Gjest Madeline Skrevet 1. november 2005 #281 Del Skrevet 1. november 2005 Det eneste positive med den snøen vi hadde i forrige uke, var at det ble så mye lysere ute. Nå er det så grått og trist. Spesielt siden det er tåket og småregn nesten hele tiden. Jeg har følelsen av at det ikke blir skikkelig dag. Men jeg har nå tenkt meg ut på tur snart uansett hvordan været er. Ha en strålende dag, Tommeline . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Calla Skrevet 1. november 2005 #282 Del Skrevet 1. november 2005 God morgen! Hva er planene dine for dagen da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tommeline Skrevet 1. november 2005 Forfatter #283 Del Skrevet 1. november 2005 Hannen: Ja, snø har faktisk en effekt om vinteren... Cons: I dag skal jeg bare kose meg sammen med mannen min når vi er ferdige på jobb Har ikke hatt noe særlig tid sammen siden fredag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest #Spidergirl# Skrevet 1. november 2005 #284 Del Skrevet 1. november 2005 Håper du og mannen din har ein fin kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madeline Skrevet 1. november 2005 #285 Del Skrevet 1. november 2005 I dag skal jeg bare kose meg sammen med mannen min når vi er ferdige på jobb Har ikke hatt noe særlig tid sammen siden fredag. ← Det hørtes koselig ut. Mannen min er på nattskift så jeg må pent sitte her alene (ungene har lagt seg). Håper dere får en flott kveld . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tommeline Skrevet 2. november 2005 Forfatter #286 Del Skrevet 2. november 2005 Mannen min forsvant ut i går kveld, men i dag er han hjemme! Nå sitter vi og skriver ferdig de siste takkekortene. Var jo veldig bra på veg en stund, men så var det noen igjen... Men i morgen sender vi ut de vi ikke har fått levert (må klappe litt for oss selv...). Fikk koselig kort i posten i dag fra en venninne med bilder fra bryllupet. Og samtidig skrev hun hvor koselig det hadde vært i bryllupet. Sånt er så kjekt å høre, og får meg i godt humør :rosasmil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤Escada¤ Skrevet 2. november 2005 #287 Del Skrevet 2. november 2005 Alltid kjekt å få sånne brev i posten.. Håper du har en fin uke... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest synseren Skrevet 3. november 2005 #288 Del Skrevet 3. november 2005 Du lurer sikkert på hvorfor jeg sitter å skriver i dagboka klokka fire om natten . Jeg får ikke sove, og da er det bedre å stå opp litt istedet for å ligge å snu seg i senga og bli irritert. Men nok om meg..... Sikkert kjekt å bli ferdig med takkekortene før jul, det er nok å finne på i julestria. Så koselig at du fikk bilder fra bryllupet fra ei venninne, kjekt å se bilder andre har tatt også. Håper du får en fin morgendag!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tommeline Skrevet 3. november 2005 Forfatter #289 Del Skrevet 3. november 2005 Escada: Ja, morsomt med noe annet enn brev med "vindu" i posten... Synseren: Klokken 4 lå jeg og sov søtt i sengen min. Hvis ikke hadde jeg nok hatt problemer med å sitte her nå . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Calla Skrevet 3. november 2005 #290 Del Skrevet 3. november 2005 Ønsker deg en flott dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tommeline Skrevet 3. november 2005 Forfatter #291 Del Skrevet 3. november 2005 Takk det samme, cons! Dagen er bra den! Gleder meg til i morgen for da reiser vil til Bergen en tur Blir kjekt å treffe familie og venner. Blir jo bare i helgen, så vi har lagt opp den timeplanen på lørdag med å treffe folk her og der. Veldig spent på å se nye huset til en venninne! De flytter inn i helgen, så det blir jo hektisk, men vi får i alle fall sett litt hvordan det blir. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-TeddyToria- Skrevet 3. november 2005 #292 Del Skrevet 3. november 2005 Ha en kjempefin tur til Bergen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤Escada¤ Skrevet 3. november 2005 #293 Del Skrevet 3. november 2005 Må ha en fin dag du og! Skal kanskje til Bergen å besøke ei vennine i Bergen imorra og.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madeline Skrevet 3. november 2005 #294 Del Skrevet 3. november 2005 Er du i fra Bergen? Det blir sikkert kjekt å treffe familie og venner igjen. Du får ha en riktig god tur . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tommeline Skrevet 3. november 2005 Forfatter #295 Del Skrevet 3. november 2005 Er du i fra Bergen? Det blir sikkert kjekt å treffe familie og venner igjen. Du får ha en riktig god tur . ← Ja, jeg er en bergenser som har forvillet meg til østlandet... Men blir kjekt med en tur vestover. Escada: Fint med Bergenstur ja! Orkidéen: Takk for det :rosasmil: Nå skal jeg pakke. Er jo ikke så mye man trenger å ha med seg da, bare for en helg. Og så er det "Jakten på kjærligheten" Ukens lille tv-høydepunkt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leanora Skrevet 3. november 2005 #296 Del Skrevet 3. november 2005 for takkekortskrivingen! Du er iherdig du Good tur til Bergen og håper dere får en riktig så trivilig tur Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest #Spidergirl# Skrevet 3. november 2005 #297 Del Skrevet 3. november 2005 Eg skal til Bergen i dag eg og men eg skal videre til Hardanger då. God tur ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest synseren Skrevet 3. november 2005 #298 Del Skrevet 3. november 2005 Ha en fin tur til Bergen. Blir sikkert kjekt å se familie og venner igjen, tenker jeg!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tommeline Skrevet 4. november 2005 Forfatter #299 Del Skrevet 4. november 2005 Leanora: Føler ikke jeg har vært så veldig flittig med de takkekortene. De siste tok liksom veeeeldig lang tid. Men godt å være ferdig med det! Spidergirl: Virker som "alle" skal til Bergen i dag... God tur! Synseren: Ja, blir kjekt med tur! :rosasmil: Jepp jepp, ikke så lenge igjen til vi drar. Håper det går greit med kjøreturen, hørte på radioen at det var masse stengte veger på grunn av jordras fordi det har regnet så mye. Men håper det er mindre veger. Hovedvegene ryddes vel uansett ganske fort. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tommeline Skrevet 4. november 2005 Forfatter #300 Del Skrevet 4. november 2005 Nå er jeg klar til å dra, men det er ikke mannen min, "alltid skal han bare"... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå