Gå til innhold

Tråd for oss som skal finne kjærligheten i 2021


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

4 hours ago, AnonymBruker said:

Bor relativt nært, 10 ish min m bil. Han kjører, jeg må ta buss 🤣 Men han jobber her da. 

Anonymkode: 14673...8b8

Er dere ikke redd for at venner av barna skal se dere? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Blått skrev (5 minutter siden):

Er dere ikke redd for at venner av barna skal se dere? 

Har vært mer bekymra for nyskjerrige naboer jeg men 🤣🤣 

Anonymkode: 14673...8b8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blått skrev (10 timer siden):

Er dere ikke redd for at venner av barna skal se dere? 

 

AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Har vært mer bekymra for nyskjerrige naboer jeg men 🤣🤣 

Anonymkode: 14673...8b8

Min erfaring er at folk bryr seg ekstremt lite om det de ser, både barn og voksne.😉 Har hatt akkurat samme bekymringer selv. Og tidligere har jeg valgt å informere ungene om at jeg hadde møtt noen nettopp fordi jeg følte at det var så mange kjente rundt som visste om det, og jeg var redd noen skulle forsnakke seg så ungene hørte det fra andre. Men de hadde ikke hørt noe selv etter 6 mnd. Men hvis det er snakk om barn rundt 11 år så ville jeg snakket litt rundt det med dating og kjærester. Litt generelt. Om det at man noen ganger møter noen for å se om man liker hverandre, og at det kan ta tid å finne ut om man vil bli kjærester. Og at det  at man er sammen med noen av motsatt kjønn ikke nødvendigvis betyr at man blir kjærester heller. Så er de litt forberedt om de ser eller hører noe også. Jeg har en 11 åring selv nå, og to til som er eldre. Det er utrolig hva de forstår. Og det at de også vet at jeg hadde kjærester før jeg møtte faren deres , gjør nok sitt til at de forstår at selv om man tilbringer litt tid sammen med en av motsatt kjønn, betyr ikke det automatisk at de får en steforelder. Dermed er de veldig avslappet til det. De vet jeg sier i fra om det skjer noe som kan påvirke deres liv. Og dermed bryr de seg null om hva jeg gjør ellers.😂

 

Merker våren og økende energi her.🙂 Vurderer om det er nok energi og overskudd til at jeg skal prøve meg på Tinder igjen. Har lyst på kjæreste, men orker ikke datingapper lengre. Fått helt avsmak. Det er litt dårlig kombo for tiden når man knapt ser folk ellers. Så spørsmålet er om jeg orker å vente helt fram til sommeren, og håpe at det blir åpnet opp en god del da, slik at det blir mulig å møte noen ute.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min sønn er 15 snart å har kjæreste selv og han vet at mora er litt på dealern 😂 Vet ikke hva 11åringen hans vet, legger meg ikke borti det.

I kveld skal jeg til han, ingen av oss er alene på en stund og hans unge legger seg tidligere enn min (som jo er 15 å holder seg oppe hele natta om han vil på helg). Litt spenning i hverdagen må til. 
 

Satser på at det blir en fiiin fredag. 

Anonymkode: 14673...8b8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 hours ago, AnonymBruker said:

Har vært mer bekymra for nyskjerrige naboer jeg men 🤣🤣 

Anonymkode: 14673...8b8

Jeg stresser ikke naboer. En jeg fikk kontakt med på Tinder for en god del år tilbake, mente at jeg var naboen hans. Han hadde sett meg vandre rundt i undertøy hjemme. :skya:Ooops... Ikke at det gjør meg så mye.. 

1 hour ago, Engel said:

 

Min erfaring er at folk bryr seg ekstremt lite om det de ser, både barn og voksne.😉 Har hatt akkurat samme bekymringer selv. Og tidligere har jeg valgt å informere ungene om at jeg hadde møtt noen nettopp fordi jeg følte at det var så mange kjente rundt som visste om det, og jeg var redd noen skulle forsnakke seg så ungene hørte det fra andre. Men de hadde ikke hørt noe selv etter 6 mnd. Men hvis det er snakk om barn rundt 11 år så ville jeg snakket litt rundt det med dating og kjærester. Litt generelt. Om det at man noen ganger møter noen for å se om man liker hverandre, og at det kan ta tid å finne ut om man vil bli kjærester. Og at det  at man er sammen med noen av motsatt kjønn ikke nødvendigvis betyr at man blir kjærester heller. Så er de litt forberedt om de ser eller hører noe også. Jeg har en 11 åring selv nå, og to til som er eldre. Det er utrolig hva de forstår. Og det at de også vet at jeg hadde kjærester før jeg møtte faren deres , gjør nok sitt til at de forstår at selv om man tilbringer litt tid sammen med en av motsatt kjønn, betyr ikke det automatisk at de får en steforelder. Dermed er de veldig avslappet til det. De vet jeg sier i fra om det skjer noe som kan påvirke deres liv. Og dermed bryr de seg null om hva jeg gjør ellers.😂

 

Merker våren og økende energi her.🙂 Vurderer om det er nok energi og overskudd til at jeg skal prøve meg på Tinder igjen. Har lyst på kjæreste, men orker ikke datingapper lengre. Fått helt avsmak. Det er litt dårlig kombo for tiden når man knapt ser folk ellers. Så spørsmålet er om jeg orker å vente helt fram til sommeren, og håpe at det blir åpnet opp en god del da, slik at det blir mulig å møte noen ute.

Min bryr seg om hva jeg gjør, men jeg tror det nok sitter litt i at faren er veldig engasjert i nyfamilien og ikke noe særlig engasjert i han. Far har tatt en del beslutninger for nyfamilien i det siste som har gått på bekostning av vårt fellesbarn. Han er redd for at historien vil gjenta seg. Han har vokst opp med meg, så vi er jo også nærmere. 

:sjenert:

 

----------------------------------

Jeg har fått han i dialog nå. Samtalen flyter fint. Akkurat nå så stiller han mye spørsmål rundt hva jeg føler meg trygg på og ikke, hva jeg liker, hva jeg kan like eller hva jeg er åpen for. Han gir veldig uttrykk for at han vil snakke om det (kommunikasjon er viktig) og at han vil at jeg skal kunne føle at han er en god partner.. så det er jo veldig hyggelig. :) 

Endret av Blått
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blått skrev (24 minutter siden):

Jeg stresser ikke naboer. En jeg fikk kontakt med på Tinder for en god del år tilbake, mente at jeg var naboen hans. Han hadde sett meg vandre rundt i undertøy hjemme. :skya:Ooops... Ikke at det gjør meg så mye.. 

Min bryr seg om hva jeg gjør, men jeg tror det nok sitter litt i at faren er veldig engasjert i nyfamilien og ikke noe særlig engasjert i han. Far har tatt en del beslutninger for nyfamilien i det siste som har gått på bekostning av vårt fellesbarn. Han er redd for at historien vil gjenta seg. Han har vokst opp med meg, så vi er jo også nærmere. 

:sjenert:

Skjønner den, faren her er også sånn.🙄 Heldigvis har ungene sett at jeg har en helt annen holdning. De vet at hos meg så vil alltid deres mening bety mye, og jeg gjør aldri store valg uten at de er involvert. De har selv sagt at de ser at det er forskjell på meg og faren der. "Pappa gjør bare det *stemor* vil, du spør alltid oss om hva vi syns." Vi har 50/50 da, så de er jo mye der, og har også stesøsken der. 

Men nå har vi hatt 6 år på oss til å bli vant til dette da, tid har jo mye å si for trygghet.

Masse lykke til da! Det er deilig å kjenne på interesse i alle fall!🥰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Min bryr seg også m hva jeg gjør sånn sett men det er mest forde faren maser hva jeg gjør etc

Anonymkode: 14673...8b8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blått skrev (På 7.5.2021 den 10.10):

Jeg har fått han i dialog nå. Samtalen flyter fint. Akkurat nå så stiller han mye spørsmål rundt hva jeg føler meg trygg på og ikke, hva jeg liker, hva jeg kan like eller hva jeg er åpen for. Han gir veldig uttrykk for at han vil snakke om det (kommunikasjon er viktig) og at han vil at jeg skal kunne føle at han er en god partner.. så det er jo veldig hyggelig. :) 

Hvordan går det Blått ?

——————————-

Her ble det en fin fredag og jeg tror det er litt fremgang mellom oss nå faktisk. Han ville jeg skulle sove der, men jeg måtte hjem til sønnen desverre. Har hatt grei kontakt igjennom helga også selv om det er jeg som står for kontakten, har innsett at han bare er treig å soser med mye annet enn snap. Mandag i dag da, dårligste dagen i uka (sikkert enda værre i dag, han har jobbet i helgen også) men jeg gir meg ikke iallefall 😅

Anonymkode: 14673...8b8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, AnonymBruker said:

Hvordan går det Blått ?

——————————-

Her ble det en fin fredag og jeg tror det er litt fremgang mellom oss nå faktisk. Han ville jeg skulle sove der, men jeg måtte hjem til sønnen desverre. Har hatt grei kontakt igjennom helga også selv om det er jeg som står for kontakten, har innsett at han bare er treig å soser med mye annet enn snap. Mandag i dag da, dårligste dagen i uka (sikkert enda værre i dag, han har jobbet i helgen også) men jeg gir meg ikke iallefall 😅

Anonymkode: 14673...8b8

Prater om å møtes til helgen. :sjenert:  Litt nervøs. 

-------------

Så deilig at han spurte om overnatting. ❤️ Det betyr jo at det går noe steder :)
Mandag var den travleste dagen i uken for han? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blått skrev (2 timer siden):

Prater om å møtes til helgen. :sjenert:  Litt nervøs. 

-------------

Så deilig at han spurte om overnatting. ❤️ Det betyr jo at det går noe steder :)
Mandag var den travleste dagen i uken for han? 

ohhh, møting er good news. Skjønner du er litt nervøs 🥰
 

Mandag travel ja. 

Anonymkode: 14673...8b8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har funnet kjærligheten nå i 2021. Det er så deilig! Traff henne på nettdating type tinder, og vi har det så bra 🥰

Få ut fingeren, sveip riktig vei og gi folk en sjanse. Ante ikke hva som lå skjult i denne dama før jeg dro på date med henne. Ikke still så høye krav og by på dere selv. Kjærligheten kommer ikke av seg selv. Den krever innsats, prøving og feiling før det klaffer. 

Anonymkode: 14119...bab

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, AnonymBruker said:

ohhh, møting er good news. Skjønner du er litt nervøs 🥰
 

Mandag travel ja. 

Anonymkode: 14673...8b8

:sjenert: Man blir litt det.. 

1 hour ago, AnonymBruker said:

Jeg har funnet kjærligheten nå i 2021. Det er så deilig! Traff henne på nettdating type tinder, og vi har det så bra 🥰

Få ut fingeren, sveip riktig vei og gi folk en sjanse. Ante ikke hva som lå skjult i denne dama før jeg dro på date med henne. Ikke still så høye krav og by på dere selv. Kjærligheten kommer ikke av seg selv. Den krever innsats, prøving og feiling før det klaffer. 

Anonymkode: 14119...bab

Så herlig å høre ❤️ Gratulerer så mye med kjærligheten ❤️ :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 3.5.2021 den 8.12):

Min date vil fortsatt bare ha sex. Jeg vil ha mer men har tatt til takke m sexen og sextingen forde han gjør meg gal. 
Men nå prøver jeg å ikke være så ivrig å skal vente på at han tar kontakt... spørs hvor lenge jeg klarer. Sendte nemlig en snap i går kveld som han ikke svarte på. Tenkte jeg skulle se ann om han sendte noe god natt, men nei. Så story på snap men hørte ikke noe. Likt i morrest, så story men ikke en lyd. Det er riktignok dumme meg som alltid snapper til han 🙈(men han er alltid ganske god på å svare). Så nå skal jeg liksom ha han til å savne meg, kommer til å bli gal sikkert. Han er på jobb hele dagen.

Hvor lang tid skal jeg ha det til å gå før jeg sender han noe ? Han vet hvor han har meg, vi snakket om det på dagen i går. Akkurat nå tenker jeg at jeg er superbarnslig som ikke sender han noe. *river av meg håret*
 

Anonymkode: 14673...8b8

Det der er ingen god følelse. 🤗 Hadde en slik en i livet mitt jeg også. Han jeg hadde «på lån» hadde ikke følelser for meg. Han likte meg godt sa han.
 Han savnet å være forelsket, og ville ikke gå inn i ett ordentlig forhold. Han lot meg gå etter å ha tenkt lenge. (1 år og 4 mnd) Skjeldnere og skjeldnere svar. Til slutt stoppet han å svare. Han så av og til på my story, og til slutt slettet han meg på snapp😢 

Jeg var (er?) dødelig forelsket i han. Helt crayzy. Tenkte mange ganger at han hadde noe på gang med andre. 
og vi har hatt noe siden februar i fjor.

Tror ingen damer er så tolvmodig som meg. Ingen gidder noe slikt, har jeg begynt å tenkt. 

Hadde ikke hørt fra han på lenge siden han sendte «avskjedsmelding» -og så sendte han først en fbmelding på natta, en uke etter, men påsto at han sendte feil dagen etter. 
Så sendte han videomelding på fb noen dager etterpå og følelsene mine spratt i været igjen. 

Har bedt til gud om at følelsene mine må vekk fra han. Aldri hatt så dårlig selvtillit når jeg chatta med han. Å aldri få svar eller å svare en- to dager etterpå om han i det hele tatt svarte. 
Og ikke alltid han svarte på det jeg spurte om engang. 
 

Han spurte meg aldri om noe. Fikk kun melding når han hadde drukket og var kåt: Da ville han at jeg skulle komme. Eller sende bilder av kroppen min. 
 

Lurer på om han er tilbakestående. Han må ha store vansker med å gå inn i ett ordentlig forhold.
-Uansett så har han en plass i hjertet mitt, dessverre. Det er følelsen som sitter igjen i kroppen. Urettferdig mot andre dater vi treffer. 
 

-Ser nå at det er jeg som er tilbakestående og naiv og håpløst forelsket. 

Endret av Nåleputa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg skal ikke begynne med å legge ut om alle mine personlige problemer, men... jeg har akkurat hatt en aha-opplevelse om hvorfor jeg kjenner jeg blir på gråten når noen ignorerer meg (eller populært kalt ghoster) i en sånn relasjon. :sjenert:

I det minste så vet jeg hva jeg kan jobbe med for å fungere normalt igjen. :skya:
 

Edit: bare så det ikke er til å misforstå.. jeg tåler å bli avvist (det gjør jo vondt, men jeg aksepterer det).. det er ignoreringen som virkelig svir 😬 og virkelig gjør meg til en gærn idiot.. 

Endret av Blått
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nåleputa skrev (1 time siden):

Det der er ingen god følelse. 🤗 Hadde en slik en i livet mitt jeg også. Han jeg hadde «på lån» hadde ikke følelser for meg. Han likte meg godt sa han.
 Han savnet å være forelsket, og ville ikke gå inn i ett ordentlig forhold. Han lot meg gå etter å ha tenkt lenge. (1 år og 4 mnd) Skjeldnere og skjeldnere svar. Til slutt stoppet han å svare. Han så av og til på my story, og til slutt slettet han meg på snapp😢 

Jeg var (er?) dødelig forelsket i han. Helt crayzy. Tenkte mange ganger at han hadde noe på gang med andre. 
og vi har hatt noe siden februar i fjor.

Tror ingen damer er så tolvmodig som meg. Ingen gidder noe slikt, har jeg begynt å tenkt. 

Hadde ikke hørt fra han på lenge siden han sendte «avskjedsmelding» -og så sendte han først en fbmelding på natta, en uke etter, men påsto at han sendte feil dagen etter. 
Så sendte han videomelding på fb noen dager etterpå og følelsene mine spratt i været igjen. 

Har bedt til gud om at følelsene mine må vekk fra han. Aldri hatt så dårlig selvtillit når jeg chatta med han. Å aldri få svar eller å svare en- to dager etterpå om han i det hele tatt svarte. 
Og ikke alltid han svarte på det jeg spurte om engang. 
 

Han spurte meg aldri om noe. Fikk kun melding når han hadde drukket og var kåt: Da ville han at jeg skulle komme. Eller sende bilder av kroppen min. 
 

Lurer på om han er tilbakestående. Han må ha store vansker med å gå inn i ett ordentlig forhold.
-Uansett så har han en plass i hjertet mitt, dessverre. Det er følelsen som sitter igjen i kroppen. Urettferdig mot andre dater vi treffer. 
 

-Ser nå at det er jeg som er tilbakestående og naiv og håpløst forelsket. 

Etter jeg skrev det der så har det gaktisk gått litt fremover. Dvs fortsatt bare sex egentlig men jeg føler han er mer på igjen, snakker mer om andre ting feks jobb. 

I dag mandag, han er ofte fraværende på mandager (travelt) men i dag fikk jeg faktisk mld (flere) etter jobb og han skrev at vi måtte møtes snart (dog, har fått mensen så det blir vel nedtur muligens 🙈)  men ååååå det er hardt å være forelsket altså 😎

Anonymkode: 14673...8b8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blått skrev (4 timer siden):

:sjenert: Man blir litt det.. 

Omg to første gangene jeg møtte han min, jeg var så nervøs (og betatt) at jeg ble helt fjortis å bare fnisa 🤣 han måtte kysse meg for å få meg til å slutte 😎

Anonymkode: 14673...8b8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

5 minutter siden, AnonymBruker said:

Omg to første gangene jeg møtte han min, jeg var så nervøs (og betatt) at jeg ble helt fjortis å bare fnisa 🤣 han måtte kysse meg for å få meg til å slutte 😎

Anonymkode: 14673...8b8

Første gangen du møtte han i det virkelig liv? :) du var betatt før dere møttes?

Det har nå blitt avlyst. Jeg vet ikke hva det er med de siste to dagene, men har regnet inn med avlysninger fra venner og :) Har en hel helg alene nå.. uten noe å gjøre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blått skrev (22 minutter siden):

Første gangen du møtte han i det virkelig liv? :) du var betatt før dere møttes?

Det har nå blitt avlyst. Jeg vet ikke hva det er med de siste to dagene, men har regnet inn med avlysninger fra venner og :) Har en hel helg alene nå.. uten noe å gjøre. 

Var ikke betatt på forhånd nei, falt pladask når han kom inn døra 🤣 dog, betatt dagen etter da. 

Så kjedelig m avlysning(er) 😕 

 

Anonymkode: 14673...8b8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, AnonymBruker said:

Var ikke betatt på forhånd nei, falt pladask når han kom inn døra 🤣 dog, betatt dagen etter da. 

Så kjedelig m avlysning(er) 😕 

 

Anonymkode: 14673...8b8

Håper jeg får oppleve sånn en gang igjen :sjenert:❤️

Sånt som skjer. Får bare ta livet med ro :nigo: Kanskje jeg får mer tid til å tenke litt på hva som jeg burde jobbe med :filer: så slipper jeg å oppføre meg som en person som trenger å bli tvangsinnlagt på en avdeling for psykisk syke. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg da blitt blokkert igjen. :sukk:Trodde vi hadde god flyt, men jeg er tydeligvis flink til å misforstå ting. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...