! Bare fortsett slik, så blir det forhåpentligvis rom til å ta de gode valgene igjen hos deg også (vi er maaange som har slitt siste tiden).

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liten oppsummering av treningsuka som var. Rakk "bare" fire økter denne uka, men er fornøyd, siden det uansett var en hektisk uke.

Mandag: 5km jogging. Tok noen korte pauser underveis og holdt derfor et litt høyere tempo enn til vanlig, aktiv tid 30 minutter (32 minutter inkl. pauser)

Onsdag: styrketrening underkropp, 30 minutter. Merker nå at kroppen begynner å venne seg til styrketreningen og at jeg har litt mer å "gi" under øktene, så det er veldig gøy. 

Lørdag: 6 km roolig jogg. 41 minutter totalt, så ingen tid å skryte av, men jeg klarte å holde pulsen forholdsvis lav under nesten hele turen, så er stolt av det. 

Søndag: 5 km rolig, 33 minutter. Nok en rolig joggetur der jeg følte at pulsen var under god kontroll. Merker at jeg klarer å holde et jevnt tempo også i bratte bakker mot slutten av økten, og det er fint. 

Ideelt sett så hadde jeg rukket to styrkeøkter og variert løpe-øktene litt mer (tok nesten samme rute alle tre turene), men alt i alt så er jeg veldig fornøyd med holde en grei frekvens, selv når det er "annerledesdager". 

I dag lastet jeg også ned en løpe-app (Runna) for å få litt mer variasjon og progresjon i løpingen. Nå har jeg ligget ganske stabilt på 15-19 kilometer i syv uker, så da tenker jeg at det blir fint å få utfordret seg selv mer. Jeg hadde egentlig tenkt å finne et gratis-program som man laster ned på PDF, men så har jeg hatt litt problemer med å finne noe som passer for meg, og da var det plutselig veldig lettvint med en app der jeg selv kan legge inn antall økter og en mer fleksibel slutt-dato. Enn så lenge har jeg satt opp halvmaraton den 20. juli som mål.

Den dagen går det nemlig et løp i nærheten av hytta vår som jeg kanskje skal delta på (har ikke meldt meg på, siden vi ikke er helt sikre på hvor lenge vi skal være på hytta, så enn så lenge er det bare en mulighet, ikke fastsatt), men det er uansett gøy å ha noe å strekke seg mot. Så vidt jeg har forstått det kan jeg enkelt justere sluttdatoen og heller spisse meg inn mot et annet løp hvis jeg ser at det ikke vil passe likevel. 

Om jeg vil betale for en løpe-app i lengden er jeg likevel litt usikker på. Har ikke dårlig samvittighet for pengene i seg selv (jeg har så og si ingen andre hobbyer som koster penger, minus et par sko i året og nye klær innimellom så er jo løpingen helt gratis), men jeg synes prisen var litt stiv sammenlignet med programmer som man kan beholde i PDF og kjøre på nytt ved behov. Samtidig så har jeg veldig lyst til å teste noen av funksjonene. Appen skal visstnok justere treningsplanen basert på løpedata fra klokka mi, og man skal kunne få lyd på øktene, med instruksjoner som "guider" deg gjennom. Så alt i alt skal det bli interessant å prøve det. At det koster penger per måned er jo også en motivasjon for å faktisk gjennomføre planen også. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig imponert over det du får til på en hektisk uke! 😶 Det skaper absolutt motivasjon til å klare å få inn litt her og der for oss andre også (iallefall meg).

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk @Amatariel 💕 Utrolig hva man får til med litt flaks og veldig flex mann 😅😀 Han har jo sett hvor langt nede fysisk jeg har vært i to svangerskap, og hvor mye trening som trengs for å komme seg tilbake igjen, så heldigvis får jeg mye støtte av han. 

Vekten ikke noe å skryte av denne uka. 😐Litt opp igjen, men jeg vet i det minste akkurat hva det skyldes. Mye snacksing på jobb (og litt ellers også). Det er bursdags- avslutnings- og gå av med pensjon-sesong og det merkes ganske godt. Mange som takkes av nå før ferien, og en god del møter der det blir servert kaffe med noe søtt til, og jeg er rett og slett for dårlig til å stå imot, uten unnskyldninger. Den kommende uka blir det en del utskeielser til helga, så nå skal jeg virkelig prøve å unngå småspising i ukedagene, hvis ikke kommer jeg til å ende opp med å gå ut av juni en del tyngre enn jeg gikk inn 🤭

Heldigvis er jeg ferdig med en større presentasjon som jeg holdt på fredag. Litt nervepirrende da det gjelder et prosjekt som jeg ble kastet ut i midtveis etter mammaperm og som jeg har vært litt smånervøs for. Gikk heldigvis veldig bra, ekstra fint fordi det var det siste «store» jeg skulle gjøre nå før ferien. 

Vektliste: 

• 31. mai: 69.9 kg 
  • 07. juni: 70.1 kg (+0,2 kg)
  • 14. juni: 71 kg (+0,9 kg)

Men treningen har gått veldig fint denne uka. 😀 Det ble fem økter igjen, tre løpeturer og to styrke-økter. 😊 Etter litt knål har jeg endelig klart å synkronisere Runna-appen med klokka mi, og følger nå programmet som ligger der, som visstnok skal få meg i halvmaraton-form til 20. juli. 

Vel, så langt funker det fjell, for i dag løp jeg min første 10km etter barn nr. 2. Hadde gruet meg litt, for jeg vet jo at det tar over en time i mitt tempo, og hvis man får seg en knekk underveis så føles det jo veldig lenge til man er ferdig, men det gikk over all forventning.

Etter løpeplanen skulle jeg holde litt variabelt tempo underveis: to rolige km først, så 1,5 km i 6.45-tempo, 1,5 i 6.25-tempo også videre i litt ulike variasjoner av sakte og litt raskere runder. Likte veldig godt den måten å løpe på, for jeg følte at jeg både fikk god kontroll over pusten, men også fikk muligheten til å pushe litt på innimellom. Var også deilig å kunne fokusere på de mindre bolkene fremfor å telle ned til jeg var helt ferdig. Litt sliten på slutten, men ellers hadde jeg god kontroll hele veien. Endte opp på 1t og 6min, noe som ikke er dårlig, spesielt siden jeg løp første halvdel en god del saktere enn jeg er vant til. 

Alt i alt så trives jeg veldig godt med løpeplanen hittil. :) Denne uka er en såkalt «deload» week der jeg skal ned i antall kilometer for å restituere før det blir en litt tyngre uke neste uke igjen. Har allerede sniktittet litt på øktene, og de ser morsomme ut. Veldig nerd av meg, men jeg gleder meg faktisk til å gjennomføre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med vel overstått jobbprosjekt! :blomst: Er deeeilig når sånt er i boks, og man virkelig kan se frem mot sommerferien.
OG ikke minst gratulerer med å ha løpt mila! Dette går jo virkelig unna nå 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er imponert over alt du klarer å få til med to små barn og en hektisk jobbhverdag. Jeg har en voksen datter så kan liksom ikke skylde på henne for at jeg ikke får gjort noe 😂 

Så jeg heier virkelig på deg som er en supersprek og flink mamma :yvonne:

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 måneder senere...

Jeg visste at det var en stund siden sist jeg skrev her inne, men at det var så lenge visste jeg ikke. Juni føles som en evighet siden i min bok, rett og slett fordi det har skjedd mye i livet og hverdagen generelt. 

Siden sist har minsten startet i barnehage, eldste byttet barnehage, mannen begynt å jobbe igjen etter perm og jeg har byttet stilling i jobben. Så mye nytt å sette seg inn i for alle, med andre ord. 😅 Oppstart av alt dette har egentlig gått veldig greit, men det er ikke til å stikke under en stol at det er krevende å komme i gang med en ny hverdag, og hver dag blir jo litt overvelvende når man ikke er helt inn i rutinene, derfor har det heller ikke vært så mye rom for å skrive her. 

Men jeg har fortsatt med treningen. Om enn i rykk og napp. Sykdomsperioder og slitne barn med mye inntrykk, samt mye å sette seg inn i på jobben har ført til at hver uke har vært veldig ulik på treningsfronten, men de siste ukene har jeg kommet veldig godt i gang igjen. 

De tre siste ukene har sett slik ut: 1-2 styrke-økter, 2-3 (korte) joggeturer og litt sykling til jobb de dagene jeg er innom kontoret (har mer hjemmekontor nå enn tidligere). Føler at jeg endelig er på vei ut av den bobla jeg har vært i siden fødsel i 2023 der jeg er kronisk sliten og treningen veldig tung. Har hatt veldig fremgang på løpingen i det siste, mye mer enn jeg hadde i vår, og merker endelig at kroppen begynner å bli sterkere også! 

Kostholdet har vært ok (ok minus). Har litt mer rutine på mat og måltider nå enn det jeg hadde i sommer, men merker at apetitten har skjerpet seg betraktelig etter at jeg kom inn i rutine med fast styrketrening, så her må jeg nok bli flinkere til å planlegge så jeg ikke plutselig spiser en halv kjekspakke på kvelden fordi den "var der". Mulig at jeg må se mer nøye på proteininntaket. 

Vekten er ok. Svever rundt 70 kilo som jeg har gjort i et år nå (🫠), men merker at kroppen har blitt litt strammere etter bare noen uker med styrketrening. Har dog ikke hatt noe overskudd til å telle kalorier, selv om det kanskje er dit jeg må for å gå videre ned. Tenker uansett å fortsette med treningen, kutte bort de unødvendige, næringstomme måltidene først og se hvordan jeg ligger an etter hvert. 

I morgen reiser vi på en "minihøstferie". To netter i fjellet med familien. Blir nok en del turer med barna (i deres tempo....) og sikkert en del god mat, men skal også ha med treningstøyet for å prøve å holde momentum. Ønsk meg lykke til. 😎

Får ta en skikkelig innveiing når jeg kommer hjem og sette opp en oversikt over antall uker til jul. Har et mål om 2 kg ned til jul og vedlikehold over jula. Altså ikke veldig ambisiøst, men viktigere for meg nå å fokusere på å ikke skli helt bort fra det jeg holder på med, og beholde energinivået. 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har vært savnet :klem: Men skjønner veldig godt at du har vært opptatt de siste månedene. Virkelig fullstendig ny hverdag på dere! Jeg syns "bare" overgang fra en av oss i permisjon til barnehagestart i fjor var mye/nok 😶 Og så ny jobb på deg i tillegg da. Da blir hodet fullt ja! Men håper dere har kommet greit inn i den nye hverdagen, og at du trives.

Godt gjort å holde liv i aktivitetsnivået ditt da. Kjempebra! Det vil du nok få valuta for fremover i høst/vinter. Lykke til på ferie, kos deg masse.
 :høst:

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Takk, @Amatariel ❤️ Jeg er ofte innom og leser, og skal til å svare eller skrive selv, men det blir som reglel med tanken, det er så lett å bli distrahert. 

Men skal starte vektliste igjen nå. At vekten har stått stille i ett år nå (pluss/minus 2/3 kilo) er ekstremt frustrerende, men samtidig så forstår jeg det også. Selv om jeg som regel spiser til faste måltider i hverdagen, så blir det mye utskeielser i helgene og av og til på kveldene hjemme også. Ammer fortsatt minstemann, og det gjør ting med appetitten. Så jeg kan liksom ikke late som om jeg er sjokkert heller. 

Men nå begynner jeg endelig å se/merke endringer på kroppen. Til tross for at vekten ikke går ned så ser jeg nå at snart fem uker med minst to styrke-økter i uka begynner å gi resultater. Ikke bare er det mer muskler å snakke om, men kroppen har blitt  litt smalere. Jeg merker for eksempel godt at klær som jeg kjøpte etter siste graviditet faktisk begynner å bli for store, og det er gøy. :D Og gir mersmak på å se flere resultater også, og ikke minst så håper jeg at løpingen (som fortsatt føles litt tung etter graviditet til tross for at jeg har mer kontroll på pulsen nå) vil bli lettere når kroppen bokstavelig talt blir det. 

Har likevel ingen forventninger eller forhåpninger om drastisk nedgang. Energinivået mitt har vært veldig svingete etter at jeg ble tobarnsmamma, så å spare for mye på kaloriene er uaktuelt. Men 1-2 kilo ned i måneden hadde vært fint. Utfordringen er vel å finne en rytme på den. 

Vektliste høst 2024: 

Fredag 4. oktober: 71,2 kg (startvekt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Full forståelse fra meg at det er frustrerende med stillstans så lenge KaBom! Jeg holdt på å bli gal selv i vår, og det var jo "bare" et halvår... ett år er lenge når man faktisk har et mål man vil ned til.

Men veldig greit å bevisstgjøre ting nå da, bare å få det ned skriftlig her hjelper kanskje :nikke: Man blir jo litt ekstra motivert også når man ser/merker endringer på kroppen! Trenger kanskje ikke noe drastisk nedgang nå nei, men lykke til og så satser vi på at det tikker - sakte, men sikkert - nedover utover høsten her :duskedame:

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Annonse

Amatariel skrev (På 9.10.2024 den 10.21):

Men veldig greit å bevisstgjøre ting nå da, bare å få det ned skriftlig her hjelper kanskje :nikke: Man blir jo litt ekstra motivert også når man ser/merker endringer på kroppen! Trenger kanskje ikke noe drastisk nedgang nå nei, men lykke til og så satser vi på at det tikker - sakte, men sikkert - nedover utover høsten her :duskedame:

Ja, enig! Det hjelper litt å skrive det ned, for da får man jo svart på hvitt hvor stille det står, liksom, og eventuelt når det har gått litt opp igjen. Jeg tror jeg har lett for å stikke hodet i sanden og miste fokus på målene mine når jeg ikke skriver her inne, så skal prøve å være litt flinkere til det - selv om det innimellom ikke er så enkelt å huske det (et generelt problem i livet mitt for tiden er at dagene er travle, og at det som føles som et par dager egentlig er 2-3 uker. 😅 Ikke at vi egentlig har så veldig mye på plakaten heller, det er bare fokuset mitt som er litt bortreist noen ganger. Og mellom 5-åringen, 1-åringen, jobb, hus, mann og lite søvn så kjenner jeg at kapasiteten ikke er den beste. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har jo sagt at jeg skal kjøre vektliste for høsten, så selv om jeg glemte å skrive forrige ukes vekt så har jeg heldigvis notert det på mobilen. 

Vektliste høst 2024: 

• fredag 4. oktober: 71,2 kg (startvekt)
  • fredag 11. oktober: 70,7 kg (-0,5 kg)
  • fredag 18. oktober: 70,3 kg (-0,4 kg)

Det har gått greit nedover så langt i alle fall. Men har hatt mensen denne uka, så da vet jeg at en del av ukas vekt bare er vann. Skal derfor si meg fornøyd hvis jeg klarer å holde denne vekta til neste uke. Har også vært bortreist på jobbkonferanse med null trening de siste fire dagene, og jeg vet at kroppen holder litt ekstra vann når jeg trener mye, så selv om det på papiret ser veldig bra ut med nesten en kilo ned på to uker, så er jeg litt forsiktig med å feire ennå. 

Men nå er det helg, og helgene i det siste har vært store utfordringer for meg. Vi er mye med utvidet familie, og det serveres så mye forskjellig som jeg ikke har kontroll over i helgene. Men så vet jeg også at problemet ikke bare ligger i hva jeg spiser, men også mengdene. Denne helga er målet å drikke mye vann for å unngå ekstreme cravings. Og prøve å fylle på med te, frukt, yogurt og annen sunnere snacks som ikke fyller kroppen med salt og sukker. Det forstyrrer også søvnen min mye, så her er det mange grunner til å stramme inn. 

Ønsker alle en god helg. ❤️ 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig bra resultat da! Akkurat slik "ekspertene" råder at man skal gå ned, ca. et halvt kilo i uka. Kjempebra :duskedame: Selv om jeg skjønner at du venter med å juble.

Og slik helg du beskriver er utfordrende, skjønner veldig godt det. Men jeg har i alle fall erfart de siste to årene at man nesten kan spise hva som helst, bare man begrenser mengden. Og ofte er det så lite som skal til. Øynene er mest sultne, og så lenge man får tatt "litt av alt", så kan det være nok. Jeg har f.eks en utfordring når det er fest og kakebuffét - elsker kaker og før måtte jeg jo smake på alle. Problemet var at det betød og ta et stykke av alle... Nå gjør jeg ikke det lenger. Jeg tar kanskje ett lite stykke av den jeg har aller mest lyst på, og så smaker jeg en t-skje på evnt. andre kaker mannen måtte velge 😅 Og det blir jeg mer enn nok fornøyd av.

Lykke til og god helg  :klem:

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det var et lurt knep, @Amatariel😀 Jeg vet at jeg må jobbe litt med egen tankegang i forhold til fristelser av ymse art. Jeg inntar ofte et mønster av "alt eller ingenting", og det betyr jo at jeg hele tiden må balansere hårfint. Må definitivt jobbe med saken. 

Denne uka har jeg dessvere ikke vært så "flink", da. Har blitt satt frem masse snacks på jobb etter en større konferanse på mandag. 🙈 Alt for lett å havne i den fella når blodsukkeret er lavt. Men har klart å reise kjerringa litt i alle fall ved å spise mat med så mye næring som mulig og ikke prøve å "straffesulte" meg selv etterpå, selv om det er litt fristende. 

Forrige uke ble det lite trening, bare to joggeturer og null styrke på grunn av en jobbreise med litt for hektisk program, men tenker også at det taktisk sett var helt greit med en hvileuke. Hadde i alle fall en 10 km joggetur på slutten av forrige uke der jeg følte meg lett og fin i beina. Er en stund siden jeg har løpt den distansen uten å føle meg som et vrak etterpå, selv om jeg "jukset" litt og tok en lett rute med lite stigning. 

Hittil denne uka så har jeg hatt en løpeøkt på 5,5 km og en økt med styrke underkropp. Spent på om jeg kommer til å bli veldig gangsperr etter halvannen ukes pause fra styrketreningen, men forhåpentligvis så blir det ikke like ille som etter lengre pause. 

Jeg logger all treningen med klokka, ikke fordi jeg trener på et nivå der pulsmåling og lignende gir så veldig nyttig informasjon, men for å kunne følge med på at jeg trener nogenlunde jevnt. Med to små barn så har jeg innsett at jeg ikke kommer til å følge et helt fast program der jeg f.eks. trener 5 dager i uka til faste tider hver uke, så da blir det viktigere å se på progresjonen over tid. 

I fjor vinter havnet jeg i et mønster der jeg rett og slett ikke trente noe på flere måneder og måtte starte omtrent på null igjen og det er først og fremst det jeg ønsker å unngå. Denne høsten har jeg, bortsett fra første uka i september hatt minst en økt hver uke, som regel mellom 3-5, med noen unntak og det er jeg veldig glad for.

Hvis jeg klarer å fortsette gjennom vinteren så vil jeg kunne melde meg på flere løp til våren og høsten neste år og forhåpentligvis ha et veldig godt fundament til å kunne spisse treningen litt mer. 💪 Halvmaraton på under 2 timer er hovedmålet, men skal så absolutt prøve å finne flere løp også. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns du er kjempeflink! :klem: Reflekterer og planlegger. Klart noen uker som denne nåværende er utfordrende, men det er bare en periode. Neste uke blir sikkert bedre 👍 Blir spennende å ha et løpsmål å se frem til :duskedame:

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enda en uke med vektnedgang. 🤩 Jeg forventer jo egentlig ikke lavere tall hver uke. Har liksom ikke helt overskuddet til å ligge i stort underskudd (pun intended!), og dessuten har jeg gått på mer enn enn smell denne uka. Men jeg er selvfølgelig veldig glad. Begynner å føle at jeg har kommet inn i en slags flyt, så da er det jo bare å fortsette. 

Vektliste høst 2024: 

• fredag 4. oktober: 71,2 kg (startvekt)
  • fredag 11. oktober: 70,7 kg (-0,5 kg)
  • fredag 18. oktober: 70,3 kg (-0,4 kg)
  • fredag 25. oktober: 69,6 kg (-0,7 kg)

Hadde virkelig ikke forventet 0,7 ned etter mange uker på rad med nedgang, men jeg tar det selvsagt med et stort smil. 😀 Endelig under 70 kilo igjen og denne gangen føler jeg meg ganske motivert for å fortsette. 

Ser jo at det blir vanskelig å toppe dette neste uke, men håper at jeg klarer å fortsette å holde meg under 70, det blir målet. 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaa så deilig!! Mer nedgang og nytt titall! Grattis :danse:
Det som er så greit når man har en sånn her jevn nedgang, er at man kan "tåle" at at det står stille eller få litt oppgang innimellom også. Det er hovedtrenden som telles, og det er jo definitivt nedgang her. Bare å fortsett sånn :D Goood helg!

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...