Gå til innhold

tommelines tanker

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei Hannen :vinke:

Hyggelig med et nytt fjes her i dagboken min! Og du er kanskje fra Gjøvik gjetter jeg? ;) Og takk for oppklaring om brennkopper... hyggelig høres det uansett ikke ut...

Gjest Madeline
Skrevet

Jeg er nok ikke fra Gjøvik men har bodd her noen år.

Skrevet
Jeg er nok ikke fra Gjøvik men har bodd her noen år.

Syns Gjøvik er et koselig sted jeg :rosasmil:

Går det an å bli så trøtt da? :Gjesp: Tror jeg må ta en liten dupp før jeg skal på korpsøving i dag... Mandager er harde!

Gjest ¤Escada¤
Skrevet

Mandager kan væra harde iblant :sjenert: Eg har heldigvis hatt fri.. så eg har fått kost meg litt då.. :sjenert: Fikk du kvilt deg litt før korpsøving el?

Skrevet

:vinke: Escada og Isola.

Joda, jeg tok meg en liten lur før jeg dro på korpsøving, og bra var det. Skulle nemlig på dugnad etterpå (legge reklame i lokalavisen), og det tok sin tid, så kom ikke hjem før seeeeint... ikke så morsomt med sånne dugnader, men det er nå sånn det er. Bedre enn å selge lodd i alle fall... :roll:

Gjest ¤Escada¤
Skrevet

Lodd-salg er kjedelig ja... :forvirret: Gjort noe kjekt idag då? :)

Skrevet

Hei tommeline :)

Ja, her var det skjedd litt siden sist....(Leanora må prøve å huske sidetallet på muffinsene :sikle: ).

Fremkalt bildene har du gjort og :klappe: . Jeg er akkurat ferdig med å få våre i album, litt av en jobb, men veldig gøy og. Jeg ble jo helt :hjerter_rundt: og :hjerter: , og tenkte egentlig at fytti katta hvor fort den dagen egentlig gikk :overrasket:

Og gratulerer med nytt kamera :) Det er jo så gøy med et ordentlig kamera. Vi har også handlet litt for bryllupspengene: ny seng (ei sånn ordentlig svanekontinental seng som bare er helt vanvittig god), støvsuger og en ny sånn oljeovn. Støvsuger og oljeovn er litt sånn kjedelige ting å bruke penger på, men må mam, så må man :roll:

Ha ei strålende uke :klem:

Skrevet

I dag hentet vi bilder vi har fremkalt. 290 som vi leverte inn digitalt + engangskameraer fra bryllupet + noen gamle bilder. Vil tro det er ca 200 bilder fra bryllupet, så her er det bare å sette i gang med liming i album... Men først må jeg bli ferdig med bilder fra vinterferien... :ler:

Bryllupsbildene kan jeg ikke se nok på :hjerter_rundt: Målet er å få album klart til jul, så kan vi ta og vise alle som vil se (og ikke se :ler: ).

Så kjekt med ny seng, Leanora! Kjekt å kunne bruke penger med god samvittighet! Det er jo gave!

Gjest Madeline
Skrevet

Godt det ikke er bare jeg som tar et skippertak i bildene. Jeg bestilte 234 kopier av digitale bilder for noen uker siden. Heldigvis har alle kommet på plass i album. Det var bilder tatt i løpet av det siste året og enda har jeg masse liggende på data`n.

Klart du må vise fram bryllupsbildene til alle som kommer. Du har grunn til å være stolt og de fleste vil nok bare synes det er kjekt å se på bildene.

Skrevet
Klart du må vise fram bryllupsbildene til alle som kommer. Du har grunn til å være stolt og de fleste vil nok bare synes det er kjekt å se på bildene.

Ja, vet at en del syns det er morsomt å se sånne bilder. Men tenker litt på den reklamen for Fotoknudsen (tror det var de) der en dame viser fram bilder av servietter og borddekking og alt mulig... :ler:

Nå skal jeg lime litt til. Har vært flink og vasket 2.etasjen. Kvittet oss med noen hybelkaniner der ja... :ler::sjenert:

Gjest Madeline
Skrevet
Ja, vet at en del syns det er morsomt å se sånne bilder. Men tenker litt på den reklamen for Fotoknudsen (tror det var de) der en dame viser fram bilder av servietter og borddekking og alt mulig... :ler:

Ja, den reklamen husker jeg. Alle de bildene der blir nok i overkant for de fleste :ler:.

Ha en fin kveld :klem:.

Skrevet

Heia!

Så utrolig koselig med bryllupsbilder da! :hjerte: Å sitte med bilder og album er jo så kjekt, ikke minst for ettertiden! ;)

Skrevet

Den reklamen har ikke jeg sett.... :o) og følte meg kanskje litt truffet nå :roll: , har ikke bilder av servietter, borddekking etc... men masse bilder av spesielt sønnen vår, oss selv selvfølgelig og gjestene. Selv om det er mange like bilder, så er ansiktsutrykkene så forskjellige. Så det endte med at jeg limte dem inn.....:rodme: Pytt pytt :ler:

Flinke du som har vasket da :kose:

:klem:

Skrevet
Den reklamen har ikke jeg sett.... :o) og følte meg kanskje litt truffet nå :roll: , har ikke bilder av servietter, borddekking etc... men masse bilder av spesielt sønnen vår, oss selv selvfølgelig og gjestene. Selv om det er mange like bilder, så er ansiktsutrykkene så forskjellige. Så det endte med at jeg limte dem inn.....:rodme: Pytt pytt :ler:

Du har sannsynligvis litt igjen før du tar igjen den reklamen. Er to damer som ser på album fra en eller annen stor dag. Og bildene begynner med bordekkingen, og så dekket de annerledes. Det var liksom forklaring og duker og servietter og aaaalle detaljer...

Album må vi jo ha! Skrytebilder fra den store dagen er viktig! :ler:

Gjest Markblomsten
Skrevet

hei hei!

Tenkte bare å takke for tipsene med tanke på bordplasseringen jeg :)

Gleder meg jo bare mer og mer til bryllupet. Spennende med bilder og album da. Litt gøy å gjøre albumet ordentlig også, for det er jo et album som hvertfall jeg kommer til å se MASSE i

ha en fortsatt fin dag :hjerter:

Ha fortasttt fortereffelig dag :)

Gjest synseren
Skrevet (endret)

Når dere snakker om bilder får jeg dårlig samvittighet, det er et forsømt område her igården. Men igrunnen er det jo bare til å sette igang, så blir du så glad når det er gjort og alle bildene er trygt plassert i album. :roll:

Sikkert populært å vise bildene til familien i jula, koselig med bryllupsbilder.

Ha en fin kveld tommeline

:klem:

Endret av synseren
Skrevet

Bare hyggelig å kunne hjelpe, Markblomsten :vinke: Kos deg med bryllupsforberedelser, det er koselig det :rosasmil:

Ha en fin kveld du og, Synseren! :smilbla:

Har sett siste episode av Henrik 8. som har gått på nrk. Litt av en fyr, henrettet to av konene sine... Men en veldig bra serie! Får litt historierepitisjon også, og det trengs jo... ;)

Men nå er det på tide på køye...

Skrevet

uff...er litt treg med bilder fra bryllupet jeg... Har ikke ordnet album, ikke fått bildene fra fotografen og heller ikke framkalt bildene fra bryllupsreisen.. :overrasket: Må skjerpe meg...

Ønsker deg en god dag! :klem:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...