Gå til innhold

Hvilken kjent person er en 10`er i dine øyne?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Henry Cavill er en 10’er i mine øyne, ansikt og kropp er perfekt. Her er han og eksen hans, ikke min smak på damer, men viser hvor forskjellig smak man har selv om det også finnes noe som heter universiell skjønnhet

image.jpeg.8c14c08d88d88ba46d04b3b4bd35cc44.jpegimage.jpeg.4a5ef271b93b6d3c117a7058565db1e1.jpeg
😍😍😍

Matt Bomer er også en 10’er, ligner på eksen min 🌹

image.jpeg.6c3ec74e176d3639d0b6b83d39f009b9.jpeg

 

Anonymkode: 9af91...1ac

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ingen har tatt mannen min 😍 Det er bra da får jeg beholde han helt selv 😂😂 De få åra han har igjen 😂😂 Han begynner å bli en voksen kar 😂😂

LEKKEEEER 😍😍😍😂

 

image-w240.jpg

Anonymkode: d3ca4...233

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tro det eller ei, men den tidligere versjonen av Cathrin Prana. Altså modellversjonen du finner et stykke ned på instagrammen hennes. Jeg ble blåst av banen når jeg oppdaget de nydelige bildene og den naturlige skjønnheten som skjulte seg bak fnising, rosa og enhjørninger. Verdt en titt. 

ellers er verken Atle Pettersen, Charlie Hunnam, KJ Apa, Skeet Ulrich eller Madelaine Petsch vonde å hvile øynene på eller😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Queenbe skrev (4 minutter siden):

...den tidligere versjonen av Cathrin Prana. Altså modellversjonen du finner et stykke ned på instagrammen hennes. Jeg ble blåst av banen når jeg oppdaget de nydelige bildene og den naturlige skjønnheten som skjulte seg bak fnising, rosa og enhjørninger. Verdt en titt. 

Søt hun! 

Anonymkode: 72d09...c28

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tuppeluri skrev (På 2.1.2021 den 23.49):

Caterina Scorsone. Noe med hele hu kiler i hjernebarken. Utrolig pen dame! Liker godt hvordan hu spiller i Greys, og har bare blitt mer og mer glad i hu etter jeg fulgte hu på instagram, og alt det hu står for. Hu er ikke bare en 10'er i utseende, men også i personlighet.

Caterina Scorsone Says She Was 'Scared' After Daughter's Birth | PEOPLE.com

 

Enig en klar 10er

Anonymkode: 83366...556

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå er jeg ei dame på 47 år, og har egentlig aldri vært så opptatt av det mange ser på som et perfekt utseende. Det er sjelden bare det rent estetiske gir moe knær hos meg. Kanskje derfor jeg her 'velger' Espen Nakstad 🙈Han har kraftig hals uten utstående adamseple, brede skuldre som ikke skråner nedover,  godt blikk og viktigst av alt: en stemme som er heeerliiig å høre på. 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 6.1.2021 den 18.53):

Henry Cavill er en 10’er i mine øyne, ansikt og kropp er perfekt. Her er han og eksen hans, ikke min smak på damer, men viser hvor forskjellig smak man har selv om det også finnes noe som heter universiell skjønnhet

image.jpeg.8c14c08d88d88ba46d04b3b4bd35cc44.jpegimage.jpeg.4a5ef271b93b6d3c117a7058565db1e1.jpeg
😍😍😍

Matt Bomer er også en 10’er, ligner på eksen min 🌹

image.jpeg.6c3ec74e176d3639d0b6b83d39f009b9.jpeg

 

Anonymkode: 9af91...1ac

Når det gjelder det paret, så syns jeg da ikke han ser noe bedre ut enn henne. Hvis det var det du mente:) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Freakingawesome skrev (På 5.1.2021 den 21.42):

Aldri sagt at jeg snakker for alle menn, kun de i min omgangskrets. At det finnes noen der ute som synes Sophie Elise eller tilsvarende er det diggeste i verden er jeg ikke i tvil om. Men dette gjelder neppe majoriteten. 

Er flaut og bli sett med ei slik dame.  

Huff så naivt hvis du tror Sophie Elise er det eneste eksempelet på plastiske operasjoner. Det har faktisk blitt en stor industri og var helt tilbake stort fra 40-tallet i USA. Det kreves av mange agenter at skuespillerne opererer seg for å se perfekte ut. Men et viktig stikkord her, er at det skal være naturlig. Da kan du ikke se om en person har tatt flere operasjoner i ansiktet. 

Anonymkode: b1cf0...89e

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Freakingawesome
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Huff så naivt hvis du tror Sophie Elise er det eneste eksempelet på plastiske operasjoner. Det har faktisk blitt en stor industri og var helt tilbake stort fra 40-tallet i USA. Det kreves av mange agenter at skuespillerne opererer seg for å se perfekte ut. Men et viktig stikkord her, er at det skal være naturlig. Da kan du ikke se om en person har tatt flere operasjoner i ansiktet. 

Anonymkode: b1cf0...89e

Det har jeg heller aldri sagt. Jeg ga et svar til en som mente at vi menn får hva vi vil ha. Og at grunnen til at det florerer med opererte insta"babes" er fordi vi menn vil ha det. Altså alle menn. 

Noe jeg mener er bullshit. Er jo selvfølgelig klar over at det finnes subtile inngrep man kan gjøre. 

Står for det jeg sa, de aller fleste menn vil ikke ha insta"babes" og hvis kvinner føler at det er alt menn ser etter, så burde de kanskje vurdere å lete andre steder etter menn. Ingen jeg kjenner foretrekker dette. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 5.1.2021 den 12.18):

(...)

Han fyren på Trygdekontoret som sa at ingen likte ham pga han var incel og hadde feil fjes, gikk betydelig ned i vekt og fikk plutselig et helt anna utseende og glimt i øyet. 

Anonymkode: 72d09...c28

Lenke? Eller hvordan vet du om hans vektnedgang? Jeg husker ham jo fra episoden, men har ikke sett noe mer til ham senere.

Anonymkode: 5f39f...d95

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

11 hours ago, Expandable86 said:

Gigi Hadid

 

Men hun ser alltid så søvnig ut.

Anonymkode: 0453a...c24

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 hours ago, JentaFraHavet said:

image.thumb.jpeg.65d06db54e498f222588ca11d6d51080.jpeg

Liker! Så ut som en kjekk gentleman. Hvem er dette?

Anonymkode: 9af91...1ac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 hours ago, Hannah80 said:

Når det gjelder det paret, så syns jeg da ikke han ser noe bedre ut enn henne. Hvis det var det du mente:) 

Det var en dårlig bilde av han, se på bildet under og sammenlign med henne. Syns han er i en annen dimensjon enn henne, men det er jo ikke negativt :) 

Anonymkode: 9af91...1ac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...