Gå til innhold

Hvilken kjent person er en 10`er i dine øyne?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ingen. For å være en 10 i mine øyne må både utsendet og personlighet være på plass. Kan ikke uttale meg om personligheten til noen jeg ikke kjenner. 

Anonymkode: 8f4d5...558

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (På 4.1.2021 den 18.04):

Skal en person være en 10'er, bør man også ha litt intelligens, og det spørs hvor smart det er av Marte Bratberg å lage en reklamefilm som viser nøyaktig hvor hun bor: "HEI; ALLE SAMMEN! Som dere ser i de første sekundene av videoen, bor jeg på Ila i Oslo i en gate der det kjører busser og mange biler, i en blokk der det er malt en dansende rev (se 00:04) og for å gjøre det enklere å finne fram, kan dere finne meg i oppgang H (se 00:13).

Hadde det ikke vært like greit å dele ut trykte adresselapper hvis man absolutt vil invitere flest mulig på besøk?

 

Anonymkode: 93c60...cfc

Hvordan i alle dager vet du at alt hun sier her er sant? Er det ikke en reklame? Jeg har ikke sett den altså, bare jeg som tenker at alt jeg ser og leser ikke nødvendigvis er fakta

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

43 minutter siden, moncabang said:

Hvordan i alle dager vet du at alt hun sier her er sant? Er det ikke en reklame? Jeg har ikke sett den altså, bare jeg som tenker at alt jeg ser og leser ikke nødvendigvis er fakta

Reklamefilmen er laget av  Klarna, men det er vel Marte Bratberg selv som velger å vise hvor hun bor? Med mindre hele filmen er en planlagt fake operasjon finansiert av CIA fordi dette er top secret, er det mer realistisk med en kjendis som tabber seg ut; ikke første gangen det skjer.

Skjermbilde fra filmen:

marte-bratberg.thumb.jpg.ba5f799d28049fee7055d31dc390938a.jpg

Anonymkode: 93c60...cfc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Aksel Lund Svindal

Matthew McConaughey

Erik Thorstvedt

 

Av damer: 

Julia Roberts

Anne Rimmen

Demi Moore

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 hours ago, Freakingawesome said:

Kjenner omtrent ingen menn som foretrekker plastikk looken fremfor det naturlige. 

Den standarden tror jeg dere kvinner setter for dere selv. 

I mitt miljø er trashy nettopp det, trashy.

Mange av 10'erne i denne tråden er jo nettopp kvinner fulle av operasjoner, injeksjoner, lag på lag med sminke og photoshop.. dere foretrekker det dere tror er naturlig:)

Anonymkode: 858f5...82f

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Freakingawesome
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Mange av 10'erne i denne tråden er jo nettopp kvinner fulle av operasjoner, injeksjoner, lag på lag med sminke og photoshop.. dere foretrekker det dere tror er naturlig:)

Anonymkode: 858f5...82f

Aldri sagt at jeg snakker for alle menn, kun de i min omgangskrets. At det finnes noen der ute som synes Sophie Elise eller tilsvarende er det diggeste i verden er jeg ikke i tvil om. Men dette gjelder neppe majoriteten. 

Er flaut og bli sett med ei slik dame.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Sikker på han bare var 30 på det siste bildet? Ser jo mye eldre ut! 😱

Anonymkode: b1cf0...89e

Garantert feil! Han er jo 48 i dag, og det siste bilde er nok av ganske ny dato.

Anonymkode: e58b7...222

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Nå er jeg usikker på om det var meg du siktet til, og kan bare snakke for meg selv. 

Men jeg har ingenting i mot skallede menn og bryr meg egentlig lite om utseende i sin helhet. Har vært samboer både med en skallet og overvektig mann hvis det har noe å si. 

Poenget var bare at han virket eldre enn 30 på bildet, ingenting annet 😊

Samtidig har jo både menn og kvinner sine ulike preferanser. 

Anonymkode: b1cf0...89e

Han er mye, mye eldre enn 30 på bildet. Sikkert midten av 40-åra.

Anonymkode: e58b7...222

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

The Drive Movie Trailer 2011 Official Ryan Gosling - YouTube

Kanskje ikke 10, men han er en flink skuespiller i alle fall...

Anonymkode: d4ee2...8bc

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...