Gjest #Spidergirl# Skrevet 28. august 2005 #41 Del Skrevet 28. august 2005 ønsker deg ein fin søndag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tommeline Skrevet 29. august 2005 Forfatter #42 Del Skrevet 29. august 2005 Takk for det, Spidergirl! Nå ha det blitt mandag, og mandager er på langt nær så bra som søndager... Men, men... sånn er det bare! Fikk ryddet en del i går, og det er så herlig å få ting unna. Blir gal av papirer som bare hoper seg opp! Kvelden ble avsluttet med KillBill 1. Har jo sett begge filmene før, men de kan godt sees flere ganger! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tommeline Skrevet 30. august 2005 Forfatter #43 Del Skrevet 30. august 2005 Sitter her utsultet... Skal på en rektroskopi (?)undersøkelse i morgen, og får ikke spise noen ting før det . Har tatt et ufattelig ekkelt middel slik at jeg får tømt meg, så nå venter jeg bare her... Vel, vel... sikkert ikke så interessant lesing for andre, men det er nå det som står i hodet på meg akkurat nå. Har vært på slik undersøkelse en gang før, men da ble jeg så ufattelig dårlig av det "tømmemiddelet" at jeg bare kastet opp... Ser ut som det går bedre nå i alle fall, men har gruet meg til å ta dette middelet i flere dager, og brekt meg bare ved tanken... Snart Judging Amy nå. Det må jeg få med meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isola Skrevet 30. august 2005 #44 Del Skrevet 30. august 2005 Bare innom med en ( Og god bedring!!!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤Escada¤ Skrevet 31. august 2005 #45 Del Skrevet 31. august 2005 Uffa... rektoskopi er ikkje særlig nei... :cry: Håper det gikk bra med deg idag då.. Masse klemmar til deg ivertfall.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest #Spidergirl# Skrevet 31. august 2005 #46 Del Skrevet 31. august 2005 Stakkar!!!! Håper virkelig at du har d bra no då Oppdater meg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tommeline Skrevet 1. september 2005 Forfatter #47 Del Skrevet 1. september 2005 Hei Lille My, Escada og Spidergirl! Takk for trøst Undersøkelsen gikk greit, er egentlig før som er verst. Etter å ha fått spist og sovet godt ut er jeg back in businnes . Blir utrolig slapp av å ikke spise noe på et døgn... anbefales ikke! Skal kjøpe bryllupresang til en veninne i dag. Håper jeg finner serviset de ønsker seg, de har nemlig ikke lagt ut liste, bare oppgitt hva de samler på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trampe Skrevet 2. september 2005 #48 Del Skrevet 2. september 2005 Hei! Godt å høre at du overlevde og er i god form etter den undersøkelsen da! Merkelig, mormor hadde også samme undersøkelsen samme dag som deg..hun kasta også opp av det middelet...men nå er du ferdig! Bryllupspresang, ja, det kan være vanskelig det. Håper du finner noe da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tommeline Skrevet 3. september 2005 Forfatter #49 Del Skrevet 3. september 2005 Det var jo en morsomt tilfeldighet, Tone. Selv om det er grenser for hvor morsom en slik undersøkelse er... I dag er det bryllup for en veninne. De gifter seg på tinghuset, så det er kun festen vi skal være med på. Blir et litt mer uformelt bryllup, så det blir nok morsomt. Har vært i tre brylluper før i år (inkl. mitt eget), og det har vært mer vanlige brylluper. Kjenner ikke så mange som skal i bryllupet, men ble jo litt kjent med folk under utdrikningslaget. Men min kjære mann kjenner ingen andre enn brudeparet, og de kjenner han ikke så godt en gang. Heldigvis er han en sosial fyr, så det blir nok ikke noe problem! Ble hvitvinsglass som presang. Ikke så kreativt, men jeg selv syns det var veldig kjekt å få ting til seriene vi ønsket oss. I går hadde min kjære bursdag. Ble ikke så voldsom verken presang eller feiring. Ikke verdens beste økonomi for tiden, så han fikk en cd han ønsket seg, og masasjeolje med masasje (av meg) (han fikk jo fin klokke som morgengave for en mnd siden, så det er ikke synd på ham..). Og god middag og marsipankake, så da var han fornøyd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Olava Skrevet 3. september 2005 #50 Del Skrevet 3. september 2005 Tusen takk for hyggelig hilsen i bryllupsdagboka! Koselig at du stikker innom brudene!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤Escada¤ Skrevet 3. september 2005 #51 Del Skrevet 3. september 2005 Innom med en liten helge Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tommeline Skrevet 5. september 2005 Forfatter #52 Del Skrevet 5. september 2005 Må jo følge med på brudene, Corazon! Slutter jo ikke å tenke bryllup sånn i en fei... Takk for klem, Escada! Helgen var veldig bra! var i bryllup til en veninne på lørdag, og det var veldig festlig. Vielsen var på tinghuset, så vi kom rett på festen. Mannen hennes er musiker, og det var masse musikervenner i bryllupet som spilte litt i løpet av festen. Det skapte jo ekstra høy stemning! Søndagen var heller trøtt... Ikke dårlig, men jeg blir jo helt slått ut av en festkveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cosmo Skrevet 5. september 2005 #53 Del Skrevet 5. september 2005 Hei! Var inne og kikket på bilder fra brylluppet ditt. Så fine dere var! Så ut som et veldig koselig sted også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tommeline Skrevet 6. september 2005 Forfatter #54 Del Skrevet 6. september 2005 Takk for det, cosmo! Vi er fornøyde selv også, med bryllupet . Underlig vær for tiden, ganske varmt, men likevel grått og trist. Føler meg litt "værsyk", sånn man gjerne blir når det er lummert. Men været får man jo bare ta som det er, ingenting å gjøre med det... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isola Skrevet 6. september 2005 #55 Del Skrevet 6. september 2005 En stoooor fra en nybakt kone... Ha en fin kveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tommeline Skrevet 8. september 2005 Forfatter #56 Del Skrevet 8. september 2005 tilbake til deg, Lille My! Fra en kone til en annen I dag fikk jeg skikkelig høstfølelse, mye vind så bladre fra trærene blåste alle veier. Og det har begynt å komme høstfarger. Høsten kan være fin, men det blir så mørkt syns jeg... Men det gir anledning til peiskos og kakao.. mmm.... Traff noen veninner i Oslo i går. Aaaalt for lenge siden jeg har sett dem! Blir liksom så sjelden når det skal passe for alle sammen, og to av oss bor et stykke utenfor byen. Sier litt når vi utvekslet bursdagspresanger som skulle vært gitt for snart to mnd siden,... Det er i alle fall bra at stemningen er like god hver gang vi møtes i alle fall!! Juhu.. Jaken på kjærligheten begynner i kveld, og da benker tommeline seg foran tven, og tommelinemannen kommer til å bli oppgitt over at jeg må se på sånne realityprogrammer... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-TeddyToria- Skrevet 8. september 2005 #57 Del Skrevet 8. september 2005 Nei, nå var det sannelig på tide at jeg fant veien inn her altså... Koselig skravlebok du har fått deg! Skal titte innom oftere altså!!! Lover! *kryss* Kos deg med TV i kveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trampe Skrevet 8. september 2005 #58 Del Skrevet 8. september 2005 Jakten på kjærligheten er jo koselig da. Satte meg ned nå for å se CSI Miami som begynner i dag. Har alltid brukt å se det. Plutselig døde Speed...og i første episode da...ble helt satt ut her jeg sitter! Kanskje jeg skulle sett jakten på kjærligheten i stedet.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest #Spidergirl# Skrevet 8. september 2005 #59 Del Skrevet 8. september 2005 innom med ein klem eg Eg sku egentlig sjå jakta på kjærleiken men som sagt d var litt vanskelig under dei omstendighetene eg befant meg i. Neste uke er det vel ordentlig. Han eine som du kunne stemme på var sjefen te pappa før så det må eg få med meg!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tommeline Skrevet 9. september 2005 Forfatter #60 Del Skrevet 9. september 2005 Du er velkommen i dagboken min, Orkideen! Har ikke fulgt så mye med på CSI, Tone, men alltid utrolig irriterende når noen av hovedpersonenen bare forsvinner. Du får heller slenge deg med og se Jakten på kjærligheten... Så morsomt at du vet hvem en av deltagerne er, Spidergirl! Klart du nå følge med da! Fredag, og ikke så veldig mange timer til helg! Bare jobbe noen timer først!!! Var fornøyd med oppsummeringen av fjorårdet på Jakten på kjærligheten. Morsomt at tre av deltagerne har endt opp med en av de de traff gjennom programmet! til alle mine dagboklesere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå