Gå til innhold

Forelska i en RARING


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Om noen enda følger denne tråden så kan jeg meddele at raringen plutselig ble interessert🤭 vi har vært på et par dates og jeg er litt småforelska! 
 

ts

Anonymkode: 6169b...6e3

  • Liker 38
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvordan skjedde det?❤️

Anonymkode: bea70...d85

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Hvordan skjedde det?❤️

Anonymkode: bea70...d85

Slutta egentlig å tenke på han da jeg møtte en annen i mellomtiden, men det ble bare kortvarig. Plutselig på bursdagen min sendte han meg ei melding å spurte om jeg ville være med på fjelltur🙈 så har vi hatt et par turer til etterpå! 

Callisto83 skrev (Akkurat nå):

Var han en raring på date også? 😅💕

Praten går overraskende nok som bare det! 🙈 nå er han eldre enn meg og jeg kan ikke forvente at han svarer til en hver tid og skriver det jeg ønsker. Han er dessuten litt treig ift hva jeg ønsker, jeg liker ikke å leve i uvitenhet. Så vi får se om det er noe mer å bygge på eller om det blir med dette! Nå er trening og tur en fin ting vi har til felles, men så er det dette med next step da... finne den naturlige overgangen, det tror jeg at jeg må gjøre for han er supersjenert. Har blitt litt tøffere siden jeg skrev tråden, og tenker at livet er for kort til å ikke gi ting et forsøk. Så jeg skal bare go for it! 
 

ts

Anonymkode: 6169b...6e3

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

And now we are doing taconight! 🙈
 

ts

Anonymkode: 6169b...6e3

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hurra for raringer!!  En skal gi raringer en sjanse, de kan vise seg å være gull.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Fort gikk det, men alt klaffa visst med oss to! Raringen er nå kjæresten min😅❤️ 

 

ts 

Anonymkode: 6169b...6e3

  • Liker 34
  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå ble jeg oppriktig glad i hjertet❤️🥰

Det er ALTfor få som møter hverandre på denne gode gammeldagse måten i dag. Nesten alt foregår via nettdating. Og jeg blir så glad når jeg leser om slike levende hverdags kjærlighetshistorier❤️

Endret av Jullen
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååååå fineste historien jeg har hørt på lenge. Gratulerer❤️❤️

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til med dere begge :) Det var koselig å lese. Håper "raringen" viser seg å være skikkelig drømmeprins.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne tråden made my day ❤️ Så utrolig koselig! Gratulerer! 
 

Du må fortelle når han oppdaget deg! Hva han tenkte i det stille. Slik opprulling av info etterpå er fantastisk. Møtte selv mannen min på den gode, gammeldagse måten selv, og det var SÅ gøy å snakke om hva vi hadde tenkt om hverandre underveis, når den ene oppdaget den andre osv.😀 

Nyt! 😍

Anonymkode: c6a42...651

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk dere! Så koselig at dere likte historien❤️ Hadde jo gitt han opp egentlig, heldigvis tok en kollega tak i han i kassen og sa at han måtte sende meg ei melding🙈 Han er bare fantastisk med meg, snill og god, enkel mann💞 trygt og stabilt, håper det varer! 
 

ts

Anonymkode: 6169b...6e3

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hvis dette hadde vært andre veienog han sjekket opp deg, ville du ansett han som en creep? Og sagt at "bare fordi kassadamer smiler og er hyggelige, betyr ikke det at de liker deg". 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvittering skrev (2 timer siden):

Hvis dette hadde vært andre veienog han sjekket opp deg, ville du ansett han som en creep? Og sagt at "bare fordi kassadamer smiler og er hyggelige, betyr ikke det at de liker deg". 

Kunne vært!🤷‍♀️ Nå trodde jo han at han sjekket opp meg. Hadde ikke skjønt tegninga før. Så lenge man får et godt førsteinntrykk, så ser jeg ingen grunn til at man ikke skal takke ja til en date om man blir invitert på den måten😊 men skjønner tegninga di! 

 

Nåleputa skrev (1 time siden):

Men adda han deg på snapp?

Han adda meg på snap tidlig i mai, så tok det noen uker før han sendte melding 🙈 spurte han om dette, og han hadde ikke sett det før han faktisk godtok meg. 
 

ts

Anonymkode: 6169b...6e3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvittering skrev (8 timer siden):

Hvis dette hadde vært andre veienog han sjekket opp deg, ville du ansett han som en creep? Og sagt at "bare fordi kassadamer smiler og er hyggelige, betyr ikke det at de liker deg". 

Hehe, godt poeng😆

Anonymkode: 1e07a...393

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...