AnonymBruker Skrevet 3. januar 2021 #121 Del Skrevet 3. januar 2021 AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Du kan da ikke bestemme hvem jeg synes er en 10'er. Anonymkode: c9fab...8fb Er vel like mye personligheten som utseendet da? Anonymkode: ce01b...d54 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2021 #122 Del Skrevet 3. januar 2021 Nina dobrev, brooke shields og adriana lima når de var yngre!! Ellers Ian somerhalderog Felix sandman! Anonymkode: a0bb2...11c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zouk Skrevet 3. januar 2021 #123 Del Skrevet 3. januar 2021 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Kult at oss karer på 1.75 også kan være 10`ere! Anonymkode: e58b7...222 Selvsagt, selvsagt!! Ikke alle damer har spesifikke krav til høyde hos menn. Jeg er ekstremt begeistret for Tom Hardy. Venter spent på sesong 2 av Taboo, men mulig han er for opptatt med alt mulig annet. Venom for eksempel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2021 #124 Del Skrevet 3. januar 2021 Zouk skrev (4 minutter siden): Selvsagt, selvsagt!! Ikke alle damer har spesifikke krav til høyde hos menn. Jeg er ekstremt begeistret for Tom Hardy. Venter spent på sesong 2 av Taboo, men mulig han er for opptatt med alt mulig annet. Venom for eksempel. Tom Cruise ville vært enda kjekkere med 5 cm ekstra! Anonymkode: ce01b...d54 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2021 #125 Del Skrevet 3. januar 2021 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Er vel like mye personligheten som utseendet da? Anonymkode: ce01b...d54 Jeg kjenner ikke en eneste kjendis og kan dermed ikke velge etter personlighet, jeg har valgt etter utseende. Det antar jeg de fleste andre har gjort også. Anonymkode: c9fab...8fb 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2021 #126 Del Skrevet 3. januar 2021 Menn: Alan Rickman, Christopher Lee, Anton Briggs og Donald Sutherland. Kvinner: Emily Blunt, Maya Rudolph, Toni Collette og Hildegunn Riise. For min del handler det mye om en persons blikk og at de ser intelligente ut. Mange av disse såkalt modellpene folkene ser så kalde, dumme og selvopptatte ut at jeg ikke klarer å finne dem sexy. Dukkepen er definitivt ikke det samme som å være hot. Anonymkode: d3b58...4cc 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2021 #127 Del Skrevet 3. januar 2021 10 hours ago, AnonymBruker said: Finnes alltid unntak. Hun ser ut til å være 25. Anonymkode: e58b7...222 Så hvis en 32-åring ser ut til å være 25 er man innafor? 😆 hva med å slutte å være så opphengt i tall og heller fokusere på personen da. Anonymkode: 9af91...1ac 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2021 #128 Del Skrevet 3. januar 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Nei jeg gjør da ikke det, bare poengterer at disse overhode ikke er 10'ere. Anonymkode: b1925...cec Nå er det vel ikke sånn at du sitter med noen fasit på det. Ikke finnes det noen fasit heller. Anonymkode: c9fab...8fb 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2021 #129 Del Skrevet 3. januar 2021 Pinkee skrev (1 time siden): Jeg er blitt så gammel, at kun utseende teller ikke lengre. Eneste jeg kommer på som 10, er Jenny Skavlan. Utrolig pen, og utrolig gode holdninger! Da blir man topp for meg. Men hun er en utrolig dårlig skuespiller, alt er veldig påtatt og overdrevent. Det har festa seg på hjernen og ødelegger inntrykket veldig. Anonymkode: c35b1...6a6 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2021 #130 Del Skrevet 3. januar 2021 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Ser ingen 10-ere i de som er nevnt ovenfor så langt. Anonymkode: ce01b...d54 Poenget er vel ikke at folk skal fortelle dine 10'ere eller? Godt alle har forskjellig smak sier bare jeg. Er selv i en venninnegjeng hvor alle har ekstremt forskjellig smak, det er nok en stor grunn til at vi har en så godt forhold også 🤭 Anonymkode: f47b0...52e 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SoWhat? Skrevet 3. januar 2021 #131 Del Skrevet 3. januar 2021 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Jason Mamoa ❤️ Anonymkode: d1a46...fac Han er den vakreste av dem alle. Tror det vil ta lang tid før noen slår han. Han har liksom alt. Tilmed en helt nydelig personlighet. Litt intens, men ok. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2021 #132 Del Skrevet 3. januar 2021 Pinkee skrev (2 timer siden): Jeg er blitt så gammel, at kun utseende teller ikke lengre. Eneste jeg kommer på som 10, er Jenny Skavlan. Utrolig pen, og utrolig gode holdninger! Da blir man topp for meg. Jeg syns hun er skikkelig irriterende. Prøver for hardt å være morsom og kul. Men rent utseendemessig er hun jo pen. Anonymkode: e58b7...222 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2021 #133 Del Skrevet 3. januar 2021 SoWhat? skrev (19 minutter siden): Han er den vakreste av dem alle. Tror det vil ta lang tid før noen slår han. Han har liksom alt. Tilmed en helt nydelig personlighet. Litt intens, men ok. Kjenner du han, eller bare gjennom tv skjermen?😅 Anonymkode: 6476a...257 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SoWhat? Skrevet 3. januar 2021 #134 Del Skrevet 3. januar 2021 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Kjenner du han, eller bare gjennom tv skjermen?😅 Anonymkode: 6476a...257 Har sett det som er å se av han tror jeg 😄 digger både han og kona. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
norw Skrevet 3. januar 2021 #135 Del Skrevet 3. januar 2021 SoWhat? skrev (2 timer siden): Han er den vakreste av dem alle. Tror det vil ta lang tid før noen slår han. Han har liksom alt. Tilmed en helt nydelig personlighet. Litt intens, men ok. Ganske bulkete over brynene 😄 utover det kan jeg se at han er relativt kjekk, det kan jeg innrømme. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2021 #136 Del Skrevet 3. januar 2021 Kong Harald V og Dronning Sonja ❤️❤️ Anonymkode: 71b2a...e38 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SoWhat? Skrevet 3. januar 2021 #137 Del Skrevet 3. januar 2021 norw skrev (22 minutter siden): Ganske bulkete over brynene 😄 utover det kan jeg se at han er relativt kjekk, det kan jeg innrømme. Bulkete 😄 vet han har en skade etter et knyttneveslag, men tror det er der han mangler en hårstripe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
putaz Skrevet 3. januar 2021 #138 Del Skrevet 3. januar 2021 Addison Timlin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2021 #139 Del Skrevet 3. januar 2021 Disse er pene, men de tre siste er nå blitt for gamle til at jeg ser de som attraktive. Han siste er Gavin Rossdale, eksen til Gwen Stefani. Anonymkode: 9dada...7b4 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2021 #140 Del Skrevet 3. januar 2021 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Judd Law Anonymkode: 5b4d1...150 Anonymkode: f92f4...520 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå