Gå til innhold

Forelska i en RARING

Fremhevede innlegg

Skrevet

Når du sier du er forelska, så regner jeg med at du fleiper. Tiltrukket, kanskje. Interessert i. Men å være forelska i en man ikke kjenner virker veldig tenårings-aktig.

Anonymkode: def78...58d

• Liker 7
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje skrive til han på Messenger? Så vet du det er han. 😊

Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Når du sier du er forelska, så regner jeg med at du fleiper. Tiltrukket, kanskje. Interessert i. Men å være forelska i en man ikke kjenner virker veldig tenårings-aktig.

Anonymkode: def78...58d

Jeg er interessert ;) 

ts

Anonymkode: 6169b...6e3

• Liker 1
Skrevet
Påskelilja skrev (7 timer siden):

Kanskje skrive til han på Messenger? Så vet du det er han. 😊

Synes det er så skummelt å gjøre det🤭 

ts

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Synes det er så skummelt å gjøre det🤭 

ts

Om han er så einstøing som du tenker tror jeg bare han tar det som et kompliment, og trolig må han nærmest overtales til en date.

Anonymkode: a91d8...b61

Skrevet

Hvis han er veldig nærsynt OG kjekk hadde jeg trodd dette var en metode for å få vekk folk... 

stakkers fyr ass... 

Anonymkode: 8ce07...883

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hvis han er veldig nærsynt OG kjekk hadde jeg trodd dette var en metode for å få vekk folk... 

stakkers fyr ass... 

Han kan jo se ved hjelp av teknisk utstyr men velger å ikke bruke? Da har man IKKE LYST til å se... blir ikke dette litt for dumt?

Skrevet

Han har kanskje aldri fått den type oppmerksomhet før, så du må nok være veldig tydelig og rett frem. Han vil neppe ta i initiativ til noe i alle fall.

Anonymkode: 4a146...c2f

Skrevet

Han fester og sånt, klassisk original. Ikke totalt einstøing men det som før i tiden ble kalt bygdeorginal sikkert. De som gjorde at a4 ble et begrep.
Se på han som en hund. Bli mer og mer kjent med han over tid så ser man om det er liv liga. Hold han igjen når han er på butikken med korte samtaler og blikkontakt med et ektefølt smil og sånn, så ser du om det er noe gjensidig interesse.

eneste rådet jeg kan gi er at tillit bygges over tid, han kan være en såkalt late bloomer som blomstrer mer ettersom han blir kjent med deg. 

Anonymkode: 1dfd5...235

Skrevet

Merker at jeg er veldig nysgjerrig på hvordan han ser ut når han er såååå kjekk.

Men som noen andre også skriver: kanskje er han ekstra nærsynt fordi han har fått mye uønsket oppmerksomhet pga utseendet.

Anonymkode: 9bda5...a1e

• Liker 4
Skrevet

Er han Asberger / autist? 

Anonymkode: 2db49...dc8

Skrevet

Fikk så lyst til å se bilde av denne «raringen» du snakker om 😅

Anonymkode: 7d715...534

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 29.12.2020 den 6.28):

Merker at jeg er veldig nysgjerrig på hvordan han ser ut når han er såååå kjekk.

Men som noen andre også skriver: kanskje er han ekstra nærsynt fordi han har fått mye uønsket oppmerksomhet pga utseendet.

Hehe han er veldig kjekk! Som noen skriver, han er ikke totalt einstøing, jeg overdriver kanskje litt,  veldig trivelig npr han har fått litt alkohol i seg😂 snakker aldri ellers. Må vell bare ta en sjans... 

ts

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 29.12.2020 den 6.28):

Tror ikke han har fått oppmerksomhet noen gang sånn som han er virker det ikke sånn 😂, veldig, veldig lite sted, vi snakker 350 innbyggere 

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Tror ikke han har fått oppmerksomhet noen gang sånn som han er virker det ikke sånn 😂, veldig, veldig lite sted, vi snakker 350 innbyggere 

Dersom han er kjekk har han garantert fått mye oppmerksomhet. Hva jobber han med? Ikke alle er så veldig gira på kassadamer...

Anonymkode: 56f12...99f

• Liker 2
Skrevet
Hummel34 skrev (På 27.12.2020 den 22.57):

Ville bedt han ut. Si det som det er: hei, jeg har nylig flytta hjemme så lyst til å bli litt kjent med folk her osv. syns du virker som en spennende type. 
Er jo ikke sikkert han er en som er vant med at dørene løpes ned, så han må kanskje ha det litt inn med t-skje

Teskje: skje som brukes til drikken te.

T-skjorte: overdel formet som bokstaven T.

HVORDAN går det an å blande dette?

Anonymkode: 267b5...523

• Liker 9
  • 1 måned senere...
Skrevet

Update folkens! 
ikke skjedd noe mer der så langt, derimot truffet en annen koselig fyr haha... får bare vente å se hva som skjer🤷‍♀️🤷‍♀️ 

ts

• Liker 2
Skrevet

Kanskje han har skjønt at du betrakter ham som en raring... Det er ikke akkurat noe som oppfattes som positivt.

Anonymkode: a8764...32d

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Kanskje han har skjønt at du betrakter ham som en raring... Det er ikke akkurat noe som oppfattes som positivt.

Anonymkode: a8764...32d

Absolutt ikke! Og raring er et ord jeg bruker for å beskrive på best mulig måte, ikke at han er direkte rar nei. 
ts

Skrevet

Mulig t-skje blir for lite det og, må selv bindes fast og tvangsfores med spade for å forstå at noen er interesert. Lykke til 😅

Anonymkode: 66b59...d2a

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...