Dundre Skrevet 10. januar 2022 #181 Del Skrevet 10. januar 2022 Vil du dele linken til noen av de favorittfilmene dine? Musklene mine krangler også endel, så jeg tenker å gå igang med litt mer for å øke bevegelsen. Men synes mange av filmene jeg finner blir for ‘kjedelige’. Ønsker æ finne ‘go’følelsen’. Ellers er jeg (fremdeles) imponert over jobben du gjør. Selv har jeg bare fått 3 økter til nå i år (hadde plan i dag, men kroppen streika). Og nå meldes det jo drittvær, så jeg må vel ty til mølla jeg også… Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaBom Skrevet 11. januar 2022 Forfatter #182 Del Skrevet 11. januar 2022 Dette er noen av favorittene mine, @Dundre 😄 Som du sier er det mye rart der ute, og man må jo finne noe som passer seg. Personlig liker jeg videoene til Caroline Girvan og Pamela Reif godt fordi de ikke prater gjennom øvelsene og at de har timere slik at jeg vet hvor lang tid som er igjen på hver øvelse. Blir forstyrret av mye prat under stretch 😂 Jeg synes også at det er lettere å finne videoer som passer hvis jeg bruker søkeord som passer til aktiviteten som "after workout", "morgning/energy", "night time" etc. Ellers vil jeg også anbefale denne pdf-en: https://hr.umich.edu/sites/default/files/mh-stretching-booklet.pdf jeg har printet den ut og har den lett tilgjengelig hvis jeg får lyst til å røre meg litt mens vi ser på TV og lignende, eller hvis jeg er mer i humør til å tøye i eget tempo og samtidig høre på lydbok eller lignende. Ikkeno hokuspokus, bare helt enkle øvelser som tar hele kroppen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dundre Skrevet 11. januar 2022 #183 Del Skrevet 11. januar 2022 Tusen takk for filmene. De var helt etter min smak. Jeg liker heller ikke så godt når det prates for mye samtidig. Bruker tiden til avslapping samtidig, og da er det godt at det er ‘stille’. ‘Plakaten’ var også lur. Jeg driver og innreder et lite treningsrom i kjelleren, og der passer det godt inn. Takk igjen 😃 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaBom Skrevet 12. januar 2022 Forfatter #184 Del Skrevet 12. januar 2022 Åh, eget treningsrom høres ut som drømmen, @Dundre 🤩 Det har ballet litt på seg med treningsutstyr det siste året. Manualer, yogablokk, treningsmatte og strikk dras mellom stua og soverommet vårt og jeg drømmer om en mer permanent løsning der ting kan ha sin faste plass og samtidig være lett tilgjengelig. Trening januar 2022 1. økt: 2. januar, 9km joggetur 2. økt: 6. januar, 7km joggetur 3. økt: 8. januar, 35 minutter styrke rygg og mage/kjernemuskulatur + 10 min stretch 4. økt: 9. januar, løping på mølle 7km 5. økt: 10. januar styrke underkropp (40 min) + 10 minutter stretch 6. økt: 12. januar 6km joggetur Denne økta satt langt inne å starte. Jeg har følt meg litt sliten og oppblåst, legging tok lengre tid enn planlagt og plutselig var klokka nesten 8 før jeg hadde rukket å komme i tøyet. Kaldt, mørkt og sent er en god oppsummering av forhold som ikke inspirerer meg til trening, men siden jeg er gira på å få til 3 løpeturer i uka uten å løpe mange dager på rad så tvang jeg meg selv til det. Og bare etter 10 minutter føltes det helt fantastisk. Enda mer fantastisk å komme inn igjen, ta en varm dusj og skifte til ullundertøy 😄 Ble litt kortere enn det jeg egentlig hadde sett for meg, men det gjør ingen verdens ting. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokdamen Skrevet 12. januar 2022 #185 Del Skrevet 12. januar 2022 Så bra du kom deg ut, og for en god start på året 👏👏Jeg skifter ofte før legging, terskelen for å ta av treningstøyet er høyere enn å komme seg ut 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wit Skrevet 13. januar 2022 #186 Del Skrevet 13. januar 2022 Syns du er utrolig flink som klarer å komme deg ut og jogge nå på vinteren. Den terskelen er litt høy for meg. Jogget på tredemølla i går, men ute går jeg helst. Jeg har også eget treningsrom, og det er gull verdt selv om jeg nok bruker det alt for sjelden. Liker best å komme meg ut da frisk luft og helst litt dagslys gir meg ekstra energi. Men nå på vinteren blir det selvsagt oftere brukt siden det er kaldt og glatt ute. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaBom Skrevet 13. januar 2022 Forfatter #187 Del Skrevet 13. januar 2022 Lurt, @Bokdamen! Må nok begynne å gjøre det jeg også... Fint å eliminere en unnskyldning til å droppe en økt. Frisk luft er absolutt best ja, @Wit 😄 Jeg har aldri vært noe typisk ski- eller vintersportmenneske, og da blir det jo lett å få mye innetid på vinteren, noe som merkes på den mentale helsa også. Kjenner at jeg har mye mer energi i år enn tidligere vintre. Men som småbarnsforelder er det også veldig deilig å kunne ha muligheten til å trene inne i eget hjem når man er alene mens ungen sover, så skulle fortsatt gjerne hatt det treningsrommet altså. 😄 Trening januar 2022 1. økt: 2. januar, 9km joggetur 2. økt: 6. januar, 7km joggetur 3. økt: 8. januar, 35 minutter styrke rygg og mage/kjernemuskulatur + 10 min stretch 4. økt: 9. januar, løping på mølle 7km 5. økt: 10. januar styrke underkropp (40 min) + 10 minutter stretch 6. økt: 12. januar 6km joggetur 7. økt: 13. januar styrke bryst og triceps (35 minutter) Dagens økt ble ikke så veldig lang, men veldig morsom, for jeg fikk med samboeren min. 😄 Å høre han si at Caroline Girvan-videoen var mye hardere og tøffere enn han trodde var en ganske god validering av at man faktisk kan trene styrke effektivt hjemme. Han har ikke kommentert det direkte tidligere, men slik jeg leser han så har han nok i sitt stille sinn tenkt at dette nok var "dametrim". 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaBom Skrevet 14. januar 2022 Forfatter #188 Del Skrevet 14. januar 2022 Vektliste for 2022 Startvekt: 69.9 (20. april 2021) 07.01: 63.7 kg (+1,4 kg fra siste veiing før jul) 14.01: 63.3 kg (-0.4 kg) 0,3 kg ned er generelt et ganske fint tall for meg og omtrent der jeg burde ligge i snitt, men er litt kjedelig at jeg ennå ikke er nede på 62-tallet, der jeg var før jul. Jeg har holdt meg unna usunn mat hele uka, men har hatt noen kveldssprekker der jeg har spist litt mer enn planlagt. 😅 Men tror jeg har trengt det, på en måte. Er tøft å begynne å trene oppå full jobb i kontrast til den avslappende juleferien, og de muskelgruppene jeg trente i går har ikke blitt trent på en stund, og da får jeg alltid litt vann i kroppen. Setter meg herved et mål om å være tilbake på 62-tallet i neste uke. 😎 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frustrert_student Skrevet 14. januar 2022 #189 Del Skrevet 14. januar 2022 4 hours ago, KaBom said: Vektliste for 2022 Startvekt: 69.9 (20. april 2021) 07.01: 63.7 kg (+1,4 kg fra siste veiing før jul) 14.01: 63.3 kg (-0.4 kg) 0,3 kg ned er generelt et ganske fint tall for meg og omtrent der jeg burde ligge i snitt, men er litt kjedelig at jeg ennå ikke er nede på 62-tallet, der jeg var før jul. Jeg har holdt meg unna usunn mat hele uka, men har hatt noen kveldssprekker der jeg har spist litt mer enn planlagt. 😅 Men tror jeg har trengt det, på en måte. Er tøft å begynne å trene oppå full jobb i kontrast til den avslappende juleferien, og de muskelgruppene jeg trente i går har ikke blitt trent på en stund, og da får jeg alltid litt vann i kroppen. Setter meg herved et mål om å være tilbake på 62-tallet i neste uke. 😎 Skjønner deg kjempegodt med at det er vanskelig å kombinere full jobb og trening etter avslappende juleferie😅 Godt jobba med -0.4!! Det målet får du til😎 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wit Skrevet 14. januar 2022 #190 Del Skrevet 14. januar 2022 Bra jobba 👍 Du er plutselig nede i 62-tallet igjen. Regner med du ser det allerede neste uke 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaBom Skrevet 16. januar 2022 Forfatter #191 Del Skrevet 16. januar 2022 Trening januar 2022 1. økt: 2. januar, 9km joggetur 2. økt: 6. januar, 7km joggetur 3. økt: 8. januar, 35 minutter styrke rygg og mage/kjernemuskulatur + 10 min stretch 4. økt: 9. januar, løping på mølle 7km 5. økt: 10. januar, styrke underkropp (40 min) + 10 minutter stretch 6. økt: 12. januar, 6km joggetur 7. økt: 13. januar, styrke bryst og triceps (35 minutter) 8. økt 14. januar, joggetur 6 km 9. økt 16 januar, joggetur 11 km Langtur i dag og ny personlig rekord i distanse, 11 km 😄 Klarte det på rett under en time også. så er skikkelig stolt over meg selv. Sant skal sies så valgte jeg en løype som er veldig lett, med lite stigning og tviler på at jeg ville klart samme tid hvis jeg hadde valgt en annen løype, men er veldig fornøyd uansett. Jeg har nemlig funnet ut at det i år, for første gang, skal arrangeres halvmaraton rett ved der vi har hytte. Løpet går omtrent samtidig som den perioden der vi vet at vi mest sannsynlig skal være på hytta, så jeg leker litt med tanken på å melde meg på. Det er ikke helt satt i stein ennå (må vente på at samboers ferie skal avklares blant annet), men det hadde vært helt rått å få det til. Men før jeg tør å melde meg på så har jeg satt meg et mål om å prøve å teste ut lengre distanser. Skal ta det gradvis, men håper på å få løpt en 15km før utgangen av februar. Jeg er jo veldig dreven på å løpe 6-8 km nå, men må øve mer på å løpe lengre. Er litt mer mental kamp å "orke" å løpe langt, synes jeg. Også krever det litt flere åpninger i timeplanen. Er ikke hver dag jeg har tid til å løpe 15 km, liksom, men med planlegging så tror jeg at en litt lengre tur i uka skal gå helt fint, evt. med litt lengre mellomrom når timeplanen krever det. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaBom Skrevet 18. januar 2022 Forfatter #192 Del Skrevet 18. januar 2022 Trening januar 2022 1. økt: 2. januar, 9km joggetur 2. økt: 6. januar, 7km joggetur 3. økt: 8. januar, 35 minutter styrke rygg og mage/kjernemuskulatur + 10 min stretch 4. økt: 9. januar, løping på mølle 7km 5. økt: 10. januar, styrke underkropp (40 min) + 10 minutter stretch 6. økt: 12. januar, 6km joggetur 7. økt: 13. januar, styrke bryst og triceps (35 minutter) 8. økt: 14. januar, joggetur 6 km 9. økt: 16 januar, joggetur 11 km 10. økt: 17. januar, styrke helkropp (35 minutter) 11. økt: 18. januar, 30 minutter cardio, 15 minutter mageøvelser I dag var det så kaldt, glatt og mørkt at jeg ikke hadde ork til å ta en joggetur, men klarte heldigvis å tenke alternativt fremfor å droppe trening. Kjenner også at knærne er litt slitne etter langtur på søndag, så tror det er greit å variere litt. Prøvde ut noe helt nytt på Youtube: "walk the weight off", en slags lavintensitets cardiotrening der man "går" inne og gjør diverse enkle aerobic-lignende øvelser til musikk. Ikke helt min type trening egentlig, men jeg tror jeg har veldig godt av det som variasjon, siden det jeg driver med stort sett er høyintensivt eller styrke. Det var egentlig ganske gøyalt også. Kunne fint høre på lydbok, siden bevegelsene var enkle. Slår jo ikke naturopplevelsen med å gå ute, så klart, men helt klart en morsom vintergreie. 😅 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaBom Skrevet 21. januar 2022 Forfatter #193 Del Skrevet 21. januar 2022 Vektliste for 2022 Startvekt: 69.9 (20. april 2021) 07.01: 63.7 kg (+1,4 kg fra siste veiing før jul) 14.01: 63.3 kg (-0.4 kg) 21.01: 63.0 kg (-0.3 kg) Totalt ned i 2022: 0.7 kg. Farlig nær målet jeg satte meg denne uka (ned på 62-tallet), men det gikk akkurat ikke, gitt. 😅 Men jeg er fornøyd likevel. Jeg tok dose 3 på onsdag og ble skikkelig dårlig etterpå, så de siste dagene har jeg holdt meg i ro og ventet på å bli bedre. Nå føler jeg meg ok igjen, men har valgt å droppe dagens tur med løpegruppa på jobb. Veldig kjedelig, men jeg får bare smøre meg med tålmodighet. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokdamen Skrevet 21. januar 2022 #194 Del Skrevet 21. januar 2022 Veldig gøy at du også går og lefler med tanken om halvmaraton, synes du bare skal melde deg på Jeg skal løpe et i april og har funnet en treningsplan jeg skal følge fra februar og de 12 ukene til løpet. Har fortsatt ikke løpt lenger enn 11 km sammenhengende, men det handler som du sier en del om tiden. Løp 10 km i går, og kjente på kroppen at hvis det ikke var for at ungene måtte hentes i barnehagen, kunne jeg lagt på noen km uten problemer. Regner med det blir hakket lettere å jogge lenger om kvelden når det blir litt lysere 🤩 Håper formen kommer tilbake til normalen i helgen, jeg avslutter uken med dose 3 i dag og krysser fingrene for at jeg ikke får noe særlig reaksjon 🤞 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaBom Skrevet 22. januar 2022 Forfatter #195 Del Skrevet 22. januar 2022 Tanken om halvmaraton hadde aldri slått meg om jeg ikke hadde latt meg inspirere av deg @Bokdamen. Jeg kjenner flere gjennom jobben som løper mange langløp i året, men disse har trent jevnlig i årevis og jeg har ikke turt å sammenligne meg med de. Er nok i overkant redd for skader og overbelastning, men kanskje først og fremst så har jeg nok satt meg selv i den boksen der jeg tenker at jeg ikke er sprek nok eller flinknok. Utrolig hvor mye makt tankene kan ha over oss. For ganske nøyaktig et år siden hadde jeg gitt opp tanken på at jeg i det hele tatt skulle klare å trene jevnlig. Jeg var jo for lat til å holde på med noe som helst i mer enn to uker. 😛 Kjenner at det er litt deilig å bryte ut av disse oppfatningene som jeg har bært på lenge nå og faktisk tørre å satse. Når det er sagt så har ikke denne uka seilet opp som en drømmeuke på løpefronten. Var som nevnt ganske redusert etter dose tre både torsdag og fredag og i dag var jeg sikker på at løpet var kjørt siden jeg våknet med tidenes menssmerter samtidig som jeg oppdaget at minsten hadde fått omgangssjuke. Men etter å ha kjørt tre vaskemaskiner på rappen før klokka var 11 så heiv jeg på meg joggeskoene, om ikke annet enn å få litt pause fra sykdom i heimen og det ble en helt grei tur på 8 km. Rart hvordan en løpetur alltid klarer å heve en skikkelig dårlig dag. Tenk hvor mange ganger jeg tidligere har droppet trening og trim nettopp fordi det var en dårlig dag. 😂 Jeg skulle bare ha visst. Trening januar 2022 1. økt: 2. januar, 9km joggetur 2. økt: 6. januar, 7km joggetur 3. økt: 8. januar, 35 minutter styrke rygg og mage/kjernemuskulatur + 10 min stretch 4. økt: 9. januar, løping på mølle 7km 5. økt: 10. januar, styrke underkropp (40 min) + 10 minutter stretch 6. økt: 12. januar, 6km joggetur 7. økt: 13. januar, styrke bryst og triceps (35 minutter) 8. økt: 14. januar, joggetur 6 km 9. økt: 16 januar, joggetur 11 km 10. økt: 17. januar, styrke helkropp (35 minutter) 11. økt: 18. januar, 30 minutter cardio, 15 minutter mageøvelser 12. økt: 22 januar, joggetur 8 km 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
emkj11 Skrevet 23. januar 2022 #196 Del Skrevet 23. januar 2022 KaBom skrev (På 22.1.2022 den 20.35): Tanken om halvmaraton hadde aldri slått meg om jeg ikke hadde latt meg inspirere av deg @Bokdamen. Jeg kjenner flere gjennom jobben som løper mange langløp i året, men disse har trent jevnlig i årevis og jeg har ikke turt å sammenligne meg med de. Er nok i overkant redd for skader og overbelastning, men kanskje først og fremst så har jeg nok satt meg selv i den boksen der jeg tenker at jeg ikke er sprek nok eller flinknok. Utrolig hvor mye makt tankene kan ha over oss. For ganske nøyaktig et år siden hadde jeg gitt opp tanken på at jeg i det hele tatt skulle klare å trene jevnlig. Jeg var jo for lat til å holde på med noe som helst i mer enn to uker. 😛 Kjenner at det er litt deilig å bryte ut av disse oppfatningene som jeg har bært på lenge nå og faktisk tørre å satse. Når det er sagt så har ikke denne uka seilet opp som en drømmeuke på løpefronten. Var som nevnt ganske redusert etter dose tre både torsdag og fredag og i dag var jeg sikker på at løpet var kjørt siden jeg våknet med tidenes menssmerter samtidig som jeg oppdaget at minsten hadde fått omgangssjuke. Men etter å ha kjørt tre vaskemaskiner på rappen før klokka var 11 så heiv jeg på meg joggeskoene, om ikke annet enn å få litt pause fra sykdom i heimen og det ble en helt grei tur på 8 km. Rart hvordan en løpetur alltid klarer å heve en skikkelig dårlig dag. Tenk hvor mange ganger jeg tidligere har droppet trening og trim nettopp fordi det var en dårlig dag. 😂 Jeg skulle bare ha visst. Trening januar 2022 1. økt: 2. januar, 9km joggetur 2. økt: 6. januar, 7km joggetur 3. økt: 8. januar, 35 minutter styrke rygg og mage/kjernemuskulatur + 10 min stretch 4. økt: 9. januar, løping på mølle 7km 5. økt: 10. januar, styrke underkropp (40 min) + 10 minutter stretch 6. økt: 12. januar, 6km joggetur 7. økt: 13. januar, styrke bryst og triceps (35 minutter) 8. økt: 14. januar, joggetur 6 km 9. økt: 16 januar, joggetur 11 km 10. økt: 17. januar, styrke helkropp (35 minutter) 11. økt: 18. januar, 30 minutter cardio, 15 minutter mageøvelser 12. økt: 22 januar, joggetur 8 km Dette gir meg treningslyst! 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaBom Skrevet 24. januar 2022 Forfatter #197 Del Skrevet 24. januar 2022 Gøy å høre @emkj11 😀 Å skrive om alle oppturer jeg får av trening her inne er med på å gi meg treningslyst også. 😅 Ofte så frister sofaen mer, men så husker jeg følelsen av å ha trent... Ble en ganske morsom økt i går. Jeg har kjøpt meg ankelvekter og de måtte selvsagt testes. Kjørte en 30-minutters økt med lår som jeg fant på YouTube og det svei kraftig. Etter det trente jeg 10 minutter mage. I dag er det helt andre boller. Fikk omgangssjuka i natt (smittet av minsten) og formen har vært mildt sagt jævlig, så har holdt senga i dag. Føler meg litt bedre nå i kveld, men det blir nok en sykedag i morgen også. Kanskje blir jeg i form til å gå en liten tur eller noe. Kjenner at jeg trenger litt dagslys etter at dagen i dag ble sovet vekk. Trening januar 2022 1. økt: 2. januar, 9km joggetur 2. økt: 6. januar, 7km joggetur 3. økt: 8. januar, 35 minutter styrke rygg og mage/kjernemuskulatur + 10 min stretch 4. økt: 9. januar, løping på mølle 7km 5. økt: 10. januar, styrke underkropp (40 min) + 10 minutter stretch 6. økt: 12. januar, 6km joggetur 7. økt: 13. januar, styrke bryst og triceps (35 minutter) 8. økt: 14. januar, joggetur 6 km 9. økt: 16 januar, joggetur 11 km 10. økt: 17. januar, styrke helkropp (35 minutter) 11. økt: 18. januar, 30 minutter cardio, 15 minutter mageøvelser 12. økt: 22 januar, joggetur 8 km 13. økt: 23. januar, styrke lår og mage (40 minutt) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wit Skrevet 25. januar 2022 #198 Del Skrevet 25. januar 2022 Du har vært utrolig flink til å trene 💪 Omgangssyke er noe av det verste jeg vet, så håper du blir fort frisk igjen. Heldigvis går det som regel fort over. Men det blir jo ikke så mye ekstra spising når man har det da 🙄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokdamen Skrevet 25. januar 2022 #199 Del Skrevet 25. januar 2022 Det er så inspirerende å lese hvordan du har klart å snu tankene dine. Jeg har en litt lignende opplevelse med å ha funnet treningsglede for første gang i mitt voksne liv. Har ikke angret på en eneste løpetur når jeg først har kommet meg ut døren og har også tenkt tilbake på alle kveldende på sofaen der jeg var sliten, og hva jeg har gått glipp av. Kjenner også på en veldig mestring rundt at jeg har utfordret meg selv og klarer å fortsette med det. Kan ikke løpe lenger i det uendelige, men jeg ser at det er mange ulike ting jeg kan fokusere på og det hjelper å ha tydelige mål. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaBom Skrevet 25. januar 2022 Forfatter #200 Del Skrevet 25. januar 2022 Wit skrev (13 timer siden): Omgangssyke er noe av det verste jeg vet, så håper du blir fort frisk igjen. Heldigvis går det som regel fort over. Men det blir jo ikke så mye ekstra spising når man har det da 🙄 Takk! Ja, det ble et døgns faste omtrent. Men i dag kom matlysten tilbake og jeg har cravet (og gitt etter for) saltmat, det ble en pose ostepop etter fisk og grønnsaker til middag. 😂 Sikkert fordi jeg har vært dehydrert og kroppen trenger å binde væske. Så dette kan jo slå ut begge veier på fredag. Men uansett så får jeg bare kjøre på med vanlig matplan resten av uka, og regner med å være i form til trening igjen i morgen, så får vekten bare bli som den blir. Nå har jeg hatt litt "uflaks" her med to uker på rad som ble litt amputert på grunn av sykdom, og det kan jeg ikke styre, men jeg kan styre hva jeg vil gjøre med de dagene der jeg er frisk! Og helst ta så gode valg som mulig når jeg er syk også. Men etter det jeg har vært igjennom de siste dagene så unner jeg meg den ostepop-posen. 🤫 Bokdamen skrev (8 timer siden): Det er så inspirerende å lese hvordan du har klart å snu tankene dine. Jeg har en litt lignende opplevelse med å ha funnet treningsglede for første gang i mitt voksne liv. Har ikke angret på en eneste løpetur når jeg først har kommet meg ut døren og har også tenkt tilbake på alle kveldende på sofaen der jeg var sliten, og hva jeg har gått glipp av. Kjenner også på en veldig mestring rundt at jeg har utfordret meg selv og klarer å fortsette med det. Kan ikke løpe lenger i det uendelige, men jeg ser at det er mange ulike ting jeg kan fokusere på og det hjelper å ha tydelige mål. Takk for gode ord. ❤️ Det varmer veldig og gir meg masse inspirasjon til å stå på videre! Må også legge til at å lese din og alles dagbøker her inne inspirerer meg veldig mye. Jeg kan følge med på noen fitness-influensere med mild interesse og det er en haug med sykt spreke folk på jobben min, men jeg blir ikke alltid så veldig inspirert av de, for dette er mennesker som har en helt annen bakgrunn enn meg når det kommer til trening/kosthold og gjerne har brukt årevis på å bygge opp et grunnlag. Jeg har/hadde ingenting til felles med disse menneskene (innbilte jeg meg i alle fall, viste seg jo at det bodde en spreking langt inne i meg også...) og dermed ble det snarere en slags stadfesting av alt jeg ikke er/var. Det som har motivert meg mest er folk her inne som skriver om at de trener selv om formen i utgangspunktet var dårlig og som klarer å følge opp trening og kosthold selv om man av og til ramler av vogna, og som vet hvordan det er å plutselig finne frem gamle bukser som ikke har passet på flere år. 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå