Calla Skrevet 9. september 2005 #61 Del Skrevet 9. september 2005 Heisann!! Bare innom for å ønske deg en god helg!! Neste helg er jeg på cruise med mannen!! Håper du får en fin fredag vennen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤Escada¤ Skrevet 9. september 2005 #62 Del Skrevet 9. september 2005 Bare innom med en liten helgehilsen.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest #Spidergirl# Skrevet 9. september 2005 #63 Del Skrevet 9. september 2005 Har du helgeplaner? Eg skal i bursdag då. Du må ha ei god helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isola Skrevet 9. september 2005 #64 Del Skrevet 9. september 2005 Åh, fikk ikke sett på Jakten på kjærligheten jeg. Hvem endte opp med hvem? (hvis du husker?) Ha en riktig god helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tommeline Skrevet 11. september 2005 Forfatter #65 Del Skrevet 11. september 2005 God helg til dere og, Cons, Escada, Spidergirl og Lille My! Var på innflytningsfest i går til en veninnne. Veldig hyggelig! Og veldig god mat. Nam nam Og festen i går førte til at jeg har sovet bort nesten halve dagen i dag... Viktigste som skal skje i dag er at jeg skal stemme! Å gjøre min borgerplikt! Har aldri vært så i tvil om hva jeg skal stemme som jeg har vært i år, men jeg stemmer nok for regjeringsskifte i alle fall Og Lille My: Referat fra Jakten på kjærligheten: Hun fra Valdres skal gifte seg med han hun valgte (han med hundene), og han fra Årnes har blitt samboer med hun fra Bergen som han valgte. Og så var det ett av de parene som ikke ble fulgt videre som nok gifter seg en dag (han var fra Sørum og hun fra Stavanger). Veldig dårlig på å huske navn her... Og nå skal jeg tilsette sukker til min hjemmelagede plommebrennevin. Svigermor må bare konsulteres først om hvor mye sukker som skal tilsettes... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tommeline Skrevet 11. september 2005 Forfatter #66 Del Skrevet 11. september 2005 Og nå har jeg stemt! Var faktisk kø inn i stemmelokalet, det har jeg ikke opplevd før... Men det er jo positivt. Det jeg ble overrasket over hvor dårlig de sjekket legitimasjon. Jeg sa først mitt nye navn, men listene var ikke oppdatert, så jeg sto med mitt gamle navn. Men de så ikke noe som helst legitimasjon . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest #Spidergirl# Skrevet 11. september 2005 #67 Del Skrevet 11. september 2005 Bra at du har gjort borgerplikten Bra at det var kos på fest då... Eg stod ikkje opp så tidelig eg heller Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Calla Skrevet 11. september 2005 #68 Del Skrevet 11. september 2005 *huske å stemme i morgen* Ha en fortsatt fin kveld kjære du! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tommeline Skrevet 12. september 2005 Forfatter #69 Del Skrevet 12. september 2005 Bra at du har gjort borgerplikten ← Ja, må jo det når vi har dette privilegiet (å kunne stemme på hvem man vil). Blir valgvake i heimen i kveld... spennende hvordan det går altså! Mannen min har pleid å være med å telle opp stemmer, men i år skal han ikke det (tror stemmetellingen er modernisert). Kjekt han kan være hjemme med meg . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isola Skrevet 12. september 2005 #70 Del Skrevet 12. september 2005 Takk for oppdatering på "Jakten på kjærligheten", så gøy at en del fortsatt holder sammen! Ha en fin kveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤Escada¤ Skrevet 12. september 2005 #71 Del Skrevet 12. september 2005 Hørtes ut som du hadde d kjekt her om dagen då og fikk kost deg med god mat og greier då.. Hatt en fin start på uka eller? :enig_anim: Bra at du har stemt då... einaste måten en har lov å klaga litt etterpå... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tommeline Skrevet 13. september 2005 Forfatter #72 Del Skrevet 13. september 2005 Ble sittende å se på valgsending lenge i går. Var jo veldig spennende lenge, med ulikt flertatt på tv2 og nrk ganske lenge. Men da partilederdebatten startet satt jeg og mannen og sov i hver vår stol Er fornøyd med at det blir regjeringsskifte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤Escada¤ Skrevet 13. september 2005 #73 Del Skrevet 13. september 2005 Fornøyd med valget ja? Bleid rette partiet som vant etter din mening el? Håper du har en fin dag ellers.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trampe Skrevet 13. september 2005 #74 Del Skrevet 13. september 2005 Valgvake? Jeg klarte ikke sitte oppe så lenge. Sto heller opp litt tidligere i dag for å kikke. Da jeg gikk og la meg i går ledet de borgerlige, men slik ble det da ikke. Er vel fornøyd med regjeringsskifte jeg også, blir spennende dette her. Vi er ihvertfall kvitt bondevik, da er jeg fornøyd Håper bare renta holder seg. Vi spekulerer litt i større leilighet, og dermed større lån... Men nok om det. Har du det bra da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tommeline Skrevet 14. september 2005 Forfatter #75 Del Skrevet 14. september 2005 Ja, er fornøyd med valgresultatet! Håper på en mer sosial politikk, men tror vel ikke akkurat at det blir kjempestor forandring. Tror ikke renten kommer til å øke noe betydelig (den vil jo uansett gå litt opp og ned). Håper i alle fall det, vi sitter jo med huslån, billån og studielån . Alt bare bra her forresten . Blåser mye her i dag, så får håpe jeg ikke blåser bort Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tommeline Skrevet 14. september 2005 Forfatter #76 Del Skrevet 14. september 2005 Oi, så akkurat på nyheter at det er flom i Bergen. Og stort jordras fra ikke så langt fra der jeg har vokst opp. Skumle greier! Får ta en telefon til mine foreldre etterhvert og høre at huset står... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤Escada¤ Skrevet 14. september 2005 #77 Del Skrevet 14. september 2005 Hallaisen... Ja er litt av et vær på vestlandet no ja.... regne nesten vekk... Men sånn er no å bu her.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tommeline Skrevet 15. september 2005 Forfatter #78 Del Skrevet 15. september 2005 Du får holde deg fast, Escada, sånn at du ikke regner bort Faktisk en av de store forskjellene med å bo på østlandet og vestlandet: været. Her slutter det faktisk å regne, men på vestlandet kan det jo regne i ett i flere månder... Men jeg savner av og til ordentlig "vær". Kuling og regn har sin sjarme på ett vis det og... i begrensede mengder . Fikk i alle fall snakket med pappa i går, og alt var bra der. Han hadde visst kjørt gjennom tre elver for å komme seg til jobb, men bilen går, og huset står. Så da får man være fornøyd I dag kommer mamma på besøk. Er jo ikke så ofte at jeg ser foreldrene mine, så det er kjekt at hun blir en ettermiddag ekstra etter kurs i Oslo! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tommeline Skrevet 16. september 2005 Forfatter #79 Del Skrevet 16. september 2005 Helg Sitter og ser på Pompel og Pilt på DVD. Husker ikke denne serien fra jeg var liten, men skjønner veldig godt hvorfor unger var redd for denne serien. Hjelp for noe psykedeliske greier... Holder på å finne en restaurant i Grünerløkkaområdet vi kan dra på i morgen. Plutselig fikk jeg ansvar for det, og jeg som bor laaangt ute på landet... Helge:klem: til alle mine dagboklesere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤Escada¤ Skrevet 16. september 2005 #80 Del Skrevet 16. september 2005 God helg vennen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå