AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2022 #81 Skrevet 2. oktober 2022 Tror ikke at det egentlig var mannen i dette tilfellet som var en "raring" her altså... Anonymkode: 9f38d...e79
exictence Skrevet 3. oktober 2022 #82 Skrevet 3. oktober 2022 Så koselig, Ts 🥰 Livet er ikke bare en dans på roser. Det gjelder å nyte øyeblikkene og kjærligheten ❤️ Lykke til med alt
Engel Skrevet 4. oktober 2022 #83 Skrevet 4. oktober 2022 Så herlig historie!🥰 Masse lykke til! Og inspirerende... Har en "raring" jeg har fått øynene litt opp for selv. Ser han bare litt for sjeldent til å finne helt ut hvordan han er... Vil gjerne vite litt mer om han faktisk kan være en god match før jeg evt tar kontakt. Men kanskje jeg bare må hoppe ut i det. Har faktisk funnet snapchat-navnet hans... Men er usikker på om han har lagt nok merke til meg til at han vet/skjønner hvem jeg er hvis jeg sender melding. og siden vi faktisk møtes innimellom pga felles interesser så kan det jo bli litt kleint også.🙈
ElectricScum Skrevet 4. oktober 2022 #84 Skrevet 4. oktober 2022 AnonymBruker skrev (På 27.12.2020 den 22.55): Problemet er at det er DU som er ekstremt nærsynt, og det er dessverre naboens epletre du har forelsket deg i. Anonymkode: 1fec7...94b Et epletre med Snap? Det er såpass spennende at jeg hadde sveipa høyre. 2
Kniv & gaffel Skrevet 4. oktober 2022 #85 Skrevet 4. oktober 2022 For en herlig tråd! Ønsker dere masse lykke til videre! Jeg er selv forelska av en raring, og er nok ikke så reint lite rar selv også. Denne tråden gir håp for alle oss rare folk som synes det er vanskelig å finne kjærligheten. 1
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2023 #86 Skrevet 20. januar 2023 Dette tror jeg blir det siste jeg skriver! 1+1 = 3 ❤️ takk til alle som har fulgt denne tråden💗 kjærligheten er forunderlig💗 ts Anonymkode: 6169b...6e3 1 3
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2023 #87 Skrevet 20. januar 2023 Så koselig, TS 😍 Folk må ha mer trua på «raringer», noen av oss er egentlig veldig bra 😁 Anonymkode: 25cf2...b1a
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå