Gå til innhold

tommelines tanker

tommeline

Anbefalte innlegg

Gjest Madeline

Det eneste positive med den snøen vi hadde i forrige uke, var at det ble så mye lysere ute. Nå er det så grått og trist. Spesielt siden det er tåket og småregn nesten hele tiden. Jeg har følelsen av at det ikke blir skikkelig dag.

Men jeg har nå tenkt meg ut på tur snart uansett hvordan været er.

Ha en strålende dag, Tommeline :klem:.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hannen: Ja, snø har faktisk en effekt om vinteren...

Cons: I dag skal jeg bare kose meg sammen med mannen min når vi er ferdige på jobb :sjarmor: Har ikke hatt noe særlig tid sammen siden fredag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Madeline
I dag skal jeg bare kose meg sammen med mannen min når vi er ferdige på jobb  :sjarmor: Har ikke hatt noe særlig tid sammen siden fredag.

Det hørtes koselig ut. Mannen min er på nattskift så jeg må pent sitte her alene (ungene har lagt seg).

Håper dere får en flott kveld :klem:.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannen min forsvant ut i går kveld, men i dag er han hjemme! :smilbla:

Nå sitter vi og skriver ferdig de siste takkekortene. Var jo veldig bra på veg en stund, men så var det noen igjen... Men i morgen sender vi ut de vi ikke har fått levert :klappe: (må klappe litt for oss selv...).

Fikk koselig kort i posten i dag fra en venninne med bilder fra bryllupet. Og samtidig skrev hun hvor koselig det hadde vært i bryllupet. Sånt er så kjekt å høre, og får meg i godt humør :rosasmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest synseren

Du lurer sikkert på hvorfor jeg sitter å skriver i dagboka klokka fire om natten :ler:. Jeg får ikke sove, og da er det bedre å stå opp litt istedet for å ligge å snu seg i senga og bli irritert.

Men nok om meg.....

Sikkert kjekt å bli ferdig med takkekortene før jul, det er nok å finne på i julestria.

Så koselig at du fikk bilder fra bryllupet fra ei venninne, kjekt å se bilder andre har tatt også.

Håper du får en fin morgendag!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Escada: Ja, morsomt med noe annet enn brev med "vindu" i posten... :ler:

Synseren: Klokken 4 lå jeg og sov søtt i sengen min. Hvis ikke hadde jeg nok hatt problemer med å sitte her nå ;) .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk det samme, cons! :klem:

Dagen er bra den!

Gleder meg til i morgen for da reiser vil til Bergen en tur :hoppe: Blir kjekt å treffe familie og venner. Blir jo bare i helgen, så vi har lagt opp den timeplanen på lørdag med å treffe folk her og der. Veldig spent på å se nye huset til en venninne! De flytter inn i helgen, så det blir jo hektisk, men vi får i alle fall sett litt hvordan det blir.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er du i fra Bergen? Det blir sikkert kjekt å treffe familie og venner igjen. Du får ha en riktig god tur :klem:.

Ja, jeg er en bergenser som har forvillet meg til østlandet... :ler: Men blir kjekt med en tur vestover.

Escada: Fint med Bergenstur ja!

Orkidéen: Takk for det :rosasmil:

Nå skal jeg pakke. Er jo ikke så mye man trenger å ha med seg da, bare for en helg.

Og så er det "Jakten på kjærligheten" :hoppe: Ukens lille tv-høydepunkt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Leanora: Føler ikke jeg har vært så veldig flittig med de takkekortene. De siste tok liksom veeeeldig lang tid. Men godt å være ferdig med det! :tommel:

Spidergirl: Virker som "alle" skal til Bergen i dag... :ler: God tur!

Synseren: Ja, blir kjekt med tur! :rosasmil:

Jepp jepp, ikke så lenge igjen til vi drar.

Håper det går greit med kjøreturen, hørte på radioen at det var masse stengte veger på grunn av jordras fordi det har regnet så mye. Men håper det er mindre veger. Hovedvegene ryddes vel uansett ganske fort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...