Gå til innhold

Forelska i en RARING


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Å, husker denne tråden! Så utrolig romantisk og koselig at det gikk veien 🥰💛 Lykke til!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne tråden har blitt litt dagbokaktig for meg.
 

Han reiser bort nå, i minst 2 mnd, jobbsammenheng.. jeg var klar over at det kom, men det føltes enda lenge til for bare kort tid siden. Kanskje er jeg heldig og får treffe han en gang på denne tida før han kommer hjem igjen.. vi må i vært fall ha en lang prat før han drar tenker jeg. Det hele er nesten som en kjærlighetsfilm fra 2.verdenskrig. Vi har hatt så kort tid sammen, også drar han, så må man se om kjærligheten er sterk nok i mellomtiden. 
 

Han kan jo velge om han vil være på vift de neste 2 mnd eller om han vil komme tilbake til meg.

Akkurat nå tenker jeg bare alle mulige verst tenkelige scenarioer.. vi må ta den praten før han drar. 
 

Tro om det blir kjærlighetssorg eller ikke ?

ts

Anonymkode: 6169b...6e3

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Det ble en grusom avskjed! Jeg var utrøstelig den dagen han dro, til og med han synes det var trist, men nå går det fint, et par uker senere! Vi snapper og snakker hele døgnet, holder hverandre oppdatert, som om den andre skulle vært med! Nå er det bare 4 uker til vi sees, etter neste uke er det bare 3, så er det bare 2, så reiser jeg jo plutselig’ flybillettene er bestilt og jeg har aldri gledet meg så masse til å reise. 
 

Trodde ikke jeg skulle bli så forelska men det er jeg altså blitt, krise🙈

 

ts

Anonymkode: 6169b...6e3

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Update om noen enda følger med! Det har gått fint med avstanden!
jeg har vært å besøkt han, vi koste oss sååå mye! Nå kommer han snart hjem, så skal vi på ferie sammen💜 jeg har hilst på svigers og alt er bra! Veldig forelska fremdeles🙈 livet er fantastisk! 
 

ts

Anonymkode: 6169b...6e3

  • Liker 10
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tulleruska
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Update om noen enda følger med! Det har gått fint med avstanden!
jeg har vært å besøkt han, vi koste oss sååå mye! Nå kommer han snart hjem, så skal vi på ferie sammen💜 jeg har hilst på svigers og alt er bra! Veldig forelska fremdeles🙈 livet er fantastisk! 
 

ts

Anonymkode: 6169b...6e3

Så utrolig koselig å lese! Denne tråden gjorde meg glad 😍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...

Annonse

Nytt og herlig år! 
tenk at det er over et år siden jeg skrev denne tråden og tenk at det ble sånn som det ble! Nå bor vi sammen og det kjennes ut som forelskelsen aldri går over. Jeg har aldri opplevd en sånn kjærlighet med så mye omtanke og godhet for og mot hverandre. Familien min elsker han, han er drømmemannen. And the sex you guys… jeg dør! 
 

ts 

Anonymkode: 6169b...6e3

  • Liker 13
  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Nytt og herlig år! 
tenk at det er over et år siden jeg skrev denne tråden og tenk at det ble sånn som det ble! Nå bor vi sammen og det kjennes ut som forelskelsen aldri går over. Jeg har aldri opplevd en sånn kjærlighet med så mye omtanke og godhet for og mot hverandre. Familien min elsker han, han er drømmemannen. And the sex you guys… jeg dør! 
 

ts 

Anonymkode: 6169b...6e3

For en koselig tråd! ❤️❤️

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Plutselig ble det vår! 
en liten update fra meg

Vi skal kjøpe HUS, sammen! Lånet i boks så nå går vi bare på visninger og koser oss! Så er det mulig det blir ppilleslutt når hus er på plass..🙈

 

ts

 

 

Anonymkode: 6169b...6e3

  • Liker 4
  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette må da være det tåpeligste innlegget jeg noen sinne har lest her inne 🤨 Du høres veldig ut som en person med asperger eller no i den duren.

Anonymkode: b47e6...824

  • Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Dette må da være det tåpeligste innlegget jeg noen sinne har lest her inne 🤨 Du høres veldig ut som en person med asperger eller no i den duren.

Anonymkode: b47e6...824

Hold opp! Du må da ha en skikkelig dårlig dag?

Det er hyggelig med sånne tråder her inne i blant også, som ender lykkelig og er koselige. 

Jeg synes det er kjempekoselig at ts oppdaterer tråden! FORTSETT med det 😄 

  • Liker 5
  • Hjerte 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så nydelig🥰. Jeg er mannen min sin raring🥰😂. Og vi venter baby. Møttes agust 2020, giftet oss februar 2021. Og baby ventes oktober 2022. Ei litta tulle 🤩

Anonymkode: ea744...707

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Dette må da være det tåpeligste innlegget jeg noen sinne har lest her inne 🤨 Du høres veldig ut som en person med asperger eller no i den duren.

Anonymkode: b47e6...824

Ditt er et av de barnsligste innlegg jeg har lest her inne [email protected] tråd...og morsom å lese! 🌹

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes ikke tråden er tåpelig, men skjønner ikke helt greia med at det skal være så interessant for hvem som helst å lese oppdateringer om en gammel tråd her inne. TS er i tillegg anonymbruker, så vi har ikke peiling på hvem hun er. Litt kjedelig etter min smak, men da blir dette mitt eneste bidrag i denne tråden. 

Anonymkode: 9a08b...790

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leste hele tråden og det var et hyggelig avbrekk fra alle de negative trådene i singelforumet som ser ned på både kvinner og menn og som handler om markedsverdi. Så ja til flere solskinnshitorier her inne! 🌞

Anonymkode: 9a08b...790

  • Liker 6
  • Hjerte 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Åh, dette var en skikkelig koselig tråd å lese! Og endelig en ts som følger opp tråden og forteller hvordan det går ❤️

  • Liker 3
  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 måneder senere...

Nå er det en stund siden jeg oppdaterte tråden! Vi har kjøpt hus! Vi holder på å totalrenovere, så vi har virkelig fått testet forholdet det siste halvåret, men det har gått veldig fint❤️ Vi er fremdeles like forelsket! Neste måned flytter vi inn i huset vårt, å vi gleder oss virkelig! Jeg slutter på prevensjon nå, så håper jeg at vi blir 3 iløpet av neste år💞 

 

ts 

Anonymkode: 6169b...6e3

  • Hjerte 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Nå er det en stund siden jeg oppdaterte tråden! Vi har kjøpt hus! Vi holder på å totalrenovere, så vi har virkelig fått testet forholdet det siste halvåret, men det har gått veldig fint❤️ Vi er fremdeles like forelsket! Neste måned flytter vi inn i huset vårt, å vi gleder oss virkelig! Jeg slutter på prevensjon nå, så håper jeg at vi blir 3 iløpet av neste år💞 

 

ts 

Anonymkode: 6169b...6e3

Her var det noe som ikke addet opp.. tidligere skrev du at dere ventet en tulle i oktober 2022. Og her skal du slutte på prevensjon og håper på å bli 3 neste år???????????????????????????

Anonymkode: 3f9c9...bba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Her var det noe som ikke addet opp.. tidligere skrev du at dere ventet en tulle i oktober 2022. Og her skal du slutte på prevensjon og håper på å bli 3 neste år???????????????????????????

Anonymkode: 3f9c9...bba

beklager jeg blandet deg sammen med en annen anonym bruker som var noens raring... beklager... 

Anonymkode: 3f9c9...bba

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...