-TeddyToria- Skrevet 11. februar 2006 #581 Del Skrevet 11. februar 2006 Vi driver og ser oss om etter bil nr 2 (har kanskje skrevet det før?). I alle fall, vi tenker at det kan holde med en 2-seter. Vi har jo en vanlig stasjonsvogn fra før. Fant en bil med denne beskrivelsen: "Bilen er kosmetisk stygg" Ja, den fikk jeg jammen lyst til å kjøpe.... har forresten sett styggere biler... ← Herlig hvor rett ut enkelte kan være altså... :grine2: Minner meg litt om den kontaktannonsen jeg leste en gang, der det stod noe slikt som dette: "Ensom gutt uten særlig mange venner og sosiale antenner, lite attraktiv og aller mest glad i å sitte inne søker blid og åpen jente...blablabla..." Jommen må jeg si jeg fikk lyst til å kontakte han gitt! Nå skrev jeg det litt søkt da, men det virket veldig seriøst der det stod, så jeg tror faktisk ikke det var tull. Men jeg husker ikke annonsen ordrett, annet enn at jeg tenkte at han nok ville være det siste menneske på jorden jeg ville tatt kontakt med... *s* Men smart med en 2-seter! Vi har selv to biler... En stasjonsvogn som er kliss ny, og en Seat Inca (arb.bil) med 2 seter som er 10 år gammel. Perkekt for mannen til å bruke på jobb, så har vi alltid en bil til disposisjon begge to. Betalte faktisk bare 29 000,- for den gamle bilen, og det har vært mer en verdt det! Ønsker deg og dine en god helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-TeddyToria- Skrevet 11. februar 2006 #582 Del Skrevet 11. februar 2006 Av og til føler jeg meg som en nerd, som f.eks når jeg en fredagskveld går på ski i lysløypene i stedenfor å sitte og se Idol eller annet på tv.... ← Forresten....ikke for å være frekk, men FY for en NERD du er!!! Nei, vettu... Jeg synes neeesten det er enda mer nerdete å SE på Idol eller BigBrother jeg, selv om jeg av og til gjør det selv. Men det er jo IKKE bra TV! Så den skituren hørtes høyst mer fornuftig, sunn og oppfriskende ut! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest #Spidergirl# Skrevet 11. februar 2006 #583 Del Skrevet 11. februar 2006 Du må ha ei god helg Eg ser no ofta både idol og Bigbrother og eg trur det er meg som blir nerden. Skitur er jo kjempe smart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madeline Skrevet 11. februar 2006 #584 Del Skrevet 11. februar 2006 Av og til føler jeg meg som en nerd, som f.eks når jeg en fredagskveld går på ski i lysløypene i stedenfor å sitte og se Idol eller annet på tv.... Men var herlig med en tur. Sammen med en venninne, ble mye preiking også da... ← Det er da enda mer nerdete å se på idol eller noe annet på tv. Skitur er dessuten mye bedre for kroppen og ikke minst sosialt når dere er flere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NinJAboy Skrevet 12. februar 2006 #585 Del Skrevet 12. februar 2006 (endret) Ute på byen nå eller? Ha en fortsatt fin lørdag isåfall! (oj..litt trøtt nå..glemte å logge UT Ninja og logge PÅ Cons...hilsen Cons altså...) Endret 12. februar 2006 av NinJAboy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tommeline Skrevet 13. februar 2006 Forfatter #586 Del Skrevet 13. februar 2006 "Ensom gutt uten særlig mange venner og sosiale antenner, lite attraktiv og aller mest glad i å sitte inne søker blid og åpen jente...blablabla..." Jommen må jeg si jeg fikk lyst til å kontakte han gitt! ← Svarte du ikke ham altså??? Det var vel egentlig likegreit... Tror ikke vi kommer til å kjøpe den bilen heller, som var kosmetisk stygg... Bra dere ikke ser på meg som en supernerd da! Prøver å skape meg selv et sporty image... Lørdagen ble ikke helt som planlagt. Skulle egentlig på vorspiel til en, men hun trakk seg. Så da ble vi bare to som satt hos meg og laget Strawberrry Daqury (eller hvordan det nå skrives...), i alle fall noe som lignet. Farlig godt , og schwoop hadde vi fått i oss ganske mye sprit. Så dro vi ut sammen med to andre. venninnen min var veeeeldig på sjekkeren, og jammen klarte hun ikke skaffe seg en date Ellers har det blitt mye OL-tv i helgen! Mye spennende! Må si det var spennnende med mennenes jaktstart, med knekte ski og staver... Blir nok fort mer ol-titting på meg ja... Er jo så moro Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Calla Skrevet 13. februar 2006 #587 Del Skrevet 13. februar 2006 Høres ut som det ble en festlig lørdag! Er ikke så veldig ivrig på OL-tittingen selv, men følger med hvis det tilfeldigvis er noe på tvn.. Men langrenn er liksom ikke det samme uten Dæhlie... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tommeline Skrevet 13. februar 2006 Forfatter #588 Del Skrevet 13. februar 2006 Høres ut som det ble en festlig lørdag! Er ikke så veldig ivrig på OL-tittingen selv, men følger med hvis det tilfeldigvis er noe på tvn.. Men langrenn er liksom ikke det samme uten Dæhlie... ← Det var jo noe eget da, da Dæhlie tok alt som var av medaljer... Men syns det er moro likevel jeg! :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest #Spidergirl# Skrevet 13. februar 2006 #589 Del Skrevet 13. februar 2006 Du må ha ei fin start på veka og kosa deg med OL. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Litle Lady Skrevet 13. februar 2006 #590 Del Skrevet 13. februar 2006 Bare innom med en mandagsklem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest synseren Skrevet 14. februar 2006 #591 Del Skrevet 14. februar 2006 Så kjekt at venninnen din skaffet seg date! Blir litt OL titting på oss og. Det gikk dårlig med skiskytter jentene, men det kommer heldigvis nye muligheter. Vi har iallefall fått ett gull Håper du får en riktig fin uke, Tommeline!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest #Spidergirl# Skrevet 14. februar 2006 #592 Del Skrevet 14. februar 2006 Er innom med ein klem eg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tommeline Skrevet 14. februar 2006 Forfatter #593 Del Skrevet 14. februar 2006 Takk for koselige hilsner Synseren, Litle Lady og Spidergirl! Skiskyting for jentene var jo en underlig affære, i alle fall hun som skjøt på feile blinker... men hun skjønte jo ikke helt selv at det var mulig heller... I dag har jeg hatt min første dag som lærervikar. 9.klasse. Spennende, og selvsagt litt vanskelig! Men det gikk da ganske greit tror jeg Greie elever, selv om det selvsagt blir litt sånn "juhu, vikar"... Nå sitter jeg og repeterer tysk.. jammen lenge siden jeg har hatt det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isola Skrevet 14. februar 2006 #594 Del Skrevet 14. februar 2006 Så spennende at du hadde en vikartime i dag da! Tror du var kjempeflink jeg! Og nå har du forresten herved fått rykte som Supersporty!!! :rosasmil: God natt, sov godt!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest synseren Skrevet 16. februar 2006 #595 Del Skrevet 16. februar 2006 Så kjekt at du har fått vikartimer. Håper du vil trives i jobben!! Tysk er ikke det enkleste språket å lære, iallefall ikke gramtikken puh... Lykke til iallfall!! Ha en fortsatt fin og innholdsrik uke!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest #Spidergirl# Skrevet 19. februar 2006 #596 Del Skrevet 19. februar 2006 Gratulerer som vikarlærer det var sikkert spennende kan eg tenke meg. Ein god del venner i klassen tar vikartimer for å øve seg. Men det krever ein del planlegging. Eg skriver ein fiktiv praksisrapport i Engelsk no som eit arbeidskrav til eksamen. Det er ein god del arbeid ja.... Tysk uff eg hata tysk når eg gjekk på skulen. Det var så mykje vanskelig grammatikk.... Håper du har kost deg med ol i helga. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Calla Skrevet 20. februar 2006 #597 Del Skrevet 20. februar 2006 Grattis med vikarjobb!! Spennende! Tysk er ikke lett nei.. Husker jeg "jukset" litt på tentamener og slikt..skrev hele stiloppgaver i presens, dermed slapp jeg å bøye verb, og dermed ble det heller ingen gramatiske feil... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tommeline Skrevet 20. februar 2006 Forfatter #598 Del Skrevet 20. februar 2006 Og nå har du forresten herved fått rykte som Supersporty!!! :rosasmil: ← :grine2: Jeg liker slike rykter!!! Så kjekt at du har fått vikartimer. Håper du vil trives i jobben!! ← Trives i alle fall så langt! Tysk uff eg hata tysk når eg gjekk på skulen. Det var så mykje vanskelig grammatikk.... Håper du har kost deg med ol i helga. ← Ja, det er gramatikken i tysk som er pyton! Er jo ikke så vanskelig å forstå... Husker jeg "jukset" litt på tentamener og slikt..← Fy og fy! Har ikke fått vært her inne så mye forige uke. Men en tur innom nå! Trives godt som vikar. Har hatt både forskjellige fag og forskjellige klasser. Stort sett er det greie elever. Ungdomsskoleelever er jo egentlig i en morsom alder! Men nå er det vinterferie! I helgen har vi hatt besøk av mamma fra fredag til lørdag. Så dro vi til Oslo for å besøke mormor. Var på opera og så Fidelio. Veldig bra! Er ikke så veldig bevandret i operaverdenen, men syns det er veldig flott. Dessuten hadde de gjort historien aktuell for i dag, og det liker jeg. Når de klarer å gjøre 200 år gamle stykker dagsaktuelle! Nå skal jeg spa snø fra taket. Kan ikke risikere å få det i hodet... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciara Skrevet 20. februar 2006 #599 Del Skrevet 20. februar 2006 Så spennende å jobbe som vikar! Lurer litt på hvordan jeg ville takle 9. klassinger. De er kanskje ikke så umulige som jeg forestiller meg? Men det varierer vel, vi var som lam i noen timer, og helt umulige i andre... Gud bedre, ville aldri vært tenåring igjen! Fidelio kunne jeg også tenke meg å gå på. Er veldig sjelden på opera, eller teater for den saks skyld. Har ambisjoner om å bli flinkere, og nå ble jeg litt inspirert her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tommeline Skrevet 20. februar 2006 Forfatter #600 Del Skrevet 20. februar 2006 Ciara: Igjen, Fidelio kan varmt anbefales! Jeg liker Beethovens musikk godt. Og hun som hadde hovedrollen sang helt utrolig! Så kom deg på opera! Nå er jeg ødelagt! Har måkt snø fra taket, og det er bare helt sinnsykt tungt!!!! Snøen har jo ligget der en stund og rukket å synke godt sammen og bli kompakt og kjempetung. Og med min høydeskrekk blir det jo ikke bedre... På slutten var jeg så sliten at jeg holdt på å skli ned, og da fant jeg ut at det var på tide å gi seg...Men nå er det i alle fall litt mindre sjanse for at taket skal klappe sammen over oss. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå