Calla Skrevet 6. oktober 2005 #141 Del Skrevet 6. oktober 2005 Grattis med nye møbler!! Vi skal kjøpe sofa for bryllupspengene... Kjekt å kjøpe møbler for de pengene..er jo ikke så ofte man har noen tusen å bruke på slikt..Digitalkamera ja..vi har et vi, men det er nå 4 år gammelt, og ikke noe særlig bra. Så vi ønsker oss nytt til jul tenker jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isola Skrevet 6. oktober 2005 #142 Del Skrevet 6. oktober 2005 Gratulerer med nye møbler ja! Vi har også kjøpt litt møbler for bryllupspengene. Digitalkamera er kjekt ja, men dere er nok ikke sist i verden! Ha en flott dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tommeline Skrevet 6. oktober 2005 Forfatter #143 Del Skrevet 6. oktober 2005 Morsomt at det er flere som kjøper møbler for bryllupspenger, cons og Isola! Vi tenkte vi skulle kjøpe digitalkamera i dag, så får vi det med oss i morgen da vi skal på hyttetur :smilrosa:. Så kvelden går vel med til å sette seg inn i ting og tang. Og så tenkte jeg å bake kake til å ta med Kake må til på hyttetur! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tommeline Skrevet 6. oktober 2005 Forfatter #144 Del Skrevet 6. oktober 2005 Da var brownieskake bakt. Fant en oppskrift her på KG, men vet ikke om jeg er helt overbevist... skulle være i liten langpanne, men det fosset jo over etterhvert. Så det ble kake i hele ovnen . Men det jeg har prøvesmakt smakte god og det er jo det viktigste (ovnen kan jo vaskes... ). Og vi har kjøpt oss kamera . Nå står det til lading, så er det klart for tur i morgen det også . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤Escada¤ Skrevet 6. oktober 2005 #145 Del Skrevet 6. oktober 2005 Hørtes nam nam ut med brownies då! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest #Spidergirl# Skrevet 6. oktober 2005 #146 Del Skrevet 6. oktober 2005 Kake nam. Godnatt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tommeline Skrevet 7. oktober 2005 Forfatter #147 Del Skrevet 7. oktober 2005 Escada og Spidergirl: Ja, kake er alltid godt! Noen timer på jobb nå så er det helg og tur :hoppe: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Calla Skrevet 7. oktober 2005 #148 Del Skrevet 7. oktober 2005 Ønsker deg en flott helg og en god tur!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tommeline Skrevet 7. oktober 2005 Forfatter #149 Del Skrevet 7. oktober 2005 Blir ingen hyttetur likevel... En av de vil skulle på tur til har fått brennkopper (uten at jeg helt vet hva det er) som var smittsomt. Så da blir det ikke tur på oss. Vi får ta oss en tur rundt her om ikke annet... har jo turløyper rett utenfor stuedøren. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤Escada¤ Skrevet 7. oktober 2005 #150 Del Skrevet 7. oktober 2005 Så kjedelig då! Dumt at d ik ble noe av hytteturen.. Når en er barn kan man få vannkopper og jeg tror brennkopper er nesten samme bare litt annerledes og en får det i voksen alder hvis man har hatt vannkopper som barn... Med dette menes at det er smittsomt for en som har hatt vannkopper... kan få brannkpper.. Men en kan ik få brannkopper hvis en ikke har hatt vannkopper.. For å si d sånn... Men d er jo ikkje så kjet då.. siden mange har hatt vannkopper når de var små... og brannkopper skal visstnok være endå værre og klø verre en værst.. Håper helga blir bra likavel! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tommeline Skrevet 7. oktober 2005 Forfatter #151 Del Skrevet 7. oktober 2005 Jepp, Escada! Helgen blir nok bra Og takk for oppklaring om kopper... Best å ikke bli smittet i alle fall... Sitter og plukker ut bilder som skal fremkalles. Bla fra bryllupet. Kjekt med bilder, men nå har jeg en stor limejobb foran meg. Liker nemlig å ha bilder i album! Og så er det fredagskveld med NRKs gullrekke :rosasmil: Og vin og kake Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tommeline Skrevet 8. oktober 2005 Forfatter #152 Del Skrevet 8. oktober 2005 Så blir det tur til Gjøvik i stedenfor, for å besøke min svoger. Lenge siden vi har sett ham, så det blir kjekt! God helg til mine dagboklesere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jullan Skrevet 8. oktober 2005 #153 Del Skrevet 8. oktober 2005 Ha en strålende helg,Tommeline! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isola Skrevet 8. oktober 2005 #154 Del Skrevet 8. oktober 2005 vennen! Så kjedelig at det ikke ble noe hyttetur på dere!! Men håper du hadde det koselig hos broren din da? God natta! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tommeline Skrevet 9. oktober 2005 Forfatter #155 Del Skrevet 9. oktober 2005 Hadde en fin lørdag på Gjøvik. God mat, vin og spill. Kjekt! Er som oftes min svoger som kommer på besøk til oss (siden han er en person, og vi har litt bedre plass), men kjekt å komme på besøk også! I dag har vi ryddet litt her hjemme. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trampe Skrevet 9. oktober 2005 #156 Del Skrevet 9. oktober 2005 Hørtes ut som en koselig lørdagskveld det Håper du får en like koselig søndagskveld da! Søt avatar, forresten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest synseren Skrevet 9. oktober 2005 #157 Del Skrevet 9. oktober 2005 (endret) Vi også har ryddet i hele dag . Tiltak å komme igang, men kjekt etterpå . Høres ut som dere har hatt en fin kveld på Gjøvik. Ha en fin søndagskveld! Endret 9. oktober 2005 av synseren Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest seroxata Skrevet 9. oktober 2005 #158 Del Skrevet 9. oktober 2005 heisann!! er innom og snoker igjen! så søt avatar du hadde fått deg! kjente deg ikke igjen med engang, hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tommeline Skrevet 10. oktober 2005 Forfatter #159 Del Skrevet 10. oktober 2005 Så bra dere likte avtaren, Seroxata og Tone! Enig, Synseren! Ingenting er som å kunne være godt fornøyd med sin egen innsats etterpå! Mandag igjen. Syns helgene går alt for fort... . Men ukene går jo også svinefort, tenk midt i oktober snart... Ikke lenge til jul! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madeline Skrevet 10. oktober 2005 #160 Del Skrevet 10. oktober 2005 Nå har jeg lest gjennom hele dagboken din. Fine bryllupsbilder av deg og din mann. Kjekt med nye møbler også. Hadde en fin lørdag på Gjøvik. ← Selvfølgelig blir det en flott dag når du er på Gjøvik . Veldig bra plass det. Ha en flott dag. Jeg kommer nok innom her igjen senere. Vil til slutt bare rett opp litt av det som ble sagt om brennkopper. Det har ikke noe med vannkopper å gjøre. Hva er brennkopper? Brennkopper, eller impetigo på fagspråket, er en overfladisk hudinfeksjon forårsaket av bakterier, enten streptokokker eller stafylokokker. Som regel har de kommet seg inn i huden gjennom et lite sår eller en rift. Brennkopper kan også oppstå i hudområder med eksem, herpes, soppinfeksjon, insektstikk, skabb eller lus. Brennkopper er vanligst hos barn og smitter lett. Hvordan ser det ut? Brennkoppene begynner som små blemmer, som etter hvert fylles med puss (verk). Blemmene brister og dekkes med honninggule skorper, som kan være ganske tykke (kruster). I kanten av såret er det rødt og irritert. Skorpene er av forskjellige størrelser, som regel fra noen millimeter store til et par cm. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå