Flovef Skrevet 9. februar 2021 #1462 Skrevet 9. februar 2021 On 2/5/2021 at 9:00 PM, Ann Mo said: Odd Steinar forteller om tapet av sin datter og samboer ♥️ Føler sånn med han. Håper de kan finne harddisken, og at de finner hans familiemedlemmer. Virker som de har hatt en kjærlig mann som har vært så glad i de. Glad han har to barn til. Håper det går bra med han. Forferdelig trist. Hjerterå artikkel og hjerterå hendelse som fremdeles setter et støkk i brystet. Tanken på at de kanskje hadde overlevd bare de hadde løpt et halvt minutt senere 😞nå fikk han en og kanskje to graver å gå til 10
Ann Mo Skrevet 9. februar 2021 #1463 Skrevet 9. februar 2021 De omkomne på Ask funnet under to meter med leire I det triste, må det være godt å vite at det hadde ikke vært mulig å redde de tidligere. 14
Amatariel Skrevet 10. februar 2021 #1464 Skrevet 10. februar 2021 Uff ja. Er glad de er funnet da... Ligger vel an til at dette er mor og datter. Håper mann/far får sjelefred nå 💔 12
tunaen Skrevet 10. februar 2021 #1465 Skrevet 10. februar 2021 Takk Gud for at de har funnet flere. Håper og ber om at siste savnede også blir funnet 💚 9
Gasellen Skrevet 11. februar 2021 #1466 Skrevet 11. februar 2021 Flovef skrev (På 9.2.2021 den 20.00): Hjerterå artikkel og hjerterå hendelse som fremdeles setter et støkk i brystet. Tanken på at de kanskje hadde overlevd bare de hadde løpt et halvt minutt senere 😞nå fikk han en og kanskje to graver å gå til Det er så små marginer og så lite som skiller liv og død! De var på feil plass til feil tid jeg leste at han hadde to barn til som ikke var i huset når skredet gikk. En liten trøst at han ikke ble sittende igjen helt alene i det minste 10
tunaen Skrevet 11. februar 2021 #1467 Skrevet 11. februar 2021 Nå bekreftet politiet det vi alle mistenkte: de som er funnet er mor og datter.💞 håper de finner Rasa også!💚 8
Khadira Skrevet 11. februar 2021 #1468 Skrevet 11. februar 2021 tunaen skrev (Akkurat nå): Nå bekreftet politiet det vi alle mistenkte: de som er funnet er mor og datter.💞 håper de finner Rasa også!💚 Føler meg grusom for å si dette, men er på en måte glad det var de som ble funnet. Må virkelig være godt for faren/mannen å få graver å gå til. Var så urolig for at de aldri skulle bli funnet. 4
tunaen Skrevet 11. februar 2021 #1469 Skrevet 11. februar 2021 Nightcrawler skrev (1 minutt siden): Føler meg grusom for å si dette, men er på en måte glad det var de som ble funnet. Må virkelig være godt for faren/mannen å få graver å gå til. Var så urolig for at de aldri skulle bli funnet. Det er nok en lettelse, på en måte. Er nok sårt for far å ha mistet bilder og fysiske minner av barnet sitt. Men Rasa har jo tross alt også en familie. Ektemann, minst én sønn og et lite barnebarn som ikke kommer til å huske bestemor i det hele tatt.. 💔 hjertet mitt knuser i tusen biter ved tanken. 27
Khadira Skrevet 11. februar 2021 #1470 Skrevet 11. februar 2021 tunaen skrev (Akkurat nå): Men Rasa har jo tross alt også en familie. Ektemann, minst én sønn og et lite barnebarn som ikke kommer til å huske bestemor i det hele tatt.. 💔 hjertet mitt knuser i tusen biter ved tanken. Ja, håper virkelig de finner hun óg. Ufattelig katastrofe det hele. 6
Frida Skrevet 11. februar 2021 #1471 Skrevet 11. februar 2021 Kanskje vi skulle slutte å måle ofrene, hvem som er mest vonde å miste? Og hvem som er viktigst å finne? Jeg er sikker på at for de pårørende er de nøyaktig like vonde å miste, hver eneste en. Og like viktige å finne uansett alder og omstendigheter. Det er hjerteskjærende å lese slikt, også for meg som ikke er berørt selv på noen måte. 31
Khadira Skrevet 11. februar 2021 #1472 Skrevet 11. februar 2021 Frida skrev (Akkurat nå): Kanskje vi skulle slutte å måle ofrene, hvem som er mest vonde å miste? Og hvem som er viktigst å finne? Jeg er sikker på at for de pårørende er de nøyaktig like vonde å miste, hver eneste en. Og like viktige å finne uansett alder og omstendigheter. Det er hjerteskjærende å lese slikt, også for meg som ikke er berørt selv på noen måte. Meg du siktet til? Ser at kommentaren min kan ha virket veldig ufølsom. Selvfølgelig er absolutt alle ofrene umistelige for de pårørende, men tenker at det må være ekstra sårt å miste et barn. Mulig jeg er ei ufølsom kjerring though. 1
Frida Skrevet 11. februar 2021 #1473 Skrevet 11. februar 2021 Nightcrawler skrev (1 minutt siden): Meg du siktet til? Ser at kommentaren min kan ha virket veldig ufølsom. Selvfølgelig er absolutt alle ofrene umistelige for de pårørende, men tenker at det må være ekstra sårt å miste et barn. Mulig jeg er ei ufølsom kjerring though. Det er kanskje ikke nødvendig å dele alle sine meninger på nettet. Jeg synes iallfall det er ufint og ikke minst ufølsomt overfor de andre pårørende som er i sorg over sine kjære som de har mistet. 13
Khadira Skrevet 11. februar 2021 #1474 Skrevet 11. februar 2021 Frida skrev (Akkurat nå): Det er kanskje ikke nødvendig å dele alle sine meninger på nettet. Jeg synes iallfall det er ufint og ikke minst ufølsomt overfor de andre pårørende som er i sorg over sine kjære som de har mistet. Da beklager jeg.
Scoop Skrevet 11. februar 2021 #1475 Skrevet 11. februar 2021 Frida skrev (22 minutter siden): Kanskje vi skulle slutte å måle ofrene, hvem som er mest vonde å miste? Og hvem som er viktigst å finne? Jeg er sikker på at for de pårørende er de nøyaktig like vonde å miste, hver eneste en. Og like viktige å finne uansett alder og omstendigheter. Det er hjerteskjærende å lese slikt, også for meg som ikke er berørt selv på noen måte. Helt enig. Slik har det vært i denne tråden fra starten av. Kjenner til noen av de pårørende, og håper de aldri kommer til å lese denne tråden for å si det sånn. 13
powerpuffen Skrevet 11. februar 2021 #1476 Skrevet 11. februar 2021 Scoop skrev (14 minutter siden): Helt enig. Slik har det vært i denne tråden fra starten av. Kjenner til noen av de pårørende, og håper de aldri kommer til å lese denne tråden for å si det sånn. Jeg er enig, og ser at også mine kommentarer kan virke slik, selv om jeg overhodet ikke mener det slik. Det beklager jeg altså, for jeg er enig i at alle er like vonde å miste. Alle har vært gjennom samme tragedien og alle liv er like mye verdt. ❤️ 2
Frida Skrevet 11. februar 2021 #1477 Skrevet 11. februar 2021 Scoop skrev (14 minutter siden): Helt enig. Slik har det vært i denne tråden fra starten av. Kjenner til noen av de pårørende, og håper de aldri kommer til å lese denne tråden for å si det sånn. Ja, jeg tror det er mange som skriver uten å tenke seg om, og det bør man virkelig gjøre når det gjelder så ufattelige tragedier. Ikke alt man tenker egner seg på trykk! 4
Frida Skrevet 11. februar 2021 #1478 Skrevet 11. februar 2021 Sprinkle skrev (1 minutt siden): Jeg er enig, og ser at også mine kommentarer kan virke slik, selv om jeg overhodet ikke mener det slik. Det beklager jeg altså, for jeg er enig i at alle er like vonde å miste. Alle har vært gjennom samme tragedien og alle liv er like mye verdt. ❤️ Jeg tror det blir litt "konkurranse" (helt feil ord) i å vise hvor berørt og medfølende man er, og så tenker man ikke over at man tråkker på andre gjennom det man skriver. Det har vært skrevet mye som kunne oppfattes veldig hjerteløst, selv om de som skrev ikke mente det slik. Men når man ser det fra andres pårørende sitt ståsted så er det nettopp det det er. 6
powerpuffen Skrevet 11. februar 2021 #1479 Skrevet 11. februar 2021 Frida skrev (Akkurat nå): Jeg tror det blir litt "konkurranse" (helt feil ord) i å vise hvor berørt og medfølende man er, og så tenker man ikke over at man tråkker på andre gjennom det man skriver. Det har vært skrevet mye som kunne oppfattes veldig hjerteløst, selv om de som skrev ikke mente det slik. Men når man ser det fra andres pårørende sitt ståsted så er det nettopp det det er. Man tråkker ikke nødvendigvis på andre - selv om det "akkurat denne dagen" var akkurat disse som ble funnet, og "akkurat denne dagen" var en begravelse for den og den. Da er det på en måte disse ofrene som "står i fokus" - hvis du skjønner hva jeg mener. Jeg tror ikke man IKKE tenker på de som enda ikke er funnet, selv om man i en kommentar nevner noen andre. Nå håper jeg virkelig at de finner den siste savnede også. Da kan endelig alle pårørende få ro. ❤️ 5
Rosa Sitron Skrevet 11. februar 2021 #1480 Skrevet 11. februar 2021 1 hour ago, Nightcrawler said: Føler meg grusom for å si dette, men er på en måte glad det var de som ble funnet. Må virkelig være godt for faren/mannen å få graver å gå til. Var så urolig for at de aldri skulle bli funnet. Jeg må innrømme jeg tenkte omvendt. De to var nesten nødt til å være samme sted, men hun siste kan være hvor som helst. Anser det som større sjanse for at hun ikke blir funnet nå 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå